שלום,
אני מחפשת לקנות רכב קטן, ואני קצת הולכת לאיבוד בתוך כל הדגמים והאפשרויות.
אני גרה בירושלים ועובדת מחוץ לעיר כלומר שהרכב צריך להיות מסוגל לעמוד בעליות לירושלים. מחפשת משהו שיהיה אמין, נוח, חסכוני בדלק, לא גדול (שיהיה קל לחנות...) אבל עם תא מטען גדול מספיק (שיוכל להכיל נגיד עגלת תינוק) ורצוי גיר אוטומטי. הקצבתי לכך בערך 30,000 שקל.
הציעו לי דייטסו סיריון 2010 במחיר סביר, מה דעתכם עליה?
והאם למישהו יש רעיונות לרכבים אחרים שיענו על הקריטריונים?
תודה רבה ושבוע נפלא!