ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש כמה רכבים שראיתי שהקילומטר די נמוך איך לדעת שלא נגעו?
הודעה אחרונה מאת save, -
שלום חברים אני מחפש רכב כבר הרבה זמן בתקציב של עד 30 אלף שח ולא מצליח למצוא משהו נורמלי לפני יומיים מצאתי פולו 1.4 אוטומט שנת 2008 יד00 עם 144 ק"מ מה אתם יכולים להגיד לי על הרכב האם כדאי היות ומדובר בחייל משוחרר שאין לו כל כך כסף מיותר לטיפולים יקרים וכו.. והאם נכונה השמועה שברכבים הגרמניים האלו קיימות הרבה בעיות..? האם יהיה כדאי לרכוש אותו? ואם לא מה הייתם ממליצים אני צריך רכב סה"כ שלא יסע יותר מ 40 קמ בשבוע לנסיעות קצרות בלבד אפשר גם לרדת בתקציב אך לא לחרוג יש משהו אחר שהייתם ממליצים? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת dudu_b123, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
חיפשתי בפורום אבל ראיתי רק שרשורים ישנים שאני לא בטוח שעוד רלוונטיים. המוכר אמר לי בהבעלים הקודם היה פרטי אבל קנה בליסינג מימוני. עכשיו, חשוב לי לוודא שזה אכן כך ולא ליסינג תפעולי (במקרה הטוב) או חברה/השכרה (במקרה הרע). איך בודקים את זה לפני קניה בצורה הכי פשוטה?
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, מתייעץ עבור חבר. ההתלבטות היא בין ה-3008 החדשה 1.6T לבין הטיגואן 1.4T, מדובר ברכב עבודה. חשוב לו מרווח פנים, כוח, נוחות, אמינות, איכות חומרים / פונקציונאליות. כרגע הוא נוסע על פיקאסו 1.6T עם 165 כ"ס והוא ממש מרוצה אך צריך להחליף. הוא עשה נסיעת מבחן על הטיגואן אך התאכזב מעט מהמרווח פנים והאיכות חומרים, נקבעה נסיעת מבחן על ה-3008 גם כן. אשמח לשמוע רשמים של אחרים, תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
בהמשך לשרשור קודם שלי, אני חושב בכוון של רכב מיני, אולי פג'ו 107, כשמדובר בעיקר על נסיעה של ת"א-רעננה וחזור. הייתי בלובינסקי בקשר לוואן שהתברר בסוף שלא רלוונטי עבורי כיוון שאין עליו אחריות, והוצע לי 107 בנתונים הבאים: שנת 2013, עשה 103 אלף ק"מ, בעלות קודמת כנראה ליסינג, במחיר של 30,000 שקל. כשמדובר על אחריות יבואן לשנתיים. (אין לי שום עניין מיוחד ברכב הזה, זה מה שהציעו לי והוא נשמע חסכוני. אם יהיה במקום אחר דיל טוב על פיקנטו או משהו דומה אני אקח) בשלב הזה בחיים ובעיקר בשנה הקרובה אין לי כוח לתיקונים ומוסכים, ואני מוכן לשלם על שקט נפשי גם מעבר לשווי הכספי הריאלי שלו. השאלה היא האם באמת האחריות הזו נותנת שקט נפשי? לצערי הנציג לא הסכים לתת לי בכתב…
הודעה אחרונה מאת RBRB, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אהלן יש רכב של חבר, יאריס 2001 אוטומט יד 2 קמ נמוך מאוד סביב 100 אלף. אין תאונות בכלל למעט פח וטמבונים מבקשת מחירון או קצת פחות - יוצא סדג 15-17K. האם שווה לקנות רכב כל כך ישן (כי זה יאריס) או עדיך לחפש משהו חדש יותר בתקציב דומה? ככ - אם לקנות, למה צריך לשים לב בבדיקה לרכב כזה ממודל כזה? אם לא - מה כדאי בתקציב דומה (עד 20K) - מעונין ברכב קצר (חניה בעיר) אבל עם מקום בפנים (אני די גבוה). חג שמח
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
-
- 1 תגובות
- 615 צפיות
