ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מציעים לי לקנות: סוזוקי sx4 2008 130 א' ק"מ יד שניה מקוריות ליסינג GLA או: ניסאן טידה 2009 150 א' ק"מ יד שניה מקוריות ליסינג. מה עדיף?? עיקר השימוש הוא לנסיעות בתוך העיר. לפעמים עם משפחה עם 3 ילדים. תודה!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 0 תגובות
- 470 צפיות
שלום, לאחר שאלות התלבטויות וייעוץ בפורום די נסגרתי על הרכב שאני רוצה אבל אשמח לאישור סופי. הצורך הוא לנסיעה כל יום לעבודה 30 ק"מ הלוך חזור , חצי עירוני וחצי בן עירוני . ופיזור 2 ילדים ולעיתים 3 לגנים בבוקר למרחק של דקה נסיעה . (לכן מרחב במושב מאחורה לא מאוד קריטי) חשובה אמינות נוחות וצריכת דלק, אוטומט בלבד.( גם רובוטי אופציה למרות שלא התנסינו עדיין) האופציות הרלוונטיות בתקציב הנ"ל : 1) יונדאי איי 10 2014 2)מיצבושי ספייס סטאר 3) אחת מהסופר מיני מבין פורד פיאסטה או אופל קורסה ( אצטרך לרדת לשנתון נמוך יותר) האם בתקציב הנ"ל יש אופציות נוספות טובות? (פיקנטו לא אהבנו מבחינת גובה הישיבה) האם שברולט סוניק רלוונטית או שעדיף להתרחק? ( ניתן למצוא שנתון …
הודעה אחרונה מאת Manost, -
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני לפני רכישת רכב, עם רכב שהחליפו לו מנוע ( מנוע מייבוא שעשה 20 אלף). מחליפים מנוע מפני שהבחורה שנהגה על הרכב פוצצה את הרדיאטור (שגם הוא הוחלף) אני רוצה לקחת את הרכב כמובן לבדיקה לפני. האם שווה להיכנס לתהליך ?
הודעה אחרונה מאת punz, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 843 צפיות
מתעניין ברכישת סיטרואן C4 טורבו דיזל שנת 2012/13 עם כ 80-100K. מה דעתכם על הרכב באופן כללי מבחינת אמינות? כמה לדעתכם שווה לשלם על רכב כזה בכלל? והאם גיר רובוטי עם קלאצ' אחד זו באמת בעיה כל כך גדולה? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת asafmoraz, -
סיטרואן C4 2012 למשפחה 1 2
מאת rlms- 18 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היי, אני ממשיך לחפש מכונית שתשרת אותנו לשנים הבאות ומחיפושים בלוחות ראיתי C4 משנת 2012 שמתאימה לנו לתקציב. לפני שאני לוקח את הרכב לבדיקה הייתי שמח לשמוע את חוות דעתכם. הסחירות בבוא העת פחות חשובה לי. אני מתכנן לשמור את הרכב במשך כמה שנים טובות ומניח שאני אמכור אותו בגרושים לאחר השימוש. רציתי לדעת יותר על עניין האחזקה והנוחות כרכב משפחתי (AKA תא מטען טוב וטיפולים זולים). שני הדברים האלה מדאיגים אותי ולא הצלחתי למצוא ברשת התייחסות למחיר הטיפולים השוטפים והמפתיעים. אשמח לעזרתכם.
הודעה אחרונה מאת Dragonjepp, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חבר מתלבט אם ללכת על 308 מודל 2013 או C4 מאותה שנה או 2014 (120 כ"ס אטמוספרית, לא פיקאסו). מוצע לו בסביבות 48K עם מתיחה מסוימת לטובת קילומטראז' נמוך (סביבות 100K) לפני בדיקה. חשוב לו: אמינות הנאה מנהיגה (עד כמה שניתן בשיעמום של משפחתיות) שניתן לנייד 3 ילדים בנסיעות מקומיות. נסועה צפויה בערך 13K. בשני המקרים מדובר על יד ראשונה אקס-ליסינג. אחריות בסיסית לשנה (קראתי פה על חבר פורום שקיבל אחריות לשנתיים אבל זה לא מה שהוצע לו משום מה). תודה!!
