ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, לאחר שנגנבה לי הפולו, אני מחפש לקנות רכב חדש שישמש אותי ביום יום. אני מחפש רכב ידני, חזק, מהנה לנהיגה ומשהו קצת שונה מפיקנטו עממית שאפשר למצוא בכל פינה. התקציב הוא עד אזור 70 אלף, ולפי הדרישות שלי, ה-A1 נותנת רושם שזה בדיוק מה שאני מחפש משנתונים 2012-2013. עשיתי חיפוש באינטרנט ואלה הטענות העיקריות שמצאתי: 1. אבזור דל - לא מפריע לי חוץ מעניין מערכת שמע שכנראה אצטרך לשדרג בלי קשר. 2. מחיר גבוה יחסית למתחרות עם ירידת ערך חדה בשנים הראשונות - מכיוון שאיני קונה אוטו חדש, מה התמורה למחיר במקרה כזה? 3. קטן ולא פרקטי - לא מפריע לי. יש עוד חסרונות שפספסתי? חוץ מזה, בכמה צפויות לעלות העלויות החזקה ממה שאני רגיל בפולו (2012 ידנית) שהייתה לי, בלהתחש…
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- 1 תגובות
- 720 צפיות
תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת dorban3, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 907 צפיות
רוכש רכב אפס ק"מ מאלבר. הרכב לטענתם לא במלאי והם מזמינים אותו במיוחד מהיבואן. האם כדאי לבדוק את הרכב במכון לפני העברת הבעלות כדי לוודא שלא עבר תאונה?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 863 צפיות
בשבוע האחרון אני מחפש רכב שישרת אותי ואת משפחתי (זוג+2) רכב שמצריך תא מטען גדול ומרווח. הדברים החשובים לי ברכב הם - שיהיה אמין וחסכוני. חשבתי ללכת על כיוון של טויוטה קורולה 08-09, או הונדה סיוויק 2008 איזה רכב כדאי מביניהם? אשמח לעוד סוגי רכבים שיענו על הדרישות. נ.ב - רק אוטומט רלוונטי בגלל האישה
הודעה אחרונה מאת tomy669, -
-
- 1 תגובות
- 609 צפיות
חוות דעת על הרכב. אני צריך אוטו לנסיעות בתוך העיר בעיקר. אמינות? צריכת דלק? מחירי חלפים? הרכב המדובר הוא יד שלישית עם 145K ק"מ 16v 1.4L.
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חשבתי לקנות אותו ואשמח לביקורות
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
רוכש מאוטו סנטר 1 2
מאת almogro67- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 5 אלף צפיות
אז ככה נשברו לי כבר העיניים מיד 2. וביקרתח באוטו סנטר עשו עליי רושם די טוב. אני נמיג מכירות בעצמי ושמחתי לגלות שהנציגים שם לא לוחצים בכלל! בניגוד לחברות אחרות שאמרו לי "זה רכב לחטוף" דראתי טיפה פה בפורום עליו אבל אין הרבה מידע יש למישהו נסיון איתם? הם גם אמרו שהעברת הבעלות מתבצעת באותו היום שזה מצא חן בעיניי. שתפו בבקשה
הודעה אחרונה מאת yossy, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 871 צפיות
מתעניין בקניית רכב אמין לנסיעות עירוניות. נמשך למראה של הסוברו B3 האצ'בק ולא מכיר את הרכב. מדובר ברכב שנסע 145 אלף ק"מ יד 2. האם הרכב מומלץ מבחינת אמינות (מדובר בגיר אוטומטי) וצריכת הדלק. התקציב עומד על סביבות ה-20K
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום,יש לי התלבטות בין כמה רכבים,טרם ביצעתי נסיעות מבחן. אני מתלבט על רכב חדש או גולף GTI , או לאון קופרה, או במוו 125. הדרישות רכב חזק ,ספורטיבי שנותן תחושת פרימיום ,וישרת אותי ביום יום בעיר וגם מידי פעם בנס הרים. גם הפוזה חשובה. ועיקר הכייף האצות ביניים. כיום נוהג על אודי A3 2013 1.8
