ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
הי, ההפרש במחיר הוא כ-20 אלף , 50 לפוקוס ו-70 לקיה. האם המוניטין ובעית הגיר היא כה חריפה שמצדיקה פער של 30 אחוז במחיר? בפוקוס -לגיר יש אחריות לעוד שנתיים ומחשב גיר לעוד 7 שנים. לא מפריע לי לבקר במוסך פעם פעמיים בשנה אם זה חוסך לי 20k , השאלה גם כמה אקבל על הרכב בעוד 4-5 שנים כשאמכור. תודה
הודעה אחרונה מאת AK21, -
שלום לחכמי הפורום. אמא של אישתי שמה עין על טויוטה קורולה החדשה. קיבלה הצעה על שנת 2014 מחברת השכרה גדולה - הם מוכנים להוריד 6K ש"ח מהמחירון שעומד כרגע על 89K. אני טוען שבהתחשב בכך שהרכב מהשכרה, העיסקה לא נשמעת כדאית. היא טוענת שהיא לא מוצאת קורולות מפרטי כי הרכב כל כך מבוקש. האם יש הגיון בהנחה כל כך מועטה? תודה.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, אני חושב להחליף את הרכב הנוכחי באלפא-רומאו מיטו 2010/2011 ידנית. מה בערך עלות האחזקה השנתית של הרכב? כמה עולה טיפול גדול\קטן\10,000? הבנתי שהרכב חולק הרבה מכלולים עם פיאט פונטו ולכן הטיפולים יכולים להיות לא מאוד-מאוד יקרים. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לאחר חשיפת הקרוסאובר החדשה של סוזוקי, נראה שיחידת ההנעה שופרה אך השאר (גימור, בידוד רעשים) נותר כשהיה. נאמר לא אחת בביקורות האחרונות כי יש חלופות מתחרות טובות יותר. בהינתן המרווח היחסי של הקרוסאובר (גם מאחור), והמחיר שלה שנמוך מהג׳יפונים (ספורטאז׳ וכו׳), אני מנסה להבין האם יש חלופות טובות יותר ברמת מחיר הזו?
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אחרי בירורים והכל הבנתי שהתקציב שלי נמוך מידי ולכן החלטתי להעלות אותו אני מחפש רכב לנהג יחיד, בעיקר נסיעות לעבודה בוא נגיד בסביבות ה10 - 15 קילומטר ביום, לפעמים בינעירוני. אין לי העדפה לאוט' או ידני חשיבות: 1.אמין 2. בטיחותי 3. לא שותה דלק 4. מנוע מעל 1200 5.מראה 6.יחסית זריזה שלא תרגיש עגלה בבקשה לא להציע צרפתי/איטלקי או מכוניות בסגנון i10,אלטו כאלו שאין מרווח כזה(יצא לי לנהוג באלטו והרגתי כאילו אני נוהג בקופסאת שימורים) מודה מראש על העזרה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש להחליף את הסקודה פאביה ידנית 2011 ברכב חדש. הפאביה הרגישה לי חלשה ולא זריזה מספיק. חושב להחליף לפאביה חדשה או לסיאט איביזה. האם המנוע 1 ליטר 110 כ"ס של האיביזה מספק ביצועים טובים בהרבה משל 1.2 ל' של הפאביה? ירושלמי אז יש הרבה עליות, יעמדו בזה בגבורה? מה מומלץ? יש הצעות אחרות. תקציב כשמונים אלף מעוניין ברכב חדש. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ronma1, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מחפש מצטרפים לתביעה ייצוגית כנגד סוכנות מכוניות בגין הבטחות שווא, דוגמאות: אחריות,תוספות,מחיר עולה יורד,צבע ועוד.. דוגמה מעשית :לי הובטח כי עקב שינוי במדרגות המס לדרגת זיהום אויר מ-2 -3 מחיר הרכב יעלה בינואר 2017 ולא כדאי להמתין ,היה זה בספטמבר 2016. שוכנעתי מחיר הרכב לא רק שלא עלה הוא גם ירד. במקרה שלי - לקסוס הרצליה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
טויוטה ורסו
