ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
חברה שלי מחפשת רכב כדי לסוע מהצפון לעבודה בתל אביב כמה פעמים בשבוע. מה ממליצים לה? חשבית בכיוון סוזוקי אלטו או סקודה סיטיגו מקפיטל מוטורס או משהו באיזה ~650-700 בחודש. גם רכב ישן יותר תמורת תשלום חד פעמי של איזה 15-20 בא בחשבון. דעתכם? תודה.
הודעה אחרונה מאת doronli, -
-
- 1 תגובות
- 520 צפיות
מחפש קיה סייד סטיישן דיזל 2012-10. איפה אני יכול למצוא אותם? מחפש מגרשים מוכרים לעשות טרייד אין.
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 3 תגובות
- 747 צפיות
אשמח למענה לשאלה שבכותרת מבעלי ניסיון. לחלופין, מה כן יכול להיכנס שם עבור 3 ילדים בגילאי שנה וחצי שלוש וחצי ושבע וחצי?
הודעה אחרונה מאת SurfHigh, -
רכב מנהלים 1 2
מאת דני שיאון- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכם, לפני קצת יותר משנה קניתי לאשתי Volvo V50 2011 במחיר מציאה (מהשכרה) מאוטוסנטר (הייתי מאד מרוצה מהשרות). רכב מעולה. אלא מה, המושב לא טוב לאשתי. מה לא ניסתה: כריות, ד"ר גב מסוגים שונים, מגבות ועוד. אז לפני כחודשיים החלפנו. אני לקחתי את הוולבו (סוף סוף!) והיא את הפורד פוקוס 2012 עם גיר ידני (גם היא מצויינת). אלא מה, המושב מצויין לאשתי, אבל היא לא אוהבת גיר רגיל! אז עכשיו אני מחפש לה רכב נוח. בפוקוס 2011-2014 אוטומטי כמובן אני לא נוגע, ודגמי ה1.5 ליטר החדשים יקרים לי. כן, אני מתכונן לקחת אותה לאיזה מגרש ולהושיב אותה בכל מיני מכוניות, כי אין תחליף לנסות את הישבן על הכסא, אבל כרגע האופציות שנראות לי הן: מזדה 6 2013, פורד מונדאו 2013 סקודה אוקטב…
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ערב טוב, בתחילת השבוע שיבוא הוריי מתכננים לגשת לאחת מסוכניות סוזוקי ולנסות לסגור עסקה. מחירו הרשמי של הקרוסאובר עומד על 125 אלף ומחירו הסופי לאחר תשלומי אגרות מתקרב ל 128 אלף. מדובר בדגם החדש שהושק השבוע ומחליף את הקרוסאובר הקודמת. מהנסיון שלכם עם רכבים חדשים ועם היבואן המסויים הזה. מה הצפי מבחינת תשלום סופי? האם ולאן זה יכול לרדת? היכן הלקוח יכול ללחוץ את הסוכנות? האם תשלום מזומן יעזור? ניב
הודעה אחרונה מאת inon007, -
-
- 27 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מתעניין ברנו פלואנס 1500 טורבו דיזל, מבקש המלצות בנושא צריכת דלק, טיפולים וכו'. האם יש רכבים מסוג זה מליסיניג? Sent from my SM-N920C using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
- 1 תגובות
- 565 צפיות
שלום, מחפש מכון אמין וטוב לבדיקת רכב יד שניה באזור עפולה, מישהו מכיר? תודה ושבת שלום!
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
היי ראיתי פה הרבה אנשים שרושים שלא כדאי לקחת עיסקאות מימון מחברות הליסינג עקב ירידת ערך וכו׳.. ואת האמת אני לא ממש מצליח להבין למה. אני עומד לפני רכישה של רכב ראשון וחשוב לי לשמוע פה את דעת המומחים (: ראיתי למשל את הדיל הבא: https://www.carcost.co.il/deals/deal/1405 ללא מקדמה, עמלת הקמה של כ 700 שקלים. תשלום חודשי של 1,062 ש״ח למשך 36 חודשים כשבסופם 33,484 זה מה שנשאר ויש באפשרותי למכור את הרכב. הסתכלתי על מחירים של פיקנטו בנות 3 או 4 ואפילו 5 שנים. המחיר של פיקנטו בעוד 3 שנים ינוע בסביבות 45,000-57,000 שקל. ואם נשאר לי להשלים רק עוד 33,484 יוצא שאני יכול למכור את הרכב, לכסות את הבלון שנשאר מההלוואה + נשאר לי כסף למקדמה של רכב אחר. מדוע לא ל…
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם בטויוטה קורולה שנת 2001 ושנת 2002 יש כריות אויר ?
