Jump to content

itai111

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של itai111

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, מתלבט האם לרכוש קיה ספורטאז שנתון 2014 מנוע 2000 או שנתון 2015 מנוע 1600. התקציב לרכב הוא כ 100 אלף, כך שאני צריך לבחור בין שנתון מתקדם יותר לבין מנוע גדול יותר. אנחנו זוג + 2, רכב יחיד שישמש לנסיעה בעיר באמצע שבוע ונסיעות ארוכות יותר בסופי שבוע. האם מנוע 1600 מספיק לדעתכם לג'יפון כמו הספורטאז'? יש הבדל בין צריכת הדלק בין הדגמים של מנוע 1600 ל 2000? יש הבדל משמעותי בין שנתון 2014 ל 2015? תודה מראש לעונים
×
×
  • תוכן חדש...