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, אני מעוניים לרכוש סיאט איביזה. הבנתי שהיו להם בעבר ריקולים כאלה ואחרים. מישהו יכול להגיד לי מתי היו ריקולים, מה הסיבה (מנוע/גיר/אחר) ולאילו שנים? אני בכיוון של לרכוש שנת 2013 ומעלה, היה משהו בשנים האלה? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
רכב עד 60K
מאת mordydd91- 5 תגובות
- 772 צפיות
יש ברשותי דיאטסו סיירון 2008 עשתה 200k מחירון 30k השאלה היא כזאת... איך מתקדמים מפה, בתקציב של עד 50 אלף לא כולל האוטו שלי. מחפש רכב גדול, חסכוני, אמין, וסתם בשביל ההנאה שיהיה מספיק חזק לעבור את המאה קמ"ש מתחת ל122 שניותהצעות מטרייד אין: הציעו לי פלואנס דיזל 1.5 ליסינג.. פורד פוקוס 1.66 בנזין סטיישן
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
פריוס דור 2 3
מאת dmx770- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב לכל החברים ! ברשותי שברולט קרוז 2015 שקניתי לפני כשנה במבצע של "0" ק"מ . לא ציפיתי .. אבל הדלק פשוט הורג אותי כל חודש !! אני נוסע כ 18,000 ק"מ שנתי . לאחר מחשבות רבות לווטים , החלטנו ללכת על פריוס יד 2 (שלישית , רביעית ) . כעת , אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי לעשות קצת סדר ולהמליץ על הפריוס המושלמת (תקציב עד 60K ) . שנתונים : 2008 2009 2010 מה צריך לבדוק ? איזה דגם מומלץ יותר ? לאיזה דגם יש קרוז קונטרול וכדו' ? תודה רבה מראש לכולם ! נ.ב. 1 : חברות רכב שחושבות שיכולות לתת לי מענה , אשמח לקבל הצעות . 2 : חפרתי מאוד חזק בפורום ובאתר זה . ההחלטה היא ללכת על הפריוס . רוצה רק להיעזר בכם לדעת איזה שנתון מול מחיר הכי כדאי .
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
- 4 תגובות
- 868 צפיות
מה דעת הפורום הנכבד על רכישת מאזדה 3 המחודשת לאחר מתיחת הפנים במבצע חבר ב7500 שקל הנחה אני איש בגובה 183 סמ נוסע בעיר לבד ולפעמים עם עוד נוסע 1500 קמ בחודש כוונה למאזדה 3 קומפורט מנוע 2000 סמק לאחר מתיחת פנים כשבסוכנות טוענים ששיפרו את הרעשים והוסיפו מערכות בטיחת חדשות המחיר של דגם קומפורט לחבר הוא 127500 שקל תודה מראש למשיבים
הודעה אחרונה מאת noknok, -
פולקווגן ג'טה חדשה 1 2
מאת gil_y7-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום חברים, אני אתן קצת רקע לפני הרכישה. כיום אני בעלים של פיאט פונטו גרנדה 2008 ידנית מדהימה שמשרתת אותי נאמנה מזה 70 אלף ק"מ בין עירוניים בנסיעות לעבודה בהוד השרון. כ 200 ק"מ בסה"כ ליום. עד כה עשה הרכב 210 אלף ק"מ, מרביתם (כ 85 אחוז) בינעירוניים. את האמת שהאוטו כבר לא נוח לי כבעבר, אולי בגלל השעות הרבות שאני מבלה על הכביש. מבצע של חברת ליסינג כלשהי משך את עיניי לגבי פולקסווגן ג'טה חדשה מליסינג 0 ק"מ והמבצע הוא כזה: מקדמה 27,500 ותשלום חודשי של כ- 1400 ש"ח לחודש למשך 60 חודשים (5 שנים), האוטו שלי כמובן ומדובר בעסקת מימון. לפני שאני ניגד לחישובים, הייתי שמח לשמוע חוות דעת אובייקטיביות בהשוואה שבין להישאר עם הרכב הקיים לבין מעבר לרכב חדש כמו ג'טה. …
