Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיטרואן בעלת תא מטען של כמעט 400 ליטר, אבל אל תשכח שהוא פרקטי מאוד, נוח להכניס ולהוציא ממנו דברים. אותו סיפור אצל הקובו. גם שיטות המדידה מטעות (רק עד גובה החלונות וכו'). מספרים לחוד ומציאות לחוד.

אממה, גם הסיטרואן וגם הפיאט מגיעות עם גיר רובוטי 5 הילוכים. בקצרה, זה לא כמו גיר אוטומטי פלנטרי (כמ ושיש במאזדה 3, קיה פורטה, יונדאי אלנטרה ועוד), אלא זה גיר ידני לכל דבר ועניין, רק שהמחשב הוא ששולט על הקלאץ'. היתרון- פשוט יחסית, חסכוני בדלק (אין ממיר מומנט כמו בתיבה ידנית). החסרון- נסיעה פחות נוחה, הגיר יכול לטלטל את הרכב בהעברות גסות ותמרוני חנייה לא יהיו "חלקים" כמו באוטומט רגיל. בנוסף הקובו גם די חלש עם מנוע דיזל 1.3 ומעט סוסים (אבל לפחות 20 קג"מ).

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הסיטרואן בעלת תא מטען של כמעט 400 ליטר, אבל אל תשכח שהוא פרקטי מאוד, נוח להכניס ולהוציא ממנו דברים. אותו סיפור אצל הקובו. גם שיטות המדידה מטעות (רק עד גובה החלונות וכו'). מספרים לחוד ומציאות לחוד.

אממה, גם הסיטרואן וגם הפיאט מגיעות עם גיר רובוטי 5 הילוכים. בקצרה, זה לא כמו גיר אוטומטי פלנטרי (כמ ושיש במאזדה 3, קיה פורטה, יונדאי אלנטרה ועוד), אלא זה גיר ידני לכל דבר ועניין, רק שהמחשב הוא ששולט על הקלאץ'. היתרון- פשוט יחסית, חסכוני בדלק (אין ממיר מומנט כמו בתיבה ידנית). החסרון- נסיעה פחות נוחה, הגיר יכול לטלטל את הרכב בהעברות גסות ותמרוני חנייה לא יהיו "חלקים" כמו באוטומט רגיל. בנוסף הקובו גם די חלש עם מנוע דיזל 1.3 ומעט סוסים (אבל לפחות 20 קג"מ).

 

השאלה ביחס לקיה סייד סטיישן 2011 התא מטען של הסיטוראן יהיה קטן? כי אני חייב תא מטען גדול לפחות כמו הקיה.

רוב הנסיעות שלי הם מחוץ לעיר עד כמה זה משנה הגיר הרובוטי?

פורסם

אני חושב שהתא מטען יהיה מספק, אבל הקיה יותר ארוכה ונמוכה מהטנדרונים הללו, כך שמעשית רק עם בדיקה שלך תדע באופן חד משמעי.

בנסיעה בין עירונית רבים יתרונות התיבה הרובוטית (בעיקר חיסכון בדלק ובלאי נמוך לקלאץ') על חסרונותיה (טלטול מסוים וגסות בהעברות הילוכים, שהן במילא מועטות יותר בנסועה בין עירונית מאשר בתוכה).

פורסם

ומה אתם ממליצים סיטרואן או פיאט? או דגם אחר שאפשר להסתכל על דיזל?

90% מהנסיעות הם מחוץ לעיר בעליות קשות ולכן אני חייב כוח!.

פורסם

סיטראן עדיפה. היא יותר מאבזרת, היא לא מכונית מסחרית בהגדרתה, פיורינו כן.

 

מנוע בסיטרואן יותר חזק, הוא עולה בלי מאמץ כל עליה שיש בארץ.

דלתות אחוריות רגילות נפתחות לצדדים בסיטרואן, בפיאט דלת הזזה, בחלק מהגירסאות רק בצד ימין. דיפון מלא באיזור תא מתען בסיטרואן, בפיאט אין.

 

 

 

 

בפיורינו אין בכלל חלונות באיזור תא מטען. קיימת גירסה יותר משפחתית, פיאט קובו, שם יש חלונות.

