Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי נסע בראשון האחרון לראות את הטויוטה בסוכנות שלא אזכיר את שמה והוא התכופף ובדק את החלק האחורי ואמר שיש פגיעת שאסי אז ירדנו ממנה.. אני ממשיך לחפש אחת שמורה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם (נערך)

בשעה טובה היום החלפתי את הרכב באלבר במגרש בו אני עובד (טרייד אין קיה ריו 2014 על טויוטה קורולה 2011 SUN צבע תכלת עם 98,000 קילומטר. הוחלפו על חשבון אלבר 2 צמיגים קדמיים ושמו מצבר חדש של VOLTA וסידרו את הרצועת מנוע כי האוטו היה מרעיש מהרצועה בהתנעה קרה. בנוסף ישלימו לי סמל אחורי (הוזמן) וצריך לעשות פחחות על דלת נהג הכל כמובן על חשבון אלבר ;)חשוב לציין הרכב טופל רק במוסכים מורשים טויוטה כאשר רכב השפלה שברמלה הוא המוסך שבו בוצעו כמעט כל הטיפולים (הייתי אצלם להוציא היסטוריה על הרכב)

 

רשמים מהרכב : יצא לי בעבר לנהוג עליו כי לחבר היה אותה ואני מכיר את הרכב המושבים נוחים והגב שלי יושב בול במושב וקל להגיע לתנוחת נהיגה. מנוע חזק בהשוואה לקיה ריו 1400. המנוע בנפח 1600 מפיק 124 כוח סוס. חסכונית לעומת הקיה כמובן שמיכל דלק קיבולת של 55 ליטר לעומת 43 ליטר בקיה.

ביצועים מעולים האוטו מגיע למהירות של 100 קמ’’ש ב10 שניות שזה לא רע ותמיד יש כוח אם זה ביציאה לעקיפות , באוטו מותקן גיר אוטומט 4 הילוכים פלנטרי אמנם מיושן אבל נותן עבודה ולא דופק אבל הוא חסר טיפטרוניק אלא יש רק P R N D 3 2 L כמו פעם ;)

 

תמונות :

 

IMG-20170321-WA0030.jpegIMG-20170321-WA0027.jpegIMG-20170321-WA0022.jpegIMG-20170321-WA0010.jpegIMG-20170321-WA0008.jpeg

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי sfargol

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

לדעתי העסקה לא משתלמת , לא הייתי עושה עסקה דומה במקומך,

האם בדקת איזה צמיגים מחליפים לך ברכב? אם הצמיגים יהיו צמיגים סיניים כמו שאלבר אוהבת וותר וקח כסף במקום - חבל(כנ"ל לגבי פחחות בדלת - קח למוסך שאתה סומך עליו, מוסך ליסינג יעשה עבודה לא טובה על הרכב).

 

באופן כללי היה לך רכב כמעט חדש, לא שינית הרבה גודל - ושילמת על רכב ישן הרבה יותר עם קילומטרז לא נמוך. בנוסף הרמת גימור נמוכה(SUN),

אבל היי, לא כל עסקת רכב הגיונית - ואם זה מרגיש לך נכון? תתחדש!.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הקוריאנים מציעים שנתון מתקדם. אבל תמיד יש אבל, איך אומרים בצבא : לכל שבת יש מוצאי שבת.

תתחדש ותהנה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם (נערך)

אני דווקא חושב שהעסקה כן משלמת ולא בגלל שיש לי אחת כזו, נהגתי על כמה וכמה בצבא בריו מהדגם שלו והיא מטחנת דלק לעומת הקורולה, פחות חזקה, פחות נוחה, פחות איכותית.

יש דברים שעדיפים יותר על שנתון חדש.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

רשמים מהרכב : יצא לי בעבר לנהוג עליו כי לחבר היה אותה ואני מכיר את הרכב המושבים נוחים והגב שלי יושב בול במושב וקל להגיע לתנוחת נהיגה. מנוע חזק בהשוואה לקיה ריו 1400. המנוע בנפח 1600 מפיק 124 כוח סוס. חסכונית לעומת הקיה כמובן שמיכל דלק קיבולת של 55 ליטר לעומת 43 ליטר בקיה.

