Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגם הקודם של הסוויפט אמין ושומר על ערכו,בנוסף זריז אך לא חיסכוני.

 

הגיר הרציף עובד בצורה מוזרה בהתחלה כי אין תחושה שהגיר מעביר הילוכים אבל זה משהו שמתרגלים,אצלי במיצובישי גם גיר רציף ואני מאוד אוהב אותו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי שווה ללכת על ספייס סטאר, היא די חסכונית ואוטומטית מלאה.

 

אולי היא על הנייר לא בתקציב, אבל אפשר להתמקח היום בלי בושה ולקנות אחת כזו בקלות.

 

עם קצת התמקחות, קנתה חברה טובה קיה פיקנטו 2014 אוטומטית, שעדיין באחריות.

 

יש הרבה ספייס סטאר שהן בוגרות השכרה\ליסינג - אם תקני מאדם פרטי (שקנה בעצמו מהליסינג), תקבלי נקודת מיקוח מעולה ותוכלי לרכוש רכב צעיר בסכום סביר.

פורסם
הדגם הקודם של הסוויפט אמין ושומר על ערכו,בנוסף זריז אך לא חיסכוני.

 

הגיר הרציף עובד בצורה מוזרה בהתחלה כי אין תחושה שהגיר מעביר הילוכים אבל זה משהו שמתרגלים,אצלי במיצובישי גם גיר רציף ואני מאוד אוהב אותו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הדגם הקודם של הסוויפט הכוונה עד 2010?

 

לא נראה לי שתהיה לי בעיה עם הגיר הרציף, כמובן שאבדוק לפני....

 

לדעתי שווה ללכת על ספייס סטאר, היא די חסכונית ואוטומטית מלאה.

 

אולי היא על הנייר לא בתקציב, אבל אפשר להתמקח היום בלי בושה ולקנות אחת כזו בקלות.

 

עם קצת התמקחות, קנתה חברה טובה קיה פיקנטו 2014 אוטומטית, שעדיין באחריות.

 

יש הרבה ספייס סטאר שהן בוגרות השכרה\ליסינג - אם תקני מאדם פרטי (שקנה בעצמו מהליסינג), תקבלי נקודת מיקוח מעולה ותוכלי לרכוש רכב צעיר בסכום סביר.

 

הבנתי שהספייס סטאר ( בתקציב שלי שנתון 2013) הגיר רציף, באיזה שנה יש אוטומט מלא?

 

הפיקנטו גם 2011 חורגת מהתקציב ( הגרסת מנוע 1.2) אם התקציב יעלה לכיוון 40K, אז אחשוב על זה, למרות שאז נראה לי עדיף כבר את הסוויפט...

פורסם

לספייס סטאר בכול השנתונים גיר רציף.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפי החשבון הפשוט שעשיתי *365 יצא 18,250, אז לא יודעת למה הגעת ל12-14.

 

אם נוסעים לעבודה 5 ימים בשבוע 50 ק"מ ביום זה 12,500 ק"מ (אני מביא בחשבון 50 שבועות בשנה. לא לשכוח שיש חופשות וחגים. מעשית מספר ימי העבודה אפילו פחות מזה). נוסיף עוד 1500 ק"מ נוספים ונגיע ל-14,000 ק"מ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם נוסעים לעבודה 5 ימים בשבוע 50 ק"מ ביום זה 12,500 ק"מ (אני מביא בחשבון 50 שבועות בשנה. לא לשכוח שיש חופשות וחגים. מעשית מספר ימי העבודה אפילו פחות מזה). נוסיף עוד 1500 ק"מ נוספים ונגיע ל-14,000 ק"מ.

 

אני נוסעת לעבודה כל יום יותר מ50 ק"מ, לכן כתבתי שהחישוב ממוצע ביום, בכל מקרה אחרי בדיקה של כמה ק"מ עשיתי מאז שיש לי את הרכב הנוכחי, הגעתי ל25K בשנה, הרבה יותר ממה שחשבתי...

 

 

 

עכשיו בכלל אני מפחדת שהרכבים האלה שציינתי קצת חלשים מדי, וכנראה שאעלה את התקציב ל 45K,

 

אתפשר קצת על עלויות וחיסכון, ואחפש משהו קצת יותר חזק, אולי בכיוון של מאזדה 2 או יונדאי I25... אפתח כבר שירשור חדש על זה. בכל מקרה תודה רבה לכולם עזרתם לי מאוד!! :-D

×
×
  • תוכן חדש...