הודעה אחרונה מאת shmulik88, -
-
סופר מיני עד 40K 1 2
מאת Daniel7707-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שבת שלום, לאחר התייעצות החלטתי שאין טעם להשקיע ברכב חדש\להשקיע מעל הסכום הזה. תקציב - 40-50K סוג רכב - לא מיני, יכול להיות סופר מיני או משפחתית מטרה - בעיקר נסיעות בין ערוניות אך גם שיסחוב בעליות, 15-20 קילומטר בשנה. חשיבות - אמינות, איבזור וזריזות על הכביש. לפי הסדר. מה דעתכם על הI25? הגודל בדיוק מה שאני מחפש אך איני מכיר את הרכב.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
היי, חיפשתי בפשפשוק בפייסבוק + יד 2 גטס ידני, דיי קשה למצוא משהו טוב. כנל פיאט פנדה. האם יש תחליפים טובים שכן אפשר למצוא ידני ב10K? רכב לשנה עד שאחליט אם מתאים לי ידני / אוטומט יותר יקר (ב30-40K) לגבי טיפולים אבא שלי מבין ברכבים, הוא יודע לסדר רכבים. תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 983 צפיות
שלום חברים, לאחרונה התחלתי להתעניין ברכב הנ"ל. כמה לדעתכם שווה באמת לשלם על רכב כזה, כפי שמופיע במודעה? הכוונה היא מה המחיר הריאלי לסגירת העסקה כדי לא לשלם יותר מידי ועדיין לא להפסיד אותה?
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- 0 תגובות
- 608 צפיות
רוצה להחליף את הרכב שברשותי , ניסאן מיקרה 2013 , לעשות עליה טרייד דין , לא רוצה להתעסק במחירה ,מעדיף לעשות טרייד דין ולקחת רכב יד ראשונה/חדש כמו פיקנטו , I10 החדשה.
הודעה אחרונה מאת yager4, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, מחפש לקנות רכב סבבה אוטומטי, לשני נהגים צעירים. רכב שהביטוח בו זול והנסיעה סבבה. התלבטתי בין שכירות לונגטרמ, ליסינג וקניה חדש עם מימון או יד שניה. אבל אני לא יודע כלום. הכי חשוב זה רכב שלא יראה מוסך, ושיהיה לי מינימום כאב ראש. איתו לפחות שנתיים. לקחת בחשבון שאני מרוויח מינימום בבקשה. הצילו.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 843 צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות את הספארק מנוע 1.2 שנת 2013. האם ישנם תקלות נפוצות או ידועות? איך האמינות באופן כללי? תודה שבת שלום
הודעה אחרונה מאת El_LOBO, -
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
אחי מתעניין ברכישת SUV בן עשר בערך בתקציב ראשוני של כ 60k. מצאנו כמה דגמים: וולוו xc90, פורד אדג,דודג נייטרו( בעיקר בגלל העיצוב החיצוני ופחות בגלל האופי ) ושברולט קפטיבה. כל שאר המתחרים לא רלוונטיים עקב מחיר יקר או עיצוב/ תדמית לא מושכת.(פגרו קאיה הונדה סוזוקי ויונדאי פחות מענינים) נתמקד בוולוו איזה דגם מנוע מומלץ?שנתון? איך הרכב בכללי ביחס למתחריו ואיך האחזקה? הןא מתכוון לסוע בעיקר בעיר ולצאת לקמפינג פעם ב. יכולת שטח קל תספיק. חשוב אבזור ועלות אחזקה לא מזעזעת במיוחד . דלק פחות מעניין כי זה צפוי מראש. תודה רבה. יש לציין שכרגע יש לו ג'יפ ניסאן פטרול אבל בא לו להחליף.
