שלום,
מתלבט האם לרכוש קיה ספורטאז שנתון 2014 מנוע 2000 או שנתון 2015 מנוע 1600.
התקציב לרכב הוא כ 100 אלף, כך שאני צריך לבחור בין שנתון מתקדם יותר לבין מנוע גדול יותר.
אנחנו זוג + 2, רכב יחיד שישמש לנסיעה בעיר באמצע שבוע ונסיעות ארוכות יותר בסופי שבוע.
האם מנוע 1600 מספיק לדעתכם לג'יפון כמו הספורטאז'?
יש הבדל בין צריכת הדלק בין הדגמים של מנוע 1600 ל 2000?
יש הבדל משמעותי בין שנתון 2014 ל 2015?
תודה מראש לעונים