ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
מחפש להחליף את הסיאט אלטאהXL שלי ברכב חדש. דרישות: רכב שהוא לא ארוך מידי - 4.5 מטר ומטה (האלטאה 4.46 מ') כוח - לאלטאה יש 160 כ"ס ושילוב של TSI+DSG . אני מחפש רכב דומה או יותר חזק תא מטען גדול - אני קבוע עם מושבים אחוריים מקופלים ואופניים מאחורה
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 0 תגובות
- 471 צפיות
שלום, מחפשים רכב אמין, בטיחותי ונוח. רוב הנסיעות הן בתוך העיר, פעם בשבועיים נסיעה ארוכה מחוץ לעיר, הרכב צריך להתאים גם לילדים היות והתכנון הוא להחזיק בו כ4-6 שנים. נשמח לעזרתכם.
הודעה אחרונה מאת maorkere, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
היי חברים. אני אמור למכור רכב שרשום על שמי ואשתי רשומה ברישיון הרכב כשותף/בעלים נוסף. מישהו יודע אם היא צריכה להיות נוכחת בעת העברת הבעלות בדואר? צריך להביא ייפוי כוח או משהו אחר? תודה.
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אחי מחפש חוות דעת לגבי וולוו xc90 שנתון 2006 בערך, בתקציב 60 אלף שח גג. איזה מנוע הוא המומלץ מבחינת אמינות? איך האחזקה לדגם זה בהנחה שלא מטפלים במורשה ? מה ההבדל בינו לבין תחזוקת מתחרים כמו דודג נייטרו ושברולט קפטיבה? האם מומלץ דגם אחר? חשוב פוזה ואבזור, ואחזקה לא מטורפת! יכולת שטח וצריכת דלק פחות חשובים כל עוד זה לא חורג בהגזמה. נייטרו באה בחשבון בעיקר בגלל העיצוב , מה ההבדל בינה לבין הוולוו או השברולט בכללי ובמיוחד בסעיף מחירי אחזקה ותיקונים? איך פורד אייג? ( חורגת מהתקציב) אין הכרח ב7 מקומות, 5 יספיקו . תודה
הודעה אחרונה מאת מוטי 22, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 937 צפיות
טוב אחרי שסיימתי את הרכישה לעצמי (קקטוס ידנית ומרגשת)- הגיע הזמן למצוא כלה לאישתי. מחפשים- רכב אוטומטי, עד 30 אלף שח, בשאיפה אמין, עם קילומטרג' נמוך ושנתון גבוה ככל שניתן. צריכת דלק פחות קריטית- כרכב שני הוא ייסע פחות ואנחנו מעדיפים מציאות עם "שם/מותג" פחות סחיר אבל עם תמורה טובה לכסף. חשבנו על- פיאט גראנדה פונטו/ איוו סופר לנסר דור חדש יש עוד דגם שיכול להיות רלוונטי ? נשמח לשמוע אופ' מהמקצוענים.
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אז ככה, אחרי כמה התלבטויות פה בפורום בכמה שרשורים שונים על כמה סוגי רכבים נראה לי שאני מתחיל להתכנס. אני אקנה תחילה רכב 7 מקומות ואז אחפש יותר בנחת רכב "רגיל" חסכוני בדלק (כנראה פריוס). לגבי 7 מקומות קיבלתי המלצות מאוד חמות על הגראנדיס. מצאתי אחת ביד 2 שנראית שמורה (צריך כמובן ללכת לראות אותה פיזית (נסיעה השל שעתיים וחצי.. מה לעשות, גר ברמת הגולן...) שנת 08 יד 2 פרטית 175,000 ק"מ. מחיר 41k. מה ההתלבטות? 1. לפני שאני מחליט סופית לקנות אני רוצה לחשוב פעם אחרונה האם כדאי ללכת על זה ולא מאזדה 5 וכו'. 2. היא יחסית זולה. האם המחיר שלה אמור להחשיד או שהוא זול ברמה סבירה? 3. למרות שהיא יחסית זולה המחיר שלה הוא כמעט מחירון. הגיוני? 4. הקילומטראז' סביר ואני לא …