שלום. אמרו לי שבאחד מהדגמים של הגרנד וויאג'ר יש תקלות חוזרות וצמת המחשב ומחשבים וצמות נהרסים כל פעם בגלל תכנון לקוי של מיקום מעבר הצמה והמחשב בסמוך לסעפת או חלק חם מאד אחר בסביבת המנוע. אשמח לדעת פרטים על ארוע שכזה ועל איזה שנתונים מדובר. תודה Sent from my SM-G925F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים אני מחפש בימים אלו רכב 7 מקומות, כשבעיקר חשובים לי המחיר ומיעוט תקלות. צריכת דלק פחות קריטית, מדובר בעיקר על נסיעות ת"א-רעננה. נוחות הנהיגה או אבזור לא ממש משנים. ככלל אני מעדיף כמובן לשלם כמה שפחות, אבל אם מבחינה כלכלית יצא יותר משתלם לקנות דגם יקר יותר, אעדיף את האפשרות לקחת הלואה, בנקאית או אחרת. חשבתי על האפשרות של קניית רכב יד שניה מלובינסקי טרייד עם אחריות יבואן, ונתקלתי ברכב הזה: C4 פיקאסו, 2008, דיזל 1600, 187 א' ק"מ, במחיר של ₪23,500. מה דעתכם? קבור כאן איזה כלב? זה דגם שאנשים לא אוהבים? מה המשמעויות? אשמח לכל התייחסות תודה רבה
הודעה אחרונה מאת shmulik050410, -
- 3 תגובות
- 667 צפיות
שלום לכולם. אני מעוניין ברכב מליסינג שיש לו לחיצה קטנה מעל הדלת (קורה?) וגם תיקון בסף. כמובן שיש עוד שריטות אבל זה הכי מטריד אותי. זה משהו שצריך להדאיג אותי ולגרום לי לוותר על הרכב? מצ"ב תמונות. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב, יונדאי ix35 2012 טויוטה ראב 4 2011 איזה מבין הג'יפים נותן תמורה טובה יותר למחיר? אני בעיקר צריך ג'יפ בגלל תא מטען גדול ונוח, הראב 4 יותר מרווח ונגיש אבל מה עם שאר הפרמטרים? כמו תחזוקה/צריכת דלק/טיפולים וכ'ו..? זה נראה כאילו הראב 4 גם שומר על הערך יותר טוב מהיונדאי, אבל אני עדיין מתלבט ולא יודע איזה מבניהם עדיף על האחר. אשמח לקבל חוות דעת. תודה!
הודעה אחרונה מאת Acejin, -
-
תחליף הולם לבלנו 98 1 2 3
מאת אשרי-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום חברים וברוכים הנמצאים, אני חדש . ברשותי סוזוקי בלנו 98 אוטומטית עם 230,000 ק"מ כבר מעל לעשור, מעוניין להחליף אותה רק בגלל הטסט השנתי הכפול ותו לא. לא קניתי רכב שנים ואני לא ממש מעודכן בשנתונים הנוכחיים אז אני צריך קצת עזרה. התקציב הוא כ 30,000 שקל. אני מציין את הרכב הנוכחי, מפני שאני מחפש רכב דומה על כל המשתמע מכך, מי שמכיר בלנו יודע על מה אני מדבר ומי שלא, הנה כמה פרטים שיעזרו לכם לעזור לי. רכב אוטומטי, ישמש כרכב עבודה עירוני באזור המרכז, נסיעות קצרות ותכופות, חניות צפופות, הרבה עמידה בפקקים.. וכו'. בסופי שבוע הרכב ישמש משפחה קטנה של ארבע נפשות עם כסא בטיוחות אחד לטיול בצפון, הרכב צריך להיות קל זריז וחסכוני כמו הנ"ל ולא לעכב אף אחד בעליות לירושליים, מזג…
הודעה אחרונה מאת אשרי, -
-
- 5 תגובות
- 720 צפיות
שלום, אנחנו מחפשים רכב עבור המשפחה המתרחבת שלנו. די נסגרתי על טויוטה ספייס ורסו שנת 2011 ומצאתי שתי מכוניות שאני עתיד לבדוק. אבא שלי חושב שאני עושה טעות ועליי לפנות לכיוון של רכבי המנהלים או המשפחתיות הגדולות. הוא מצא מאזדה 6 Luxury מנוע 2000 סמ"ק משנת 2008 ועברה 140000 ק"מ ב40K (בערך התקציב שלנו). לטענתו מנוע גדול עדיף מכיוון שהבלאי יהיה קטן יותר. הטויוטה שנת 2011 דגם GLI ועברה גם 140000 ק"מ במחיר 39K. אנחנו נוסעים כ7000 ק"מ בשנה ורובם בתוך העיר (איזור המרכז). רציתי לשמוע את דעתכם מה היתרונות של המכוניות אחת מול השנייה. אני יודע שהמכוניות מקטגוריות שונות ולכן חשוב לי להדגיש גם את ההבדל בין הקטגוריות. מבחינת עלויות אחזקה ותפעול אני מניח שהטויוטה תנצח השאלה האם בה…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש לי ברלינגו 2002 בלי טסט 8 חודשיים בכמה אפשר למכור? ואם צריך בטופס זכרון דברים נוכחת או חתימת עורך דין?
