Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורטיבית - civic Type-R / 208GTI / Corsa OPC


Tail Happy
שימו לב! השרשור הזה בן 2620 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים :wink:

 

זקוק לעזרתכם מאחר ואני מתחבט כבר תקופה בשאלת הבחירה הנכונה

מחפש רכב מהנה לנהיגה בפניה וכמה שיותר מתקשר

 

ההתלבטויות שלי הן בין הרכבים

 

civic type r 2009

208GTI 2013

opel corsa OPC 2012

 

אודה לחוות דעת מנומקת

בדגש על הטייפ-אר שאליו אני נוטה

 

תודה וט"ו בשבט שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, הסיוויק מהשנתונים האלה אטמוספרית ותרגיש חלשה מהצמד. לגבי התנהגות לא יודע להגיד לך עליה. בנוסף היא ישנה בהרבה וזה יתבטא ברכב שיהיה הרבה פחות נעים ביומיום לנסיעות מנהלתיות.

בהשוואה בין הקורסה לפיג'ו הקורסה קשיחה יותר, פחות נוחה ויותר קרבית והפיג'ו נוחה יותר ומשלבת טוב יותר בין רכב יומיומי לרכב ספורטיבי. מבחינת הנאה מנהיגה התשובה לא חד משמעית, בתור בעלים של ה208 אני מאוד אוהב את ההתנהגות של הרכב ובמקומך הייתי בוחר בו.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

קודם כל חשוב להבין מה אתה מצפה מהרכב? כמה נוסעים יסעו בו בשגרה? האם אתה מחפש רכב לתקוף איתו פניות או רכב להאיץ איתו ראשון ברמזור? כמה נוחות היא פקטור חשוב לך?

 

אני חושב שאחרי שתענה על זה התשובות פה יהיו מפוקחות יותר עבורך =] - קח בחשבון שה TYPE-R בקטגוריה שונה מהפיג'ו והאופל_(לכן גם אתה תמצא אותה רק במודלים ישנים יותר).

 

כמו שמנשה אמר הפיג'ו משלבת באופן לא רע בכלל רכב יומ-יומי לרכב "קרבי". אני נוהג ברכב כ-85% מהזמן בנסיעות מנהלתיות ואני יכול להגיד לך שהחיים איתה לא רעים בכלל - רק קח בחשבון שהמתלים נוקשים מאוד(כמו בכל השלישיה) ואתה צריך להכין את עצמך לחוסר נוחות בכבישים משובשים. אין לי המון ניסיון עם רכבים ספורטיבים לפני הGTI אבל אני יכול להגיד לך שכשלקחתי את הGTI לקצה מדובר ברכב מאוד כייפי. רכב שיודע להוציא חיוכים מהנהג שלו.

 

עוד דבר חשוב, יכולים לבוא לפה פרשנים ואנשים ולהגיד לך מי יותר טוב ומי פחות - מה היתרונות ומה החסרונות, אבל כדי שתדע למה אתה הכי מתחבר_(זה קטגוריה שעובדת המון עם הלב והרגש. כל רכב מתנהג קצת אחר מהשני וכל אדם מתחבר לאופי של רכב אחר) נהיגת מבחן להרגיש את הרכבים נדרשת פה!

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה טוב אם תגיד למה אתה מעדיף את הסיוויק

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיוויק TYPE R , בדגם הזה רכב פושר, ולא נוח ,אין לו שום יתרון על ה208 או הOPC . מלבד אמינות .אבל אם אתה רוצה את הסיויק חפש את הדגם קומפיטשן ,הגיעו כמה לארץ ,עם דפרנציאל מוגבל החלקה מכני , ואז הרכב מהנה ביותר . אם לא תמצא כזה עדיף ללכת על האחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, הסיוויק מהשנתונים האלה אטמוספרית ותרגיש חלשה מהצמד. לגבי התנהגות לא יודע להגיד לך עליה. בנוסף היא ישנה בהרבה וזה יתבטא ברכב שיהיה הרבה פחות נעים ביומיום לנסיעות מנהלתיות.

בהשוואה בין הקורסה לפיג'ו הקורסה קשיחה יותר, פחות נוחה ויותר קרבית והפיג'ו נוחה יותר ומשלבת טוב יותר בין רכב יומיומי לרכב ספורטיבי. מבחינת הנאה מנהיגה התשובה לא חד משמעית, בתור בעלים של ה208 אני מאוד אוהב את ההתנהגות של הרכב ובמקומך הייתי בוחר בו.