הודעה אחרונה מאת outlander, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חברים, אשמח לקבל הכוונה: 1.מתוך ידיעה שאחזיק ברכב הראשון כבין שנה לשנתיים, ואני לא מתכוון לנסוע איתו לעבודה על בסיס יומי אלא לשימוש אישי מופחת יותר בעיקר בסופ"ש. 2.שניתן לרכוש עד מחיר זה ( בעיקר בין 20-30). 3. חסכוני יחסית, עדיפות לרכב קטן אבל לא שולל. אשמח לקבל הכוונה בנוגע לדגמים אשר כדאי יותר להתרכז בהם מאשר כאלו שלא...חשבתי בעיקר על ibiza/polo/lancer אבל הידע שלי בנושא בסיסי מאוד ולכן כל הכוונה תתקבל בברכה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, שאלה בשביל חברים שצריכים להחליף רכב ליסינג (כרגע הם עם ג'אז היברידית ומרוצים.). האופציות להחלפה: 1. ג'אז לא היברידית 2. אוריס היברידית העלות זהה למעשה, לכן אינה מהווה שיקול (הבדלי החזר דלק מתקזזים עם פער קטן במחיר). הנסיעות הן עירוניות כמעט לגמרי, כלומר הרכב לא יוצא מגוש דן, וחוץ מלעלות על נתיבי איילון או כביש 5, לא ממש גומע מרחקים. לג'אז יש יתרון קל מבחינתם: היא קצרה יותר בכ-30 ס"מ, מה שמעניק לה יתרון בחניות תל אביביות (הזוג גר במרכז העיר), והיא גם דומה לרכב הקיים. אשמח להארות לגבי כל אחד מהדגמים. האם יש איזה סיבה מכרעת להעדיף אחת על פני האחרת, או שזה מגיע לעניין של טעם? הם ינסו לתאם נסיעת מבחן על שתיהן (הבחור אינו גבוה במיו…
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
- 0 תגובות
- 501 צפיות
שלום רציתי לדעת מה אתם אומרים אל שתי האופציות הבאות שאני מתלבט ביניהם מזדה 3:שנת 2012 130 ק"מ ליסינג יונדאי i25: שנת 2013 90 ק"מ ליסינג האוטו הולך להיות לטווח הארוך 5+ שנים תודה
הודעה אחרונה מאת 123almog, -
קרסו טרייד אין 1 2
מאת zvigolden- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
אחי קנה מהם ניסאן נוט והוא מרוצה מאוד מהרכב. לכן גם אני החלטתי להזמין מהם רכב. בבקשה מבעלי הנסיון בקנייה מהם - טיפים ודגשים יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
שלום רב, שומעים הרבה על מבצעי רכבים חדשים ומציינים שיש אפשרות לטרייד אין במחיר מחירון. מה היתרונות בטרייד אין כשקונים רכב חדש? האם כמו טרייד אין על רכב משומש ששם שוחטים את הלקוח במחיר הרכב שייקחו ממנו או שיש תנאים יותר הגיוניים? כמובן שזה בהתחשב שמדובר ברכב שלא עבר תאונות, אין תיקוני צבע, קילומטראז' סביר. מישהו עשה טרייד אין על רכב חדש מיבואן ויכול להמליץ על זה? אני יודע שלא ייקחו את הרכב במחירון שלו אבל גם לא רוצה שיורידו 30-50% ממחירון הרכב (רק בגלל שהוא גיר ידני ו02 בעלים ומתעלמים מהמצב המכני המצויין שלו) כמו שעושים הסוחרים של רכב יד שניה. אשמח להסבר על אפשרות זו ולקבל המלצות/ביקורת מנסיונכם על אופציה זו תודה מראש
הודעה אחרונה מאת landy, -
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
אנחנו עם 3 ילדים 2 בוסטרים ואחד בטיחות .כרגע אנחנו עם פורד פוקוס 2006 שמבחינת תקלות היה לנו כבר הכול .אולי זה עניין של מזל .מה שאני אוהב במונדאו שזה רכב ענק לא צריך להילחם עם הבוסטרים .תא מטען מאוד גדול .השאלה האם הרכב הזה אמין או שייש לו הרבה תקלות .הגענו למצב שאנחנו חוששים לנסוע בפוקוס הזה לנסיעות ארוכות .ראיתי שבמחיר של המונדאו יש מבחר יחסית גדול .מה צריך לבדוק יותר או לתת דגש .האם כדאי עם טורבו או לא.למה ביד 2 יש טווח מחירים לא מובן לפעמים 2010עולה יותר2012
-
- 3 תגובות
- 816 צפיות
היי, אני ממש מתרגש ומבובל ופשוט לא מצליח להיסגר על אוטו מסויים. אני כבר תקפוה מסתובב כאן בפורום ,בהתחלה רציתי סופר מיני - גולף שנתון 2008~2010- אבל חלקים יקרים מידי ועוד דברים שלא כזה אהבתי . סיאז איביזה שנתון 2010 - די אהבתי אבל שמתי לב שזה אוטו לצעירים ואנשים פחות אוהבים אותו ולא הכי נוח אבל מנוע גרמני ואוכל די בסדר אני כבר לא יודע על איזה רכב ללכת מבחינת ,מהירות ,נוחות, החיזה על הכביש ,טיפולים ,איבזור ,בלאים טבעיים וכ'ו.. אני עדין די רוצה סופר מיני אבל הרוב פשוט מכוניות מכוערות. אני רוצה גיר ידני מנוע 1.6 או 2 ,או לפחות שיהיה מספיק חזק, אני אשמח לעזרה!