הודעה אחרונה מאת miatanc, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 959 צפיות
היי, מחפש לשמוע המלצות על שני הרכבים הנ"ל, מדובר על קניית רכב חדש מהסוכנות. מה עדיף? כאשר הכי חשוב לי לשמוע לגבי: בטיחות, איכות נסיעה, ירידת ערך ותקלות. תודה רבה! Sent from my LG-H850 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
תודה!
הודעה אחרונה מאת almogro67, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בהמשך לפוסט הקודם, הבנתי שיהיה לי קשה למצוא משהו שיענה על הדרישות בתקציב של 35K. אז התקציב עלה ל45K, וההתלבטות כרגע היא בין המיקרה שהיא חסכונית אבל הביצועים קצת פחות... לבין מאזדה2/ יונדאי I25, שיתנו ביצועים מספקים (בשבילי) ולהתפשר על החסכון בדלק. 1) האם יש עוד רכבים מומלצים חוץ מהמאזדה2/יונדאי I25, במסגרת התקציב, שיהיו יותר חסכונים בדלק ועם רמת ביצועים דומה? 2) או שאולי בכלל ללכת בכל זאת על המיקרה, מה דעתכם? הדרישות: (בסדר יורד) עד 45K ש"ח. אוטומט,אפשר רציף אבל לא רובוטי. אמין, חסכוני. בעיקר נסיעה בין עירונית (קצת עליות) נוסעת 25K ק"מ בשנה. אפשר גם משפחתית לא חייב סופר מיני. תודה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בוקר טוב חברים, אחרי כמה שנים טובות עם הפריוס שלנו החלטנו שבא לנו להתפנק קצת עם משהו קצת יותר מאובזר וגדול. אנו משפחה בת 4 נפשות (ילדים גדולים כך שלא מעניין אותנו מקום לבוסטר), נוסעים מעט יחסית (12-15K ק"מ לשנה) ובעיקר בתוך העיר (80% מהנסיעות). התקציב הוא עד 100 אש"ח ובגדול מה שקרץ לנו הוא: X1 2013 (בנזין), מרצדס B-CLASS 2013-2014 (יש בנזין או מוניות דיזל בטווח הזה), אודי Q5 2010 או משהו סולידי אבל מפנק כמו מאזדה 6 2014 למשל. חשוב לנו שצריכת הדלק תהיה סבירה (נגיד גג 1:10 בעיר) כדי שלא נקבל שוק אחרי הפריוס כמו כן חשובה מאוד אמינות ועלות טיפולים (לא חוכמה לקנות רכב ב100 אש"ח שדורש 40 אש"ח טיפולים לשנה). אשמח להמלצה!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב מנהלים לדוד שלי שעובד בתור נהג לאנשי עסקים ותיירים מחו"ל. רוב הנסיעות הן בינעירוניות, ועם 3/2 אנשים מאחורה, אז הנוחות נסיעה והמרווח מאחורה חשוב. העדיפות היא לרכב מנהלים ולא ג'יפ/ג'יפון, חשוב לו מאוד שהרכב יהיה שנת 2013 ומעלה והתקציב הוא עד 150K , אבל אפשר לחרוג 10% לפה ולשלם אם יהיה משהו שווה. בעקרון הכי חשוב בסדר יורד, נוחות נסיעה, אמינות (40K שנתי), יוקרתיות, ותצרוכת דלק. הרכבים שחשבתי עליהם והצעתי לו : סקודה סופרב 2014 1.8 DSG פולצווגן פאסט 2014 1.8 DSG אבל הוא נורא מפחד מהגיר בשנים האלו וגם אני לא כל כך סגור על זה. נשמח מאוד לעזרה ומקווה שפירטתי מספיק את הבקשה .
