ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי. מישהו יודע אם נמכרו בכלל כאלו רכבים בארץ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום מה דעתכם על טויוטה אייגו (חדשה או בדגם הישן יותר) איך הגיר הרובוטי? סביל או מעצבן? האם היא סוחבת את העליות לירושלים? תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 13 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום מבקש חוות דעת על פולקסווגן פולו מהמודלים 07-09 הבנתי שיש מנוע 1400 ו 1600 שמתי לב שהפופולרי יותר הוא 1400 לא משנה לי ידני או אוטומט האם יש להם מחלות שחוזרות על עצמן? משהו ספציפי שחשוב לשים עליו דגש?
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 9 תגובות
- 965 צפיות
שלום לכולם, הציעו לי בעבודה פיאט טיפו. לאחר קריאה וצפייה של מבחני דרך ושביעות רצון אני מבין שהיא לא להיט. היתרון מבחינתי זה שהיא מרווחת מצד שני כן חשובה לי גם חוויית הנהיגה והנדסת האנוש. האם למישהו יש ניסיון עם הרכב הזה? האם יש רכב באותה קטגוריה (Aּ+) מוצלחות יותר? תודה מראש ויום טוב!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי חברים, אני עומד בפני בחירה של רכב ליסינג ו2 האופציות עומדות לפני - שתיהן בנות חצי שנה-שנה בערך(רכבים שקיימים בפול), יצא לי לשבת ב2 הרכבים אבל לא לנהוג,לפני חצי שנה הייתה לי איביזה רפרנס 2014 DSG. חשוב לי בקרת שיוט(יש בשתיהן),נוחות נסיעה ומערכת סאונד טובה(הולך לבלות ברכב בין 25-30 אלף קילומטר בשנה, נוסע רובם לבד). אמינות וצריכת דלק פחות רלוונטי(למרות ששתיהן חסכוניות יחסית). יתרונות וחסרונות שאני ראיתי: איביזה - יתרונות: - אבזור מעולה ומערכת לא רעה. - גיר DSG שעדיף על פני השטח מהEDC של רנו(לא נהגתי על הEDC - מצד שני חוויתי בעיות עם המצמדים של הDSG). חסרונות - - מושב נוראי(ישבתי בחדשה - הישנה שהייתה לי הרגה לי את הגב ולא הרגשת…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
שלום, מתלבט בין שלושת הדגמים למעלה. כיום אני עם פורד פוקוס סטיישן 2012. הדברים החשובים לי הם גודל התא מטען שלפי בדיקתי הפיג'ו מנצחת אפשרות ל 3 כסאות של ילדים (אפשרי על ידי ביטול כרית אוויר נוסע) מובילאיי או אחר - שראיתי שיש ביונדאי ולא הבנתי מה יש באחרים. ומה עוד? בשביל ה"מה עוד?" אני צריך עזרה מבחינת איכות ולמה לשים לב בין הדגמים. מה ההבדלים ומה מומלץ. אשמח לעזרה, תודה, אלי
הודעה אחרונה מאת razamit, -
- 15 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום לכולם, משתף אתכם בהתלבטות שלי ואשמח לשמוע את דעתכם. אנחנו לקראת רכישת רכב משפחתי. אחרי שקבענו מה חשוב לנו (תא מטען מרווח בדגש על מקום לעגלה, בטיחות, אמינות, חיסכון בדלק) ומה לא, החלטנו כנראה ללכת על סוזוקי קרוסאובר טורבו החדשה. אבל אז התחילה התלבטות, אולי בכלל כדאי ללכת על רכב יד שנייה (קרוסאובר רגילה, או בכלל רכב אחר). השיקול ברכישת רכב יד-2 הוא כמובן חיסכון של כמה עשרות אלפי שקלים. אבל אז חשבתי - הרי אנחנו רוצים את הרכב לתקופה של חמש שנים, אולי יותר בהתאם לנסיבות. אם נקנה עכשיו רכב חדש ונמכור עוד 5 שנים, "נפסיד" כנראה סביב ה-50 אלף שקל בירידת ערך (כל עוד הרכב יהיה במצב טוב). אני משער שירידת הערך של רכב יד-2 לאורך אותן 5 שנים לא תהיה כל כך שונה - זה עדיין…
הודעה אחרונה מאת Trilandian, -
- 4 תגובות
- 925 צפיות
אשמח לדעת מה עדיף מבחינת רכב יד 2. אני מחפש סטיישן בסביבות 50K ושתי אלו הן אפשרויות רלוונטיות, מי עדיף?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
קורולה SUN 2011 מאלבר Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת sfargol, -
-
- 5 תגובות
- 816 צפיות
