Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב 7 מקומית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

מחפשים רכב 7 מקומות (גם 8 זה בסדר). אשמח לשמוע את דעתכם את הרכבים האלו:

קיה קרניבל

סיטרואן פיקאסו C4

טיוטה סיינה

 

מה אומרים?

תודה רבה לכולם

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה התקציב? מה גילאי הנוסעים? האם נוסעים ברכב מלא על בסיס קבוע? מה כמות הנסיעות השנתית?

סיינה וקרניבל לחוד ( גם גרנד וויאג'ר ), סיטרואן פיקאסו לחוד ( רכב מקבוצה אחרת, הרבה יותר קטן ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי תקציב- לא מתכוונים לקנות חדש.

גילאי הנוסעים- ילד בן שנתיים ותאומים בדרך :-) אז צריכים 3 כיסאות (כסא בטיחות ו-2 סלקלים רחבים)

לגבי הנסיעות- נוסעים לרוב בהרכב מלא, נסיעות עירוניות בעיקר וסביר שיהיה איתנו עוד מישהו ברכב...

בינתיים ראינו את הקרניבל ונראית אחלה ומישהו המליץ לנו להסתכל גם על ה-סיינה... וגם על פיקאסו(לא אותו מישהו

פורסם

הסיינה ענקית, זוללת דלק, יקרה ובעיקר יקרה בביטוח ובטסט השנתי. חבל על הכסף לדעתי. בנוסף הסיינה מגיעה עם 2 כסאות בשורה השניה ו3 בשלישית ככה שלא בטוח שאתם צריכים את הסידור הזה.

הקרניבל סבירה יותר ומרווחת לא פחות.

הפיקסו קטנה יותר. הייתי מציע לכם לגשת לסוכנויות המכירה (גם אם אתם לא מתכוננים לרכוש רכב חדש) כדי להסתכל בעיניים על הרכבים.

פורסם

זה באמת מה שעשינו :-). התחלנו לעשות סיבוב בסוכנויות וכך הקרניבל הגיעה ל״גמר״

ואז המליצו לנו לבחון גם את הסיינה.

 

אשמח לעוד הארות ודעות

פורסם

אפשר לבדוק גם קרייזלר גרנד וויאג'ר, סנייאנג רודיוס ופורד גלאקסי. שימו לב לגודל הבגאז' בנוסף ל 7 מקומות ישיבה - תצטרכו מקום לעגלה גדולה.

כנראה קרניבל זה סוג של ברירת מחדל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

Vladclar תודה.

את הסאניונג ראינו אבל הוא 2+2+3 ואני פחות מתלהבת מזה. הקרייזלר יקר אז ירד מהאופציות.

למה אתה אומר ״ברירת מחדל״? על מה אתה היית ממליץ/הולך שהוא לא ברירת מחדל?

פורסם

לא רשמתם תקציב. קרניבל החדשה רכב מעולה, אבל יש את הדגם החדש רק כשנה. הקודם היה כמה רמות פחות איכותי.

אם אין מגבלות תקציב לקניה ותחזוקה - הייתי קונה סיינה. אם צריכים להתפשר ולקנות רכב פחות יקר - כנראה קרניבל.

עוד כיוון:

אני עד לפני 4 חודשים השתמשתי ברכבים מסחריים כתחליף לרכב משפחתי ( ניסאןnv200 עם 7 מקומות ולפניו סיטרואן ג'מפי 9 מקומות ), אבל גמרתי עם זה.

במקרה שלכן יש את פולקסוואגן קאדי מקסי קומבי ( 7 מקומות ובגאז' גדול ) או בכלל קראוול 8 מקומות .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אנחנו עם ארבעה וילדים ונוסעים על רודיוס שנקנתה לאחר מחקר וסקירה מעמיקים מאוד.

כרגע אנחנו ב 300,000 ק"מ כמעט עם אפס תקלות.(מנוע וגיר מרצדס).

לא מאבד טיפת שמן ומחירי הטיפולים סבירים.

