Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
מה המחירון ?

 

48 זה המחירון של יצחק לוי , לפני שקלול. מחירון יד שנייה מוריד את המחיר ל 46

 

ולאדם שהגיב מעלייך, לא יודע מאיפה הנתונים שלך של 61 אשח, אבל המכונית ב ביד ראשונה 0 ק"מ מוצע ב 71 אשח אשר משקף בסהכ הנחה של 6350 אשח (8 אחוז) מהמחיר הרשמי

 

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1409

עריכה אחרונה על ידי doronli
פורסם

אתה עושה סלט. מה שהבאת זה הדגם פרימיום שהוא מאובזר בהרבה מהאינסייט שמוצע לפותח השרשור.

יש את אחותה התאומה(שחלק יגידו שטובה יותר) הקיה פיקנטו ב 65 אלף עם מנוע 1.2. אפשר למצוא באתרים אחרים את הדגם עם ה 1.0 ב 61 אלף.

פורסם
אתה עושה סלט. מה שהבאת זה הדגם פרימיום שהוא מאובזר בהרבה מהאינסייט שמוצע לפותח השרשור.

יש את אחותה התאומה(שחלק יגידו שטובה יותר) הקיה פיקנטו ב 65 אלף עם מנוע 1.2. אפשר למצוא באתרים אחרים את הדגם עם ה 1.0 ב 61 אלף.

 

תקן אותי אם אני טועה - ההבדל, לפחות ב2014 בין שתי רמות הגימור זה גאנטים ו 4 חלונות חשמל לעומת 2. מבחינתי ההבדל זניח.

לגבי 2017 אני לא יודע מה ההבדלים ואכן הקישורית מתייחסת לדגם הפרימיום 1.0 ליטר 2017, הדגם היחיד שנמכר כך.

פיקנטו מבחינתנו איננה רלבנטית. הגברת רוצה i 10.

פורסם

מצטער טעות שלי, התבלבלתי בין הפרימיום לסופרים.

 

כרגע מסיבה שאני לא יודע, אין את הדגמים הפשוטים יותר של האיי10 באתרי ה-0 קילומטר. עד לפני כמה חודשים היה והיית יכול לרכוש אותה במחיר של 61 אלף. האם זה יחזור בעתיד ? כניראה שכן, אבל אי אפשר להיות בטוחים.

 

בכול מקרה, אם נעולים אך ורק על I10 , אז במצב הנוכחי, זאת אופציה לא רעה

×
×
  • תוכן חדש...