Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

יש רכב של חבר, יאריס 2001 אוטומט יד 2 קמ נמוך מאוד סביב 100 אלף.

אין תאונות בכלל למעט פח וטמבונים

מבקשת מחירון או קצת פחות - יוצא סדג 15-17K.

 

האם שווה לקנות רכב כל כך ישן (כי זה יאריס) או עדיך לחפש משהו חדש יותר בתקציב דומה?

 

ככ - אם לקנות, למה צריך לשים לב בבדיקה לרכב כזה ממודל כזה?

אם לא - מה כדאי בתקציב דומה (עד 20K) - מעונין ברכב קצר (חניה בעיר) אבל עם מקום בפנים (אני די גבוה).

 

חג שמח

פורסם

אוטומט בלבד?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אוטומט בלבד?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לגבי המלצות-אפשר/עדיףאפילוידני

הרכב שנשאל לגביו אוטומטי, ונמכר כעת במחיר מחירון קצת פחות וקמ נמוך למדי

פורסם

בתקציב כזה תוכל גטס,פונטו בכמה שנים חדשות יותר.

אישית הייתי מסתכל ביד 2 לרכבים חדשים יותר אלא אם היאריס במצב מעולה,יש היסטורית טיפולים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתקציב כזה תוכל גטס,פונטו בכמה שנים חדשות יותר.

אישית הייתי מסתכל ביד 2 לרכבים חדשים יותר אלא אם היאריס במצב מעולה,יש היסטורית טיפולים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

רכב מטופל ומתוקתק. הרבה דפיקות חניה, שיתוקנו/ישוקללו בהנחה. טיפולים סדירים בזמן, מצבר חדש באחריות, ללא תאונות וללא בעיות מנוע/גיר (100אלף קמ בלבד).

אבל כבר בן 16.

ביד 2 אכן יש רכבים רבים חדשים יותר כמו שאמרת, אבל הטענה היא שיאריס לא רואה את האחרות ממטר.

האם זה נכון גם לרכב משנתון כזה ישן??

פורסם

לא רואה מאיזו בחינה? 15K זה לא מעט עבור רכב בן 16, גם אם נסע 6250 ק"מ בשנה. חוץ מזב לקנות מחבר (אלא אם כן הוא סוחר ואתה סוחר וכך נהייתם חברים) זה תמיד בעייתי.

אני הייתי בודק יותר מקרוב רכבים בעלי גיר ידני כמו שיוליאן אמר (גם אם הם נדירים), כמו גטס (לא GLF!), או פונטו גרנדה 1.4.

פורסם

היאריס לא מציעה משהו מיוחד מעבר ללוח מחוונים דיגיטלי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין שום הצדקה למחיר כל כך מופרז על רכב בן 16.

כמו שנאמר כאן, גטס או סיריון יעשו את העבודה היטב, לא פחות אמינות מהיאריס, אנשים עושים מהיאריס מינימום איזו הוט האצ' של אותה תקופה (והיא לא).

אם אתה כל כך מתעקש על יפניות, ללא ספק תמצא מכוניות מודרניות יותר בכמה שנים ולא פחות אמינות כמו הסיריון. (שגם היא מבוססת על המכלולים של היאריס)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אני דווקא בעד. רכב מעולה, אבל אם לא חייבים אוטומט אז מן הסתם פחות כדאי.

לא מתייחס למחיר, אבל לא חושב שהוא כל כך מופרז בהתחשב בנתונים ובתנאי שהרכב שמור. ובל נשכח שזה לפני מיקוח.

אם כבר קונים אז עדיף ממישהו שמכירים אותו ויודעים שהנסועה אמיתית ולא מזוייפת ושהרכב מטופל.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

ב-20 תוכל למצוא רנו קליאו דור 3 ידנית, חדשה בעשור! (אחרי התמקחות קלה), אבל כנראה עם אותו ק"מ.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אני דווקא בעד. רכב מעולה, אבל אם לא חייבים אוטומט אז מן הסתם פחות כדאי.