מאת Odelia- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
ערב טוב, בהמשך להתכתבויות בנושא חיפוש רכב...אנחנו צריכים רכב שיכיל כסא תינוק לילד בן שנתיים ושני סלקלים לתאומים. הבאגז׳ צריך להכיל טיולון, עגלת תאומים ודברים נלווים. מי שהגיעה לגמר הינה הטויוטה ורסו כאשר בדרכ המושבים האחוריים(שורה 3) יהיו מקופלים ואז יהיה באגז גדול דיו ובמקרים שבהם נהיה יותר מחמישה נפתח כסא אחורי (שורה 3) אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב במאמר מוסגר אציין שראינו גם את הפיקסו והיא נפלה בגלל חוסר אמינות... ראינו גם אאוטלנדר אבל ממש לא מספיק אודה לדעתכם
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 7 אלף צפיות
האם הגיר האוטומטי כפול המצמד בסיאט לאון החדשה יכול להוות בעיה משמעותית? מעבר לתחושת הנהיגה, האם הגיר הזה נוטה להתקלקל אחרי כשנתיים שלוש או יותר?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום חברים, הלכתי לאיבוד בין כל מבחר הדגמים ואני צריכה את עזרתכם! :lol: מחפשת רכב אוטומט עד 35K, לשימוש בעיקר בנסיעות בין עירוניות (כולל קצת עליות) וקצת בתוך העיר. הדרישות העיקריות הם: (לפי סדר יורד) 1. חסכוני בדלק 2. שיהיה בעל ביצועים סבירים (שיסחוב בעליות! :shock:) 3. עלויות אחזקה ותיקונים נמוכים א. האם הדגמים שיש בכותרת הם המומלצים ביותר או שיש עוד המלצות? ב. האם כדאי לחפש רכבים בשנתון כמה שיותר גבוה (כמו בכותרת) או שיש רכבים בשנתונים נמוכים יותר (2010 ומטה) שעדיפים? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת 25michal, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לפני כמה ימים פרסמתי פה פוסט על המלצה לרכב , היית פה המלצה על פיאט פונטו איבו ומאז אני עושה עליה די הרבה מחקר , בנתיים ראיתי המון תגובות רעות וגם כמה תגובות טובות על הרכב, (אני מדבר על גיר רובוטי) אז למי שיודע אפשר המלצה אם כן כדי לקנות את הרכב או האם כדאי לקנות משו אחר (בתקציב של עד 35 אלף)
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש רכב שני שישמש את אשתי לנסיעות יומיות לעבודה - גבעתיים רמת החייל. ופעמיים-שלוש בחודש לנסיעה בין עירונית (גבעתיים-אשדוד), השאיפה היא שימוש ברכב הראשי לנסיעות ארוכות יותר. עדיפות לרכב בטיחותי, תחזוקה זולה (חלפים וטיפולים) וצריכת דלק שתמתן את התרומה החודשית שלנו ליצחק תשובה. פסלתי את האלטו על בטיחות, את ה-I10 והפיקנטו על מחיר/תחזוקה (מתחילים לראות תוצאות טובות בחיפוש רק באיזור 45K). יתר האפשרויות שבדקתי (סיטיגו, MI, ספלאש) עם היצע נמוך. כרגע מתמקד בניסיונות לאתר פג'ו 107/C1 מיד ראשונה פרטית עם ק"מ נמוך (2012-2013-2014). הייתי גם בסוכנויות רכב שהציעו דגמי 14 עד 90 אלף ק"מ עם בדיקה לכאורה נקייה ב-35K אבל מעדיף להשקיע עוד פרק זמן סביר בחיפושי…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 17 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
היי, אני מתלבט בין קשקאי דיזל 2017 חדשה לבין פיג'ו 3008 דיזל חדשה. המחיר והנתונים שלהם דומים. מה אתם אומרים? נ.ב אם יש משהו בסביבות 150 אלף דיזל אשמח לשמוע. תודה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 449 צפיות