 

בשתי המכוניות אם לא מקפלים את המושבים האחוריים לא יהיה תא מטען גדול יותר ממה שיש בקיה סיד סטיישן, אלא ההפיך.

 

 

פורסם

גם הגירסה של האוטומט טורבו דיזל עדיף הסיטרואן?

אין לי ממה לפחד בקשר של תקלות עדיין סיטוראן כלומר באחזקה השוטפת?

פורסם

זו לא תיבה אוטומטית רגילה, זו רובוטית חד מצמדית. תתיחס אליה כמו תיבה אוטומטית רגילה ותקלל. תתיחס אליה כמו ידנית (למשל, להרים רגל מהדוושה בזמן החלפת הילוך) ותפיק ממנה את המיטב (בכוונה לא השתמשתי ב"תהנה").

גם בגרסא הרובוטית-דיזל של ה-C3 פיקאסו היא עדיפה על הדיזל-רובוטית של פיאט (מנוע חלש יותר באופן מורגש+אופי מסחרי יותר).

פורסם
זו לא תיבה אוטומטית רגילה, זו רובוטית חד מצמדית. תתיחס אליה כמו תיבה אוטומטית רגילה ותקלל. תתיחס אליה כמו ידנית (למשל, להרים רגל מהדוושה בזמן החלפת הילוך) ותפיק ממנה את המיטב (בכוונה לא השתמשתי ב"תהנה").

גם בגרסא הרובוטית-דיזל של ה-C3 פיקאסו היא עדיפה על הדיזל-רובוטית של פיאט (מנוע חלש יותר באופן מורגש+אופי מסחרי יותר).

הבעיה שלי איתה זה רק תא מטען יחסית ממש קטן למה שיש לי היום

פורסם

קובו נפוץ בהשכרה, אולי כדאי שתעשה סיבוב על רכב שכור, c3 פיקאסו לא ראיתי בהשכרה אבל אני חושב שהוא עדיין משווק בגירסת דיזל רובוטי אז אולי אפשר לקבוע נסיעת מבחן. לפני חודש בערך לקחתי קובו ליממה לטובת הובלה קטנה, הרכב מאוד פרקטי, בעל נפח עצום ביחס לגודלו ונוח מאוד להטענה (שתי דלתות צד על מסילה + דלת אחורית מתרוממת), מצד שני ספרטני מאוד ונוסע כמו עגלה מתה. חסכוני בדלק ברמה הזויה, חלק מהעניין כנראה שהרכב לא מעודד נסיעה מעל 90 קמ"ש.

חזיר דיזל

פורסם
קובו נפוץ בהשכרה, אולי כדאי שתעשה סיבוב על רכב שכור, c3 פיקאסו לא ראיתי בהשכרה אבל אני חושב שהוא עדיין משווק בגירסת דיזל רובוטי אז אולי אפשר לקבוע נסיעת מבחן. לפני חודש בערך לקחתי קובו ליממה לטובת הובלה קטנה, הרכב מאוד פרקטי, בעל נפח עצום ביחס לגודלו ונוח מאוד להטענה (שתי דלתות צד על מסילה + דלת אחורית מתרוממת), מצד שני ספרטני מאוד ונוסע כמו עגלה מתה. חסכוני בדלק ברמה הזויה, חלק מהעניין כנראה שהרכב לא מעודד נסיעה מעל 90 קמ"ש.

הי קורן רוב הנסיעות שלי הן מחוץ לעיר מעל 90 קמ"ש לכן רכב כזה יהיה בשבילי עגלה שלא בשבילה אני לוקח הרפתקאה.

פורסם

האם אולי לחפש רכב 7 מקומות דיזל אוטומט כלומר 3 שורות ואז השורה ה3 שברוב הרכבים קצרה מאוד לקפל ואז ככה יש לי תא מטען גדול?

קיים כזה רכב.

פורסם

אין כאלה בתקציב שלך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ב-C3 השורה השניה היא על מסילה ותא המטען לא קטן בכלל.

הסרה של המדף האחורי מועילה ומגדילה את הנפח והשימושיות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה


×
×
  • תוכן חדש...