ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי! אני מעוניינת לקנות רכב חדש כדי לנסוע בכל יום ללימודים (נסיעה של 90 קילומטר ביום בסך הכל- 45 לכל כיוון). אני רוצה רכב קטן, חסכוני, אמין, הבנתי שצריך שיהיה מנוע 1.3 ומעלה ועד 100,000 ש''ח (אוטומט). מאחר ואני ממש לא מבינה ברכבים, אשמח לייעוץ שלכם. (: תודה!
הודעה אחרונה מאת Toma_P, -
-
עד 70k ש"ח
מאת YuvalShs- 7 תגובות
- 791 צפיות
תקציב לרכישה - 60-70K ידני/אוטומט - אוטומט (לא רובוטי!) נפח מנוע - באיזור ה-2000 או פחות אם יש טורבו. קטגוריה (לרכבים: סופר מיני, ואן, מנהלים וכו') - משפחתי / מנהלי / ג'יפונים רמת אבזור(מומלץ, לא חובה) - עדיפות לגבוהה שנתון(מאיזה שנה הכלי) - 2009+ חדש/משומש - משומש מספר מקומות ישיבה - 4/5 קילומטראז'(רק אם ידוע, בקנייה/חוות דעת על רכב משומש) - פחות מ-160,000 דרישות של צריכת דלק - מעל 9/10 לליטר כמה ק"מ הרכב צפוי לנסוע בשנה ובאילו דרכים - משולב, באיזור ה-20,000 כיום אני נוסע במאזדה 3, ספיריט שנת 2008 (הדגם עם מנוע 2.0L האצ'בק) ואני נהנה מכל רגע, בגלל שהק"מ קצת גבוה (180,000) ולאחר 3 שנים אני שוקל להשתדרג ולהוסיף לרכב חדש, חשוב שיהיה רכב עם יחסית …
הודעה אחרונה מאת YuvalShs, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, למרות ששנים אני נרתע מהמותג, לאחרונה הרכב שבכותרת קורץ לי כרכב משפחתי זול, יעיל ואפילו מפנק (זוג+2 ועוד בתכנון). מקריאת ביקורות אני מבין שמדובר ברכב אמין יחסית, או לפחות לא יותר גרוע מהשאר, ושסך הכל רכב מטופל יעשה את העבודה וייתן תמורה טובה למחיר המאד זול שלו. אז קודם כל אשמח לשמוע חוות דעת על הדגם, ממה להיזהר ולמה לשים לב בבדיקה. האם ישנם חלקים שנוטים להיכשל? האם חלקי פנים נוטים להתפרק? בעיות חשמל וכו'. שנית, אני מתלבט בין המנועים השונים: 1600 או 2000 (נוטה לרכוש מנוע 2000 כפטרולהד, אבל לא יודע אם הוא סובל ממחלות שאין במנוע הקטן יותר). וגם אשמח לדעת מה ההבדלים בין רמות הגימור (פריווילג' לעומת אקפרשן). ראיתי שיש אפילו גיר ידני אבל רק ב-1600. האם עד…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם ברכב ב10K יש פחות בעיות בידני מאשר מאוטומט בממוצע ? אם כן, מה יותר זול להחזיק במחיר כזה?
הודעה אחרונה מאת om2, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 703 צפיות
היי אני מחפש רכב בתקציב הזה 25 אלף למישהו יש רעיון ? חשוב לי שיהיה חיסכוני ויראה טוב חשבתי על גולף שנת 2005? איך היא ?