רכב מדהים מבחינת חללי פנים (היחיד חוץ מסיינה עם בגאז' אמיתי) ,אמינות ונוחות.

אל תשכחי ששני מושבי האמצע ניתנים לסיבוב על צירם ובשביל הילדים - זו חגיגה אמיתית.

חווית נהיגה טובה + וגם צריכת הדלק שפויה.

סוחב יפה.

אני נשמע לעצמי כמו סוכן, אבל באמת קשה למצוא חסרונות בטח ובטח כשמדברים VALUE FOR MONEY.

לדעתי גם שומר על הערך שלו יפה כי אין הרבה והדגם אנדר-רייטד ברמה שערורייתית.

אין לי ספק מה יהיה הרכב הבא שלי ואיך שאני רואה את זה- בקטגוריה שלו בישראל- חד משמעית חסר תחרות.

פורסם

צודק. אבל אותי אישית מזעזע לנהוג בטנק כזה... וכל הסיפור הוא רק כדי כשאתה יוצא לטייל עם הילדים בהרכב מלא וצריך את הבגאז', לא תצטרך להעמיס על הגגון.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

לסידור הזה (2+3) הפיקאסו תספיק בהחלט. ונשאר מקום לעגלות. אבל לחפש רק מודל 2015+ כי הדגם הישן לא ממש אמין.

הפיקאסו גם נוחה יותר להתנהלות יומיומית וחניות בעיר. מחירי ביטוח וטיפולים יהיו שפויים יותר ( סביב ₪1000 לטיפול).

סביב ₪4000 למקיף.

גם בצריכת בדלק היא עדיפה על פני שתי האחרות שבחנת.

כתבו פה ביקורת באתר ואתם יכולים גם להסתכל על דגם הקצר (5 מקומות).

מבחינה חיצונית גם יפה יותר אבל זה עניין של טעם.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לא רשמתם תקציב. קרניבל החדשה רכב מעולה, אבל יש את הדגם החדש רק כשנה. הקודם היה כמה רמות פחות איכותי.

אם אין מגבלות תקציב לקניה ותחזוקה - הייתי קונה סיינה. אם צריכים להתפשר ולקנות רכב פחות יקר - כנראה קרניבל.

עוד כיוון:

אני עד לפני 4 חודשים השתמשתי ברכבים מסחריים כתחליף לרכב משפחתי ( ניסאןnv200 עם 7 מקומות ולפניו סיטרואן ג'מפי 9 מקומות ), אבל גמרתי עם זה.

במקרה שלכן יש את פולקסוואגן קאדי מקסי קומבי ( 7 מקומות ובגאז' גדול ) או בכלל קראוול 8 מקומות .

 

הקראוול זה כבר אופציה אחרת לגמרי, ברמה מעל מה שנסעת עליו עד כה, מקביל באיכות הנסיעה לרכבים טובים מאוד אבל יקר בקניה.

פורסם

בוקר טוב

Oferam הסתכלנו על הסאניונג אבל הוא 2+2+3 ונראה לי פחות פרקטי להושיב תינוק בן שנתיים במושב האחרון, קצת בעייתי (אם היה גדול יותר שיכול להסתדר בכוחות עצמו אז בהחלט היה נשקל בכובד ראש, הוא באמת נראה אחלה והמחיר שפוי..) נראה לנו ש2+3+3 יהיה לנו פונקציונלי יותר...

לגבי מסחריים,ממממ... פחות :-) אבל תודה!!! (אז גם הקראוול יורדת)

אם כך נשארנו רק עם הקארניבל וללכת להסתכל על הפיקאסו...

נכון? למישהו תובנות נוספות?

שוב, תודה לכולם!! אתם באמת עוזרים לי להתפקס

פורסם
הקראוול זה כבר אופציה אחרת לגמרי, ברמה מעל מה שנסעת עליו עד כה, מקביל באיכות הנסיעה לרכבים טובים מאוד אבל יקר בקניה.

 

יש לא מעט טרנספורטר T5 בשוק מנכים - עם קילומטראז' אפסי במחירים שפויים לגמרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...