Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישה באוטודיל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

מישהו קנה פעם מאוטודיל?

ניסיון טוב/רע מולם?

נותנים אחריות?

תנאי מימון?

כמה אחוזים בערך מהמחיר הרשמי ניתן להוריד להם?

שלומי

פורסם
כל מקרה לגופו. קניתי מהם מספר פעמים ותמיד היה בסדר גמור.

קניתי רכב מאוטו דיל:

בסך הכל הם בסדר. המכוניות שלהם לאחר בדיקה . הם שולחים אותך למימון ומידה ואתה צריך לסניף הבנק שלך, כן לסניף הבנק שלך. מילוי טפסים העברת הסכום לאוטו דיל חזרה אליהם והם שולחים שליח לסניף דואר להעברת בעלות , כמובן שאתה משלם. הם הוגנים בסך הכל וקשה להוריד ממחיר הרכב הרבה. רכשתי מהם לאחרונה פיאט 500 והתהליך אורך מספר שעות .באותו היום כבר יצאתי מהם עם הרכב.

פורסם

קניתי מהם רכב לפני שנתיים, בסה"כ הם בסדר, די אמינים.

לא הציעו אחריות כלשהי מעבר לאחריות יבואן לתקופה שנשארה. אבל ממה שיצא לי לראות אחריות בחברות טרייד אין כל כך מלאה בחורים שממש קשה לסמוך עליה. פשוט צריך לבדוק את הרכב לגופו, ולקוות שלא מצטרך לממש שום אחריות.

אל תבנה על הנחה משמעותית מהמחירון המשוקלל, אלא אם זה רכב שהביקוש שלו ברצפה. (אולי לרכבי יוקרה, מרצדסים ואאודי - שיש להם שם בכמויות - ההנחות הן אחרות. אבל לרכבים ה"עממיים" - קשה להוציא הנחה גדולה.)

לא יודע לגבי מימון, לא היה רלוונטי לי.

פורסם

נוח וכיף לקנות מהם, אבל לא תצליח להשיג הנחה יותר גדולה מ-10% פחות מהמחירון הרשמי, כולל כל השקלולים האפשריים.

 

בהתחשב בזה שכיום אפשר להשיג בשוק הפרטי רכבים מעולים במחירון (רגיל) מינוס 20%, אני לא רואה סיבה לרכוש דווקא מהם - למעט נוחות וחיסכון בזמן. אם הזמן שלך שווה כ"כ הרבה אלפים של שקלים, לך על זה.

פורסם

קניתי אצלם אוטו לפני כמה שנים (מהסניף בבני ברק), סה"כ היה בסדר, נציג נחמד, לרכב שרציתי לא הייתה בדיקה אז אמרו לי שאני יכול לסוע לבדיקה איפה שאני רוצה .

V5

פורסם

הלכתי עם חבר אליהם לסניף בפלמחים,

קיבלנו נסיעת מבחן דיי ארוכה אבל עם נציג.

לבסוף המחיר היה ממש לא אטרקטיבי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

נרכשה מהם (סניף חיפה) על ידי פיאט 500 פרטית בת חצי שנה. הרכב הוכן כהלכה למכירה, התהליך היה שקוף, מהיר ואדיב, המחיר היה הוגן למדי (כ-13000 ש"ח מתחת למחירון רשמי של חדשה..).

גם חבר קנה מהם (ג'טה) והיה מרוצה.

אחד "המגרשים" היור מומלצים אם כי כמובן שכל מקרה לגופו.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...