לא מתייחס למחיר, אבל לא חושב שהוא כל כך מופרז בהתחשב בנתונים ובתנאי שהרכב שמור. ובל נשכח שזה לפני מיקוח.

אם כבר קונים אז עדיף ממישהו שמכירים אותו ויודעים שהנסועה אמיתית ולא מזוייפת ושהרכב מטופל.

ברצינות? זה נראה לך הגיוני לשלם כל כך הרבה כסף על סופר מיני בת 16, כשיש מכוניות לא פחות טובות ולא פחות אמינות באותו כסף שצעירות ממנה בכמה שנים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הקילומטראז' פה פחות חשוב - אחרי 16 שנה כל הפלסטיקה מתחילה להתפורר - אפילו בטויוטה. בתקציב הזה אתה יכול לרכוש יונדאי אקסנט צעירה כמעט בעשור.

 

אני בכלל בעד לרכוש מכוניות בלי שוק עם סטיגמה לא מבוססת - בשבוע שעבר רכשתי פוקוס 2006 עם 100000 ק"מ ב9000 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ברצינות? זה נראה לך הגיוני לשלם כל כך הרבה כסף על סופר מיני בת 16, כשיש מכוניות לא פחות טובות ולא פחות אמינות באותו כסף שצעירות ממנה בכמה שנים?

 

זה בדיוק העניין, תגדיר 'כל כך הרבה כסף'. משכורת וחצי ממוצעת בישראל זה לא נכנס אצלי להגדרה הזו עבור אוטו.

איכות החומרים וכמובן אם הרכב שמור משפיעים המון. פוקוס בת 5 מתחילה בדרך כלל עם מחלות שאין ביאריס בת 15.

אם האוטו שמור מאוד, ק''מ מועט, מטופל ומתוקתק, אז סד''ג של מחיר המחירון נשמע לי סביר. זה לרכב במצב מצויין, מידיים פרטיות!

 

אוטו שהפלסטיקה מתפוררת בו בטח לא שווה קניה בסכום כזה.

פורסם (נערך)

נסעתי על יאריס והיא אכן נחמדה בקטגוריית סופר מיני אוטומטית עד 16 אלף עם תצרוכת דלק סבירה היא אכן אופציה טובה מכמה סיבות:

1.שרשרת טיימינג

2.הרבה רכבים נמכרו לשוק הפרטי והרבה נשארו לטפל במורשיי טיוטה.

3.תצורכת דלק סבירה לא כמו גטס(כן מועדון גטס מוזמנים לקפוץ להגן על רכב בנפשם).

4.לעומת המכוניות שנמכרו בזמנו(פונטו ספייס,רנו קליאו B, יונדאי גטס וכדומה) מכרה את השילוב הכי משתלם.

מנגד:

1.מחיר קנייה גבוהה יחסית.

2.מחיר חלפים מקוריים או איכותיים בארץ לתחזוקה שוטפת(מסנן אןויר,מזגן,שמן) יחסית גבוהה לעומת גטס.

3.דשבורד מרגיש זול.

4.תא מטען קטן.

5 מרווח גחון נמוך לדעתי האישית.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

מכרתי לא מזמן רכב יפני על נתונים דומים אבל מקטגוריה גבוהה יותר, מודל 2003. בערך במחיר הזה, יותר לכיוון הנמוך.

 

הרכב היה במצב מכאני מצויין, אבל למשל ספוגים של המושבים מתחילים להתפורר, אין עם זה מה לעשות. שום טיפול הכי טוב שאפשר (לפי הוראות היצרן במוסך מומחה וכו') לא יעצור את זה. כנ"ל התקלפות ציפוי פלסטיקים, דהיית צבע וריפוד וכו'.

 

יש משמעות לגיל הרכב לא פחות גבוהה מאשר לקילומטרז'.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...