ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מעוניין לקנות ניסן פרימרה בשנתון 2006/7, וראיתי שיש שתי גרסאות לדגם, מה ההבדלים בניהם? והאם יש בדיקות ספציפיות (לרכב זה) שחשוב לבדוק לפני הקניה?
הודעה אחרונה מאת shmuel3058, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב. אני מעוניין לרכוש רכב במחיר 30 אלף ש"ח בערך. ברשותי כעת בפיג'ו 206 שנת 2003. הייתי מעוניין ברכב שדומה לרכב הזה מבחינת הגודל. המרכב המועדף עליי הוא הצ'בק.נוסע בשבוע בסביבות 350 ק"מ. האם תוכלי להמליץ לי על רכב? תודה
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן חברים, חברה שלי מעוניינת לרכוש רכב עד 30 אלף ש"ח.. פעם (לפני שבע שנים לערך) היה דיי קל למצוא רכב טוב בסכום הזה. היום הכל ליסינג או השכרה לשעבר הכל מפורק.. מאוד קשה למצוא דברים אמינים או שמורים.. אז מצאתי הונדה סיוויק האצ'בק גם בצבע שהיא אוהבת (לנשים הרי זה מה שחשוב) שנת 2006 עם 86k ק"מ שזה כלום! ב 32 אלף ש"ח.. מרגיש לי נורא יקר להוציא 32 אלף שקל על רכב בן 11 שנים.. חשוב לציין בנוסף שהתיבת הילוכים שלו רובוטית.. זה טוב? זה אמין? אני יודע שזה חסכוני יחסית השאלה מה האמינות של הדבר הזה ואם אתם הייתם שמים סכום כזה על רכב בן 11 שזה גיל שכבר מתחילים להתגלות סממני בלאי של זמן וגיל ולא בהכרח של ק"מ.. לפעמים זה אפילו גרוע יותר.. תודה ענקית מראש לעוזרים!!
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
חוץ מההבדל של הגיר ( 5 הילוכים ) והמראה של הרכב??? האם יש עוד הבדלים משמעותיים? כי במחיר בין 08 לצורה החדשה 09 עולה עד 15 אלף ומעלה....
הודעה אחרונה מאת motizkn, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
ראיתי ביד2 רכבים כמו הS40 או C30 עם מנועים מאוד חזקים - 2.5 טורבו עם 230 כ"ס והמחירים של הרכבים האלו יותר בכיוון של יפניות פשוטות, כמובן מה שישר מחשיד לגבי האמינות של הרכבים האלו. מישהו כאן יודע האם יש מחלות ידועות למנועים האלו או לרכבים עצמם?
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 559 צפיות
שלום, אני מתעניין ברכישת במוו סדרה 3 מנוע 2000, בין השנים 2007-2009. אשמח לשמוע חוות דעת על האוטו בדגש על אמינות של הגיר והמנוע. האם יש להן בעיות מיוחדות? או משהו שצריך לשים לב עליו דגש בבדיקה. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 776 צפיות
עברי תאונה והרכב טוטאלוס, וגיליתי שנהייתי די מפונק בשלוש וחצי השנים האחרונות (שבהן היה לי רכב) ומאד קשה להתנהל בלי, כי כאמור התחב"צ על הפנים ואין אוטובוסים בלילה... פניתי לעו"ד ויקח קצת זמן כנראה עד שאני אראה את הכסף על הרכב הקודם ואוכל לקנות רכב נורמלי לטווח ארוך... כרגע אני לא מעוניין להוציא מהכיס שלי 25-30ק על הרכב. אז השאלה שבכותרת, האם שווה להיכנס לזה? מתלבט בין זה לבין להשכיר רכב, אבל להשכיר יעלה 3ק בחודש ואם אני קונה רכב בסכום הזה והוא נוסע חודש, כבר "הרווחתי". בעיקרון הנסיעות המיועדות זה נסיעות קצרות בגוש דן (בת-ים -תל אביב, דברים כאלה) בגדול מבחינתי שישרת אותי כמה חודשים ואז אין לי בעיה גם לשלוח אותו לפירוק אם לא יהיה קונה. אז על איזה רכבים ספציפ…
הודעה אחרונה מאת serginho, -
-
- 4 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