 

היי,

 

קודם כל חשוב להבין מה אתה מצפה מהרכב? כמה נוסעים יסעו בו בשגרה? האם אתה מחפש רכב לתקוף איתו פניות או רכב להאיץ איתו ראשון ברמזור? כמה נוחות היא פקטור חשוב לך?

 

אני חושב שאחרי שתענה על זה התשובות פה יהיו מפוקחות יותר עבורך =] - קח בחשבון שה TYPE-R בקטגוריה שונה מהפיג'ו והאופל_(לכן גם אתה תמצא אותה רק במודלים ישנים יותר).

 

כמו שמנשה אמר הפיג'ו משלבת באופן לא רע בכלל רכב יומ-יומי לרכב "קרבי". אני נוהג ברכב כ-85% מהזמן בנסיעות מנהלתיות ואני יכול להגיד לך שהחיים איתה לא רעים בכלל - רק קח בחשבון שהמתלים נוקשים מאוד(כמו בכל השלישיה) ואתה צריך להכין את עצמך לחוסר נוחות בכבישים משובשים. אין לי המון ניסיון עם רכבים ספורטיבים לפני הGTI אבל אני יכול להגיד לך שכשלקחתי את הGTI לקצה מדובר ברכב מאוד כייפי. רכב שיודע להוציא חיוכים מהנהג שלו.

 

עוד דבר חשוב, יכולים לבוא לפה פרשנים ואנשים ולהגיד לך מי יותר טוב ומי פחות - מה היתרונות ומה החסרונות, אבל כדי שתדע למה אתה הכי מתחבר_(זה קטגוריה שעובדת המון עם הלב והרגש. כל רכב מתנהג קצת אחר מהשני וכל אדם מתחבר לאופי של רכב אחר) נהיגת מבחן להרגיש את הרכבים נדרשת פה!

 

תודה.

ידוע לכם אם יש בעיית אמינות ופיח עם מנוע ה THP? ירידה בביצועים?

 

עיקר הצפי מהרכב הוא שיהיה מהנה לתמרונים ופניות, פחות בהאצות ברמזורים..

הרכב ישמש בעיקר לנהיגה בסופי שבוע ופחות מנהלתיות, לכן אוכל ורצוי להבליג על ענייני נוחות

 

אין ספק שאתה צודק ונהיגת המבחן תכריע. אך האינפורמציה מבעלי ניסיון תסייע לי להכיר בשוני שייתכן ואפספס מאחר שעודני רחוק מלהיות בקיא בתחום, אבל אהבה יש בשפע. ( מעוניין להירשם לקורס נהיגה מתקדמת בעתיד )

 

 

יהיה טוב אם תגיד למה אתה מעדיף את הסיוויק

 

ובכן.. אני אעלה את החשש שלי שהינו גורם מרכזי בבחירת הסיוויק טייפ-אר.

צירפתי אותה לרשימה מאחר וקיבלתי רושם שהיא עודנה ספורטיבית ולא "פושרת" כפי שציין tgt למרות השנתון,

אך הבחירה בה היא לנוכח האמינות והמחירון שלא נוטה לרדת כל-כך מהר בניגוד לצרפתיות. וזה מקשית עליי סוג של בטחון קטן בהשקעה של סכום שנחשב עבורי גדול.

 

הסיוויק TYPE R , בדגם הזה רכב פושר, ולא נוח ,אין לו שום יתרון על ה208 או הOPC . מלבד אמינות .אבל אם אתה רוצה את הסיויק חפש את הדגם קומפיטשן ,הגיעו כמה לארץ ,עם דפרנציאל מוגבל החלקה מכני , ואז הרכב מהנה ביותר . אם לא תמצא כזה עדיף ללכת על האחרות.

 

 

כלומר, המחירים דומים, אך הרכב פחות טוב(במעט? ובמה?) בכל הפרמטרים למעט האמינות?

עריכה אחרונה על ידי Tail Happy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית יותר מתחבר למראה של ה OPC (לא נהגתי בה, אז אני לא יודע).

על ה 208 נהגתי והיא חבילה כוללת לא רעה בכלל, אבל ההגה פצפון ולי אישית זה הפריע, וגם לא מתחבר למראה החיצוני שלה.

אמרת שנוחות לא חשובה לך - אבל שתדע שזה בונוס נחמד מאוד ב 208.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הקטן של הGTI הוא אמור להיות יתרון ולא חסרון, אני אהבתי.