הודעה אחרונה מאת Katom, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 456 צפיות
אני מעוניין לקחת לבדיקה סקודה פאביה 2008, דיברתי עם רון ממוסך רון והוא אמר שהם לא מבצעים בדיקות ואני יכול לבוא עם הטופס בדיקה והוא יעבור איתו על הרכב, אשמח לקבל המלצה למכון באיזור דרום העיר או מרכז, או לחילופין המלצה למוסך אחר שאפשר לסמוך עליו ולבדוק שם. תודה מראש Sent from my SM-G920F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב, אני מתלבטת האם לרכוש רכב חדש מסוג הונדה סיוויק 5 דלתות או סוזוקי crossover, לצורך העניין, המחיר זהה. ישבתי בהונדה והיא הרגישה לי קצת נמוכה כי היא עשויה בסגנון ספורטיבי, אולי בגלל זה? לעומת זאת, סוזוקי crossover נראה לי יותר גבוה ונוח? האם הייתם יכולים לסייע לי בקבלת ההחלטה - צריכת דלקף פוטנציאל לתקלות, עלות התיקונים, האם יש שוק לרכבים כשבעתיד ארצה למכור וכו'? תודה רבה ושבוע טוב
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- 4 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי חבר'ה אני מתכנן בחודש חודשיים הקרובים להזמין רכב חדש( לצורך העיניין לאון fr 1.4 ידנית 3 דלתות) למישהוא יש חוו''ד עליהם, משיחת טלפון לא קצרה איתם הם מתחייבים למחיר כמו של צ'מפיון ואפילו נמוך יותר עם החזרים נוחים עם עמלה של 6% על העסקה. הייתי מעוניין לשמוע חוות דעת עליהם ועד כמה יותר משתלם לעשות את העסקה דרכם או דרך סיאט ישירות. תודה נשלח מהדרכים
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ערב טוב. בשעה טובה אפשר לומר שירדתי מתחום האופנועים לשנים הקרובות. האופנוע נמכר ונשאר לבחור רכב קטן עם קצת ערך מוסף. הרכב ישמש לנסיעות סופ"ש לזוג בלי ילדים. ביום-יום יבצע נסיעות קצרות לרוב בתוך היישוב (עניין של קילומטרים בודדים). התקציב - 30א"ש. האפשרויות שעלו בראשי: 1. פונטו איבו 2011-2012 2. פאביה 2009-2010 3. סוויפט 2009-2010 4. איביזה 2011-2012 מה חשוב? (המספור מייצג גם את סדר העדיפויות) 1. זמינות חלפים ומורכבות טיפולים - הרכב ככל הנראה יבצע את רוב הטיפולים בבית. 2. סחירות. 3. מראה. למרות שזה עניין סובייקטיבי, הייתי רוצה רכב יפה. לצורך העניין- לא הייתי נוהג במולטיפלה למשל. 4. צריכת דלק שפויה בעיקר בבין-עירוני. מעוניינים להוריד את העול הזה מהג'…
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