בוקר טוב חברים, אני מחפש לעצמי איזו ג'ולייטה מבציר 2011/2012, אני יודע שדגם המילאנו הוא המפואר ביותר, אך לא בתקציב שלי. נתקלתי בעיקר בדגמי פרוגרסיב /דיסטנקטיב - מה ההבדלים ביניהם? לא מצאתי יותר מדי מידע באינטרנט. אודה לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת BenM, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, אשמח לעזרה בפיקוס: כללי: האצ'בק או סטיישן או ג'יפון/קרוס בתקציב של 65K שנת 2012 ומעלה וקילומטראז' נמוך הרכב מיועד לנסיעה לעבודה (50 ק"מ מהבית) בכבישים פתוחים ולפעמים כרכב שני בבית (יש ילדים) ונסיעות בינעירוניות. דרישות (לפי סדר חשיבות יורד) : * אמינות (חשוב מאוד) * חסכון (חשוב) * בטיחות (די חשוב) * עדיפות לרכב גבוה * חווית נהיגה. (חשוב אבל פחות) * עיצוב (לא מת על פרונטים קצרים ו/או כל מיני קופסאות קטנות כדוגמת ספלאש) הערה : אני מודע לכך שזה הרבה מאוד עניין של העדפות ונטייה אישית ,אבל אשמח בכל זאת לקבל המלצות מבעלי ידע ונסיון, או בעלי שימוש דומה או סתם מביני עניין. גם סתם רשימה של 3 העדפות מושכלות…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 904 צפיות
שלום, אני מעוניין ברכב הנ"ל. מישהו יכול לתת חוות דעת ? איך הוא מבחינת נסיעה, גיר, מנוע, דלק, המחיר שלו די זול, האם הוא אמין ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני מספר חודשים עלה בי רעיון לרכוש רכב פנאי ספורטיבי והגעתי לצמד רכבים שעומדים בתקציב דיי זהה, ה- M2 550k מול ה-ATS-V שעולה 480k. רציתי לדעת מנסיונם של אחרים אם יש למישהו בבעלותו אחת מהשניים ויוכל לתת חוות דעת לטובה ולרעה לדעתו כמובן, בנוסף אשמח אם תשתפו דעתכם בנושא כיוון שאני דיי קרוע מבין השניים. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת shapin, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, יש לי אפשרות לרכוש דרך חברת הליסינג של העבודה שלי רכב שהיה ברשות אחד העובדים ואני יודעת בוודאות שהיה רכב חברה צמוד רק של המשפחה שלו. מדובר בפורד פוקוס סטיישן, מנוע 1.6, עליה לכביש בינואר 2014 עם 55,000 ק"מ. יש לו כמה מכות בפח וכנף קדמית אבל לא ידוע על משהו רציני כמו בעיות גיר. קראתי הרבה בפורום על בעיות גיר בדגם הפוקוס - האם גם מהשנתון של 2014 זה רלוונטי? קצין הרכב אומר לי לא להתקרב לדגם הזה הבגלל בעיות גיר ידועות לשמצה אבל מה לעשות - יש לנו תקציב של 50-60 אלף ש"ח ולבעלי יש העדפה לרכב בן 3-4 שנים וכדי לקנות רכב יפנו-קוריאני משפחתי בתקציב הזה נצטרך לרדת בשנתונים וכרגע אני רוצה לבדוק אלטרנטיבות אחרות. האם לדעתכם שווה בכלל לשקול לרכוש את הדגם …
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
ערב טוב מחפשים רכב 7 מקומות (גם 8 זה בסדר). אשמח לשמוע את דעתכם את הרכבים האלו: קיה קרניבל סיטרואן פיקאסו C4 טיוטה סיינה מה אומרים? תודה רבה לכולם
הודעה אחרונה מאת Odelia, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם. עקב תפנית לא צפויה אני מחפש כרגע רכב קטן וחמוד עדיף שיהיה גם קצת מהנה לנהיגה באיזור ה 20-25 עם העדפה לפחות. מדובר ברכב זמני , שיחזיק אותי שנה - שנתיים ואז נעבור למשהו ספורטיבי בתקציב גבוה משמעותית , אבל עד אז אני זקוק לניידות. חיסכון בדלק לא כל כך מעניין , אני גם ככה לא נוסע המון. שיהיה קטן אמין בטיחותי יחסית, וכיפי. בכיפי זה יכול להיות קצת כח , או התנהגות טובה , לא פחות מ2007. אופציות ששקלתי בינתיים הם C2\C4 VTS , בראבו ידנית בלבד. בראבו \C4 גודל מקסימאלי. פתוח לעוד אופציות כמובן אם למישהו יש רעיון. האם כל זה ראלי? או שעדיף סתם משהו פשוט וסולידי כמו לא יודע I10 דור ראשון . תאכלס אני יכול להרים תקציב גבוה יותר , אבל זה כבר משהו ל 3-4 שנ…
הודעה אחרונה מאת BBEENN03, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
מצורף טופס בדיקה. הבוחן אמר לי שהרכב עבר תיקוני פחחות וצבע כמו גם החלפת דלת אבל לשאלתי ענה מפורשות שאין פגיעה בשלדה ובקורות. שלדה נקייה לחלוטין. האם מה שכתב בטופס יכול להתאים למה שאמר בעל פה ?