אני מחפש מיני/סופר מיני אוטומטית, אמינה, זריזה ונוחה לנסיעה משולבת. הייתי הולך על איביזה 2014-2015 אבל שמעתי דברים לא טובים לגבי אמינות הגיר והביטוחים והטיפולים היקרים. לעומת זאת במאזדה 2 צריך לרדת עוד בשנתונים כדי למצוא משהו טוב ובתקציב. אשמח לשמוע את דעתכם לגבי שני הדגמים הנ"ל ודגמים אחרים שאתם חושבים שמתאימים. תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, בהתחשב בזה שהיורו ברצפה ומגלם כמעט הנחה מיידית של 20% לעומת מחירי רכבים לפני שנה (וזה לפני שהתחשבנו בהנחה-דהנחה שמקבלים גם מחישוב המיסים על סכום רכישה נמוך יותר) מישהו כאן התעסק\ מכיר את התהליך של ייבוא רכב מאירופה? אני יודע שהרכב חייב להיות מקסימום בן שנתיים (לא מדבור ברכב אספנות). ולפי מה שקראתי יש מגוון תקנים והנחות לרכבים היברידיים\ חשמליים \ שמגיעים ממדינות מסוימות שיש איתן הסכמי סחר. אם מישהו מבין בנושא אשמח לקבל כל מידע שאתם חושבים שרלוונטי. בנוסף אשמח לדעת אם מישהו מכיר אתרים אמינים (בסגנון יד 2 אצלנו) שאפשר להתסכל שם על רכבים יד שנייה. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת arco1, -
-
- 3 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
שלום, מתעניין ברכישת מונדאו 2008 (הצורה החדשה) עם מנוע 2300 עד עכשיו שמעתי דברים דיי טובים (הכי חשוב אמינות) לא משנה לי כל כך התנהגות, ביצועים וכו'. חשוב לי לדעת אם מדובר ברכב שיש לו שם טוב במוסכים, שאין תקלות חריגות ושהטיפולים לא יקרים. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, יש ברשותי פורד פיאסטה ידנית 1.25 2013 ואני מרוצה ממנה. לצערי חברתי לא מסתדרת עם הילוכים ולכן אני מחפש רכב אוטומט, שלא ירד מהרמה של הפורד פיאסטה, שיהיה עם שנתון 2013 ומעלה, עדיפות למנוע קצת יותר חזק, כמו כולם מעדיף שיהיה בטיחותי אמין וחסכוני ביחס למה שהוא נותן. בגדול רכב סופר מיני, אבל אני לא רוצה לתת על זה דגש כי אם יש רכב שהוא לא והוא עונה על הקטגוריות אני גם אשקול אותו. שקלתי אופל קורסה, ממה שראיתי היא הולכת לא רע. דעתכם לגביה וכמובן אם יש לכם רכב אחר בראש זה מאוד יעזור לי.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 7 תגובות
- 908 צפיות
שלום, לאחרונה אני שוקל להחזיר את רכב הליסינג ולקנות במקומו רכב שני למשפחה בתקציב עד 50K להפוך את המאזדה 3 לרכב הראשון במשפחה, כאשר הרכב הזה ישמש אותי לנסיעה פרועה בת 12 דקות מהבית לעבודה וחזור. הדרישות: * רכב קומפקטי, שבמקרה הצורך יוכל לשנע שני תינוקות. * שהיה אמין * רכב מאובזר צריכת הדלק כמאט ולא רלוונטית, הנסועה המתוכננת היא 4500 ק"מ בשנה. כרגע שוקל לקנות קיה ריו שנת 2012, האם יש בעיות אמינות עם הרכב?
הודעה אחרונה מאת motizkn, -
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
הי, אני אני גר בת"א ומתחיל לעבוד בקרית גת. אני מתכוון לקנות רכב מיני (למשל פיקנטו או I10, סתם לדוגמא) כדי להגיע לעבודה. האם רכבי מיני נשחקים מהר יותר מרכבים אחרים ועלולה להיווצר בעיה? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 485 צפיות
מוזמנים להציע עוד אופציות בתקציבים הנל עד 20 וקצת...