ביצועים מעולים האוטו מגיע למהירות של 100 קמ’’ש ב10 שניות שזה לא רע ותמיד יש כוח אם זה ביציאה לעקיפות , באוטו מותקן גיר אוטומט 4 הילוכים פלנטרי אמנם מיושן אבל נותן עבודה ולא דופק אבל הוא חסר טיפטרוניק אלא יש רק P R N D 3 2 L כמו פעם ;)

 

קודם כל תתחדש אם אתה מרוצה זה הכי חשוב.

דבר שני, מאיפה הנתון תאוצה הלא מחובר למציאות הזה? הנתון הרשמי זה 11.9 (הידנית עושה את זה ב10.4), כנראה במציאות יש סטייה לפה ולשם אבל בטח לא עשר שניות, שזה הזמן שהיצרן מדד לקורולה הידנית החדשה.

,במציאות לא ממש מרגישה מטוס וכנראה אתה מרגיש את הפער מהמנוע של הריו, לי תמיד בעליות היה חסר כוח וכיבוי מזגן היה עוזר.

פורסם
אני דווקא חושב שהעסקה כן משלמת ולא בגלל שיש לי אחת כזו, נהגתי על כמה וכמה בצבא בריו מהדגם שלו והיא מטחנת דלק לעומת הקורולה, פחות נוחה, פחות איכותית.

יש דברים שעדיפים יותר על שנתון חדש.

 

מסכים אבל במקרה הזה זה לא המצב,

הרכבים לא שונים מספיק אחד מהשני בטח שהמרחב של הקורולה לא בשימוש שלו.

 

ההפרשי ביצועים מינוריים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

עשינו מחירון על מחירון ויצא ששילמתי רק 215 שקל על העברת בעלות זה הכלל לא יותר מזה בנוסף כמובן העברתי את הביטוח מהריו לקורולה . הכל בזכות זה שאני עובד אלבר :) באו לקראתי ולהזכיר שאני עובד שם בקושי חודשיים ..

 

הפחח שיעשה לי את העבודה הוא פחח טוב מכיר אותו כבר ואת תוצאות העבודה שלו לכן אני לא דואג.

 

לגבי הצמיגים אכן סיניים ולמי אכפת כל עוד זה חדש מה טוב. בפעם הבאה שאחליף אשים כבר DUNLOP. אם מביאים לך על חשבונם למה שאתלונן ?! להיפך דווקא זה לטובה.. נקודה למחשבה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

גם נכון נוקנוק יכלץי לעשות את זה רק שלא חשבתי לפני.. צודק אבל לא נורא אחליף בהמשך

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

עדכון משלשום : החלטתי שאני רוצה להחליף את הרדיו המובנה והפשוט במערכת מולטימדיה טובה ומצלמת רוורס. פניתי לדניאל מערכות שנמצא מול רכב הנגב (צ`מפיון מוטורס) בצומת בילו סגרנו על מחיר כמובן שהורדתי אותו ועשה לי הנחה בזכות אבא שלי שהוא חבר טוב שלו :)

 

מערכת שאת השם דגם אני צריך באמת לשאול אותו עם מסך 10 אינץ’ (מערכת דומה הוא התקין לאבא בטויוטה ראב4 החדשה) ומצלמת רוורס עם ציור של גבולות רואים בה חד.

 

סגרתי איתו גם שיעשה לי ביום אחר מרים שמשות ומקפל מראות כשנועלים רכב עשה לי מחיר טוב לעומת המורשה של טויוטה שהגזימו במחיר לכל חלק.

 

תמונות :

 

47ba2f8dd63b905d7258cf5e2d7b227c.jpgb7eaacb092be7b447db7883366f5a8ca.jpg8ff9333b64d75983d0869d52fb941ed3.jpgac055650dc43a1c87cb80823b5281d97.jpg

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי sfargol

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

×
×
  • תוכן חדש...