ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
רכב סופר מיני ידני 1 2
מאת kamaodd-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מחפש רכב מיני/סופר מיני ידני (אלא אם מבחינה כלכלית משתלם יותר אוטומט). מאוד חשוב שהרכב יהיה בטיחותי!!! עדיפות למרווח וכמה שיותר זול אבל רכב בטיחותי זה הכי קריטי. ידוע לי שסקודה סיטיגו נבחרה למכונית בטיחותית יותר, הודות לאבזור, אל מול קיה פיקנטו לפחות לפי שנה שעברה. האם זה עוד רלוונטי בדגמים החדשים? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הלכתי לראות רכב..מעבר לזה שהרכב היה נקי מדי חיצוני ופנימי ... ביקשתי לראות את רשיון הרכב ושם היה כתוב הפקדת סוחר והעברת בעלות לפני חודשיים. תודה לכם , בלי לקרוא פה לא הייתי עולה על זה . בקיצור אני ילך למגרשים מוכרים כמו אוטו סנטר וקרסו וזהו אין לי כח לכאב ראש
הודעה אחרונה מאת almogro67, -
-
- 2 תגובות
- 800 צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לקנות רכב ראשון. תקציב עד 30K(עדיף פחות). חשוב שיהיה רכב טוב, אוטומט, שלא יתקע פתאום באמצע נסיעה, בטיחותי וזול... מתלבטת בין הרכבים הבאים: טויוטה יאיריס 2005-2006 הונדה ג'אז 2007 דייהטסו סיריון 2008-2009 הסיריון בשנתון יותר מתקדם ויותר זולה מהטויוטה וההונדה. האם כדאי לקנות את הסיריון או שטויוטה והונדה יותר טובות? כדאי לקנות רכב שהיה בבעלות ליסינג ביד קודמת? תודה.
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מכון בדיקה שמצאתי נמצא במערב ראשון לא הרחק מחברת הליסינג שממנה אני מתעתד לרכוש את הרכב, האם אני קצת פרנואיד בכך שאני מניח שישנו קשר הדוק בין חברת הליסינג באזור לבין המכון בדיקה?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אשמח לדעת איך יונדאי טוסון 07 מנוע crdi 2.0 ליטר עם מערכת 4x4 בתור ג׳יפון ראשון. אני לא מצפה ממנו ליותר מידי אלא יותר לנסיעות יומיומיות של כ40 ק"מ, מידי פעם טיולים בשבילים. אשמח לדעת איך הוא מבחינת אמינות, מכלולים- מנוע, גיר ומערכת awd. זמינות חלקים לדגם הנ"ל. אילו מחלות וחולשות יש לו? תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום שלום, אני הולך לראות היום פיאט פנדה שנת 2007 (מנוע 1.2 בנזין, 69 כ"ס, 137,000 ק"מ, יד 3). המחיר המבוקש הוא 13,000 (כאשר המחירון הוא 15,400). הייתי שמח לשמוע מה חוות דעתכם על הרכב? מה כדאי לבדוק כאשר אלך לראות אותו? מחלות קבועות של הדגם הספציפי? ואם יש לכם טיפי נוספים אשמח לשמוע, תודה!
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום אני חדש פה בפורום. אני לפני רכישה של רכב חדש. לאחר בדיקה של תקציב האפשריות שלי הם מאזדה CX-5 אוט', 2.5 ליטר, 4x4, Executive או קיה ספורטאז' 1.6 ל' טורבו, אוט', GT Premium. למישהו יש ניסיון עם הדגם של קיה? המלצות?
