ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
לאחרונה ראיתי פרסום של סקודה אוקטביה, יד שלישית, אוטומט, 1.6 ליטר, שנת 2003 עם 195,000 קילומטר. על פניו נראה שזה סה״כ קילומטראז׳ הגיוני.. אנחנו מאוד מוגבלים כלכלית כרגע ומחפשים רכב זול וטוב.. קיבלנו הצעה טובה עליו, האם לדעתכם יש מה לחשוש מהקילומטראז׳? או שהמנוע שלו יכול לסחוב עוד? תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת tomy669, -
סופר מיני בטיחותית 1 2
מאת poly-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם אנחנו רוצים לקנות אוטו שני למשפחה ( בערך 5000 קמ בשנה, חצי חצי בסוג הנסיעות) יד 2 שיחליף את המזדה 2 שנת 2009 שיש לנו עכשיו ( מרוצים ממנה אבל לא מספיק בטיחותית לטעמנו). הדרישה המרכזית ( ואני יודעת שזה לא נפוץ כאן כי לא הצלחתי למצוא שרשורים רלוונטים) שתהיה בטיחותית! הסכום שיש לנו כ 50,000 ש״ח. נשמח להמלצות/ רעיונות/ דיס המלצות. תודה מראש לעונים ולעונות. Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 970 צפיות
שלום, אנחנו מחפשים רכב שישרת אותנו בעיקר לסופי שבוע (בשאר הזמן יעמוד בחניה), לנסיעות של כ-100 ק"מ לכיוון. הדרישות הן לרכב קטן, חסכוני בדלק ועם חלקי חילוף זולים יחסית. התקציב שלנו הוא עד 20K. מלבד דגם הרכב המומלץ לדעתכם, אשמח לדעת האם ניתן לדעתכם לרכוש רכב בהשקעה נמוכה יותר (10K-15K), מבלי לפגום מהותית באיכות הרכישה (בדגש על כמות הטיפולים שידרשו לרכב זול יותר), באופן יחסי לרכב יקר יותר. או בקיצור - כמה לדעתכם כדאי להשקיע על רכב קטן לנסיעות בסופ"ש (במידה והתקרה היא 20K)? תודה!
הודעה אחרונה מאת rev-Match, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי לכולם, אני מעוניין לרכוש את הדגם האחרון (1.6, 2016-7) לרגל הרחבת המשפחה. התקציב מאפשר לי לרכוש גם 2017 מהיבואן, אבל הייתי מעוניין לחסוך אם ניתן. קראתי על ליסינג פרטי ואני מעט מבולבל. האם יש הגיון במסלול זה אם אין לי צורך במימון? אני מתכוון להחזיק את הרכב למספר שנים (3-5). האם מחירי 2016 מפרטי שווים את זה לדעתכם? (כ-15K ביחס לחדש). יתרון נוסף הוא קבלת הרכב מיד, ללא המתנה. תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, אני כרגע נוהג ברנו קליאו 1.2 120 כ"ס ולא הכי מרוצה מהכוח (יש לה כוח אבל לא אוהב את הגיר) אני רוצה אולי לרכוש את האופל אסטרה החדשה 1.4 150 כ"ס אפשר חוות דעת?
