Jump to content

natk

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של natk

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. natk

    רנו קדג'אר

    צודק - עשיתי.אבל מכיוון שהרכב חדש יחסית בארץ וגם אין הרבה כאלו - רציתי בנוסף גם התרשמות כללית ממי שנוסע עליו לאורך תקופה.האם יש\אין בעיות כלשהן וכד'.
  2. מעוניין לקחת בליסינג תפעולי. נוסע 30,000 ק''מ בשנה בד''כ מחוץ לעיר וחלק בדרכים הרריות. חשובה לי מאוד הנוחות. מי מחזיק\נוהג ברכב כזה (דיזל או בנזין ) ויכול לתת חוו''ד מנסיונו?
×
×
  • תוכן חדש...