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי יש ברשותי 40K והייתי מעוניין בהמלצות לרכבים יפניים עד 40K מה שחשוב לי -זריז -מנוע מעל 1400 -אחזקה סבירה ושלא כל יומיים במוסך אין עדיפות לידני או אוט' תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת dorban3, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לשאול לדעתכם על שימוש ב i20 חדשה כמכונית משפחתית יחידה. עבור משפחה עם 3 ילדים (גילאים קטנים: 6 , 4, תינוק) כאשר ביקרתי בסוכנות (וגם נתמך בחוות דעת באתרים שונים) אפשר להבחין שמהרחב הפנימי הרכב גדל ולא רחוק מהמשפחתיות הקומפקטיות בקטגוריה מעל. ביום יום לרוב הנסיעות יהיו קטנות מהגן לבית (וגם אני לא אהיה ברכב) לגבי סופי שבוע: צריכים להיכנס כולנו, עם עגלה (+אמבטיה?) ושני תיקים. אשמח לדעה, או לחוות דעת ממישהו שאולי נמצא במצב שלי ומשתמש ב- i20 כרכב משפחתי
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 22 תגובות
- 5 אלף צפיות
מוכר טויוטה יאריס 2007 אחרי 3.5 שנים של שימוש. אהבתי: צריכת דלק. אמינות. הנדסת אנוש. לא אהבתי: האצה בנהיגה, ותחילת נסיעה [גיר רובוטי] רמת איבזור [לא היה AUX ולא בלוטוס] הדברים שחשובים לי: אמינות, צריכת דלק, שמירת ערך [עד כמה שאפשר לנבא], ומאובזרת [מולטימדיה, בקרת שיוט, וכו'] לפי הסדר הזה. כרגע אני מחפש טויוטה ספייס ורסו, בגלל הדמיון ליאריס, בתקווה אמינה סחירה וצריכת דלק טובה, עם מערכת מולטימדיה. או הונדה גאז היברידית. מה אתם אומרים על האופציות? האם יש רכב מאובזר יותר ועדיין קרוב למחיר עם הפרמטרים שחשובים לי? הציעו לי להסתכל על KIAיות תודה רבה
הודעה אחרונה מאת bsd, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 11 אלף צפיות
שלום לכולם, היום ביצעתי נסיעת מבחן ביונדאי איוניק בגרסת הפרימיום. הרכב הנוכחי שלי הוא רנו קנגו ככה שאין לי למה להשוות. הנסיעה הייתה נעימה הבקרת שיוט האדפטיבית מדהימה רק שהרכב תזכר אותי כל פעם שאני עולה על במפר או נוסע על מכסה ביוב, לא באופן שגורם לשיתוק בגב תחתון אבל הוא לא בולע אותם, גם בידוד הרעשים לא היה מיטבי, שמעו אוושת צמיגים ואת התנועה מסביב. החסרונות לעיל לא ישללו את הבחירה ברכב הזה. ישבתי עם נציג המכירות, והמחירים של הדגמים כולל אגרת רישוי הם כדלקמן: פרימיום - 131K. סופרים - 138K. המחירים הנ"ל הם בהמשך למבצע שהיה ליונדאי שניתן אישור להמשיך אותו עד סוף השבוע הזה. ההתלבטות היא כזאת, בסופרים יש עוד כמה פיצ'רים נחמדים ומערכת בטיחות חשובה של …
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
ברצוני לקבל יועץ עם שווה לקנות את הרכב הזה דו"ח בדיקת רכב של אלבר מנוע- לא תקין- בלוק מנוע= רעש אביזרי מנוע/ רצועה/ מותחנים וגלגלות, בוכנות= תצרוכת שמן מהצילינדרים. מערכת תיזמון= החלף רצועות זימון לפי הוראות יצרן. רעש שסתומים, ראש מנוע= נקישות יתר, בלוק דולקת check engine מנוע= מנורות. תיבת הילוכים- תיבת הילוכים אוטומטית= בלאי דיסקיות, שמן כהה. שלדת מרכב- שילדת מרכב משמעות נמוכה= קורת רוחב קדמית הוחלפה, סימני פגיעה דופן שמאל, נזק. לפוגשים , הוחלפו חלקי רכב. תקוני מרכב וצבע. מעיכות שריטות בצבע + פגמים. סימני פגיעה לפנים. מכסה מנוע הוחלף, כנף קידמי ימין הוחלף, כנף קידמי שמאל הוחלף, פח חזית הוחלף, פגוש קידמי הוחלף. תודה רבה מראש לכול העוזרים :-D
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחפש המלצה לג׳יפון מעל שנת 2008 בתקציב של 35k גיר אוטומט בלבד לנסיעות קצרות כ30 ק"מ ביום. חשוב שיהיה אמין וצריכת דלק של כ- 10 ק"מ לליטר. מחיפושים ראיתי כי יונדאי טוסון 2.7 ליטר בנזין נכנס לתקציב, השאלה היא איך הוא מבחינת אמינות (גיר, מנוע ומכלולים בתנאי שלא נסע בשטח) צריכת דלק? שרשרת או רצועת תזמון? ובכלל מה דעתכם על הרכב הנ"ל לכאלה שהיה להם נסיון איתו?