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
ג'יפ עד 140k
מאת Newcar81- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי אני מתלבט מאוד מה לרכוש והמכוניות הן Mercedes ml350 2010-2011 Audi q5 2010-2011 BMW x5 2009-2010 זה מיועד לבית, אשתי חוץ מלצאת לגן עם הילדים שהוא בדיוק 5 דקות מהבית אין יותר מידי נסיעות. אולי סופ"ש מידי פעם נסיעה של שעה מחוץ לעיר. נמאס לי פשוט מקוראניות ויפניות, שיקול של אגרה וביטוח אין לי כי אשתי מקבלת מהעבודה אחזקת רכב. חשוב לי נוחות לנו בתור נהגים ולילדים, נסיעה טובה ואם צריך מידי פעם ספורטיבית קצת. מי מהן תספק את הנתונים ומספיק אמינה מבחינת מוסך? נ. ב: פעם ראשונה שעוברים לרכב מסוג זה, כל שיקול נוסף שלכם יעזור לי. תודה רבה על העזרה
הודעה אחרונה מאת Newcar81, -
- 5 תגובות
- 8 אלף צפיות
אהלן מתעניין לגבי יונדאי i25.. מישהו יכול להגיד בקצרה איזו גרסא עדיפה? מבחינת כוח כמובן ש1600 אך האם גם מבחינת הדלק? הרי הרכב פחות מתאמץ.. יש המלצה על דגם מסויים? ובכללי דעה על הרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
רציתי לשמוע את דעתם של חברי הפורום היקר הזה. מה דעתכם עם רכב מסחרי בתור רכב משפחתי? כמו למשל: פורד קונקט פיאט דואבלו וכו'??? מחפש רכב סולר/דיזל עם בגז גדול ( משפ' עם תינוקות) באזור ה50 אלף ש"ח. נוסע בשנה מעל ה30 קילומ'. חייב אוטומט. תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
-
רכב ראשון-רכב סטודנט 1 2
מאת Igal G-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אז לאחר שנים של מעקב אחרי הפורום, קריאה מרובה ופנטזיה על רכב ראשון - הגיע תורי עברתי על הארכיון, המדריכים השימושיים שיש בטופ והתמקדתי כמה שיכלתי (הסיבה לפתיחת שרשור חדש בנושא הכל כך מדובר והטחון הזה היא שלמרות הצבת המידע שמצאתי כאן עדיין יש שאלות אישיות שלי ולבטים בנושא ועכשיו לעניין מתחיל לימודים באריאל, הרכב ישמש לנסיעה בעיר, נסיעה פעם בשבוע הלוך וחזור אריאל לקריות ועבודה במרכז ומכאן האילוץ הראשון - רכב שאדע שמחזיק נסיעות אשר מעבר לנסיעות עירוניות קריטריון שני - חסכונות בשימוש בדלק כמובן, קריטריון חובה לכל סטודנט קריטריון שלישי - אמינות אחזקה וטיפולים (חלפים לא יקרים וזמינים) קריטריון אחרון - אומנם לא הכרחי אבל יש חשיבות, מאחר ואני חולה מוטוריקה וה…
הודעה אחרונה מאת nati86, -
-
- 1 תגובות
- 547 צפיות
שתי המכוניוץ עם קילומטר סביר בהחלט 130 בערך יד 2 פרטי והמחיר די זהה הכי חשוב לי אמינות
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום, לפני כמספר חודשים קניתי רכב מליסינג (אוויס). בזמן הקנייה הציגו לי בעיות שוליות בפח, שתוקנו. תוך חודש מזמן הקנייה התגלו בעיות נוספות במנוע (נדלקה נורה ורעידות עזות של המנוע), שתחילה טופלו כבעיות בתושבת ימנית של מנוע ובפתיל הצתה. זה לא פתר את הבעיה ורק בהמשך, בעקבות לחץ מצידי, הבעיה טופלה (זה עוד נראה) והחליפו ראש מנוע. אני איבדתי את האמון בהם ונשארתי עם חשש שמא הבעיות יחזרו בעתיד הקרוב/רחוק. כמובן שדרשתי לבטל את העסקה - הם מצדם לא מוכנים. לא מעניין אותי אם הם ידעו על התקלות במנוע לפני או לא.. הבנתי שנורא קשה להוכיח דבר כזה. מה שכן אני רוצה לדעת מה אפשר לעשות במקרה שמכרו לי אוטו והציגו תקלות עבר שוליות, כשבפועל התגלו לאחר מכן בעיות משמעותיות (של מנוע). …
הודעה אחרונה מאת save, -
-
רכב משפחתי וחסכוני 1 2
מאת royalt-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם! אנחנו זוג צעיר+ילד ומחפשים רכב עם הפרמטרים הבאים- הפרמטר הכי חשוב הוא שיהיה חסכוני בדלק (אני נוסע כל יום שעתיים בכבישים, כאשר הדרך משלבת נסיעה עירונית ונסיעה בין עירונית) רק גיר אוטומטי אמין כמובן שהרכב לא יהיה קטן מדי (מקום לעגלה, מקום במטען וכו'), הוא יכול להיות גם משפחתי או קצת יותר קטן במידה והוא מרווח (לא מכוניות מיני למיניהם) התקציב הוא עד 60 אלף לא היברידי כרגע הרכב שהכי מתאים מבחינת הפרמטרים הוא הונדה ג'אז. הבנתי שהוא מאוד חסכוני (גם בגירסת האוטומט), אמין ומבחינת הגודל הוא די אידיאלי (קטן מבחוץ ומרווח מבפנים). אשמח לשמוע האם יש לכם המלצות נוספות או כמובן המלצות לגבי ההונדה ממי שנוסע על כזאת. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת lcx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אחרי המון חיפושים בפורום אחר מידע טכני ונסיעת מבחן בשני האקסמפלרים, חייב להודות שמבולבל עוד יותר ואסביר: שני הרכבים משנתון 2013 לאימפלה מנוע 3.5 מול 2.0 T5 של הוולוו אך לא הרגשתי בוולוו חיסרון בכוח. משתי נסיעות המבחן מאוד התרשמתי מהכוח הזמין, איכות חומרים ויופי הרכב. מה מחפש? אמינות, איכות, נוחות שתלווה לאורך שנים. פחות מעניין אותי סחירות. כמו כן, הבנתי שבוולוו היה עדכון במנוע החל משנת 2014- עד כמה משנה? אשמח לחוות דעת המומחים בנוגע לאמינות הרכבים, אחזקה וכל מידע נוסף שיעזור לקבל החלטה.
