Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

חשבתי על מספר דגמים לפי דרישות של אבזור, זריזות וחיסכון בדלק.

אחרי צמצום הגעתי לטויוטה יאריס ולפיג'ו 208.

מה אתם חושבים על הדגמים הנ"ל?

רוב הנסיעות יהיו עירוניות, רמת האבזור חשובה לי מאוד (אמצעים בטיחותיים ואבזור פנאי. גג פנורמי זה בונוס).

 

מה אתם חושבים?

פורסם

קשה לקרוא ליאריס זריזה .

אמינה וחסכונית היא כן.

תבדוק מזדה 2 דינמיק החדשה מליסינג 0 קילומטרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ידני או אוטומט?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

208- הכי נוחה בקטגוריה לטעמי, יש כוח זמין , בגרסת האקטיב מאובזרת בסדר,בגאז' גדול יחסית.

יאריס- אמינה, הגרסה ההיברידית חסכונית וזהו בערך.

לא ממש נוחה, לא ממש מרווחת , לא מ המושב מעצבן (יש תמיכה לגב התחתון שאם אתה לא יושב זקוף נתקעת לך בגב באופן מציק, פנים שמרגיש זול).

ובכל מקרה ליאריס הוצגה מתיחת פנים בחול.

פורסם

מה היו מדדי הסינון שלך?

חסר לי פה פאביה וקליאו.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

יאריס דיי מיושנת ועברה מתיחת פנים שתגיע בקרוב לארץ וכוללת גם מנוע חדש.

מסכים עם ההצעות כאן להוסיף את מאזדה 2 והונדה ג'אז שמציעות מערכות בטיחות מקוריות בדגמים המאובזרים ועונות על הדרישה שלך לבטיחות.

ה-2 קומפקטית ומעוצבת יותר ויש לה רשימת אבזור ארוכה אבל היא מעט צפופה.

הג'אז מרווחת מאוד וגם נוחה אבל הביצועים מעט עצלים והעיצוב החיצוני לא חביב על כולם.

פורסם

אם אתה מדבר על רכב מאוד מאבוזר בתקציב הזה אני גם הייתי ממליץ על ה208,

אם הגג הפנורמי חשוב הייתי בודק אופציה לפולו ברמת האבזור הגבוהה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

בידיוק בישביל זה שאלתי כאן בפורום :)

המזדה 2 מרגישה קטנה מידי. אני אחרי 3 שנים במאזדה 3 ואני מעדיף להחליף את האבזור.

האם ההפאביה והקליאו מתחרות ב-208 מבחינת אבזור?

הבנתי שהפולו גרועה מבחינת אבזור בטיחות.

פורסם

מבחינת בטיחות , הג'אז קיבלה את הציונים הגבוהים בקטגוריה, מגיעה עם מערכות בטיחות מקוריות , ומאוד מרווחת.

הפאביה מציעה מערכת התראה מקורית הכוללת גם בלימת חירום אוטונומית ,מערכת התראת עייפות.

המאזדה 2 מגיעה עם מערכת לבלימה אוטונומית במהירות עירונית, מערכת התראה על סטייה מנתיב והתראה על רכב בשטח מת.

הפולו לא גרועה מבחינת בטיחות , פשוט אין לה מערכות בטיחות אקטיביות, כמו רוב הקטגוריה.

את שאר המכוניות כנראה תוכל לקבל עם מובייל איי בהתקנה מקומית , אם זה חשוב לך, אישית אני לא סובל אותה.

פורסם

תודה רבה על ההמלצות. אני מנסה להסדר על משהו.

במידה ותצטרכו ללכת על אבזור (גג פנורמי, Apple carplay) וזריזות. במי הייתם בוחרים מבין הבאות?-

קליאו

208

פריבה

פולו

×
×
  • תוכן חדש...