Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אנחנו מחפשים רכב משפחתי אוטומט עד 30K

משפחה עם 3 ילדים קטנים, הנסיעות עם הילדים רק בסופי שבוע

80% מהנסיעות בתוך העיר

נדרש תא אחסון גדול

עדיפות לרכב יפנית/אמינה , ומהנה לנהיגה.

 

קראתי על הדגמים הבאים

מאזדה 3 - הבנתי שהמנוע לא מספיק חזק ובפקקים ונסיעה עירונית בזבזנית דלק

סיוויק 2007-8 - מצוינת , תא אחסון קטן ולא נכנס לתקציב

טויוטה קורולה - מה דעתכם?

לנסר - חזקה ומרווחת אבל בזבזנית בעיר ופקקים

 

כמובן נשמח לקבל עוד הצעות

פורסם

יש את הגרסה 1.8 שהוא חזקה וכייפית לנהיגה מהנסיון שלי. רק שהיא שותה דלק בעיר ובפקקים.

לא ניסיתי את 1.5. אבל אני מניח שהוא יהיה חלש מידי בשביל נסיעה בהרכב מלא ובעליות של ירושלים

פורסם

כל רכב משפחתי בנזין עם מנוע 1600-1800 סמ"ק לא יהיה חסכוני בנסיעות עירוניות ובפקקים.

מזדה 3 צפופה ובעלת תא מטען לא גדול ( בדומה לסיוויק ), קורולה 2009 לא רובוטית מעל התקציב ורובוטית אני לא ממליץ לסוג הנסיעות שלכם.

לנסר 1800 לצרכים שלכם עדיפה, גם אם צריכת דלק שלה קצת פחות טובה.

אפשר לשקול קיה פורטה או קיה סיד/ יונדאי i30 (שניהם סטיישן ).

אם יש כוונה ואפשרות להגדיל את התקציב - קורולה 2009 לא רובוטית מעולה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למה לא לשקול ניסן טידה אתה יוכל למצוא אחת שמורה בשנים 08/09 תא מטען הכי גדול בקטגוריה 500 ליטר לדגם ה4 דלתות.

אמינות יפני מה צריך יותר מיזה?

טיפולים שפויים לחלוטין.

זה בעיני במחיר הזה הרכב המנצח למשפ'

אשמח לעזור.

פורסם

נסענו מאחור 3 אחים בוגרים מאחורה(18+ כולם), הרכב מאוד מרווח אבל צר, לא נורא לנסיעות בודדות, אם מדובר בילדים קטנים לא אמורה להיות בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...