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום פתחתי אשכול בקשר לחוות דעת לקניית הונדה סיוויק עם 193K שנת 2008, למרות שמאוד רציתי אותה לקחתי למכון הדרום רחובות שלמתי 500 שקל ומסתבר שחסכתי 32 אלף בלי טיפולים, הבוחן אמר לי תתרחק כשאני לא לידו (המוכר) מבחינת המוכר אמר לי שהוא בדק את הרכב כשקנה אותו אצל פחח\מוסך בדק רק שילדה אמר שאין שאסי במכון הדרום אמר יש פגיעה שאסי עברה תאונה חוות דעת שלכם
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נמאס לי מאוטובוסים. מחפש רכב שישמש אותי לנסיעות לעבודה וסיבובים בעיר. -תקציב 20-25K - בנזין, אוטומט - לא פג'ו, דייהטסו, סוזוקי, פיאט, רנו, ניסאן ולא פורד. לא מתחבר - שיתאים לגובה 1.90 -חשבתי על גטס GLX/S אך לא מוצא כאלה ביד 2.
הודעה אחרונה מאת Fixesss, -
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני מאוד אוהב נוחות מרווח וגובה ואם זאת שומר קצת על עלויות מבחינת צריכת הדחק וטיפולים אז אני מתלבט עכשיו בין כמה דגמים ויש לי כבר העדפה דהיא קיה ספוטאז אך בגלל צריכת הדלק נכנסו לסיפור גם היונאי ix35 סובארו xv וזה שהכי פחות בולט זה הקשקאי . אשנח לשצוע המלצות כרגע שאני משכלל את כל הנתונים אני חושב שהטוב מבניהם זה ה xv אבל בגלל שיש לי עבר לא טוב עם סובארו אני קצת חושש הינ לי b3 שלא זזה שותה דלק וים תקלות . אשמח להמלצות תודה Sent from my SM-G935F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת erezarmo, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הלכתי היום לראות רכב שאני מעוניין לקנות ובבדיקה שלפני הקניה בטופס שקיבלנו סעיף מספר 8 "שילדת מרכב - ליקויים בעלי משמעות נמוכה" היה כתוב ככה : לחיצות פח, פגמים ושריטות בצבע ופגושים, תיקוני מרכב וצבע סביב + דפנות אחוריות, משקוף, עמוד ופגושים. לא ממש מובן כל הסעיף הזה שמצד אחד הוא בעל משמעות נמוכה ומצד שני זה נשמע ממש חמור במיוחד האזכור של העמוד והמשקוף. הבחור התחייב שהרכב לא עבר שום תאונה.. מישהו מבין בזה אולי ? יכול קצת להסביר ? יש מצב שסתם מגזימים בבדיקת רכב או שעדיף לרדת ממנו ?