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן, בעבר ביקשתי פה המלצות לגבי רכב עד 20k וקיבלתי כמה תשובות. הרעיון היה להשתמש ברכב במשך כשנתיים עד שכנראה אני אשבית אותו או אמכור אותו בזול מאוד. לאחרונה אני מתלבט אם להעלות את התקציב ל30k ככה שהרכב יהיה משמעותית טוב יותר וגם אוכל למכור אותו בסוף התקופה במחיר סביר. אשמח להמלצותיכם בנושא ועל הדרך לקבל המלצות לרכב עד תקציב של 30K על פי הדרישות הבאות: גיר ידני קילומטראז' מתחת ל90K חסכוני מנוע מעל 1200 יד 3 ומטה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום וברכה, אני מחפש רכב (מיצובישי גראנדיס) ובמהלך החיפושים נתקלתי ברכב שמוצע במחיר נמוך יחסית לשאר זאת למרות שהוא יד ראשונה ו-93k ק"מ בלבד, שנת 2008. התקשרתי למוכר - בנוסף לכל אלו הרכב גם טופל במוסך מורשה בלבד. אז מה הקאץ'? - 1. הוא עבר החלפת דלת אחורית. לטענת המוכר מישהו נכנס ברכב בזמן שחנה ויש גם תיעוד של התיקון שלא היתה מכה בשילדה וכן הוא מתחייב על כך בבדיקה. 2. יש בצד השני של הרכב שבר במסגרת של הדלת. הוא אמר שמעדיף שלא לתקן כי גם כך בבדיקה יצא שהיתה החלפה והוא מעדיף להשאיר כך ושיראו שכל הסיפור זה שהרכב קיבל מכה ממדרכה ולא תאונה. אז... מצד אחד - מדובר ברכב יד ראשונה, טיפולים רק במוסך רשמי ומתועדים וקילומטראז' מצחיק. מצד שני - מכה אחת שצריך לתקן ועוד …
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 688 צפיות
אני מחפש מיני במחיר 30-40K, הייתי במגרש ליסינג (בלב המפרץ לצורך העניין), הציעו לי פיקנטו 2015 ידנית, מנוע 1000, עברה *60,000* ק"מ. לא מליסינג, הייתה פרטית יד ראשונה (כנראה הגיעה אליהם בטרייד אין או משהו) ויש ביטוח מהיצרן לעוד 3 שנים. בתעודת רכב רשום שהוא היה מעורב בתאונה, משהו בסגנון "התנגשתי ברכב שעצר מולי, לא נגרם שום נזק לאוטו". הוא אמר שהם מתחייבים בבדיקה של מנוע, שילדה וגיר. המחירון שלה בלוי יצחק 42K (בו הם השתמשו בהצעת מחיר), וביד-2 בדקתי וגבוה (לשם שינוי) בכמה אלפים. הורידו לנו את המחיר כמה פעמים, גם המוכר גם המנהל, וגם חזר אלי בטלפון, הגענו ל-35K במזומן. נראה לכם שיש קאץ'? נראה טוב מדי? או חשוד מדי?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, לאחר שההורים שלי חיפשו רכב תקופה הוצעו להם שתי הצעות 1.יונדאי i25 מנוע 1400 שנת 2013 עם 90 אלף קילומטר 2.יונדאי i25 מנוע 1600 שנת 2012 עם 130 אלף קילומטר הסוכן הדגיש כמה מנוע ה1600 יותר טוב ממנוע ה1400 אז אני שואל מה באמת ההבדלים בין שני דגמי ה i25 ולדעתכם איזה רכב הייתם ממליצים לקחת לבדיקה? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 8 תגובות
- 978 צפיות
שלום לכולם! חבר מחפש רכב חסכוני (נסיעה של 100 ק"מ ליום) חשוב שיהיה בעל תא מטען גדול, תיבת הילוכים אוטומטית, מרווח פנימי מאחור, בטיחותי ואמין. המלצתי לו על רנו פלואנס דיזל אבל הוא לא התלהב. איזה עוד אופציות קיימות?.