הודעה אחרונה מאת zebra, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום הציעו לי ברנו באמצעות אגף הליסינג ,לקנות רכב כשאני משלם את עיקר הסכום בהתחלה ומשלם שכירות ל 18 חודש. אני נרשם כיד ראשונה ולא מליסינג והרכב הוא 0 קילומטר. אני מקבל עקב כך הנחה ממחיר המחירון ויש איזה שיעבוד בתקופת ההשכרה לחברת פסיפיק רכב ותחבורה אבל זה מתבטל לאחר מכן. אמרו לי שאין לי מה לחשוש והכל בסדר מישהו מכיר משהו בסגנון? תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני חושב לקנות רכב חדש וכרגע מתלבט בין הונדה סיוויק הדגם הבכיר לקיה פרוסיד שניהן חדשות מהיבואן. ההונדה מוצעת לי ב 145 אלף והפרוסיד שווה 137 אלף אני אוהב את הרעיון של קופה אך לא בטוח לגבי התמחור שלה בעתיד בין היתר כי לא ראיתי הרבה על הכביש מצד שני הגיר הובוטי מבחינתי יתרון גם בצריכת דלק וגם הנאה מהנהיגה מה דעתכם על 2 הרכבים הנ"ל. תודה
הודעה אחרונה מאת Tsvi Grabarnik, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בס"ד יום ראשון שעבר הלכתי לרכוש רכב חדש ( מיד שניה,אדם פרטי ) לאחר שסגרנו על מחיר ושלמתי מקדמה הגענו לדואר ,נפרדתי מ61 שקלים חדשים ועשיתי בדיקת משכון שיצאה תקין,ניסינו לעשות את העברת הבעלות וקיבלנו הודעה שלא ניתן,בדקנו את כל הסיבות,האוטו לא של נכה,לא משועבד (לפי הבדיקה של הדואר) ואז נוכחנו לדעת שיש קנסות לבעל הרכב,הוא שילם אותם ושוב לא הצלחנו,חיכינו יומיים שוב נפגשנו ושוב לא צלח,דיברנו עם מרכז הקנסות אמרו שלא מופיע להם כלום,דיברנו עם משרד הרישוי וגם שם לא עזרו בכלל הבנתי שצריך לחכות 6 ימי עסקים עד שהמערכת מתעדכנת על תשלום הקנסות,היום זה היום ה -6 אלך ואבדוק אם אפשר. ישנן עוד סיבות שבגינן לא ניתן להעביר בעלות ?,מה הסיבה שאני לא מצליח ?, מישהו נתקל בכזה דבר,אשמח לתשו…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רכב לאישה מבוגרת נוסעת בערך 5000-6000 ק"מ בשנה , דרישות מהרכב - שיהיה קטן אוטומט חסכוני ואמין . אין חשיבות להתנהגות מראה פוזה וכדומה . לא משנה חדש/יד2 תקציב עד 65,000 אם כוד כמה אלפים ישנו את המצב בצורה קיצונית אפשרי להתגמש עוד קצת . תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת Tsvi Grabarnik, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רכב חזק דגש על חסכוני לנסיעה של כ 40 K בשנה ליחיד. אפשרי גיר ידני. תקציב 60 K. המלצות?