הודעה אחרונה מאת tomy669, -
- 33 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
היי לכולם, הגיע הזמן להחליף את הרנו האצ׳בק שלי למשהו קצת יותר חדש,הציעו לי בשלמה סיקסט פלואנס 2013(לאחר מתיחת הפנים) מנוע 2000 ברמת גימור הכי גבוהה עם 115,000 ק״מ מיד ראשונה ב43 אלף ש״ח.... אני מתלבט בינה לבין מונדיאו וגם הרהרתי לגבי שברולט קרוז מנוע 1800... בגדול התקציב שלי הוא באיזור ה40,אני רוצה רכב גדול ויותר מעניין ולכן אני לא רוצה מנוע של 1600(אני יודע שקרוז ופלואנס נחשבות משפחתיות והמונדיאו היא קטגוריה אחת מעל),הנסועה שלי היא באיזור ה12 אלף ק״מ בשנה ולכן הדלק הוא לא שיקול קריטי,מה אתם אומרים על הרכבים ואולי תפנו את צומת ליבי לעוד דגמים שלא חשבתי עליהם?? תודה, זיו.
הודעה אחרונה מאת Jeka88, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 850 צפיות
מחפש המלצה למשפחתית שניה לבית בתקציב עד 20 אלף. מה שחשוב לי זה שהרכב יהיה אמין וזול לאחזקה. בנוסף מעדיף כזה שגילו לא עולה על 10 שנים והוא ישן מדי. חשבתי על 3 אפשרויות: רנו מגאן 1.6 דור 2 ממודל 2008/9. שברולט אופטרה 1.6 דגם מור 2008/9 יונדאי אקסנט 1.6 מודל 2007/8. אשמח לדעתכם
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- 29 תגובות
- 9 אלף צפיות
חבר מתלבט בין הדגמים הנ"ל .הטוסון נראה לו יותר מבחינה חיצונית .מה עדיף?,מכל הבחינות? .כל הארה /הערה תתקבל בברכה .תודה.
הודעה אחרונה מאת niv, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן, אני אשמח לעצתכם המלומדת בנוגע לרכישת סקודה ספייסבק דגם ספורט 2016 (מנוע 1.4) ממגרש ידוע שעלה על הכביש באוגוסט. מדובר ברכב ששימש כרכב הדגמה (על פי דברי הנציגה) עם כ6000 ק"מ. קראתי הרבה הודעות שפורסמו כאן בפורום ובפורומים בחו"ל בנוגע לבעיות הגיר הידועות של DSG7 (משנים עברו ואולי אף מהשנים האחרונות) ואני דיי אובד עצות אם קיימות עדיין בעיות עם הגיר הזה? האם יש "מחלות" ידועות לסקודה בדגם זה או מקביל לו שאני צריך לקחת בחשבון לפני שאני רוכש את הרכב? בנוסף, מה מידת ההפחתה הסבירה (אולי הרצויה?) לרכב ששימש כרכב תצוגה? על פי לוי יצחק מדובר רק ב11% ממחיר רכב חדש אבל כולנו יודעים שביום המכירה רבים יתייחסו לזה כאל רכב חברה או רכב ליסינג ומכאן המחיר רק יירד.... …
הודעה אחרונה מאת yossiaviel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 50 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
מחפשים רכב חדש, קטן, קומפקטי ובטיחותי, לנהגת יחידה בת 26, תיסע בעיקר לעבודה ברמה יומית, בתוך גוש דן, ובסופי שבוע בעיקר לת"א. חשוב שהרכב יהיה בטיחותי, כדאי שיהיה חסכוני, חובה שיהיה אוטומט. תקציב של כ 65K - 75K ש"ח, אפשר לחרוג מעט, עדיף שלא, מדובר על רכב חדש, לא יד שנייה. חשבנו על הכיוון של i10/i20, פיקנטו, איביזה, ספארק, C1, פז'ו 208, סוויפט וכו', אבל אין לנו באמת מושג מה עדיף ומה עונה על הקריטריונים וכו'. נשמח לקבל המלצה על רכב ספציפי, או אפילו 2-3 אופציות, לא משנה אם זה מהרשימה הנ"ל או שלא, שפשוט מומלצים ועומדים בקריטריונים שציינתי. תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