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
-
שלום רב, אני מחפש לקנות רכב חדש לנסיעה לעבודה. התקציב שלי הוא עד 50K. בינתיים הכי עניין אותי זה פולקסווגן פולו או פולקסווגן גולף, אבל שמעתי שעם הגיר DSG שלהם זה יכול להיות בעייתי אם אני קונה רכב בן 7-8 שנים יכול להיות שאני אסתבך בבעיות עם הגיר. רציתי לשמוע את הדעה שלכם. איזה רכב הייתם ממליצים? האם צריך לחשוש מהגיר של הפולקסווגן? בעיקרון אני מחפש האצ'בק אמין, חסכוני וזריז תודה רבה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 963 צפיות
שלום לכולם אנחנו משפחה בת 4 נפשות מעוניינים לרכוש רכב משפחתי חדש 80 אחוז מהנסיעות שלנו הן בתוך העיר אם נחשיב את הרצליה - רעננה כעיר אחת די מבולבלים כרגע ההתלבטויות הן קיה ספוראטז - מערכות בטיחות, סהכ חוות דעת טובה מחברים טויוטה פריוס - צריכת דלק טובה סקודה אוקטביה כנראה פחות רלוונטי אבל עדיין אפשרות מאזדה CX5 כנראה מעל התקציב אבל בגדר האפשרי נשמח לכל טיפ המלצה או הכוונה
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 593 צפיות
אין לי כיוון על שום רכב כרגע! מחפש רכב לנסיעות של 100 ק"מ ביום, בעיקר בכביש מהיר. לא ממש חשוב לי ידני או אוטמט. חשוב לי אמינות גבוהה, צריכת דלק נמוכה, ולא סופר מיני! תקציב 50-60k
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
תחזיק שלושה בוסטרים מאחור? יש לא מעט שרשוים מ-2014-15 אבל לא מצאתי התייחסות לשאלה הספציפית הזו. תודה
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, חשבתי על מספר דגמים לפי דרישות של אבזור, זריזות וחיסכון בדלק. אחרי צמצום הגעתי לטויוטה יאריס ולפיג'ו 208. מה אתם חושבים על הדגמים הנ"ל? רוב הנסיעות יהיו עירוניות, רמת האבזור חשובה לי מאוד (אמצעים בטיחותיים ואבזור פנאי. גג פנורמי זה בונוס). מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת ITAYYATI, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 787 צפיות
שלום לכולם, בהמשך לשרשור הזה, נרכשה דאצ'יה סנדרו סטפווי דיזל במהלך חודש אוגוסט האחרון. הנהגת שנוהגת על הרכב מתקשה להסתדר עם תנוחת הנהיגה, בשילוב הצורך ללחוץ על הקלאץ' ולהחליף הילוכים. לכן, לאחר חצי שנה בלבד של שימוש (במהלך נהגה כ-8,000 ק"מ), אין לה ברירה והיא מעוניינת להחליף את הרכב לרכב אוטומטי. אודה להמלצה על רכב נוח (שיתן אפשרויות רבות לסידור הכסא וההגה), אוטומטי עם תמורה טובה לכסף. חשבתי בכיוון של הקליאו/208, אבל המחירים לגרסאות האוטומטיות נראים יקרים למדי. אודה לעצה טובה. צבי
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היי חברים זקוק לעזרתכם מאחר ואני מתחבט כבר תקופה בשאלת הבחירה הנכונה מחפש רכב מהנה לנהיגה בפניה וכמה שיותר מתקשר ההתלבטויות שלי הן בין הרכבים civic type r 2009 208GTI 2013 opel corsa OPC 2012 אודה לחוות דעת מנומקת בדגש על הטייפ-אר שאליו אני נוטה תודה וט"ו בשבט שמח.
