Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון - אמין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לרכוש סיאט לאון שנתונים ישנים יותר עד 70K.. איזור ה-2011-2012, הרכב הוא אמין בשנים האלה? מבחינת מנוע וגיר היו איזשהם תקלות?

 

אני בא מרכבים יפנים ומאוד רוצה את הלאון אבל מפחד מעניין האמינות והמחיר הגבוה לטיפולים, מישהו יכול להמליץ על גרסה מסויימת של הלאון?

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

קרא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?623657-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F-2011-1-8-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%9F

 

אם החלטת ללכת על זה, כדאי לחפש את גרסת ה"אקסלנס" שמאובזרת עד מעל הראש.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)
קרא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?623657-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F-2011-1-8-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%9F

 

אם החלטת ללכת על זה, כדאי לחפש את גרסת ה"אקסלנס" שמאובזרת עד מעל הראש.

תודה.

השרשור ענה לי על כמה שאלות רלוונטיות כולל העזרה שלך לגבי רמת הגימור. (אגב, לא מצאתי ב-icar את גרסת ה-"אקסלנס", יש רק Style)

הבעיה שהוא מתכוון שם לגיר ידני ואני מחפש אוטומטי (או אצלהם DSG) האם הגיר אמין בשנים האלה? או שיש ממה לחשוש?

עריכה אחרונה על ידי YuvalShs

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם (נערך)

גם ביד2 לא מופיע אקסלנס.

האקסלנס הופיעה עד שנת 2011 (מ-2012 היה קופה וקופה פלוס). ר' קובץ מצורף.

עוד דברים שלא מצוינים שם, אגב: מראה מתכהה אוטומטית, חיישני אורות/גשם ובטח עוד כמה דברים ששכחתי.

 

בקשר לגיר - תעשה חיפוש על DSG7, כמות השרשורים וההודעות שעסקה בגיר הזה is too damn high.

leon-2011-mifrat.pdf

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

הבעיה שהוא מתכוון שם לגיר ידני ואני מחפש אוטומטי (או אצלהם DSG) האם הגיר אמין בשנים האלה? או שיש ממה לחשוש?

 

אני אקצר לך: לא.

 

אם אתה רוצה להמנע מהוצאות אפשריות של אלפי שקלים, לך על רכב אחר.

בלאון בוחר מי שרוצה את היתרונות ומוכן לקחת את הסיכון של תקלות בגיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
קרא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?623657-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F-2011-1-8-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%9F

 

אם החלטת ללכת על זה, כדאי לחפש את גרסת ה"אקסלנס" שמאובזרת עד מעל הראש.

לא אמרת שאתה מוכר את שלך???

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

קח בחשבון שרוב מנועי ה1.8TSI אוכלים שמן ויש את עניין הטיימינג שכדאי לקרוא עליו.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם
קח בחשבון שרוב מנועי ה1.8TSI אוכלים שמן ויש את עניין הטיימינג שכדאי לקרוא עליו.

 

לא רב.

תלוי אילו ותלוי מאילו שנים.

אני מכיר שלושה רכבים, בלי בעיה.

 

לגבי הטיימינג, תלוי מאילו שנים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בדיוק בשנים שהוא מחפש, קרי 2011/12.

לא טוען שזה קורה בכל הרכבים האלה, אבל זה משהו שכדאי לקחת בחשבון, לבדוק לפני הרכישה או ישר אחרי.

להחליף מנוע במקרה של כשל במותחן יעלה כ-15000 ש"ח. לא נעים.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

בכל אופן, אם כבר הולכים על המנוע הנ"ל, כדאי ללכת על אחד שכבר הוחלפו במנוע בוכנות+רינגים+טיימינג לרוויזיה החדשה.

לא שמעתי על תלונות מאלו שהחליפו/הוחלף להם הנ"ל במנועים הסו-קולד בעייתיים.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)

שים לב למנוע אם מדובר בCDA אז כבר נפתחה תביעה יצוגית אם אני זוכר נכון, הרבה הצליחו לעשות את התיקון עם השתתפות לא גבוהה אבל זה רק לאחר הרבה אבל הרבה צעקות על צ'מפיון.

בכל אופן התיבה היא גם סיפור מפוקפק לא קטן, היא נוחה וחלקה כאשר תקינה, מתי שמתחילות הבעיות אתה כבר תתחיל להוציא סכומים לא קטנים עליה, המקרה של רכבים תוצרת ואג עדיף להתרכז בעיקר הידניים בעקבות זה שציינת שידני לא פונקציה עבורך אז חפש רכב אחר.

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
פורסם

לא טוען שזה קורה בכל הרכבים האלה

 

זה יכול לקרות בכל הרכבים שלא הוחלפו בהם החלקים. צריך לבדוק אם בוצעה החלפה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני גם חושב על קנייה של הרכב הנל.

השבוע הולך לראות אחד שנת 2011 שלפי בעלי הרכב הוחלף לו הגיר אחרי שנתיים באופן ייזום של צ'מפיון.

פורסם

כל הגיר הוחלף?

לא סביר.

גם החלפה של חלקים פגומים לא מבטיחה העדר בעיות בגיר בעתיד.

 

צריך להביא בחשבון עלות עתידית של החלפת מצמדים. זה הכל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...