הודעה אחרונה מאת מוטי 22, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
היום אני נוסע באיביזה 2016 110 כ"ס ראיתי שגם הטיפו 110 כ"ס איזה רכב יותר "חזק"? אני רוצה להחליף לרכב יותר מרווח, אבל לא רוצה להחליף לרכב חלש יותר.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לקנות רכב משומש ממגרש מכוניות ידוע למשל חברת ליסינג . איך אפשר להתמקח ולהוזיל את המחיר ? איזה דברים אני צריך לעשות כדי שיוזילי לי את המחיר ? למשל אני רוצה לקנות פורד קוגה 2016 המחירון שלו 140000 והם רוצים עליו 138000 שזה אלפיים שקל מתחת למחירון וזה לא הגיוני . הרכב כמו חדש , אבל זה רכב שאין לו שוק כדי שלא יוזילו הרבה מהמחירון! מה אני צריך לעשות כדי שיוזילו את המחיר שהם מבקשים ? תודה.
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- 0 תגובות
- 442 צפיות
שלום לכולם, מתעניין ברכישת AUDI A3 שנת 2009-2010, מנוע 1.6 גיר DSG האם זה אותו גיר ידוע לשימצה? האם הרכב אמין? או שמא DSG זה הופך אוטומטית את הרכב ללא אמין. המנוע 1.6 להבנתי הוא אמין, האם הוא ממש חלש? כרגע נוהג במנוע 2000 אטמוספרי. תודה.
הודעה אחרונה מאת PrinceT, -
דרכי מימון
מאת קישו-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 625 צפיות
הפוקוס כבר ישנה ורצינו לשדרג את הרכב נמאס לי המלחמות של הבוסטרים .חשבתי על מונדאו אפילו שאני מאוד חושש מנסיון העבר .האם אפשר למצוא את הרכב הזה בחברות כמו אלבר שלמה סיקס וכו והאם המימון שלהם הוא יוצא זול הבנק .האם הם עושים טרייד אין לרכבים
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אהלן חברים, אשמח לקבל כיוון והמלצות,מעוניין לרכוש רכב עד 55K משומש, חדש עד כמה שניתן בתקציב,אפשרי גם שנתונים נמוכים אם הרכב איכותי ושווה את הכסף. אין דרישה לגודל מסוים,יכול להיות קופה,משפחתי,רק לא קבריאולט. מה אני מחפש, רכב עם כח,אחד שלוחצים הוא נוסע ולא זוחל בעליה. ידני או אוטומט לא משהו שקריטי מבחינתי,מסתדר עם שניהם. דיזל בנזין,גם לא משמעותי. עלויות אחזקה סבירות,ואמינות. השוק מוצף לכן אשמח לשמוע המלצות מבעלי מקצוע (ואני יודע שיש המון כאלה בפורום). תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת VW Vento 1994, -
-
גולף 2012/2011
מאת Acejin- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב, החלטתי לקנות גולף אבל אני מתלבט בין השנתונים, הפרש המחירים די זניח, אבל בכל זאת אני אשמח לדעת אילו הבדלים קיימים בין השנתונים 2011/2012. האם קיים הבדל משמעותי לטובת שנתון 2012? חוץ מזה, אני מודע לגיר הבעייתי, האם זה נכון לחשוב שאם הרכב עבר בין 60K-80K ק"מ אז אפשר להיות רגוע, או שאני טועה והתקלות בגיר יכולות גם להופיע בשלב מאוחר יותר? האם יש דברים/מכלולים מסוימים שאני צריך לבדוק במיוחד בזמן שאני בודק את הרכב, ובכלל, האם יש דגם ספציפי שנחשב מוצלח לעומת דגמים אחרים? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת איתמר123, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש גיפון או גיפ שהוא גבוה ונראה גדול , שמתי עיין על פורד קוגה . מה דעתכם על פורד קוגה ? אני מעוניין לקנות מודל 2016, איך האמינות שלו ואיך צריכת הדלק ? קוגה 2016 נסע קרוב ל20אלף ק"מ ב140אלף שח 1.5 טיטיניום 4X2 , האם המחיר משתלם ? האם יש לכם הצעות לגיפונים או גיפים אחרים? אני מחפש גיפון מהנה לנהיגה כי יש לי פורד פוקוס , גיפון מרווח וגדול מחוץ ומבפנים , אמין שלא אצטרך ללכת למוסך הרבה פעמים , מחיר אחזקה סביר .