הודעה אחרונה מאת Ami.Z, -
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הי כרגע יש לי מאזדה 3 עם 220K שמורה, ותכננתי למכור אותה בעתיד בגלל הקילמטר הגבוהה, הציעו לי עכשיו שכן שלי (שממנו קניתי את המאזדה) הציע לי הונדה סייויק שנת 2008 עם 192K קילומטר ב39 אלף, נסעתי ברכב נוסע טוב וקצת מרעיש אבל נוסע טוב שמור עם ג'נטים של 17 משהו כזה חלונות שחורים סאן ויפר של 3K שקל, ממש יפה, אני מתלבט עם הקילומטרז היה נמוך הייתי קונה, אבל רכב נראה טוב מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
mx5 או STi ?
מאת TurboR-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ערב טוב לכולם וסחתיין על הניצחון של ברצלונה ! בבעלותי פיג'ו 306 GTi-6 כיום, כמעט שנה וחצי. אני סטודנט שבע"ה עומד לסיים את הלימודים בקיץ הקרוב. אני מעוניין לשדרג לרכב ספורט חדש יותר, חזק יותר, והעניין שאני רוצה לעבור להנעה אחורית או כפולה בלבד , וידני בלבד. מבחינת תקציב (עדיפות עד 80-85 אלף ש"ח ) מה שראיתי שאפשר לקנות בארץ ושמעניין אותי הם - בהנעה אחורית מאזדה מיאטה (NB או NC - עדיפות ל NCׂ) בהנעה כפולה - סובארו wrx sti (או 03-05 או 06-07 בלבד) (לא מעוניין בבמוו 3 קופה או משהו בסגנון, ולא באימפרזה WRX או b4 spec b). הרכב ישמש לשימוש יום יומי, לעבודה + כיף, האוטו ישמש רק אותי. אני יודע ששתי המכוניות הם קצוות שונים, ושהסובארו עולה באחזקה הר…
הודעה אחרונה מאת Eddard, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים! יש לי פורד פוקוס טרנד 5 דלתות שנת 2006,כרגע קילומטרז' על 245K אבל המנוע חדש והאוטו אחרי טיפול גדול מאוד,המנוע עשה רק 74 אלף, עם מסמכים כמובן. לאוטו יש הרבה מכות שמכערות אותו מעט,לאחרונה אני חושב על להחליפו והלכתי דווקא לכיוון הטרייד אין ותנאי המימון המוצעים בשוק כאשר הפוקוס תשמש כמקדמה ואז תשלום חודשי,תהיתי אם יעשו לי בעיות לגבי העניין בחברות הטרייד אין. אני מחפש משהו בסגנון הרנו קליאו או הפג'ו,אך אמרו לי להתרחק מהצרפתיות בישראל,למרות שאחרי השוואה קלה,הפג'ו והרנו מנצחות את כל שאר קטגוריית הסופר מיני,לפחות ממה שאני ראיתי. בנוסף,אני יותר נמשך לרנו,אך הגיר שלה רובוטי - אשמח לעצות לגבי העניין,מה אתם הייתם קונים - פג'ו 208 או רנו קליאו חדשה? ואיפה? כמובן שכ…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 1 תגובות
- 528 צפיות
אהלן, כחלק מחיפוש רכב באיזור המחיר הנ"ל חשבתי על שתי אפשרויות : סיאט איביזה FR 2016 אוט' סיאט לאון 2015 Style אוט' מתחבר לסיאט בעיקר בגלל העיצוב הצעיר, בגלל זה ננעלתי דווקא על הדגמים האלה די בדילמה, אשמח לשמוע חוות דעת ממבינים לגבי אספקטים שונים כמו עלויות אחזקה לדגמים הספציפיים, אבזור, נוחות, יכולות מנוע, לא מכיר את הדגמים הללו מהכרות אישית.. אם למישהו יש רעיונות נוספים אשמח לשמוע תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים, כרגע בבעלות המשפחה רכב ניסן טידה 5 דלתות. עקב התרחבות המשפחה, צורך לאסוף את הילדה מהגן עם עגלת תינוק דרך קבע בתא המטען: נדרש רכב משפחתי נוסף. הרכב אותו ארכוש יהווה בעצם רכב ראשי/ראשון של המשפחה. מספר פרטים: שימוש עיקרי: נסיעות של אשתי לעבודה (גרים ביישוב, דרך בין עירונית עם הפרשי גובה). בסופי שבוע עשויים לנהוג 3-4 נפשות (אני, אשתי, ילדה ובעתיד עוד ילד/ה). קילומטראג': כ-15K לשנה. אולי קצת יותר עקב שימוש בסופ"ש. כיוון קנייה: לא חדש, רק יד 2 (מעדיף מיד ראשונה של מישהו). מכירה עתידית: לא מתעסק בזה מי יודע מה. סביר להניח שהרכב ישאר איתנו עד שיירד לקבר. שמירת ערך אינה קריטית תא מטען: רק יכול להשוות לניסן שלנו וכרגע זה לא מספיק. לפי אתרים זה 300 ל…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 713 צפיות
