Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו 2008-2009 B4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לגבי הרכב הספציפי שבכותרת בין נפחים 2.0 לבין 2.5

האם יש שינוי משמעותי בעליות אחזקה?

 

האם עדיף להתרכז במנוע מסויים מהשניים או שאין הבדל משמעותי בעלויות אחזקה?

 

תודה!

פורסם

אין הבדל.

כל הטיפולים בדיוק אותו דבר (שמנים/פילטרים/ברקסים).

רק חשוב לעשות טיפולים בזמן- שמן/פילטרים/ טיימינג.

מנוע אמין וכמעט 0 תקלות (חיישן חמצן כל 100,000 קמ בערך).

שלומי

פורסם

שלומי, תודה רבה.

 

באופן כללי יש עדיפות בבחירת דגם מהשניים?

אם אני לא טועה מבחינת אבזור ה 2500 מאובזר יותר וגם חזק יותר

ועקב כך שיש גיר 4 הילוכים אני חושב שאולי עדיף יותר את המנוע הגדול יותר.

 

האם ידוע לך לגבי צריכת דלק - עד כמה משמעותית בין הדגמים?

פורסם

מה התקציב שלך?

ראיתי כמה מודעות מעניינות ביד2 על שנתונים 2009-2011 צורה חדשה יותר, מנוע 2.5, גיר רציף.

 

כמובן שגם בשנתונים שלך, הייתי מעדיף את המנוע 2.5 ליטר, צריכת הדלק די דומה בשניהם.

 

מה שמבאס ברכב הזה הוא הגיר עם 4 הילוכים בלבד.. כמובן שעדיף היה יותר אבל זה מה יש.

 

תראה, ההבדל בין הדגמים הוא לא עצום , אלא 150 כ״ס לעומת 173 כ״ס, בפועל מרגישים ממש טיפה את ההבדל, אבל זה די זניח.

 

במקומך, הייתי הולך על הרכב שעם הכי פחות ק״מ ומטופל טוב יותר, ולא ננעל על ה2.5.

 

תשב על הלוח, מדי פעם יש מציאות, יש חבר פורום שקנה 2008, מנוע 2.0, עם 50,000!! ק״מ, רכב חדש דנדש בסכום של רבע מעלותו כחדש.

שלומי

×
×
  • תוכן חדש...