גולף במצב טוב קילומטר 107000 שנה 2001 מנוע 2000 יד שניה אני פחות מבין ברכבים אז אשמח לדעת חוות דעת צריכת דלק האם קימות בעיות בשנים האלה בדגמי אוטומט האם כדאי לקנות מה מו הבן אדם בעיקרון דורש 7 אלף אם לא זה אני קונה C3 הילוכים 2003 מה דעכתם?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- 4 תגובות
- 792 צפיות
שירשור שלישי שאני מטמטם אותכם(סורי) אני מחפש רכב עד 120, יכול להתגמש ל130 עם קצת מאמץ. בכל אופן הייתי מאוהב בלאון FR החדשה, מרחו ומרחו אותי על הדגם 3 דלתות ידני והיום נציג סיאט(נציגה ליתר דיוק) אמרה לי, אין צפי להגעה, הינה לך קטלוג מעודכן תבחר רכב אחר(כן הייתי בשוק, מהזילזול ובאופן כללי שהם דוחפים את הDSG שלהם שנמצא תמיד במחלוקת לגבי האמינות המעורפלת שלו),נסעתי על הלאון 1.4 FL DSG נוסע מעולה, אהבתי בגדול, אבל התיבה היא פאקטור שמוריד אותי מליקנות. הייתה לי חוויה ב208GTI אכן אהבתי, אבל משומה מרגיש לי קצת צפוף בפנים לאומת הלאון, גם מבחינת דלק הרכב אוכל בערך כמו הרכב שאני מתנייד בו כרגע ולא בדומה ללאון ששם הטאנק שורד דיי יפה(ממוצע של 600ק"מ לטאנק אחד). אשמח ל…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
היי שמתי לב שיש 3 מנועים אפשריים לסיטרואן C4 פיקאסו שנת 2014 ומעלה: 1.6 טורבו 156 כ"ס, מנוי שזה ה THP הידוע לשמצה 1.6 טורבו 165 כ"ס 2 ליטר טורבו דיזל. מישהו יודע להמליץ מבחינת אמינות על שני האחרונים (בהנחה שצדקתי בזיהוי הראשון)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, לגבי הרכב הספציפי שבכותרת בין נפחים 2.0 לבין 2.5 האם יש שינוי משמעותי בעליות אחזקה? האם עדיף להתרכז במנוע מסויים מהשניים או שאין הבדל משמעותי בעלויות אחזקה? תודה!
הודעה אחרונה מאת OranKimhi, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 600 צפיות
שלום חברים, אני מתעניין בקניית יונאי כפי שפירסמתי בכותרת. אני גר באריאל ועובד במרכז. מישהו יכול לחלוק ולספר על הניסיון שלו עם הרכב הזה בעליות האלה? הרכב יכול להתמודד היטב עם העליות לאריאל והנסיעה הארוכה יחסית אליה מהמרכז (40 קילומטר לכיוון)? סביר להניח שבמהמשך גם אעבוד בירושלים ככה שעניין ההתמודדות שלה עם העליות קריטי ביותר. ככל הנראה רוב הנסיעות יהיו לבד או עם בת זוג במעט מהמקרים. אשמח לעזרה מאנשים בעלי ניסיון במקרים אלו. תודה!!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 722 צפיות
חמי מחפש i20 האם אפשר לקבל חוות דעת בנוגע לאמינות המגרש והמוכרים ואיכות הרכבים במגרש למכירת רכב של כלמוביל? בדגש על המגרש בפתח תקווה
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יכולים בבקשה לדרג לי את האפשרויות הבאות: מאזדה 3 יונדאי i30 פורד פוקוס סוזוקי ליאנה סובארו אימפרזה ואם יש אפשרויות נוספות לרכב חסכוני ואמין במחיר של עד 25k אשמח מאוד לקבל המלצות. תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 1 תגובות
- 659 צפיות
שלום איזה רכב טוב יותר ומותאם יותר כרכב משפחתי חשוב לציין שרוב הזמן אני אנהג בו אז חשוב שיהיה רכב אמין וכמה שפחות תקלות וכמובן בטיחותי תודה
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
- 1 תגובות
- 636 צפיות