שבוע טוב, אמא שלי מעוניינת לקנות רכב משפחתי. נסיעות ת"א בת-ים בשוטף ופעם-פעמיים בחודש לירושלים. הדרישות הם בטיחות אמינות יציבות על הכביש תחזוק ודלק כרגע הציעו לנו טויוטה קורולה החדשה מליסינג(עלתה בספטמבר 2013) עם 68,000 קילומטר אחרי ויכוחים ב72 אלף שקל עם טיפול חינם(טיפול 75,000) (הם יחליפו 4 צמיגים ומצבר לחדשים) מה דעתכם? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת i.z, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 957 צפיות
שלום, מחפש רכב שני למשפחה לנסיעות של כ30 ק"מ הלוך חזור לעבודה דרך בין עירונית ועירונית, ופיזור ילדים לגנים בנסיעה של דקה שתיים. אוטומט בלבד בסביבות 40,000 ש"ח (יש אפשרות לטיפה מעל) . ראיתי שבמסגרת התקציב אפשר לקבל את הרכבים הנ"ל שנת 2014 . החשיבות מבחינת רכב היא אמינות נוחות וצריכת דלק. איזה מבין הרכבים עדיף בהתחשב בדרישות? האם יש סופר מיני נוספת שתיכנס לתקציב ותהיה רלוונטית לדרישות? (שאר המיני לא רלוונטיות) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בס'ד לפני כמה ימים עשיתי בדיקה לרכב מסוג יונדאי ולוסטר שנת 2011 אוט' מי שמבין את הבדיקה שיפרש לי אותה כי לא יצאת שבע רצון ממנה ובמיוחד מהסבר של הבודק לאחר הבדיקה עצמה, ידוע לי שאמור לצאת כמה בעיות לא ציפיתי שהוא יצא נקי אבל הרכב יצא תקין באופן סביר.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
שלום רב אני בתחילת הדרך בחיפוש אחר רכב. אנחנו משפחה עם 3 ילדים , צריכים רכב גדול (מעדיף לא להתקרב למשפחתית 1.6) אני מתלבט מאוד בין שברולט מאליבו 2008-2009 לבין פורד מונדאו מאותן השנים. אשמח לקבל חוו"ד מכל אחד מכם על אחד הרכבים הללו. צריכת הדלק לא מפחידה אותי תחושה שמלווה אותי שלאורך שנים המאליבו יותר בסיסית ופשוטה ותצריך פחות ביקורים במוסך. אשמח להערות/הארות תודה
הודעה אחרונה מאת קישו, -
אהלן אני שוקל קניה של הרכב הנ״ל, ידני בלבד וכנראה את דגם ה156 כ״ס (פשוט כי את ה200 אין אחד שבתקציב כרגע) אזור שנים של 2011-2013 בכל אופן רציתי לשאול, איך האוטו? מה לשאול כשמדברים עם מוכר? למה צריך לשים לב? וכו.. תודה
הודעה אחרונה מאת Dudi910, -
סיאט לאון - אמין? 1 2
מאת YuvalShs-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש סיאט לאון שנתונים ישנים יותר עד 70K.. איזור ה-2011-2012, הרכב הוא אמין בשנים האלה? מבחינת מנוע וגיר היו איזשהם תקלות? אני בא מרכבים יפנים ומאוד רוצה את הלאון אבל מפחד מעניין האמינות והמחיר הגבוה לטיפולים, מישהו יכול להמליץ על גרסה מסויימת של הלאון?