אנו מחפשים רכב חדש משני למשפחה שישמש בעיקר לנסיעות בפקקים/עירוניות. חשוב לנו בעיקר החיסכון ואמינות ובכללי שיהיה זול והוצאות מינימליות. מה שקוסם לנו בסוזוקי לעומת הסלריו בעיקר 2 דברים - יותר מרווחת מהקיה ויותר חסכונית. החששות מהסלריו הן שהמנוע קטן יותר והגיר הרובוטי שאמנם קראתי שהוא מוצלח בסוזוקי אך שמענו הרבה דברים רעים על רובוטי. כמו כן, הסוזוקי זולה בכ10,000 ש"ח מהפיקנטו. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
יש לי 2 הצעות רלוונטיות לקניה. 1. הונדה סיוויק (ששמעתי עליה דברים טובים) 2008 יד אחת וחצי (הוא קנה מאבא שלו), 150,000 ק"מ - 30,000₪. 2. יונדאי i30cw 2011 יד ראשונה, 80,000 ק"מ, 39,000₪. אני מעוניין ברכב שישרת אותי באמונה (מינימום תקלות) לאורך שנים. יש לי 3 ילדים. מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
עם התרחבות המשפ' והעסק מחפש רכב עם אופציה ל7 מקומות עתידיים כיום מספיק לי 5 מקומות ובגז. שאפשרי שכיום הספסל השלישי יהיה בגז גדול בשביל העסק. הרכב צריך להיות דיזל ואוטומט! האם קיים דגם בשוק מחוץ רנו לוגאן ? כיום אני נוהג בקיה סיד סטיישן 2011 ומעוניין להחליף אותה . אשמח לקבל עזרה במיידי על מה אפשר להסתכל ביד 2.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני מחפש רכב אוטומטי ל3 שנים הקרובות שיעלה לא יותר מ20K. האופציות שנכנסות בתקציב לרכב משנת 2007/8 הן יונדאי גטס, קיה ריו, דייהאטסו סיריון ופיאט גרנדה פונטו. מהגטס אני לא מתלהב בכלל, משהו ברכב תמיד הרגיש מיושן ביחס לשנה שלו, והפיאט מאוד קורצת, אבל הגיר הרובוטי הוא דיל ברייקר מבחינתי. מה שמשאיר אותי עם ריו או סיריון, שני הרכבים בק"מ סבירים(פחות מ150) בד"כ עם עבר של ליסינג/השכרה מתקרבים ל20K. קשה לי להחליט מבין שניהם מה היא האופציה המועדפת, מבחינת הריו, רק צריך לוודא שאין לה עבר צבאי, אבל אני לא מוצא חסרונות אחרים. הסיריון נראית לי מתאימה, אבל זה שאין לה יבואן בארץ מאוד מרתיע אותי מהעניין. אני מניח שהצריכת דלק זהה בין שניהם, אני 1.90 ומעדיף מושב נהג כמה …
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב. רציתי לשמוע את דעתכם על הרכב Honda Hrv 2017 comfort. בנוסף לכך רציתי לשאול מהו המחיר המשוער של מאזדה לאנטיס, 2002 שגמעה 206,000 קילומטרים עם כמה שריטות בפגוש השמאלי? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת niv, -
-
הוט האץ' חדשה עד 220K 1 2 3 4 11
מאת danielharati-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 150 תגובות
- 35.7 אלף צפיות
שלום חברים, לאחר 5 שנים עם הנוכחית, לאון FR דור שני ידנית, החלטתי שבא לי לשדרג וכבר התחלתי לבחון מס' רכבים. מחפש רכב: -ספורטיבי -ידני -בעל מרווח פנים סביר, אני כמעט ולא מסיע אנשים אבל צריך תא מטען בסדר גודל דומה לרכב הנוכחי -שהיה סביר ליומיום מבחינת נוחות -רצוי מנוע טורבו עם פוטנציאל -רצוי מאובזר ככל הניתן עד היום בחנתי: לאון קופרה-אהבתי את הביצועים, אבזור, נוחות, מרווח ובעיקר תמורה למחיר אבל פחות אהבתי את חוסר התקשורת והריגוש, מה גם שהקופרה אוטמטית בלבד וזה כמעט פוסל אותה. בסה"כ זאת נראית הקניה הכי הגיונית על הנייר ולכן הרכב עדיין בשורטליסט. גולף GTI- מאד מאד אהבתי את האינטריור אבל הרכב ירד מהרשימה כי עבורי זאת גרסה משונמכת של הקופרה. …
