Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כמספר חודשים קניתי רכב מליסינג (אוויס).

בזמן הקנייה הציגו לי בעיות שוליות בפח, שתוקנו.

תוך חודש מזמן הקנייה התגלו בעיות נוספות במנוע (נדלקה נורה ורעידות עזות של המנוע), שתחילה טופלו כבעיות בתושבת ימנית של מנוע ובפתיל הצתה. זה לא פתר את הבעיה ורק בהמשך, בעקבות לחץ מצידי, הבעיה טופלה (זה עוד נראה) והחליפו ראש מנוע.

אני איבדתי את האמון בהם ונשארתי עם חשש שמא הבעיות יחזרו בעתיד הקרוב/רחוק. כמובן שדרשתי לבטל את העסקה - הם מצדם לא מוכנים.

לא מעניין אותי אם הם ידעו על התקלות במנוע לפני או לא.. הבנתי שנורא קשה להוכיח דבר כזה.

מה שכן אני רוצה לדעת מה אפשר לעשות במקרה שמכרו לי אוטו והציגו תקלות עבר שוליות, כשבפועל התגלו לאחר מכן בעיות משמעותיות (של מנוע).

 

תודה לעונים

פורסם

זה הכל לפי החוזה קנייה שביצעת מולם, ולפי מה שנכתב בתעודת האחריות.

אין לך כל כך הרבה אפשרויות. מדובר ברכבים משומשים שעברו חיים לא קלים.

ובכלל, בדקת את הרכב לפני הקנייה?

פורסם

נכון לעכשיו ולפי דבריך הם עומדים בהתחייבויותיהם כלפיך - אם אתה עד כדי כך אבדת אמון ברכב - הדרך היחידה שנראת לי סבירה היא לנסות להשתדרג לרכב אחר שלהם ולעשות טרייד אין לרכב שלך.

 

הפעם - קח את הרכב לבדיקה במכון מטעמך ואל תאמין לאף מילה שלהם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אם מכרו לך רכב וכשנסעת הביתה התפרקו לו הגלגלים והמנוע נפל על הרצפה, הם לא חייבים לך כלום, אלא אם כתוב בחוזה מולם שיש לך אחריות מסויימת.

אתה קונה רכב משומש וזאת אחריותך להעביר אותו את כל הבדיקות האפשריות, במכונים שאתה בחרת.

הם מתקנים את הרכב וזה נראה הוגן מצידם. לא מובן למה שיעשו "ביטול עסקה", הרכב כבר איבד יד ואף אחד לא יבטל את זה.

פורסם
זה הכל לפי החוזה קנייה שביצעת מולם, ולפי מה שנכתב בתעודת האחריות.

אין לך כל כך הרבה אפשרויות. מדובר ברכבים משומשים שעברו חיים לא קלים.

ובכלל, בדקת את הרכב לפני הקנייה?

 

לא ציינתי אבל האוטו הוא מודל 2013, ככה שאני לא יודע כמה אנשים הוא עבר..

בכל מקרה, לא לקחתי את הרכב לבדיקה לפני, הסתמכתי על מה שהם אמרו לי..

העניין הוא שהם הצהירו בעת הקנייה שהבעיות היחידות שהיו לאוטו הם מה שהם מצהירים (דפיקות בפח בגדול).. ואמרו במפורש שלא היה שום דבר אחר בעבר

אחרי כל העניין ביקשתי מהמוסך הראשי של סיטרואן בראשון היסטוריית תקלות של הרכב, ואצלם כן רואים שהיו בעיות עם המנוע לפני שנתיים..

וזה מה שהורג אותי. על הצהרה שקרית, או לא נכונה אין מה לעשות??

פורסם

לא סביר שתוכל להחזיר את הרכב,הבעייה במנוע הייתה לפני שנתיים ומן הסתם קשה להוכיח קשר בינה לבין הנוכחית, בעבר הייתי בסיטואציה דומה ונמכר לי רכב שעבר תאונה מסוכנות טרייד אין , הלכתי למשפט ובפשרה קיבלתי 10000 שח שכיסו בקושי את שכר העו"ד (5500 שח), השמאי של בית המשפט שהשופט אילץ אותי לקחת (2000 שח), השמאי הפרטי שלקחתי (1700 שח) וזה לקח כמעט שנתיים,שבמהלכם מכרתי את הרכב בהפסד כי כבר לא יכולתי לראות אותו, עצתי אל תלך בכיוון הזה,איבדת את האמון ברכב אז פשוט פרסם אותו למכירה, אם זה סיטרואן זה יקח זמן בינתיים תשתמש בו, או שתעשה טרייד אין עליו ותקח רכב אחר מפנק שישכיח ממך את החוויה הרעה, יכול להיות שתפסיד קצת כסף בקנייה ובמכירה, קורה...

×
×
  • תוכן חדש...