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 6 אלף צפיות
ראיתי שישנם מספר דגמי סיטרואן c4 ביד 2. מתעניין ברכב משנת 2011 ומעלה (נכנס תקציבית = 35 אש"ח) רציתי לדעת איזה מבין כל הדגמים שהזכרתי למטה המנוע והגיר שלהם הכי אמינים ועם פחות תקלות. אלה הדגמים שקרצו לי: 1.6 120 כ"ס 1.6 130 כ"ס דיזל 1.6 115 כ"ס
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
השרשור המקורי היה זה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?623995-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-C4-%D7%9E%D7%9C%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%A7%D7%99-%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%93 הבטחתי להרחיב, אז הנה: - נתחיל מהסוף, מהסיכום: לא רכשתי בלובינסקי טרייד. הרכב שהציעו לי היה רכב רע, והיחס מהמכירות לא הצטיין במיוחד. נחזור להתחלה: נפגשתי עם הרכב והנהג של לובינסקי ב"מעבדה לרכב" בחולון. הרכב נלקח לבדיקה וחזר עם רשימת רג'קטים ארוכה כאורך הגלות: ראש מנוע נוזל, חלודה במי הרדיאטור, חוסר בנוזל קירור, צלחות בולמים שחוקות, גיר רועש ונוקש. מילה טובה ל"מעבדה": יחס מצוין, אדיבות, מקצועיות במסירת תוצאות הבדיקה. יופי של מקום. משם נסעתי למשרד…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לקנות רכב בקרוב ואני מתלבט בין כמה רכבים אשמח בבקשה לעזרה עם ההתלבטות הרכבים שאני מעוניין בהם הם אאודי a3-a4 שנים 2006~2009 הונדה סיוויק שנים 2006~2009 הונדה אקורד שנים 2006~2009 שמעתי המון המלצות על הרכבים האלה ואני ממש מתקשה לבחור אם מישהו יכול לתת חוות דעת בעד ונגד אני אשמח לשמוע אני מחפש בעיקר עוצמה ונוחות נהיגה. בנוסף שמעתי על בעיות בגיר באאודי רציתי לדעת אם זה גם בשנים שציינתי
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 673 צפיות
הרכב שנת 2014 ידני לפי בדיקה בצמפיון עשה טיפול ב15k וב50k טיפול גדול מעבר להזה אמרה שלא היה משהן חריג Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב (אוטומט) שישמש אותי בשנתיים הקרובות בעיקר בנסיעות עירוניות, מבחינתי חשוב שהרכב לא ידרוש כל שני וחמישי מוסך וגם לא "לשתות" דלק כל היום... לאחר חיפושים הבנתי שבתקציב שלי יש לי מספר רכבים שיכולים להתאים: 1. יונדאי גטס דגמים GLI GLS 2. פיאט פונטו גרנדה 3. שברולט קרוז איזה רכב אתם הייתם ממליצים מבין השלוש? אשמח לקבל המלצות גם לרכבים שלא רשומים.
הודעה אחרונה מאת Turbulence, -
-
רכישת רכב ממגרש 1 2
מאת avivaknin- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ערב טוב לכולם היום ההיתי במגרש מכוניות בחיפה בצק פוסט אזור המוסכים לאחר שראיתי פירסום על פולו tsi ידני שאני מחפש כבר הרבה זמן הרכב שנת 2014 יד 00 קמ 55k עשיתי סיבוב על הרכב וסגרתי איתו למחר לעשות בדיקה כשאמרתי לו שאני רוצב לעשות בדיקה במכון רישוי באזןר מגורי( 15 דק נסיעה מהאזור) הוא אמר שזה בעייתי שאי איפשר לנסוע ברכב שהרישיון מופקד אן משהו כזה ושאפשר לעשות בדיקה מאחד ממכוני הרישוי שבאזןר שלן שמין הסתם בטח מכיר את כולם שם אחד אחד יש מימה לחשוש??? Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ממש ברגע זה התפרסמה ההודעה על הרכב הוא טוען שהרכב ללא שריטה, ומצבו חדש המחירון לשנתון זה הוא 27,000 מה אומרים?
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