-
שלום לכולם, מחפש להחליף את הסקודה פאביה ידנית 2011 ברכב חדש. הפאביה הרגישה לי חלשה ולא זריזה מספיק. חושב להחליף לפאביה חדשה או לסיאט איביזה. האם המנוע 1 ליטר 110 כ"ס של האיביזה מספק ביצועים טובים בהרבה משל 1.2 ל' של הפאביה? ירושלמי אז יש הרבה עליות, יעמדו בזה בגבורה? מה מומלץ? יש הצעות אחרות. תקציב כשמונים אלף מעוניין ברכב חדש. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, זמן רב שאני שוקל לרכוש רכב שטח ראשון, והג'ימני ידנית לאחר נסיעת התרשמות קצרה בהחלט היה כייפי לנהיגה, כמו בטרקטורון כזה. השאלה שלי האם כדאי ב2017 לרכוש חדש מהיבואן? האם צפוי דגם חדש בתקופה הקרובה? לגבי גיפים אחרים אשמח להמלצות : זה יהיה רכב עיקרי ליום ליום. לא מוכן לשלם הרבה דלק, מחפש טיפולים זולים ואמינות.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 5 תגובות
- 931 צפיות
רווק בן 30, עושה 10-11 אלף ק"מ בשנה, בתוואי עיוני/בינעירוני, מחפש רכב: 1. מהנה לנהיגה 2. אמין 3.עלויות אחזקה לא גבוהות. גם קצת שופוני יהיה סבבה (בכל זאת, רווק). היום נוסע על מאזדה 3, 2006 ודי מרוצה, אבל הרכב כבר די ישן, ואין לו אבזור שהוא די בסיסי היום. המלצות?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן, מחפש רכב עד 60 אלף ש"ח. חשוב שיהיה חזק,אמין,וחסכוני, עדיפות לספורטיבי. הנסיעות הן על בסיס יומי בינעירוני של 40 ק"מ לכל צד. אני חשבתי על איביזה tsi . מה דעתכם? יש המלצות?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, אני רוצה להחליף את האוקטביה שלי במסגרת הליסינג התפעולי (האפשרויות הן אלדן או שלמה ואני גם מוגבל בגובה עד 146 ס"מ ואורך קצר מהאוקטביה) חיפשתי לקבל הצעת מחיר על רכב יותר צעיר (כמו גולף 150, סיאט לאון 1.4fr, DS3, מיטו וכו') וקיבלתי תשובות שאין אף אחד מהדגמים הללו במסגרת ליסינג תפעולי. התשובה נשמעה לי קצת תמוהה, אשמח לעזרתכם באיזה רכבים אתה יודעים בוודאות שקיימים במסגרת הליסינג ומתאימים לדרישות שלי אני מודע לעובדה שזה פחות משתלם לקחת רכב מחוץ לרשימה, יחד עם זאת אני מוכן לשלם קצת יותר ולהנות שלוש שנים תודה מראש
הודעה אחרונה מאת titanium75469,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 361 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- nechmya
- yahaga
- iEminem
- רועי5
- jpex
- yuvk
- benny62
- Supertigre
- ntd
- Avia
- ברווז
- nisim91
- bigfoot7375nadav
- Be roo
- 3n
- Orengol01
- Derish
- this_is_me
- TvrSpee12
- יבגניפ
- רפי לין
- hale68
- אלעדית
- מיץ פטל
- malcishua
- amosbmw
- tuple
- zaf
- davemustaine87
- srool
- falou
- santiago
- stx
- פריג'י
- nglancer
- Aviady001
- AUDIO KING
- NEW10
- צוק
- ronrobin
- EliC25
- Arik TG
- mcshmupi
- פיטר גריפין
- Shay Shd Dave
- Mike Lowrey
- yaakov M
- David32
- Ohad91
- chezik
- gpro
- borsood
- SurfHigh