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 974 צפיות
שלום, אני מחפשת לקנות רכב קטן, ואני קצת הולכת לאיבוד בתוך כל הדגמים והאפשרויות. אני גרה בירושלים ועובדת מחוץ לעיר כלומר שהרכב צריך להיות מסוגל לעמוד בעליות לירושלים. מחפשת משהו שיהיה אמין, נוח, חסכוני בדלק, לא גדול (שיהיה קל לחנות...) אבל עם תא מטען גדול מספיק (שיוכל להכיל נגיד עגלת תינוק) ורצוי גיר אוטומטי. הקצבתי לכך בערך 30,000 שקל. הציעו לי דייטסו סיריון 2010 במחיר סביר, מה דעתכם עליה? והאם למישהו יש רעיונות לרכבים אחרים שיענו על הקריטריונים? תודה רבה ושבוע נפלא!
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אני נהג חדש רציתי לשאול אם כדי לרכוש את הרכב הבא: מאזדה 323F הפנסים נפתחים שנת 1993 ידני מנוע 1600 קרבורטור הרכב עבר החלפת רדיאטור מצבר צמיגים ובולמים קדמיים. הרכב צריך לעשות כל חצי שנה טסט. האם כדי לרכוש רכב מהשנה הזאת ? האם כדי לקנות משהו יותר מתקדם ?
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 30 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
צהריים טובים, כיום אבא שלי נוהג על 118I 2014 עם צנרת ותוכנה של פיטסטופ. האוטו מגיע סטוק עם 170 והיום בסיבות 210 כ"ס. נוסע ומרגיש טוב. הוא רוצה להחליף את הרכב, בגלל כל מיני סיבות כאלו ואחרות. למשהו בטווח של 200-220 אלף שקל. הדרישות הן שהרכב יהיה נוח ולא מצועצע, נוכחות על הכביש, וכל זה לא רלוונטי אם אין קסנונים מקוריים. לBMW לא היה משהו שווה להציע, לעלות בשנים בסדרה 1 לא בא בחשבון, והסדרה 3 בתקציב הזה לא מספקת ביצועים. הוא לא התחבר לAUDI ולמרצדס, הלאון הרגישה לו מאוד לא איכותית מבפנים, למרות שההצעה כנראה תחזור להיות על הפרק . הכי רציני עכשיו על הפרק זו האלפא ג'ולייטה תלתן, הבעיה שעם החבילת QV שמציעה קסנונים בתוכה המחיר חוצה את ה240 אלף וזה ע…
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
- 12 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי חברים, אני מחפש לקנות רכב עם לוק ספורטיבי שנראה מגניב וביצועים נחמדים, לא צריך סופר ספורט, רכב לצעירים, רכב ליום יום ליסוע לעבודה קצת סיבובים פה ושם, ורכב שלא אוכל ים של דלק... התקציב שלי עד 80 אלף, אני ממש נדלקתי על המיני קופר, ראיתי שבקתציב שלי נכנס שנתון 08-11 בערך 1. שאלה ראשונה מה אתם חושבים על המיני קופר בכללי? 2. איזה דגם של מיני קופר מומלץ? יש S ויש אותו כמה, לא התעמקתי בזה יותר מדי עדיין 3. יש לכם משהו יותר טוב להציע? תודה ענקית לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
נתוני הרכב: 87,000 ק"מ יד שניה, מטופל במוסך מורשה כל הזמן עם היסטורית טיפולים מלאה. שוחחתי עם בעל הרכב - הרכב עבר ריקול של הגיר לפני כמה שנים, עם זאת לדבריו לא היו כל בעיות בגיר לפני ואחרי הריקול, הרכב נוסע חלק. איך הדגם לכשעצמו? האם יש סיכון מוגבר ברכישה?