שלום לכולם, הציאו לי באחת מחברות הליסינג פלואנס דיזל אוטומט 2014 פריבילג' (הדגם המפואר יותר). יד1 וגם יד2 פרטית. הרכב עשה 55K. ללא תאונות. בבדיקה אמרו שהיה טיפולי פח וצבע בטמבון אחורי. צמיגים יבשים וכן נורית הטיפול נדלקה. טופל רק במוסך מורשה של רנו. מחיר לא סופי : 80 אלף. אני מאמין שעוד יורידו כמה אלפים. נותנים שנתיים אחריות למנוע וגיר. הספק שלי - לא מוזר שהרכב עבר כבר 2 ידיים פרטיות ב 3 שנים ועוד שלא נסעו איתו הרבה? האם לא תהיה לי בעיה למכור אותו עוד 3 שנים שאני כבר יד 3? מה דעתכם? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב, אני מתלבט בין שלושה רכבים, כדלקמן: 1. bmw סדרה 1. 2. מרצדס A180. 3 אודי Q2. ראשית כל אציין כי אשמח לקבל תשובה מכל אדם ואדם עבור כל שאלה בשרשור ולא חייבים לענות על הכול. אז דווקא רכבים אלה? אז ככה, הכול סביב הסמל וההרגשה הפנימית שלי, אני נוסע כל בוקר מראשון לתל אביב וחזור, נכון שלחלקכם זה ישמע מוזר ומיותר אך זו תשוקתי (: . תקציב: בהתחלה חשבתי על סך של 100,000 ש"ח אך ראיתי את ה Q2 במחיר אטרקטיבי והתחלתי לפזול. השאלות הם אלה: 1. מה היתרון בלקנות רכב מהחנות לעומת יד שניה? אם אמצא רכב טוב אחסוך הרבה כסף, הלא כך? כמובן שבמצב זה הQ2 תרד מהפרק או שאחכה קצת. 2. האם זה נכון שירידת הערך הראשונה ברכבים אלה מגיעה לסך של 35-40K? 3.…
הודעה אחרונה מאת orha12, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום לכולם, פוסט ראשון שלי באתר! אני מעוניין לרכוש רכב משפחתי יד 2 בתקציב של 80-95 אלף. אני נוסע 30K בשנה ומעוניין ברכב אמין וחסכוני בדלק. נוסע יחסית מעט בתוך העיר. אני נוסע עם עוד 2 אנשים בכל יום. אני מתלבט קשות בין סקודה אוקטביה 2015 לבין רנו פלואנס דיזל 2015. בסקודה אני חושש נורא מהבעיות של הגיר. אמרו לי כמה אנשים שכדאי לקחת רק מודל 2015 כי מאפריל 2014 התחילו להרכיב גירים טובים ואמינים יותר. עדיין שמעתי על כאלה שהחליפו מצמדים גם במודל 2015. עוד שיקול הוא שהרכב הזה נגנב הרבה מה שגם מייקר את הביטוח מאד. על רנו פלואנס דיזל שמעתי רק דברים טובים. אני חושש מירידת הערך הגדולה של הפלואנס ומהסחירות הנמוכה שלו. הוא גם מרגיש לי פשוט יותר מהאוקטביה. ודבר האחרון…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 2 תגובות
- 876 צפיות
היי. בסוף החודש אני מחזיר את רכב הליסינג שלי, קיה סיד סטיישן. הבגאז שלו נהדר וכרגע במושב האחורי יש 2 בוסטרים עם גב וכיסא בטיחות והרכב קצת צפוף (אני 1.91). הפכתי פה את הפורום וישנן כמה אופציות, צריך עזרה בבחירה \ הצעות מעניינות אם יש למישהו: בגזרת המיניואנים: פורד SMAX, שברולט אורלנדו דיזל ורנו גרנד סניק דיזל. קראתי פה בעיקר דברים טובים על כולם ואני בטוח שאהנה לנהוג בSMAX. יש לחבר את הדגם הישן עם ה2.3 ליטר וגם הוא ממליץ אבל טוען שכל ביקור במוסך זה 5K. בגזרת הרכבים הפרטיים חשבתי על מזדה 6, מונדיאו ואוקטביה\סופרב סטיישן . מונדיאו סטיישן אני לא מוצא עםםחות מ 100K קילומטרים וסופרב בכלל לא מוצא. מישהו יודע להגיד כמה משמעותי זה הסטיישן באוקטביה? כי ברגילה החלו…
הודעה אחרונה מאת razamit, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם, צריך עצה טובה בחור צעיר, בן 24, משכורת קבועה [עובד מדינה] של 8000 ש"ח לערך, ללא משפחה או מחויבות. נוסע 5 פעמים בשבוע כ70 ק"מ לכל כיוון בין עירוני, מקום בלי תחבורה ציבורית נורמלית [נסיעה של 40 דקות לוקחת שעתיים]. תקציב של כ-45/50K, מחפש רכב מיני / סופר מיני, עדיפות לחדש (פוחד להיתקע יותר מידי בטיפולים ומוסכים וכו'..), ידני / אוטומט אין העדפה מסויימת הכל זורם. הרבה הציעו לי ליסינג ל3 שנים ואז להחליף את הרכב, טוענים שבנסועה כזאת לא משתלם לקנות רכב חדש פרטי שכן אחרי 3 שנים הוא יהיה שחוט ולא יקנו אותו או יהיה משתלם להחזיק אותו.. יש בזה משהו? או לפי דעתכם עדיף יד שניה אבל האם לא יווצרו בעיות קריטיות בנסועה שנתית שכזאת? ועל איזה רכבים את…
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
אשמח לקבל חוות דעת על יונדאי I30CW ידנית משנת 2013 ואילך. המנוע קטן 1400 בלבד עם 100 כוח סוס. מה ההשפעה של זה על יכולת הרכב?
