Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חשיפת הקרוסאובר החדשה של סוזוקי, נראה שיחידת ההנעה שופרה אך השאר (גימור, בידוד רעשים) נותר כשהיה.

נאמר לא אחת בביקורות האחרונות כי יש חלופות מתחרות טובות יותר.

בהינתן המרווח היחסי של הקרוסאובר (גם מאחור), והמחיר שלה שנמוך מהג׳יפונים (ספורטאז׳ וכו׳), אני מנסה להבין האם יש חלופות טובות יותר ברמת מחיר הזו?

פורסם
לאחר חשיפת הקרוסאובר החדשה של סוזוקי, נראה שיחידת ההנעה שופרה אך השאר (גימור, בידוד רעשים) נותר כשהיה.

נאמר לא אחת בביקורות האחרונות כי יש חלופות מתחרות טובות יותר.

בהינתן המרווח היחסי של הקרוסאובר (גם מאחור), והמחיר שלה שנמוך מהג׳יפונים (ספורטאז׳ וכו׳), אני מנסה להבין האם יש חלופות טובות יותר ברמת מחיר הזו?

 

2008?

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

2008 רכב מעולה, אבל הוא לא מרגיש ממש ג'יפון, הוא לא גבוה משמעותית ב-208 מקבילה ולא נותן את התחושה של "אני מעל כולם" שהעם רוצה. אולי כי הוא בא גם להחליף את ה-207SW.

פורסם

אם לא חייבים "ג'יפון", אז פוקוס סטיישן ו-308 סטיישן יהיו חלופות לא רעות, לטעמי. אולי גם האסטרה סטיישן, אבל לא בטוח שהיא בטווח המחיר המתאים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אחרי חוויות לא קלות עם אירופאיות, אני מעדיף שלא ... בטח לא פיז׳ו ופורד.

אגב, מה לגבי הג׳אז החדשה? יש חוות דעת חיובית?

פורסם

כן ,אבל היא הרבה יותר קטנה מהקרוסאובר.

סופרמיני עם הציוני בטיחות הטובים בקטגוריה, מרווח גדול לנוסעים מאחור, חסכונית ואמינה וכנראה עם סחירות טובה.

פורסם

אני משוחד סוזוקי, לדעתי אם מסתכלים על החבילה הכוללת, אין רכב במחיר שלו שמשתווה אליו ואני אסביר:

אומנם בידוד הרעשים ונוחות הנסיעה לא כמו באירופאיות, אבל...:

1. לא רוצה לעצבן חובבי מותגים - מבחינת אמינות לדעתי האישית ולדעת המוסכניקים, כל המתמודדים נגדו לא מתקרבים לאמינות של הסוזוקי.

2. שמירת הערך - אם תבדקו את מחיר המחירון ביצחק לוי/יד 2 תראו שהסוזוקי נופלת במחיר הרבה פחות מאשר כל המתמודדים.

3. הטיפולים זולים מאוד. (400 שקלים בממוצע).

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

אתה טועה ומטעה, זה יחידת הנעה חדשה לגמרי אין שום סימוכין שהמנוע יהיה אמין לאורך זמן, יש דוגמה טובה לקורולה מלפני 15 שנה שהיה בעיה קשה של בוצה במנוע.

בלי שום קשר שאתה קונה רכב חדש עניין האמינות מתבטל, אין ספק שסוזוקי רכב אמין אבל אמינות נמדדת לאורך זמן בתקופת האחריות הסיכוי שתיגרר למוסך נמוך מאוד.

לגבי מחירי טיפולים - זה גם לא נכון, זה רכב חדש שדורש חלקים אחרים סביר להניח שהשמן שהוא צורך יקר יותר ועוד כל מיני שינויים כאלו ואחרים מה שיביא לעלייה במחיר לטיפול, בלי שום קשר ש400 שקל זה מחיר לטיפול קטן, טיפול גדול לאלטו זה פי 2 בערך, וזה מניסיון

פורסם
אתה טועה ומטעה, זה יחידת הנעה חדשה לגמרי אין שום סימוכין שהמנוע יהיה אמין לאורך זמן, יש דוגמה טובה לקורולה מלפני 15 שנה שהיה בעיה קשה של בוצה במנוע.

בלי שום קשר שאתה קונה רכב חדש עניין האמינות מתבטל, אין ספק שסוזוקי רכב אמין אבל אמינות נמדדת לאורך זמן בתקופת האחריות הסיכוי שתיגרר למוסך נמוך מאוד.

