Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורטיבית - civic Type-R / 208GTI / Corsa OPC


Tail Happy
שימו לב! השרשור הזה בן 2618 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התכוונתי לסיויק TYPE R קומפטישן

 

אתה מתכוון לסיביק Type R בגרסת Championship White שהגיעו לקראת סוף השיווק.

כולן בצבע לבן (גם החישוקים לבנים) ועם דיפרנציאל מוגבל החלקה.

לא יודע כמה יחידות מהן נמסרו. אני משער שמעט מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני יודע שעלתה OPC אחת עכשיו ללוח (קצת מעל למחיר המבוקש פה), של חבר. הבחור מתגרזן חזק אבל גם מטפל באוטו כמו שצריך.

 

אם המטרה היא רק לסופשים אז לפי דעתי הOPC היא הבחירה הברורה פה בתור הרכב שמוביל דינמית מהשלישייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופל הכי נחות דינמית מכל השלושה שלא יהיה לך ספק,ההונדה עם כמה שיפורים לא רעה והGTI זה רמה אחרת לגמרי מבחינת היכולות הדינמיות וההנאה מהנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אדם וטעמו, אחד אוהב יותר את האופל, אחר אוהב יותר את הפיג'ו אבל ההבדלים בטח לא מתבטאים ב"

רמה אחרת לגמרי מבחינת היכולות הדינמיות וההנאה מהנהיגה" ובעוד ש"היכולות הדינמיות" מאוד דומות בניהן, בסעיף ההנאה מהנהיגה, דווקא רוב האנשים שחשוב להם "הנאה מנהיגה" ונסעו בשתיהן יעדיפו את האופל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע,אני נהגתי ברכבים האלה יותר מפעם האחת,במיוחדבאופל ובפיגו,אתה יכול להגיד שלאנשים שהם לא בעלי מקצוע יש כל אחד והדעה שלו.

אבל תפתח ביקורות רכב של בוחנים במגזינים הכי נחשבים בעולם ותקרא מה רושמים על האופל,הפיגו,וההונדה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביקורות במגזינים מסחריים מונעות משלל שיקולים (לא שאני טוען שכולם שקרנים, רחוק מזה, אבל בכל מערכת יש שיקולים שונים ומשונים) ולכן כאשר יש לי את הידע לאחר נהיגה משתיהן, גם אם המסקנה שלי לא עולה בקנה אחד עם רוב המבחנים, אני סומך על עצמי ולא על מה שאני קורא.

 

ה 208 מעולה לנהיגה מהירה ועגולה, בתחום הזה היא דינמית יותר מאשר האופל, אבל ברגע שמתחילים לחפש כל מיני קשקושי זנב, תיקוני/נהיגת מצערת, הצרות קו באמצע סיבוב ושלל ממבו ג'מבו שחלק מהנהגים קורא להם "הנאה מנהיגה", האופל הרבה יותר נענית למשחקים בעוד שהפיג'ו מרימה גבה ומסתכלת עליך בפרצוף של "מה אתה רוצה עכשיו? חשבתי שאתה יודע לנהוג".

 

למי שמחפש הוט האטש "של פעם", האופל הרבה יותר תזכיר אותה מאשר הפיג'ו.

 

זה אגב מנסיוני באופל הקודמת, לא הנוכחית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולכם!

היה לי חשוב לשמוע את דעותיכם.

 

בסופו של דבר התחדשתי ב- OPC לבנה.

טרם הספקתי ליהנות איתה ברמה שאוכל לעלות חוות דעת נרחבת יותר,

אבל ביינתים, בהרגשה הכללית, אני מרוצה סך הכל.

 

דרך אגב - יש OPC כחולה ממגרש, אחרי תאונה. לא ממליץ לגעת כמובן אך גם לא לשם נסיעת מבחן קצרה והיכרות עם הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2618 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...