 

מנועי הטורבו הקטנים באופן כללי רגישים יחסית לפיח והTHP הוא מהבולטים שבהם, חשוב לשים לב שהרכב עבר טיפולים "לפי הספר" עם שמנים איכותיים ועשה החלפת פלאגים כל טיפול אבל הבעיות הללו קיימות, הבנתי ששופרו משמעותית במנועים אחרי מתיחת הפנים(מ2015 עם ה208 כוח סוס).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מהמר שהתקציב שלך הוא בערך 80K , יש ביד 2 208GTI שנת 2104 במחיר הזה (סוחר) אם הצבע לא מפריע לך אולי שווה לבדוק למה המחיר הנמוך .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מהמר שהתקציב שלך הוא בערך 80K , יש ביד 2 208GTI שנת 2104 במחיר הזה (סוחר) אם הצבע לא מפריע לך אולי שווה לבדוק למה המחיר הנמוך .

ממה שאני יודע אסור לגעת ברכב של הסוחר מחיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב זה מסביר למה הוא מסתיר את הלוחיות רישוי

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ על ה-OPC. בתור בעלים לשעבר של כזו - הרכב שייתן לך הכי הרבה מענה מבחינת התנהגות ופאן בפניות. הרכב הוא track focused. המושבים באקט של ריאקרו אוחזים מעולה, הגה מאוד מתקשר, הרכב מתנהג בצורה נהדרת. מאוד חד, מאוד מהנה. נהניתי מכל דקה שהיה לי אותו. לטעמי בהנעה הקדמית הרכב הוא נמצא אחרי ה-מגאן RS בהיררכיה. לא 208, לא אבארתים למיניהן ולא שום דבר ייתן את מה שתיתן הקורסה. (דעתי האישית).

הרכב מיועד לאנשים מסוימים ביותר, שאוהבים נהיגה על הקצה ונהנים מהפידבק וכו', ומוכנים לוותר בשל כך על דברים אחרים (כגון למשל כוח, אבזור, איכות ופינוק). הבקרה מתנתקת והרכב גם יודע לקשקש בזנב (אם כי מאוד-מאוד קשה להוציא אותו בלי שמכירים את הרכב ממש לעומק).

 

ממליץ לך לקרוא את הסקירה שלי על ה-OPC שהיא מפרטת חוויית בעלות לאורך שנתיים וחצי.

 

מבחינת עלויות - הרכב זול לתחזוקה. את השמנים וכו' הייתי רוכש במשה חלפים בפתח תקווה, או לחלופין באוטוסטור. מבצע טיפולים במוסך שילת במודיעין. כל טיפול לא עבר את ה-800 ש"ח וזה עם שמנים של קסטרול למנוע, מוטול לגיר ולבלמים, פילטרים וכו וכו'.

 

הביטוח זול - 4973 לשנה. (גיל 25 ללא עבר של תאונות).

 

הדבר היחיד שיקר - הצמיגים. מידה של 18/225/35 מאוד בעייתית. צמיגים בסביבות ה-950-1000 ש"ח לצמיג.

 

אמינות - הרכב מפגין אמינות ללא דופי. הרכב שלי היה עם תוכנה סטייג' 1 + מערכת פליטה שלמה משודרגת + קפיצים של אייבך + שורט שיפטר לגיר, הרכב מעולם לא הראה שום תקלה בשום רכיב. פיקס. הקלאץ' עבד מעולה למרות התוספת הקטנה בכוח, לא נשחק בצורה מוגברת. הבולמים המקוריים ישבו מאוד יפה עם הקפיצים המונמכים. הכול עבד פיקס. לראייה, גם בבדיקה הרכב יצא ללא סעיף אחד אפילו שהיה לא תקין.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם לוקחים את הדיון לכיוון של המלאי במציאות וזה לוקח אותנו לשיקולים אחרים לגמרי.

 

תכלס, גם בסיביק וגם ב OPC כמות הרכבים על הכביש היא כזו שתכין את עצמך לשנה של חיפושים עם בזבוז כסף בבדיקת רכבים שפתאום יתבררו עם שילדה ועד שתמצא אחת שלמה ונקיה, המחיר קופץ באיזה 20K ש"ח.

 

אם אין לך את הזמן לזה, לך על ה 208GTI בה המבחר גדול משמעותית.

 

ולא שתהיה איזה פשרה ב 208, רכב מצויין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2620 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...