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בן אדם בן 80 (עד 120) כל בוקר נסע כמה מאות מטרים לביהכנס וחזרה, לא כולל שבת ומועדים. זהו בערך. נצא מתוך נקודת הנחה שהמידע נכון ואמין. המחיר המבוקש 48 אש"ח. מה אתם אומרים? רכב שנסע ככ מעט מבלי להגיע לחום מנוע עשוי להיות בעיתיי?
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
עומד לקנות אחת עם קצת יותר מ 100K. האם היו צריכים להחליף לה טיימינג? המוסכניק שלי הזהיר אותי שהחלפים שלה יקרים ונדירים. זה נכון? למישהוא יש ניסיון עם תקלות ברכב הזה? תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 10 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הרכב הנ"ל נמכר במחיר אטרקטיבי של 130K מה האמינות של רכבי טורבו של ניסן? האם המכלולים יפניים או של רנו? בגדול - האם העסקה משתלמת מבחינת אמינות? מעוניין להחזיק את הרכב כ6-7 שנים
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
רכב עד 15K ידני :) 1 2
מאת cryos-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב ידני ראשון לצעירים הרכב שאני מחפש - רכב קטן מיני ליומיום עד 15K מה שחשוב לי שיהיה חסכוני ואמין, לא רכבים צרפתיים בבקשה. תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום. יש באפשרותי לרכוש ניסאן מיקרה, בציר 2015, ידנית, יד ראשונה שנסעה סך הכל 8K. הרכב נסע פעמיים בשבוע בנסיעה בינעירונית. הרכב שמור, ללא תאונות, שריטות, בוצעו שני טיפולים, כחדש. אבל, קראתי ושמעתי תגובות בפורום על נוחות, איכות, קרקושים, במה זה מתבטע? האם הדבר עד כדי כך נורא. השאלה הכי חשובה שלי, קראתי שיש תלונות מתיבת ההילוכים הידנית, האם יש בעיות איתם? אני מחפש אמינות, חסכון בהוצאות. אני כן מעדיף שלא יהיו רעשים וקרקושים, רעשי רוח ומנוע פחות מעניינים. קראתי שיש לרכב רעשים מהבגז? אשמח לקבל מידע בנושא. אני לא מחפש רכבים אחרים בגלל המחיר שהניסאן עולה, מקרוב משפחה, ב17 אלף פחות מהמחירון עקב קניית טויוטה CHR. תודה רבה לעונים.
הודעה אחרונה מאת ecomicra, -
-
אז הבת קבלה רשיון לא מזמן ולבטח את הרכב שלי לנהג/ת חדש זה סכום אסטרונומי. בינתיים משתמש בביטוח ל-5 ימים ומחדש כל פעם. בקרוב זה יגמר. אז למה רכב עם SWAG? כי מגיע לה, כי חשבתי שאסדר לה ביטוח על הרכב שלי, כי אני רוצה שגם אשתי תרצה ותהנה לנהוג על הרכב (ותעזוב קצת את שלי). SWAG ברכבים - שכל אחד יפרש איך שהוא רוצה. התקציב - 40K בערך. מה חשוב: רכב במימדים קטנים בינוניים. אמין יחסית - שלא יבלה את מרבית זמנו במוסך אוטומטי בטיחות אקטיבית ופסיבית שהביטוח עליו לא קורע את הכיס. על מה חשבתי: 206/207CC גג קשיח ניסאן מיקרה עם גג קשיח חשמלי ג'יפ סיקס מפונפן, SWAG רציני, אבל ידני ולא בטיחותי. כנראה זול לבטח כרכב אספנות. מיני ONE משנתון יחסית…
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אמא של אשתי מעוניינת לרכוש רכב מיני שיושב גבוה על הכביש. יש המלצות?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, מחפש רכב לנסיעות בין ערוניות, שנתון כמה שיותר חדש(עדיף חדש) אוטומט. אני מתלבט בין, פיקנטו, ספארק, פאביה. תודה! Sent from my Moto G (4) using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, העדיפות היא לאמינות - אין זמן לבלות במוסכים. הנסועה הצפוייה היא כ1000 ק"מ בחודש רובה בבין עירוני הררי כך שמיני לא תתאים. תקציב וגיר בכותרת. אם יש שאלות מנחות נוספות נשמח לענות. תודה
הודעה אחרונה מאת ואדיניו, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב אוטומט עד 70K שנתון 17 שיהיה חסכוני אבל עם לוק ספורטיבי איך הסיאט איביזה? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