לגבי מחירי טיפולים - זה גם לא נכון, זה רכב חדש שדורש חלקים אחרים סביר להניח שהשמן שהוא צורך יקר יותר ועוד כל מיני שינויים כאלו ואחרים מה שיביא לעלייה במחיר לטיפול, בלי שום קשר ש400 שקל זה מחיר לטיפול קטן, טיפול גדול לאלטו זה פי 2 בערך, וזה מניסיון

 

לא טועה ולא מטעה.

אי אפשר להשוות מחירי טיפולים של סוזוקי לארופאיות. גם במנועים האטמוספריים של סיאט הטיפול הכי זול עולה מעל 600 שקלים.

בתור אחד שהחזיק סוזוקי ליאנה 7 שנים וטיפל רק במורשה אני יכול לאמר בוודאות שהטיפול הכי יקר ששילמתי עליו היה 1000 שקלים שכלל בתוכו ברקסים קדמיים מקוריים.

מנועי טורבו קיימים כבר עשרות שנים ולא רק ב 8 השנים האחרונות של דור ה tsi. מגדשי הטורבו מחזיקים ללא כל בעיה גם 300000 ק"מ. אני מאמין שכמו שסוזוקי ייצרו רכבים אמינים, הם ימשיכו ליצר רכבים אמינים.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

אז רק להודיע לך שטיפול 30 של אלטו ידנית לאחי, רק טיפול בלי בלתמים כלשהם עלה קרוב לאלף שקל, כמובן במוסך מורשה ולא במוסך מדרכה. גם לספלאש הידנית שהייתה לי אלו היו המחירים

לגבי ימשיכו לייצר רכבים אמינים הסטטיסטיקה איתך, אבל זה לא אבסולוטי, לראייה הקורולה 2 דורות אחורה

פורסם

בלי להיכנס לוויכוח על המספרים, זה באמת הבדל משמעותי למי שקונה רכב חדש? כלומר, כמה מאות שקלים בשנה על מחירי טיפולים מהווים גורם כל כך מכריע בקבלת החלטה?

אפשר להבין שזה מהותי למי שקונה רכב בן 10 יד רביעית, אבל אני באופן אישי, אם הייתי ניגש לקנות רכב חדש במעל 100,000₪, לא הייתי פוסל אותו אם הטיפולים שלו היו יקרים יותר ב-500₪ בשנה. ואם כן, כנראה שאני לא צריך לקנות רכב חדש.

 

מילא אם היית מדבר על ירידת ערך (שגם היא קצת תלוית דגם, אבל אפשר להסכים שבממוצע היא נמוכה יותר לרכבים ממותג אסייתי), אבל מחירי טיפולים לרכב חדש באחריות נראים לי לא מעניינים. בכלל.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
בלי להיכנס לוויכוח על המספרים, זה באמת הבדל משמעותי למי שקונה רכב חדש? כלומר, כמה מאות שקלים בשנה על מחירי טיפולים מהווים גורם כל כך מכריע בקבלת החלטה?

אפשר להבין שזה מהותי למי שקונה רכב בן 10 יד רביעית, אבל אני באופן אישי, אם הייתי ניגש לקנות רכב חדש במעל 100,000₪, לא הייתי פוסל אותו אם הטיפולים שלו היו יקרים יותר ב-500₪ בשנה. ואם כן, כנראה שאני לא צריך לקנות רכב חדש.

 

מילא אם היית מדבר על ירידת ערך (שגם היא קצת תלוית דגם, אבל אפשר להסכים שבממוצע היא נמוכה יותר לרכבים ממותג אסייתי), אבל מחירי טיפולים לרכב חדש באחריות נראים לי לא מעניינים. בכלל.

צודק...

אבל עכשיו אני גם יכול להוסיף את עלויות הביטוח.

סוזוקי נחשב לרכב שלא רוצים לגנוב ולכן עלות הביטוח

זולה גם כן. מקיף + חובה ללא פרוטקציות וגופים גדולים עולה לסוזוקי 3500 לזוג נהגים מעל גיל 30 ומעל גיל 50 עולה 3000.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

לא מת על סוזוקי, עושה רושם שהספציאליטה שלהם הוא הענקת תחושה זולה, במיוחד למי שנמצא בתוך האוטו. אבל השיפור שהקרוסאובר עבר ראוי בהחלט לכפיים, גם מנוע עם מגדש טורבו, גם גיר נורמלי וגם מחיר מאוד קרוב לגירסה הקודמת, בהחלט שאפו.

פורסם

הגריל החדש של הסוזוקי נראה רע מאד. נראית מכונית סינית.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...