הודעה אחרונה מאת Sasha Giler, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, לפני כשבוע התייעצתי לגבי בלנו נגד מאזדה 2 ונראה לי הבנתי שהמאזדה עדיף אבל לאחר שקראתי עוד קצת ביקורת ראיתי שגם הפיגו היא אופציה רלוונטית. (אני אפילו מתלבט אולי והוסיף עוד קצת ולקחת 2008 ) השאלה שלי היא לגבי האמינות והתחזוקה, כי אני במאת מעדיף לא לקחת רכב שייצטרך להיות כל דקה במוסך. אני ידוע שבעבר היה לפג'ו הרבה בעיות מהבחינות של תקלות , האם המצב זהה גם היום?| מצרף את הפוסט הקודם שלי בשביל הקשר לצרכים . שלום, אני מתלבט בין לקנות מאדה 2 (דינמיק) 0 ק"מ מליסנינג , או סוזקי בלנו GLX חדש מסוזיקי, אני לרוב עושה נסיעות עירוניות וקצת נסיעות מחוץ לעיר עד 40 דקות נסיעה. לא נועד להיות רכב משפחתי, אבל כן נוסע עם אנשים די הרבה. מבחינת המחיר הם יוצאים אותו הדב…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
שלום, ההורים שלי מחליפים את המזדה 3 הישנה שלהם לאחר שהרכב ירד מהכביש. האופציות הן כרגע קיה פורטה קיה ריו מזדה 3 יונדאי i25 לדעתכם איזה רכב מומלץ מהרשימה? או שכדאי לבחור בכלל רכב לא מהרשימה? תודה רבה על הייעוץ הם רוצים רכב אוטומט וכמובן שמה שחשוב להם זה אמינות של הרכב ועדיף להתקדם בשנתון וכמה שפחות קילומטרז'.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- 0 תגובות
- 464 צפיות
בס"ד שבוע מבורך וחודש טוב לכל באי הפורום. שואל בשביל שכן שלא כ"כ מבין בעניין. בהשתתפות ביטוח לאומי הוא קנה רכב קאדי של פולקסוואגן לפני כ-6 שנים. כעת הוא מעוניין להשתדרג לאותו רכב רק שנתון חדש יותר, והוא פנה אלי אם אוכל לעזור לו באשר למחיר המחירון של הרכב. לי אין מושג איך זה עובד, לכן אני פונה אליכם. הנה המפרט של הרכב: VW Cadi ארוך 5 דלתות אוטומטי 2011 נפח מנוע 1600 100,695 ק"מ הוא יד ראשונה מה אמור להיות המחירון של רכב כזה? אגב, איך זה עובד עם רכבים שאת חלקם ממן הביטוח הלאומי? הבנתי שאי אפשר לעשות איתם טרייד-אין, או שמורידים המון בטרייד-אין. האם זה נכון? מדוע? בברכה ובתודה לכל עזרה בנושא!
הודעה אחרונה מאת segalarye, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 716 צפיות
מה ההבדלים בין טויוטה קורולה אוטומטית שנת 2005 בהשוואה לשנת 2006?
הודעה אחרונה מאת shmulik88, -
-
מזאדה 2
מאת Daniel7707-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 637 צפיות
היי, אשמח לחוות דעת על הרכב, אחרי בדיקה הגעתי למסקנה שזה הרכב המושלם עבורי, אני מדבר על הגרסא החדשה 2015 ומעלה. אפשר יתרונות וחסרונות של הרכב? ופירוט על רמת הגימורים השונים?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום לכולם, חשבתי לרכוש את הטיגואן החדשה עם מנוע 2.0 אני מחכה כרגע לנסיעת מבחן, אבל הייתי רוצה לדעת אם מישהו מכיר/יש דעה על הרכב. מבחינת אמינות - האם הרכב אמור להיות אמין? למנוע יש בעיות ידועות כלשהן? ראיתי שהחליפו את התיבה מDSG6 לDSG7. האם התיבה הזו בעייתית? דברים נוספים? ירידת ערך - מאחר וזה רכב חדש, קצת קשה לדעת מה יהיה בעתיד. אבל האם ישנם רמזים מטרימים לנושא? גם מעניין אותי אם מישהו נסע בו ויכול לחוות דעה על איך שהוא נוסע (נוחות, כוח, רעשים וכו'). האם המחיר שלו (210K) נראה לכם סביר תמורת הרכב או שישנן אופציות טובות יותר? על הנייר הדבר שהכי הפריע לי הוא שחסרות מערכות בטיחות לתנועה חוצה מאחור, ב…
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
בס'ד שבת שלום לכולם. למרות שהקמ' נמוך יחסית והרכב עצמו נראה ומריגש די שמור. מה הן הסכנות מאחורי, ולמה תמיד אומרים ישר להתרחק מרכבים שהיו ליסניג ?? ... סליחה על הבורות.
