Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מתלבטת האם לרכוש רכב חדש מסוג הונדה סיוויק 5 דלתות או סוזוקי crossover,

 

לצורך העניין, המחיר זהה.

ישבתי בהונדה והיא הרגישה לי קצת נמוכה כי היא עשויה בסגנון ספורטיבי, אולי בגלל זה?

לעומת זאת, סוזוקי crossover נראה לי יותר גבוה ונוח?

 

האם הייתם יכולים לסייע לי בקבלת ההחלטה - צריכת דלקף פוטנציאל לתקלות, עלות התיקונים,

האם יש שוק לרכבים כשבעתיד ארצה למכור וכו'?

 

תודה רבה ושבוע טוב

פורסם

הסיוויק בקרוב מתחלפת בדור חדש לגמרי והקרוסאובר מקבל מתיחת פנים(נמכרות בחול , אמורות להגיע בחודשים הקרובים ארצה.)

פורסם

לא ציינת מה הצרכים שלך ומה התקציב. בכל זאת, מדובר בכלי רכב עם תכונות שונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שלום רב,

 

אני מתלבטת האם לרכוש רכב חדש מסוג הונדה סיוויק 5 דלתות או סוזוקי crossover,

 

לצורך העניין, המחיר זהה.

ישבתי בהונדה והיא הרגישה לי קצת נמוכה כי היא עשויה בסגנון ספורטיבי, אולי בגלל זה?

לעומת זאת, סוזוקי crossover נראה לי יותר גבוה ונוח?

 

לא יכולת להגדיר את ההבדל בין המכוניות טוב יותר.

 

האם הייתם יכולים לסייע לי בקבלת ההחלטה - צריכת דלק, פוטנציאל לתקלות, עלות התיקונים,

האם יש שוק לרכבים כשבעתיד ארצה למכור וכו'?

עלות התחזוקה תהיה דומה מאד, לגבי מכירה קשה לדעת, לשתיהן שוק סביר למדי

 

תודה רבה ושבוע טוב

 

123456

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הצרכים שלי הינם רכב משפחתי שני במשפחה, נסיעות עירוניות ובינעירוניות.

התקציב לא מעניין כי שני הרכבים עולים אותו מחיר כ-125000

פורסם

אבא שלי רכש קרוסאובר בינואר 2014, כיום הוא קיבל עלייה מחירון מטריידמוביל .

כרכב נורא סבלתי ממנו , אבא שלי לא היה מת עליו בלשון המעטה לעומת זאת אימא שלי מאוד מאוד אהבה אותו. די חסכוני בדלק לעומת הפוקוס שהייתה לנו (2007 1.6) ובטח לעומת הix35 שיש לנו .

פורסם

הקרוסאובר מצויין בתור רכב משפחתי.

מרווח, חסכוני מאוד בדלק ובעלות טיפולים, ביקוש גבוה יחסית בשוק המשומשות.

הסיוויק פחות שימושית (מרווח ותא מטען) אבל יותר זריזה.

לא הרחבת לגבי הצרכים ולמה החלטת שאחת מבין השתיים הללו היא הבחירה הנכונה.

אם מדובר ברכב שני, לשימוש מועט יחסית, אולי הייתי חושב על משהו אחר: ויטרה, קפצ'ור, 2008.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הקרוסאובר החדש, למיטב ידיעתי, אמור להגיע במרץ 2017 לארץ. זו לא רק מתיחת פנים חיצונית, אלא גם מנוע טורבו חזק יותר.

לדעתי, חבל לקנות את הדגם הישן עכשיו. גם ירידת הערך שלו תהיה גבוהה יותר.

יכול להיות שהחדש יהיה קצת יותר יקר אבל זה ישתלם גם במכירה בעתיד ובכלל, הרכב יהיה משופר יחסית לדור הראשון

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
הסיוויק בקרוב מתחלפת בדור חדש לגמרי והקרוסאובר מקבל מתיחת פנים(נמכרות בחול , אמורות להגיע בחודשים הקרובים ארצה.)

 

שלום,

האם יש הערכה מתי תגיע לארץ הסיוויק החדשה (2017) ?

תודה

×
×
  • תוכן חדש...