Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מחפש רכב יד שנייה קטן וחסכוני.

איזה רכב הכי עדיף ? מבחינת דלק, כוח, אחזקה ונוחות.

פיקנטו, ספארק, I10, מיקרה או אלטו.

או רכב מיני אחר ? פתוח לרעיונות.

 

עדיף אוטומט אבל גם ידני בסדר

והתקציב עד 40 אלף.

פורסם (נערך)

אם אתה מעדיף אוטומט לפיקנטו,יונדאי ומיקרה יש יתרון מבחינת הזריזות אבל מבחינת חיסכון הפיקנטו והיונדאי פחות טובות.

הייתי דווקא מציע לבדוק את הספייס סטאר,מאוד חיסכונית ומעט זריזה יותר,איבזור טוב.

החיסרון שבמאמץ המנוע רועש והמושבים עם תמיכת צד פחות טובה.

מאחור היא גם מרווחת יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם אתה מעדיף אוטומט לפיקנטו,יונדאי ומיקרה יש יתרון מבחינת הזריזות אבל מבחינת חיסכון הפיקנטו והיונדאי פחות טובות.

הייתי דווקא מציע לבדוק את הספייס סטאר,מאוד חיסכונית ומעט זריזה יותר,איבזור טוב.

החיסרון שבמאמץ המנוע רועש והמושבים עם תמיכת צד פחות טובה.

מאחור היא גם מרווחת יותר.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

את הכמה שקלים שהוא יחסוך בצריכת הדלק עם הספייס סטאר, הוא יאבד במעמד מכירת הרכב כשהערך שלה יצנח. מעבר לזה, אחלה רכב. לגבי הפיקנטו - היא שומרת טוב יותר על הערך שלה, מגיעה עם 7 שנות אחריות יצרן ובהתחשב בעובדה שהוא מכוון כנראה על יד 2- היא עדיין תהיה (כנראה) תחת תקופת אחריות.

פורסם

בתקציב שלו הפיקנטו תהיה בערך מודל 2011/12 כלומר האחריות הוא לא יקבל אחריות מפגוש לפגוש,אלא עוד שנה או שנתיים גג על מנוע והגיר.

מנגד בכזה תקציב אפשר יהיה לרכוש ספייס 2013.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תרגיעו עם ה "7 שנות אחריות יצרן" חלק גדול מהפיקנטו שמסתובבות בשוק נמכרו במקור לציי רכב וקיבלו בכלל 3 שנות אחריות. אחרות פרטיות - לא בטוח שטיפלו בהן בצורה השומרת על האחריות המורחבת. זאת כמובן מעבר לעובדה שבד"כ אין בעיות במנוע/גיר של פיקנטו - כך שהסיכויים לצורך במימוש האחריות די קטנים.

 

7 שנות האחריות הן גימיק שיווקי מבורך, הערך הכלכלי של ההטבה הזאת הוא מאד overrated.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בתקציב שלו הפיקנטו תהיה בערך מודל 2011/12 כלומר האחריות הוא לא יקבל אחריות מפגוש לפגוש,אלא עוד שנה או שנתיים גג על מנוע והגיר.

מנגד בכזה תקציב אפשר יהיה לרכוש ספייס 2013.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

חברה רכשה לאחרונה פיקנטו 2014 תחת אחריות יצרן ב-35K. יותר שווה מספייס סטאר 2013.

פורסם

קשה מאוד למצוא 2014 במחיר הזה,כניראה מי שקנה בליסינג 0 ק"מ כמו חברה שלך מתמחר אותו כאילו הוא יד פרטית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...