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
היי, לאחר שהשתכנעתי פה ללכת על ידני במקום אוטומט (רכב ראשון, מעדיף ידני וגם החברה הטובים פה) מחפש רכב עם מראה צעיר וגברי (לא כמו סיריון לדוגמה) אמין מאובזר נוח דלק לפחות 1:13 לפחות 1.6 אשמח להמלצות. אם יש משהו טוב ב35K אני אשמח אם תציינו את זה. אבל אני רוצה המלצות ל30
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום מתעניין לגבי 2 הרכבים : הונדה crv 2013 עם 30,000 קמ יד ראשונה יונדאי סנטה פה 2011 עם 80,000 קמ יד ראשונה אשמח לשמוע בבקשה יתרונות וחסרונות מבחינת אמינות,שמירה על הערך והנאה מנסיעה. ובסופו של יום מה עדיף, בהנחה שמחזיק את הרכב לטווח של 4 5 שנים. תודה.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מעוניין ברכב נוח וחסכוני לנסיעות ארוכות. נוח מבחינתי זה גם במתלים אבל גם במושבים. מבדיקה קצרה שעשיתי, לרוב הרכבים יש בעייה שאין מספיק תמיכה לירכיים וזה די מעצבן אותי. מעבר לזה, דבר שמאוד עושה לי את זה הוא בקרת שיוט אקטיבית. בנוסף ישיבה גבוהה היא יתרון מבחינתי. כרגע אני מתלבט בין טיגואן החדשה (שלא כ"כ התרשמתי לטובה ממנה בפועל), סופרב (220 או 280), A4 מנוע 2000, וולוו XC60, וולוו S80 (יד שנייה), פורד אדג' ולקסוס GS או מרצדס E (שתיהן יד שנייה). כיום אני נוהג על הסופרב הישנה ולא כ"כ מרוצה מהנוחות ומהרעש. אשמח לשמוע במה אתם הייתם בוחרים עם דגש מיוחד על נוחות. תודה
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ראיתי ביד 2 רנו לוגאן mcv מליסנג. על פניו נתונים טובים - מודל 2009, קילומטראז' סביר (144,000) יד ראשונה. מליסינג. הרכב מבחינתי צריך לשמש כרכב שני. יש לנו 4 ילדים ככה שהוא יצטרך לשמש לנסיעות משפחתיות ומדי פעם כרכב שני כשגם אני וגם אשתי צריכים את הרכב (הערכה - בערך פעם בשבוע לנסיעה של כ-60 ק"מ). סה"כ שנתית - כ-7000 ק"מ, אולי מעט יותר. שאלתי אותו אם זה נהג יחיד, אמר לי שכן. הוא אומר שהוא מסוכנות רכב שמטפלת במכירה עבור חברת ליסינג. טוען שלא יכול להביא לי אישור על כך שזה נהג יחיד. שאלתי - האם זה דבר מקובל? האם אמור להיות לו אישור על נהג יחיד אם אלו הנתונים? ואם לא, האם זו נורה אדומה?
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
-
פריוס 1.5L 1 2
מאת moshe128-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מחפש רכב אמין עם צריכת דלק טובה. האם עונה על ההגדרה?
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 753 צפיות
הי, שואל עבור אחי הקטן. רוצה לקחת לבדיקה איביזה 2012 ידני, דגם ספורט 3 דלתות 1400 עם 85 כ"ס. יד ראשונה עם 108K ק"מ. מה דעתכם על הרכב? אמינות ובכללי... מחיר ריאלי? הייתם ממליצים על משהו אחר לבחור צעיר ורווק (הוא מחפש רכבים יפים ו"ספורטיביים" באותו סגנון..). תודה!
הודעה אחרונה מאת Crazy motorcycle, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חייב להיות רכב משפחתי אוטומטי, תקציב עד 140 אש"ח. האם כדאי לפזול לכיוון הדיזלים ? מעדיף חדש, אבל אפשר משהו בן שנה. נסיעות מתחלקות חצי חצי בין עיר לביו עירוני. קיה נירו ? טויוטה אוריס או פריביוס ? עיקר הכוונה היא לחסוך בהוצאות. תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 4 אלף צפיות
אני הולך לבצע את העיסקה הבאה: חוות דעת בבקשה איך האוטו יש אותו כבר 3 שנים על הכביש ואני לא מוצא תקלות באינרנט רנו קליאו אסטייט 14 (סטיישן ) 1.2 טורבו בנזין מליסינג טריד אין על דיאטסו סיירון 08 עם 200K בתוספת 50K