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
שלום!! אני עומד לפני קניית רכב ספורט היו לי כמה רכבים בראש אבל החלטתי שבסוף אני הולך או על המוסטנג gt בנפח 4600 שנת 2008 או על ה-s8 בנפח 5200 של אודי.. השיקול העיקרי שלי בין שני הרכבים זה העלות אחזקה שלהם מה לדעתכם יהיה לי יותר יקר לאחזקה המוסטנג או הs8?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- 8 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מעוניין לרכוש סיאט איביזה בשנתונים שציינתי בכותרת. התקציב פחות או יותר באיזור ה50K. ראיתי שטווח המחירים הוא באיזור ה42-50K לרכבים האלה. ראיתי שישנם מספר גרסאות שונות, עם מנוע של 1.4 ליטר ומנוע של 1.2TSI. רציתי לדעת מה ההבדלים העיקריים בין הדגמים של 2013-2014 והאם הרכב בכללי נחשב לאמין, מה הצריכת דלק שלו, ובעיות נפוצות. תודה ענקית למי שיעזור
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
רכב אמין וחסכוני ב30k 1 2 3
מאת moshe128-
- אחראי פורום
- 44 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
בשבועות האחרונים התייעצתי פה רבות על רכב גדול וביום חמישי ב"ה רכשתי מיצובישי גרנדיס. נראה בינתיים סבבה, מקווה שישרת אותי נאמנה. אממה? אנחנו נוסעים הרבה (מעל 30k בשנה) וחבל ליסוע כ"כ הרבה ברכב גדול ושתיין. חשבנו לרכוש רכב נוסף בשביל רוב הגדול של הנסיעות, למעט המשפחתיות. סדר גודל של כ25k בשנה. תקציב של כ30k. פרמטרים - 1. אמינות. 2. צריכת דלק. היתר (מרחב, ביצועים וכו') בונוס. ידני לא רלוונטי. רצוי מאוד לא רובוטי. צרפתיות ודומותיהן אני מעדיף שלא. לא סומך על האמינות שלהן. לא יודע אם זה מבוסס אבל ראש שקט לא יהיה לי איתן. בזמנו כשהתלבטתי כאן עלתה אופציה של טויוטה פריוס. אני גר ברמת הגולן ולפי ההמלצות הסתמן שהפריוס אמנם תהיה חסכונית אך פחות מב…
הודעה אחרונה מאת haimkm, -
-
- 3 תגובות
- 955 צפיות
שלום לכולם אני נמצא בהתלבטות ברכישת רכב ראשון. היום ביקרתי בסוכנויות רכב של מגוון חברות (פיאט,קיה,יונדאי ושברולט) ולאחר הצעות מחיר נשארה התלבטות על 2 מכוניות. ההתלבטות היא בין השברולט ספארק 1 ליטר LT+ לבין הפיאט 500 1.2 ידנית. השברולט אומנם מאובזרת ובטוחה אך המנוע בה לדעתי חלש מדי בניגוד לפיאט שחזקה יחסית אך לא מאובזרת בכלל. מחר כנראה אגש לסוכנות של פג'ו סיטרואן כדי לראות את ה108 והC1 הידניות שלדעתי עונות בדיוק על הדרישות שלי. השימוש שלי הוא בעיקר בין עירוני (אני עובד מחוץ העיר ולכדי להגיע לעבודה אני צריך לעלות על כביש עוקף שהמהירות המותרת היא 100 קמש). אשמח אם תוכלו לעזור לי בהתלבטות או להציע רכבים נוספים שכדי לבדוק.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 910 צפיות
ראיתי באחד ממגרשי המכוניות יד שנייה סקודה ייטי מודל 2010. סוכן המכירות טען שיש לה תיבת הילוכים אוטומטית רגילה. האם יכול להיות? למיטב הבנתי זו תיבה רובוטית כפולת מצמדים. איך יודעים? אם זה רובוטי האם התיבה של הייטי היא בעייתית? אשמח לכל מידע
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, יש ברשותי טויוטה קורולה GLI שנת 1999. ברצוני למכור את הרכב. ברכב יש בעייה ברדיארטור שנדרש להחליפו (כנראה). ברצוני לקנות רכב חדש, ולא משתלם לי לתקן את זה. אשמח אם תיעצו לי איפה אוכל למכור אותו? וכמה אוכל לקבל עליו? (לפי המחירון הוא עולה 11000 ש"ח) תודה אלכס
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
- 0 תגובות
- 707 צפיות
שלום יש מס רכבים כאלו בארץ מיבוא אישי. רציתי לקבל חווד על התחזוקה שלו? איכות הנסיעה / וכו וכמה הייתם משלמים על רכב כזה? תודה .