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אנחנו מחפשים רכב משפחתי אוטומט עד 30K משפחה עם 3 ילדים קטנים, הנסיעות עם הילדים רק בסופי שבוע 80% מהנסיעות בתוך העיר נדרש תא אחסון גדול עדיפות לרכב יפנית/אמינה , ומהנה לנהיגה. קראתי על הדגמים הבאים מאזדה 3 - הבנתי שהמנוע לא מספיק חזק ובפקקים ונסיעה עירונית בזבזנית דלק סיוויק 2007-8 - מצוינת , תא אחסון קטן ולא נכנס לתקציב טויוטה קורולה - מה דעתכם? לנסר - חזקה ומרווחת אבל בזבזנית בעיר ופקקים כמובן נשמח לקבל עוד הצעות
הודעה אחרונה מאת ronlol, -
השכרה/החכר
מאת dor77- 2 תגובות
- 904 צפיות
שלום לכולם נתתי מקדמה עבור רכב משלמה סיקסט. ברישיון כתוב "השכרה/החכר" הסוכן הדגיש כי זה ליסינג ולא השכרה. בבעלות כתוב "ניו קופל" הוא אמר שזו חברת הליסינג שלהם ולא ההשכרה. הוא אמר שאם זה היה השכרה כתוב רק "השכרה" אשמח לאמת את הנתון. בבקשה רק מי שיודע תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת dor77, -
- 1 תגובות
- 607 צפיות
היי. אני מודע לכל הדיון סביב הגיר הבעייתי ברכבי אוטומט אלו. אך רציתי לשאול, היות שחלק גדול של רכבים עם dsg משנתונים אלו עברו ככל הנראה שיפוץ ( אם היה צורך בכך), האם זה מוריד את הסיכון לבעיות, או שלא בהכרח? אני מאוד מעוניין לרכוש איביזה אך לא בטוח אם זו החלטה נבונה לרכב יד 2. תודה!
הודעה אחרונה מאת shlomi_e11, -
- 0 תגובות
- 527 צפיות
שלום רב לחברי הפורום , יכול להיות רעיון טוב שכל אחד שקנה רכב חדש בX שנים האחרונות (אולי עד גג 4-5 שנים אחרונות ) יכתוב את : 1. סוג הרכב +דגם ספציפי 2. מחיר שדרשו ממנו ומחיר סגירה סופי שבו הוא רכש. 3. במידה ולא זזו במחיר אך כאלטרנטיבה ניתנו תוספות אז אפשר לפרט 4. כל אינפורמציה נוספת שברצונכם להוסיף זה יכול לעזור לאנשים שרוכשים רכב כחדש או כמשומש, ולשמש סוג של אומדן של הנחות על רכבים. כידוע יש סוג של מחיר "עוגן" שכל חברה נותנת יש כאלו שלא זזות ממנו ויש כאלו שכן. אני חושב שיש לפורום כוח רב וכמות אנשים מכובדת ובמידה והאשכול יתפוס תאוצה (ואפילו יהיה בנעוץ) זה יכול להיות נחמד. 1. הונדה סיביק האצ'בק…
הודעה אחרונה מאת eilam,
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 250 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ofralon
- TLE60
- farkash7
- itzik123
- ברווז
- viper83
- SlowRide
- Ragnar
- Avia
- Aviady001
- arice
- Yuvalino
- ArikB
- דוב המערות
- mcaspi
- תומר ב
- גולדן191
- דאבל קלאצ
- fatboy1340
- Chmimo
- chesh
- Shay Shd Dave
- gpro
- amosbmw
- ays
- פולו,גולף
- אהרן ג
- llaavvii
- om2
- Camaro 92
- laviil
- Tom78
- יגאל פישלר
- blackpolo
- quzzaa
- מחכה
- beresford
- itsik170
- point of view
- yossiaviel
- Tal7
- DC10
- TheArcane
- danbr
- Stav132
- yuvk
- יבגניפ
- אברהם א
- BoazB11
- daniel.asu
- בודק עובדות
- פיזיקאי שימושי
- David32
- Supertigre
- davemustaine87
- Alloytoy
- david3692
- Rongaflugen
- McV
- pooh-bear
- אבי ים
- ברונקו
- falou
- shlomiko
- nglancer
