Jump to content

idan_sapo

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של idan_sapo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עד עכשיו הייתי נוהג על סוזוקי אלטו והגעתי למסקנה שאני רוצה רכב קצת יותר מאסיבי(אבל לא בהרבה כי בכל זאת.. דלק, חניות בת"א וכו'). אני מתלבט בין 3 רכבים - פיג'ו 208 ( החדשות, 2012 ומעלה) רנו קליאו החדשה, ופורד פיאסטה גם באזור שנת 2012. איזה מבין הרכבים הכי מומלץ ? מבחינת תפקוד, אמינות, שוק? אני מדבר יותר על הידניות מאשר על אוטומט. תודה רבה לעוזרים!!
×
×
  • תוכן חדש...