הודעה אחרונה מאת nadavt, -
- 0 תגובות
- 612 צפיות
האלן התקציב : 100,000 ש"ח היום מכרתי את הרכב שלי (אאודי TT מנוע 2000 טורבו) שנת 2007 רכב דיי חזק ואמין. אני מחפש רכב בשנתון יותר חדש , איכותי , וזריז. והכי חשוב אוטומט. התעניינתי במספר רכבים וקפצה לי האפשרות לגבי האודי A1 שנת 2013 עם 122 כ"ס מנוע 1.4T TSI רציתי לשאול מספר שאלות על הרכב הזה. 1 - האם ניתן לשפר את הרכב הזה בכוח הסוס שלו על ידי תוכנה APR/GIAC וכו' בלי לפגוע במנוע ? או שזה מנוע דיי חלש שלא כדאי להתעסק איתו ? 2 - לגבי הגיר , באוטו הנ"ל יושב גיר DSG בעל 6 הילוכים אמין או 7 הילוכים הבעייתי ? 3 - מבחינת זריזות של הרכב איך הוא ? יחסית למנוע קטן בעל 122 כ"ס האוטו סוחב או עגלה ? האוטו השני שאני מתעניין בו הוא במוו מסדרה 1 בעל מנוע 1.6 טורבו שמפיק…
הודעה אחרונה מאת PRONATI, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי, אנחנו עתידים להתחדש בזוג תאומים ככל הנראה ומחפשים להתחיל לצוד את הרכב השני במשפחה. הרכב של בת הזוג הוא כרגע סקודה פאביה 1.4 ידנית 2012, במפרטים של עגלות התאומים אני לא רואה עגלות שנכנסות לתא המטען של הפאביה הנוכחית. בינתיים העפתי מבט בלוחות על פאביה סטיישן ואיביזה סטיישן. המצב לא מזהיר. אשמח אם למישהו יש הצעות נוספות על רכבים שכדאי להעיף עליהם מבט. הדרישות הן: 1. תא המטען מטען לעגלת תאומים ועוד קצת ציוד. 2. אמין ובטיחותי. 3. עדיפות לידני. 4. תוספת כספית לא גדולה מול הפאביה הנוכחית. תודה,
הודעה אחרונה מאת primekart, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 670 צפיות
שלום רב , אחרי שעזרתם לי לבחור בקיה נירו לאשתי שבסוף הפך לרכב לחמי. אשר מאוד מרוצה מהרכב .(לא היה מרוצה מהשרות אך זה סיפור אחר) עכשיו אני צריך את עזרתכם בארגון רשימה למרכז ליסינג שאני מארגן בחברה בא אני עובד . אנחנו חברה בינונית כבר מספרים שנים בליסינג בערך 12 רכבים למנהלה אנחנו לא מאפשרים יכולת בחירה לעובדים . רוב הרכבים ניתנים כרכבי תש במכרז הקודם זכו ראפיד לדרג ניהול זוטר וסקודה אוקטיביה סטיישן 1.2 לגבי הראפיד במילה אחת רכב גרוע ומלא תקלות (במיוחד מצבר וחדירת מים לדלתות) האוקטיבה מצוינת הפעם הוחלט להזמין רכב אחד גם לדרג זוטר וגם למנהלים בכירים הרכבים שחשבתי זה : קיה נירו , יונדאי איוניק ,סקודה אוטביה החדשה (קצת מפחד מהמנוע 1 ליט…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
רכב עד 12 אלף
מאת din264-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 591 צפיות
שלום אני מחפש המלצה לרכב רצוי בין בשנים 2005-2009 בתקציב עד 12 אלף עדיפות לאוטומט אבל לא חובה, האם להתרחק מסיטרואן C4?
הודעה אחרונה מאת din264, -
-
C5 08-2011 1 2
מאת OPCSale- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום אשמח לקצת דעות לגבי הרכב הנ''ל. אמינות כללית ובעיקר גיר ומנוע עלות אחזקה (דלק פחות רלוונטי) ומה ההבדל בין ה1.6 של דגמי 2011 לבין ה2.0 שלפניו?
הודעה אחרונה מאת OPCSale, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שמעו, אין לי באמת ידע רציני ברכבים. זה רכב ראשון, שיעשה בו שימוש בעיקר לנסיעה עירונית, מדי פעם בינעירונית. הבנתי שבתקציב כזה עדיף ללכת על רכב שפשוט טופל ונשמר בצורה הכי טובה, ללא יחס רציני לחברה והאמינות של הרכב כשהיה חדש. אשמח לעצות
הודעה אחרונה מאת dorban3, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי. יש לי היום מונדיאו 2008 שמשרת אותי נאמנה. מנוע שמספק כח משמעותי. אמינות גבוהה. אחיזת כביש מעולה. וכך גם הנוחות הכללית. הדלק עולה לא מעט, אבל זה נסבל. אלא שבקרוב עם הרחבת המשפחה, אצטרך להחליפו ברכב 7 מקומות. בתקציב של 60K. הדגשים שלי זה מנוע חזק (יותר חזק גם יחסית מהמונדאו) עם צריכת דלק שפויה, אחיזת כביש מעולה, ונוחות כללית (לפחות לשורות הראשונות). כמו''כ עם קילומטרז' של עד 120K ובכל מקרה לא מעבר ל160K. לא רוצה צרפתיות. עם דרישות אלו נראה שמאזדה 5, גרנדיס, קרניבל, סיינה, ורסו, פיקאסה, ו3008 יורדים מהפרק חשבתי על הSמקס (או אולי הגלקסי )בדור האקובוסט הראשון (2011-2013). אשמח לשמוע חוו''ד והמלצות תודה.
