Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה VS טיפו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אני נוסע באיביזה 2016 110 כ"ס

ראיתי שגם הטיפו 110 כ"ס

איזה רכב יותר "חזק"?

אני רוצה להחליף לרכב יותר מרווח, אבל לא רוצה להחליף לרכב חלש יותר.

פורסם

האיביזה ללא ספק זריזה יותר אבל הטיפו הרבה יותר מרווחת מאחור ועם תא מטען גדול יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן, תרגיש הבדל משמעותי לטובת האיביזה בגלל הבדלים במומנט. באיביזה יש יותר מומנט - 20 קג"מ מול 15, שמושגים בסל"ד נמוך יותר משמעותית - 2000 לעומת 4500. זה הבדל מאוד משמעותי ומאוד מורגש. בזינוק, בתאוצות ביניים, בתגובת דוושה, בכל מצבי הנהיגה למעשה.

חוץ מהאצה בפול גז בסל"ד גבוה, שם זה יורגש גם, אבל פחות.

 

 

פורסם

אתה צריך להגדיר מה חשוב לך יותר ברכב. כוח, תאוצה? או גודל?

ולשאלתך, אתה כן תרגיש הבדל בין הרכבים הללו, בעיקר בתאוצה, ובכל מהירות.

האיביזה תהיה גם חסכונית יותר בדלק.

פורסם

אם אתה רוצה משהו יותר חזק ומרווח אבל בסגנון האיביזה אתה יכול לנסות סיאט טולדו או סקודה ראפיד/ספייסבק בגרסאות 1.4 TSI.

פורסם

כדאי לקחת בחשבון שסמל"ת באופן שקט העלו את מחיר הטיפו ב-5000 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אין מה להשוות בין איביזה עם 20 קג"מ ב2000 סל"ד לטיפו אטמוספרית

אם אתה לא רוצה לרדת בצורה מורגשת בכוח האופציה היחידה זה רכב גודש, כמו שאמרו הטולדו אופציה מעולה

פורסם

שאלה לגבי האיביזה לא קשור לנושא

האם יש פער משמעותי בין הידני לאוטמוט מבחינת דלק?

לפי נתוני יצרן האוטומט משלוב עושה 22 והידני 23, ידני יש רק 3 דלתות ראיתי,

האם זה באמת נכון? והאם שווה ללכת לראות את האיביזה עכשיו שמוכרים ב80K מבצע

פורסם

הידני זה 1.2 4 צילינדרים (דגם ישן) האוטומט זה מנוע חדש (3 צילנדרים עם נתונים עדיפים)

ה1.2 כנראה יהיה יותר חסכוני

פורסם

1/23 משולב אין מצב בעולם.

אצלי בבין עירוני לא הכי עדין 1/16.5 כך שבנסיעה רגועה אפשר אולי להגיע ל1/18 אבל לא למספרים היצרן מציג,לא חושב שיש יתרון לידני כי הרובוט זה גיר חיסכוני והרכב האוטומטי בעל נפח מנוע קטן יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...