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 21 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רב לכל חברי הפורום היקרים . צריך נא את עזרתכם באיתור הרכב הבא של המשפחה שלנו . משפחה של 5 נפשות (2 כיסאות תינוק + 1 בוסטר ). מחפשים : רכב משפחתי , בגאז נורמלי , זול מאוד לאחזקה (!!!) , צריכת הדלק עדיפות להכי פחות אולם , עדיף אחזקה זולה מצריכת דלק פחותה. עדיף אוטומט אבל אפשרי גם ידני (גם אני וגם אישתי מסתדרים טוב על ידני). לאחר קריאה רבה , הבנתי שהאופציה שלי הינם: מאזדה 3 - שנים 2004-2006 (אשמח להסבר על שוני בין comfort - active ) טויוטה קורולה - 2001-2003 רנו מגאן bussnes - שנים 2004-2007 כמובן אם יש רכב אחר שלא ברשימה , אשמח מאוד לקבל עליו המלצות בבקשה . אודה לכם מאוד על העזרה הרבה שלכם ! Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
שלום לכל מביני העניין. גלשתי קצת בפורום לראשונה והתרשמתי מאוד מהידע הרב והנכונות לעזור. אשמח אם תוכלו לסייע. אז ככה. משפחה של זוג פלוס ילד בן כמעט שנתיים עם צפי לילד נוסף בקרוב. מחפשים רכב אמין. אנחנו גרים בעיר אז חשוב שלא יהיה גדול מדי. אבל כן עם תא מטען סביר פלוס בשביל עגלות ילדים ונספחים. מחפשים רכב גם מחשבה גם קדימה לחמש ושש שנים אפילו. כרגע אנחנו עם סוזוקי איגיניס בת כמעט 10 וסהכ מרוצים חוץ מהעובדה שהוא כבר ישן. בעבר הייתה ברשותי הספוויט וסהכ גם אני וגם אשתי מרוצים מאוד מהאמינות של סוזוקי. יש לציין אנחנו לא משתמשים הרבה ברכב. מעט נקודתית בתוך העיר ומדי פעם מחוצה לעיר לנסיעות וטיולים. מתבקש מבחינתנו ללכת על הבאלנו החדשה או אולי על הקרוסאובר של סוזוק…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב מנהלים אמין בתקציב של 50-55 אש"ח. אשמח לקבל המלצות. תודה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 0 תגובות
- 969 צפיות
אהלן רציתי לדעת איך הרכב? 2.0 טורבו ידני פוזה יש, כוח יש, ידני יש. בעיות? טיפולים סדירים? טיפולים לא סדירים? אשמח לשמוע מכל מי שיודע
הודעה אחרונה מאת asaf1008, -
רכב ב10K / 30K
מאת c1hx-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, מה הייתם עושים במקומי: קונים עכשיו רכב ב10K ולאחר שנה למכור אותו ולקנות משהו טוב יותר או מחכים חצי שנה וקונים רכב ב30K ? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת איתמר123, -
-
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אנחנו מחפשים רכב יד שנייה אוטומטי באיזור ה60000. חשוב לנו שהרכב יהיה חסכוני (דלק\טיפולים\כמות ביקורים במוסך) עם תא מטען סביר. מה אתם אומרים על רנו מגאן אסטייט (סטיישן) דיזל 2013? האם הוא נחשב אמין? או עדיף הונדה אינסייט 2013 \ טויוטה אוריס 2013 \ טויטה פריוס 2011 תודה, מור.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 842 צפיות
שלום, 1. האם כל מערכות הגיר האוטו. ברכבים שציינתי בכותרת, שנתונים 2011-2013, הינן DSG7, או שיש סוגי מערכות גיר אוט. נוספות לרכבים אלו? 2. האם ברישיון הרכב לרכבים אלו מצוין DSG7 או שרשום אוטומטי/ידני בלבד ? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 470 צפיות
שלום , חדש בפורום וקורא מידי פעם ועכשיו צריך עצה לגבי קניה. מתלבט בין אלפא מיטו ולנצ'יה דלתא שני הרכבים יד 2 כרגע נוטה יותר ללנצ'יה בגלל הכוח האבזור והגיר האוטומטי הרגיל ולא רובוטי כמו במיטו. האם הגיר של הלנצ'יה אמין? מה צריכת הדלק בלנצ'יה ובמיטו? האם הטורבואים אמינים? איך הגיר הרובוטי TCT במיטו מבחינת אמינות? ביטוחים? יצא לי לנהוג על שני הרכבים וסה"כ הלנצ'יה נוחה יותר ומתאימה לי יותר ואני די מפחד מחלפים ואמינות בלנצ'יה , איך המחירים של היבואן ? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Michael1990, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 698 צפיות
היי, מחפש רכב עם מראה צעיר וגברי (לא כמו סיריון לדוגמה) אמין מאובזר נוח דלק לפחות 1:12 לפחות 1.4 תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מציעים לי לקנות: סוזוקי sx4 2008 130 א' ק"מ יד שניה מקוריות ליסינג GLA או: ניסאן טידה 2009 150 א' ק"מ יד שניה מקוריות ליסינג. מה עדיף?? עיקר השימוש הוא לנסיעות בתוך העיר. לפעמים עם משפחה עם 3 ילדים. תודה!
הודעה אחרונה מאת sperial,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