הודעה אחרונה מאת mazda 6, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, הוחלט לרכוש ג'יפון לנסיעות משפחתיות. בדקתי כמה, 2 באים בחשבון, שתיהן יד 1 מפרטי: 1. קשקאי 2009, 120K ק"מ, בערך במחירון (59 אש"ח שזה התקציב). מטופס בדיקה: - בלוק: להחליף תומכים - תצרוכת שמן מהצילינדרים - דליפות שמן ממגבילי שסתומים - לתקן/לכוון זוויות מתלה קדמי - ציריות: להחליף גומיות 2. 3008 שנת 2014, 30K ק"מ. כ-10K מתחת למחירון (סה"כ 80 אש"ח יש לי אפשרות להשיג מימון לסגירת הפער.) - בדיקה מושלמת, אין כלום. הניסאן נעימה לי יותר לנהיגה, מתלים קשוחים יותר, הגה אפילו קשה מדי, רכב קצת ספרטני שזה לא רע. הפז'ו מאובזרת במולטימדיה וכל טוב אבל רכב קצת "רך", מתנדנד, מתלים ממרגרינה, מרגיש שנוהג במיניואן. השאלה: האם ללכת על הקשקאי? אמ…
הודעה אחרונה מאת Yellow Engine, -
-
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני ככל הנראה מתחיל לעבוד במקום במרחק של כ30 קמ מביתי, משמע הלוך חזור כ-60 קמ. נניח ואני עוד אצא אל העיר בערבים, אני משער שבסך הכל ביום אני אנהג כ80 קמ (גר מחוץ לעיר). בשנה יצא בערך 20000 קמ. הנסיעה היא משולבת- 50% עירוני 50% בינעירוני קל (ביום אני נוהג על 90, בלילות על 60-70 בגלל שיש המון תאונות עם בעלי חיים). התכנון שלי הוא לעבוד במקום כ12-18 חודשים, למטרת חיסכון לטובת לימודים. בשונה מהרבה אנשים בגילי ולמרות האהבה שלי לעולם הרכב, השקעה ברכב כרגע היא בתחתית סדר העדיפויות, משמע אני מחפש לנהוג בכמה שפחות השקעה בנושא. (הסעות ותחבורה ציבורית לא יהוו פיתרון, אני מתכנן תוך כדי העבודה ללמוד ככה שהזמן הוא משתנה חשוב, ובשבילו אני מוכן להחזיק רכב). כרגע י…
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
היי, אני רוצה לרכוש רכב, מיצובישי גרנדיס, בוא לעיתים יש בקרת יציבות ובחלק מהרכבים לא. המוכרת טוענת שהיא לא יודעת. איך אפשר לבדוק זאת? האם זה שזה דגם comfort 2008 מספיק כדי לבדוק את זה.
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בס"ד מתלבט אם ללכת להרפתקאות ולחפש רכב אחר. אנחנו נוסעים רק מחוץ לעיר ומחפש דרך לחסוך את הדלק. עכשו אני מתלבט האם לעבור לרכב דיזל? כיום נוסע בקיה סייד סטיישן בנזין. מחפש אותם תכונות לרכב(בגז גדול, 3 כיסאות בטיחות במושב אחורי) במחיר של 45 אלף ש"ח. מה אתם ממליצים? תודה רבה על העזרה
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום חברים יקרים. אני מעוניין לרכוש אאודי A4 שנת 2009 מנוע 1800 טורבו 160 כס ואחרי חיפוש מעמיק ברשת לא מצאתי כלכך מידע רלוונטי כמו אמינות, צריכת דלק, עלויות אחזקה,ועלויות אגרת רישוי, כמו כן הבנתי גם שיש כמה דגמים וכמה סוגים של גירים לרכב ושיש גיר שהוא פחות אמין אז אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור ולייעץ תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Therabrab, -
-
- 0 תגובות
- 439 צפיות
אבקש חוות דעת על הרכב גיר מנוע... ואיך הוא נסחר יחסית לשוק תודה
הודעה אחרונה מאת wwe1984, -
סופר מיני ב 20k
מאת Ami.Z-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שבוע טוב אשמח להמלצות לרכב סופר מיני ידני, סוחב טוב וסחיר בסביבות ה 20 אלף. הרכב אמור לשמש אותי חצי שנה (עד הגיוס) לכן חשוב שתהיה לו ירידת ערך סבירה וימכר יחסית מהר. חשבתי על: פונטו איביזה פולו מה עוד אתם ממליצים? איזה מנוע מומלץ בכל אחד מהם? תודה Sent from my SM-G920F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 199 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ArikB
- spidrman
- nglancer
- נתנאל - Net
- ask
- Shay Shd Dave
- viper83
- lanosforce
- Aviady001
- `Infinity
- garicho
- Camaro 92
- zvit
- DanielGangsta
- פאר האורה
- llaavvii
- SlowRide
- EvGriga
- חד אופן
- David32
- TZR84
- meny5
- Rongaflugen
- bigfoot7375nadav
- BoazB11
- omricn
- Assafo2
- Avia
- פריג'י
- גולדן191
- Supertigre
- Derish
- mikk
- natco
- iEminem
- אהרן ג
- ברווז
- asix
- axSupreme
- Jeka88
- TheArcane
- פלוני אלמוני21
- itamarg
- 3n
- פינדר
- TvrSpee12
- Arielz2405
- shlomiko
- Coresh
- OR1
- IsraelR
- Night Driver