הודעה אחרונה מאת yosy b, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אני עומד לפני קנייה של סיביק פרטית יד ראשונה עם קילומטרז גבוה יחסית מאוטו סנטר, האם יש דרך לוודא שהרכב לא שימש כרכב הדגמה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
Lexus CT200h
מאת YuvalShs- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני והבת זוג מעוניינים לעבור הנ״ל לרכב מהמאזדה ספיריט. מחפשים עד 100k שזה יוצא בערך 2012-2013. האם אתם ממליצים? איך היא מבחינת אמינות (רכב היברידי)? צריכת דלק? ביצועים? איבזור? סחירות בשוק?
הודעה אחרונה מאת YuvalShs, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
הבנתי ששתי הרכבים זהים מבחינת המנוע. מדובר במנוע GM - 1.4L . לא הבנתי למה יצא שם רע כל-כך לאבאו ושם דיי טוב לקורסה. אני מעוניין ברכב ידני ומצאתי עד עכשו רק שברולט אבאו ידנית בשנתון 2008. האם האבאו אופציה טובה כרכב ידני? או שבאמת הרכב לא אמין אני מחפש רכב חסכוני בדלק ואמין לנסיעות עירוניות שאוכל לטפל בו באופן עצמאי ולא במוסך עד כמה שאוכל. מנוע ה-ecotec של GM הוא מנוע עם 16 שסטומים עם 94 כ"ס. האם הרכב סוחב/זריז כמו הנתונים היבשים שלו?
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שמטופלת כמו שצריך ועם ק"מ נמוך?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש רכב בשבילי, נוסע ביום קילומטרים בודדים.. פה ושם נסיעות ארוכות, לא רציני .. חשוב לי שהרכב מבחינה ויזואלית נראה טוב("פוזה") עדיפות ל3 דלתות, במקסימום מסיע עוד 2 נוסעים, גם נדיר... בעקרון בדקתי סיאט איביזה 2010 3 דלתות ופשוט לא אהבתי את הבדיקה ... מעדיף רכב קטן .. פתוח להצעות, תודה.
הודעה אחרונה מאת dorban3, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 486 צפיות
מחפש רכב אוטומטי באיזור ה-65k. אני מתלבט בעיקר בין איביזה 2015 למאזדה 2 2014. לגבי האיביזה - החששות הם בעיקר לגבי האמינות של הגיר וההתנהגות שלו בעמידה בפקקים. לגבי המאזדה - בעיקר צריכת הדלק הגבוהה (אני שמעתי 1 ל-12 במקרה הטוב). אשמח אם תוכלו לחוות דעה בנושאים האלו ובכל נושא אחר שאמור לדעתם להשפיע על ההחלטה לכאן או לכאן. תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מתעניין בוולוו V60- גרסת הסטיישן דגם אקטיב. 2012 (95,000 ק"מ) האם יש בעיות אופייניות לרכב או שמדובר ברכב אמין? הוצאות אחזקה? נוחות נסיעה ויציבות? וביצועים? אגב ביצועים האם ניתן לשדרג את הסוסים למעל 203 הקיימים? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מחפש לקנות סקודה אוקטביה 2015 1.4 ורציתי לדעת האם יש בעיות\מחלות לרכב שאני צריך לדעת ולהיזהר מהם. אני רוכש את הרכב מאדם פרטי ולא מליסינג. ועוד משהו בשנתון הזה הוחלפה רמת האבזור הגבוהות מאלגנס לסטייל האם יש הבדל בניהם ומה כדי לי לבחור? אל תחסכו ביקורת אני הולך להוציא את מיטב כספי על הרכב ורוצה לדעת לקראת מה אני הולך.
הודעה אחרונה מאת Vladigo101, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, לאחר שנגנבה לי הפולו, אני מחפש לקנות רכב חדש שישמש אותי ביום יום. אני מחפש רכב ידני, חזק, מהנה לנהיגה ומשהו קצת שונה מפיקנטו עממית שאפשר למצוא בכל פינה. התקציב הוא עד אזור 70 אלף, ולפי הדרישות שלי, ה-A1 נותנת רושם שזה בדיוק מה שאני מחפש משנתונים 2012-2013. עשיתי חיפוש באינטרנט ואלה הטענות העיקריות שמצאתי: 1. אבזור דל - לא מפריע לי חוץ מעניין מערכת שמע שכנראה אצטרך לשדרג בלי קשר. 2. מחיר גבוה יחסית למתחרות עם ירידת ערך חדה בשנים הראשונות - מכיוון שאיני קונה אוטו חדש, מה התמורה למחיר במקרה כזה? 3. קטן ולא פרקטי - לא מפריע לי. יש עוד חסרונות שפספסתי? חוץ מזה, בכמה צפויות לעלות העלויות החזקה ממה שאני רגיל בפולו (2012 ידנית) שהייתה לי, בלהתחש…
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 395 אורחים (הצג רשימה מלאה)