הודעה אחרונה מאת cedrus, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
* כרגע ללא רכב, ושוקל לקנות רכב זמני עד שיגיע לארץ הדגם החדש של האיביזה (סביב סוף השנה) שאני שוקל לקנות.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 650 צפיות
בסדר לדעתכם?
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
שלו9ם חברים, מתעניין לרכוש סיאט לאון חדשה עם גיר ידני. בכל זאת חושש מעט מ DSG. מה חשוב לי: 1. בטיחות. 2. נח לזוג עם 2 ילדים ועגלה אחצת. 3. סחיבה שתהיה ספורטיבית. 4. אמינות.
הודעה אחרונה מאת Prieto, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הי מישהו קנה פעם מאוטודיל? ניסיון טוב/רע מולם? נותנים אחריות? תנאי מימון? כמה אחוזים בערך מהמחיר הרשמי ניתן להוריד להם?
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האלן שלום אני מתעניין ברכישת רכב , התקציב שלי הוא 120,000 ש"ח חיפשתי וראיתי מספר רכבים , הפעם ראיתי את ה-AUDI A3 מנוע 1800 טורבו גיר DSG 7 שנתון 2014. מכיוון שיש לי ניסיון עם DSG 6 והוא גיר מעולה והשמועות הרעות על DSG 7 , האם כדאי בכל זאת ללכת על הרכב הנ"ל בעל תיבת ההילוכים DSG 7 או שמה כדאי להתרחק ? מדובר במנוע 1800 טורבו שמפיק 180 כ"ס. רכב זה גם מבחינת פוטנציאל שיפורים , האם כדאי לגעת או שהוא עדין בשביל זה בגלל הגיר ? תודה !
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, בשעה טובה מרחיבים את המשפחה וחושבים להגדיל את הרכב קצת (מגטס שמורה 2006) חשבתי על משהו בכיוון של טוסון או משהו בסגנון. דברים שחשובים לי 1. בטיחות 2. נוחות (שתכנס עגלה וכו ויהיה עדיין נוח ) 3. אחזקה וטיפולים במחירים סבירים 4. דלק (נוסעים יחסית מעט , כ 1000 קמ בחודש ±) 5. אבזור וכו.. אשמח לעצות
הודעה אחרונה מאת bard1988, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, אני מוצא ברשת מידע לא קוהרנטי בעניין, ואודה לעזרת המנוסים - האם אכן קיים הבדל בשיעור שווי השימוש ברכב לצרכי מס הכנסה, בהתאם לשווי הרכב? בתקנות מס הכנסה מצאתי ששיעור שווי השימוש ברכבים שמחירם אינו עולה על 130K, הוא 2.04%. ברכבבים שמחירם מעל 130K, שיעור שווי השימוש הוא 2.48%. עם זאת, במרבית האתרים שעוסקים בנושא לא מצאתי התייחסות לעניין. כרגע ההתלבטות היא אם לקחת רכב חכור מקבוצת ה-130K (קורולה, מאזדה3 וכו') או לרדת במחיר לכיוון ה-110K (ראפיד) וכך ליהנות גם משווי שימוש מופחת משמעותית. אם אין הבדל בשיעור שווי השימוש, מצטמצם הפער בשווי השימוש הסופי. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
