Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי המון חיפושים בפורום אחר מידע טכני ונסיעת מבחן בשני האקסמפלרים, חייב להודות שמבולבל עוד יותר ואסביר:

שני הרכבים משנתון 2013 לאימפלה מנוע 3.5 מול 2.0 T5 של הוולוו אך לא הרגשתי בוולוו חיסרון בכוח.

משתי נסיעות המבחן מאוד התרשמתי מהכוח הזמין, איכות חומרים ויופי הרכב.

מה מחפש? אמינות, איכות, נוחות שתלווה לאורך שנים. פחות מעניין אותי סחירות.

כמו כן, הבנתי שבוולוו היה עדכון במנוע החל משנת 2014- עד כמה משנה?

אשמח לחוות דעת המומחים בנוגע לאמינות הרכבים, אחזקה וכל מידע נוסף שיעזור לקבל החלטה.

:-P

 

hasta la victoria- siempre

פורסם

בנוסף, מצאתי אקזמפלר וולוו S60 עליה לכביש 10/2013 מנוע 2.0 (245 כ"ס) T5 - ACTIVE

האם היה חידוש/ רענון כלשהו בדגם/ במנוע הזה ומה ההתרשמות הכללית?

:-P

 

hasta la victoria- siempre

פורסם

אם ההספק ברשיון הוא 245 כ"ס אז מדובר במנוע ה"חדש" והעדכני לדגם.

 

מדובר בשתי מכוניות שונות מאד האחת מהשניה. הוולוו יותר דינאמית עם מנע טורבו חסכוני יחסית . האימפלה יותר מרווחת, ונהנית ממנוע 6 צילינדרים נהדר אבל שתיין.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אהלן

 

גם לי יצא במקרה ביום שיש לנסוע עם גיסי לחפש עבורו וולוו.

בדקנו את ה s60 מנוע 1.6 שנת 2013 שאני מבין שזה מנוע של הפורד אקובוסט.

cx60 מנוע 2 ליטר שנת 2013 שזה המנוע שקיים במונדאו/s-max

בשני המנועים יש גיר רובטי כפול מצמדים להבנתי כמו במונדיאו.

וגם s60 r-design שנת 2014 שזה כבר המנוע החדש של וולוו עם ה 245 כ״ס וגיר פלנטרי 8 הילוכים.

 

מה שאותי שוב הטריד זה שבשלב החיפושים שלי עבור s-max לאישתי נתקלתי בכ-4 רכבים מתוך 5-6 שכבר הוחלף בהם מנוע (2 ליטר טורבו של פורד)

וגם עכשיו מתוך שני cx60 שראיתי באחד מהם מידי שפתחתי מנוע ראיתי שהוחלף מנוע בחדש (לא היה קשה, מנוע מבריק מבחוץ כאילו אין לו חודש שם בטח ביחס לגוון הגיר) , הבעלים טוען שזה היה במסגר האחריות והוא אשלח לי את הסטורית הטיפולים.

התחושה שלי היא שזאת הסיבה שהוא מעוניין למכור כרגע.

 

אני לא יודע עד כמה המנוע ה״חדש״ של וולוו אמין אבל מהפורד אני כבר די חושש.

כנראה שנלך על הs60 r-design שנת 2014

×
×
  • תוכן חדש...