שלום, אנחנו זוג צעיר ואנחנו מעוניינים לרכוש רכב יד שניה. יש לנו מספר שאלות: 1. האם כדאי לרכוש מאדם פרטי או מחברות ליסינג ? 2. איזה רכב יותר מומלץ יותר- יונדאי i20 יונדאי,i10, מאזדה 2, קיה פיקנטו, טויוטה יאריס ? אולי רכב אחר ? אנחנו רוצים רכב חסכוני (דלק, ביטוח, טיפולים, חלפים) בעיקר לנסיעה בעיר. התקציב שלנו עד 60 אלף. תודה רבה וחג שמח, גבי
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
מיקרה 2017 בk56 1 2
מאת almogro67-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
כדאי?
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 544 צפיות
היי אחרי שנמאב להשתמש ברכב של הנורים מחפש רכב משלי ידני או אוטומט עד 28 אלף. תמיד הכי אהבתי פיגו אבל... לא משנה דלק חשוב אמינות
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום 1. עד היום , כולל כעת, בבעלותי רכב בנזין ולאחרונה טורבו בנזין (ניסאן קשקאי 1.2 טורבו בנזין). 2. שוקל להחליף לרכב ניסאן קשקאי עם מנוע 1.6 טורבו דיזל , היקף נסיעות שנתי כ 23000 ק״מ . 3. אודה להתייחסות בעלי ניסיון עם רכב טורבו דיזל בכלל ודגם הקשקאי בפרט , האם כדאי לעבור לרכב עם מנוע כזה? בהיבטים כדוגמה: * נוחות נסיעה בהיבט רעש מנוע , כוח *״התעסקות״ עם התנעה בתחילת נסיעה וכיבוי בסיומה בגלל ״הטורבו״ * ״סחירות״ בעת מכירה * אמינות , תקלות - האם צפוי ליותר תקלות , אם בכלל, מאשר ברכב עם מנוע הבנזין? * התייחסות נוספת? תודה פורים שמח חזי
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 7 תגובות
- 954 צפיות
שלום חברים מדובר ברכב מס2 במשפחה , היעוד : פיזור גנים וסידורים קטנים בתוך העיר כ5000 ק"ם בשנה נעצרתי על 5 דגמים- 1. ניסן טידה 2. יונדאי אקסנט 3. ניסן נוט 4.סוזוקי ליאנה 5. סובארו B3 שנתונים 2007-2008 הכי חשוב לי אמינות ואחזקה זולה כל השאר משני..... עזרו לי להחליט
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני רוצה לקנות מאזדה 3 שנת 2005 . מה ההבדל בין דגם אקטיב ודגם קומפורט? האם זה אותו מנוע? מה עדיף ולמה אם אפשר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
איביזה 2015 1 2
מאת dor77-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן אני מעוניין לקנות איביזה. יש שמועות שהגיר שלהם לא משהו..חלק טוענים שהיו בעיות עד שנת 2014. בכל אופן, כרגע התקציב שלי מתאים ל-2015, דגם AM5, מנוע 1200. בתוספת של 10 אלף ש"ח בערך, אני מגיע לאיביזה 2016 עם מנוע 1000. שאר החידושים והתוספות של 2016 פחות קריטיות לי, אני שואל מבחינת מנוע וגיר, יש סיבה לעשות מאמץ נוסף? יש פה מישהו ששמע/מכיר את הדגם AM5 של 2015 עם המנוע 1200 ויודע להגיד אם יש לו מחלות מכניות קריטיות? תודה!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