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 680 צפיות
מתלבט בין שתי הרכבים הנ"ל: פונטו ספייס 2006 60 כ"ס 180אלף ק"מ. 10אלף ש"ח פונטו גרנדה 2007 69כ"ס 145 אלף ק"מ 14 אלף ש"ח שתיהם שמורות דיי טוב. הגרנדה פונטו המנוע קצת יותר שקט כשפותחים מכסה מנוע. אני נמשך למראה של הספייס יותר מאשר לגרנדה. פנים הרכב בספייס יותר שמור. מחפש רכב לנסיעות קצרות בתוך העיר ולא כל יום.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש רכב יד שנייה קטן וחסכוני. איזה רכב הכי עדיף ? מבחינת דלק, כוח, אחזקה ונוחות. פיקנטו, ספארק, I10, מיקרה או אלטו. או רכב מיני אחר ? פתוח לרעיונות. עדיף אוטומט אבל גם ידני בסדר והתקציב עד 40 אלף.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 4 אלף צפיות
אחרי הרבה נושאים שפתחתי פה הגעתי לשלישיה הסופית מיקרה ידנית 1.2 ב59,200. I10 ידנית 1.0 ב56,300. סוזוקי סלאריו 1.0 ב60,000. מתלבט בין שלושתם. המיקרה הכי "חזקה" מבין השלושה (הנסיעה שלי כוללת לא מעט עליות ונסיעה בין עירונית) מצד שני היא הכי פחות מושכת אותי. היא לא פחות חסכונית מהשניים האחרות אם לא יותר אבל העלויות הכלליות כנראה יהיו מעט גבוהות יותר. הi10 הכי מושכת אותי אבל היא בעלת הביצועים העייפים ביותר מהשלושה שלא נדבר על האבזור המעליב שמגיע איתה. הסלאריו איפשהו באמצע. מצד אחד הכי מאובזרת ומבחינת ביצועים לא רחוקה מהמיקרה. בנוסף היא גם הכי חסכונית. מצד שני היא לא מרגישה "רכב" כמו היונדאי. מה דעתכם? הרכב ישמש אותי כנראה ב4 שנים הקרובות שלי כסטודנט. לכן חש…
הודעה אחרונה מאת ronenu, -
-
- 4 תגובות
- 941 צפיות
שלום אני חושב לקנות את הרכב זה, יש כה מכוניות אלה בשוק. לבעלי ניסיון עם הרכב : איך הוא ? מה צריך לבדוק וממה להיזהר ? איזו תיבת הילוכים יש בדגם הזה ? תודה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי, יש ברשותי כרגע פורד פיאסטה , ובעקבות שינויים במשפחה היא כבר קטנה עלינו (למרות שבתור רכב היא אחלה) אני פוזל לכיוון הסטיישנים (קאיה סיד לדוגמא) וסקודה ייטי (כי הוא יחסית שימושי), שיקולים נוספים לסטיישן היא היכולת להכניס אופניים בלי מנשא , שימוש הרכב זה רכב יומיומי כשמקום העבודה מחוץ לעיר כ-75-100 קמ ביום) טיולים לטבע וכד'. מה תמליצו לעשות : 1. טרייד אין במגרש רכב ולקחת רכב שהיה בליסינג? 2. טרייד אין בתמורה לרכב חדש/ 0 -קמ יד ראשונה 3. לקנות מאדם פרטי ידוע שמצב שוק יד שניה לא משהו ובגלל זה אני עדיין לא קיבלתי שום טלפון לגבי הרכב ( מפורסם כבר שבועיים ב-יד 2) ,בנוסף עדיין לא הגדרנו תקציב לרכב כיוון שלא יודעים על מה עדיף ללכת אבל בכל מקרה אש…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, קראתי הרבה על הרכב ונכנס לבלול. מבחינת מרחב אני מסתדר איתה, הרבה כותבים שהיא סבירה בצריכת דלק וחלק אומרים שהיא שותה. מישהו שמחזיק בדגם הזה יכול להגיד לי סופית איך היא מבחינת צריכת דלק? אני כרגע עם פיאסטה 1.25 ידני שהיא די חסכונית בדלק אבל לא חסכונית כמו סוזוקי אלטו בוא נגיד ככה. כמה עלייה בצריכת הלדק תהיה לי? (מדבר על דגם 2015, 1500 סמ"ק 103 כ"ס)
הודעה אחרונה מאת asypeer, -
איביזה ב45K
מאת Jays- 0 תגובות
- 538 צפיות
היי, אני מתכוון להשקיע על איביזה 1.6 שנת 2010~2011 אני די סגור על זה כבר. אבל עוד הפעם ,אני אשמח לדעת כל בלאי טבעי ,ומינוסים ובכללי טיפים לגבי אותה המכונית ,או שעדיפות לאיביזה או לאון אחרת באותו התקציב? אשמח לדעת גם את כל הפלוסים אולי פיספסתי משהו. ידנית כמובן, עד 90אלף קמ' שנתון 2010~11.