הודעה אחרונה מאת yt09, -
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני מחפש המלצה לרכב אמין וחסכוני לנסיעה של 200 קילומטר ביום (על כביש החופש) אין בעיה עם ידני צריך שיתאים למשפחה עם שני ילדים בכסאות התקציב 30-40 אלף מה יכול להתאים? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
גירסת הסדאן. מנוע 2000. שנת 09. אשמח לתגובות על הרכב. אני ממש לפני רכישה ואני הייתי נעול על לנסר 08. אבל ראיתי שאני יכול להוסיף עוד כ7K ולקחת סובארו עם שנתון יותר גבוה ועם ק"מ נמוך יחסית נמוך. ידוע ששניהם "עגלות" אך השאלה מה יותר סוחב? מה יותר אמין ? אשמח לתגובות.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
היי אני מתלבט האם לקנות את הרכב. אשמח לשמוע ביקורת עליו מכל הבחינות. אמינות,ספורטיביות וכו... תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
יונדאי גטס
מאת hexxt- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, 1.מה ההבדלים בין השנים 2007 ו2008? 2.מה ההבדל בין רמות הגימור? 3. לפי נסיון (למי שהיה), כל כמה זמן היו בעיות וכמה עלויות בשנה לתיקון? אשמח אם תענו בהנחה שאני לא מבין כלום ברכבים, אני לומד לאט לאט (אני רוצה ללמוד את התחום, ואז גם אוכל לעזור לאנשים פה כשיהיה לי ידע לבחור רכבים)
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אני מנסה למכור את הרכב שלי יונדאי i30cw 2012 ושוקל גם עסקת טרייד אין במידה ולא ילך בשוק הפרטי. בסוכנויות הטרייד אין (הגדולות - אלבר, אוטו סנטר, סיקסט, כלמוביל) ברור לי שמנסים לתת לי את המחיר הנמוך ביותר האפשרי ולמכור לי במחיר הגבוה האפשרי... כמה שאלות שיעזרו לי אולי להבין את התמחור: 1) הרכב היה ביד ראשונה ליסינג הרכב (נהג יחיד) - מה עליי לבחור במחירון לוי יצחק מבין 2 האופציות הבאות: - "רשום בחברת ליסינג לשעבר: שימוש בחברות, עמותות ואגודות שיתופיות" - הפחתת 22% - "נהג יחיד בליסינג תפעולי - חברה, חברת השכרה, ומוסדות וגופים אחרים" - הפחתת 18% 2) ליונדאי הנוכחית יש סאן רוף - האם יש להוסיף 3% על גג נפתח חשמלי הרכבה מקומית? 3) לגבי הרכב שאני מע…
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
אחרי שקניתי פונטו איבו מעולה במחיר מגוחך, שנתון גבוה ותמורה מעולה,אני מחפש לחזור על אותו התרגיל. וברור לי שכנראה מדובר אירופאיות. מחפש קרוסאובר ומילה שהכי חשוב זה האמינות ואחזקה ויחס מעולה של מחיר נמוך לשנתון גבוה. רעיונות מישהו?
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן חברים, העלתי בזמנו שירשור לגבי התלבטות,נכון לעכשיו נראה שזה הרכב שאני רוצה בעיקרון ידוע לי על כמה חסרונות כמו קשיחות מיתלים(אסתדר עם זה גם המאזדה שאני נוסע בא לא הכי רכה וגם יצא לי לנסוע על ה1.2 הרגילה שלא הרגשתי חוליות נשברות בה כמו כן גם בפאביה שיוצא לי לנסוע בה אחת לשבוע בסביבה שלי ולא נראה שיש סבל רב בה) יש פרטים לגבי בטיונינג שעבר המנוע? נראה שמ122 כ"ס בפייסליפט הוא קפץ ל150כ"ס? ויש איזו טכנולוגיה שמנתקת צילנדרים לחיסכון בעת הצורך.אני יודע שהדגם לפני הפייסליפט היה גם יחסית גמיש וחסכוני(ידני 1.4). אשמח לעוד מידע פרקטי(עוד חסרונות/יתרונות/מחלות שאני עלול לפגוש,מחירי טיפול קטן וגדול וכו'),כמו כן אשמח לדעת אם יש איזה מבצע אטרקטיבי לרגע ההשקה של הפייסל…
הודעה אחרונה מאת iliahrom,
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 570 אורחים (הצג רשימה מלאה)