הודעה אחרונה מאת Jays, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 913 צפיות
מצורפת הבידקה שהמוכרת נתנה לי, נעשתה לפני שנתיים. לא ידוע לה על שום תאונה, מה אומרים על הליקויים במרכב?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 689 צפיות
שלום, אני מחפש איביזה ידנית. הייתה לי איביזה רפרנס 1.4 לפני זה שנגנבה. להבנתי זה הדגם הכי פשוט, בלי מראות מתקפלות וכדומה. הספק של 85 כ"ס. השאלה הראשונה שלי: מתי הייתה לה מתיחת פנים? לי היה דגם פברואר 2013 עם תאורה אדומה של לוח המכוונים ורדיו דיסק מקורי גם אדום. ראיתי ביד 2 תמונות של שנת 2013 חודשים מתקדמים יותר שהתאורה היא לבנה והרדיו דיסק אחר. האם פרט לתאורה היו עוד שינויים במתיחת פנים? פרט לדגם ה 1.4 יש דגם 1.6 שלהבנתי מגיעה עם הספק גבוה יותר (105כ"ס) אבל שנתונים ישנים יותר (10-11-12 ממה שראיתי). האם יש עוד שינויים באיבזור? כמו כן יש את דגם ה 1.2 שהוא מנוע טורבו גם עם הספק גבוה יותר (105כ"ס) אבל שנתונים 10-11 בעיקר (שוב ממה שראיתי). רובן אגב שח…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, ראשית אציין שהפורום הזה עוזר להרבה ואני עצמי השתמשתי בשירותיו מספר פעמים. ולענייננו, יש לנו שלושה ילדים תאומות בוסטר ותינוקת סלקל. נסועת הרכב היא כ 15 k בשנה. 75٪ עירונית. מחפש רכב שיהיה רחב, אמין, חסכוני במידת האפשר ולא מכוער (כרגע ניסאן אלמרה 2006). תקציב מתוח 80k. שוקל סקודה אוקטביה סקודה סופרב (כמה אלפי ₪ ואתה מתפנק). טויוטה אוונסיס יונדאי i40 אשמח למידע על הרכבי הנ"ל. מג'יפונים ירדתי (כמו משפחתית ועוד 40 ס"מ גובה) משפחתיות כולן אותו דבר מבחינת גודל. האם יש עוד רכבים שלא חשבתי עליהם? מתכוון לסגור עניין השבוע. תודה רבה ופורים שמח לכל במגיבים/ות. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Eladd156, -
-
רכב ליסינג משפחתי 1 2
מאת AmosC- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לפני כחודשיים ביקשתי המלצות על סטיישן בליסינג. עכשיו כבר ממש צריך להחליט (אז חשבתי שהרכב יוחלף מוקדם יותר). הדרישות נותרו כשהיו אבל בינתיים ביררתי אפשרויות עם מקום העבודה - מתברר שלכל רכב יש עלות אחרת. נותרו בערך 4 אופציות רלוונטיות, לא כולן סטיישן: פג'ו 308SW היתה הסטיישן המומלצת בפורום. העלות שלה מבחינתי היא תוספת של 200 ש"ח ברוטו לחודש לעומת מה שאני משלם היום. לא הצלחתי לקבל נסיעת מבחן וגם לא לראות את הסטיישן בתצוגה, אבל ה-308 הרגילה עשתה באולם רושם של מכונית קצת צפופה. מבחינת אבזור אני לא בטוח שהיא מגיעה עם מצלמת רוורס. לא יודע למה, אבל נתנה תחושה קצת מיושנת. הנימוק העיקרי בעדה הוא ההמלצות הגורפות כאן. הפוקוס סטיישן הפתיעה אותי לטובה אחרי מה שקראת…
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 56 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
מתכוון 2017 אשמח לדעת יתרונות /חסרונות ,סחירות,אמי ות ולמה ההבדלים במחיר משמעותיים אם זה אותו רכב כמעט . (הפולו של ה 90 כוח סוס אוטומט) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת eladshapsa01, -
-
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
טוב, אז בפעם הראשונה אני צריך לקנות רכב אמיתי (את הקודם [פיאט מריאה 2001] קניתי ב-6500₪ והיום נפח נשמתו סופית) הבעיה שאני לא מבין כלום ברכבים וכל חבר מייעץ אחרת. אם תוכלו לעזור אשמח ממש. אז ככה: 1. צריך רכב שיכנסו ברוחב שלו 3 כיסאות בטיחות מאחורה 2. רכב במצב מכני מצויין * שכשאני יוצא לנסיעה מהבית (אילת) למרכז אני בטוח שאני מגיע * שיחזיק כמה שנים קדימה בלי בעיות זקנה שלא נפתרות 3. בטיחותי - חשוב. 4. אוטומטי - כמובן. 5. צריכת דלק נמוכה / ביטוח וטסט זולים - נחמד מנגד לא חשוב לי הנוחות ברכב, המראה והעיצוב. מעוניין להשקיע בסביבות ה-40,000₪, והייעוד הוא בדרך כלל בתוך העיר, אך מפעם לפעם גם לנסיעות ארוכות מאוד (אילת,…
הודעה אחרונה מאת SurfHigh,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
