ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
מיצובישי לנסר
מאת AlonElk- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אשמח לדעת מה דעתכם על הרכב (שנתונים 2006 - 2008 ) האם הרכב אמין, מהי צריכת הדלק וכו'. תודה!
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 697 צפיות
שלום, אני מתלבט לגבי שני הרכבים האלו. שנתון 08, 4 דלתות. מחיר כ15K. מה יותר טוב מבחינת דלק, אמינות ומבחינת נסיעה. מה יותר סוחב ? הבנתי שהמיצובישי רכב מעולה ואמין שעושה 1 ל10 אך לא ממש סוחב בעליות. מה לגבי הריו מישהו מכיר ? אשמח לעזרה, תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
שלום, היום הלכתי לראות רכב מסוג פולקסווגן סיסי 2014. קיצור הרכב מהמם בלי פגיעות ובמצב טוב חיצונית ופנימית. הבעיה היא... כשביקשתי מבעל הרכב ת.ז בשביל לאמת 'הוא אכן בעל הרכב הרשום על רישיון הרכב הוא אמר לי שהרכב שלומאבל רשם אותו על שם של אח אשתו!!! לפי מה שהוא אמר כדי לקבל הורדה במחיר שעת קנייה מסוכנות... ראיתי על הרשיון רכב הנחת חייל משהו כזה. מה זה אומר? יש ממה לדאוג? אמר לי תעביר לי את הכסף אחרי שנעביר בעלות בדואר... הכוונה שלא אדאג. הוא מבקש מעל המחירון בערך 8000₪ ולא הסכים לרדת שקל. הרכב בלי טסט! הוא מוכן להוריד עלות טסט או למכור במחיר שהוא בקש עם טסט. מה דעתכם... בבקשה לעזור לי. מצד אחד זה ממש הרכב שחיפשתי ומצד שני ההתנהלות כאן מוזרה! Sent …
הודעה אחרונה מאת eidcom7, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, חמי רוצה לקנות רכב זול. התקציב שלו הוא בסביבות ה7K ואם יש אופציה לתשלומים יכול עד 25-30 אלף.(לא יותר מ600 לחודש) הדרישות שתהיה לא יקרה לתחזוקה, אמינה, והתמורה הטובה ביותר לכסף. קיבל הצעה מחברת ליסינג לרכב יד2 רנו פלואנס עם 135 אלף קילומטרז ב25K, אך לא מתחייבים לתיקון אלה רק למנוי גיר ושאסי. הרכב שנת 2010 והיה ליסינג ביד הראשונה והשנייה פרטית. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מדובר על מזדה ספיריט שנת 2008 יד 1 מזוג מבוגרים קילומטר נמוך.... עשיתי בדיקה לרכב ואשמח לשמוע את דעתכם המקצועית חברים בגדול הבוחן אמר לי השילדה נקייה מנוע תקין וגיר תקין היה מכה בצד שמאל של הרכב ומקדימה לא יודע ממה עשו צבע אבל הכול נשאר מקורי רק צבע עשו כולל בדלתות ישנו שיפשופים בטמבונים וזהו בגדול... כמובן צמיגים להחליף את כולם משנת 2011....מצבר מסוף 2015 אמרו להחליך גם לי הוא נראה חדש... מה דעתכם חברים
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 807 צפיות
בעקבות הפוסט הקודם באמת החלטתי לרדת מלקנות רכב בזול והחלטתי להשקיע סכום כסף רציני מבחינתי כדי להנות מהרכב לכמה שנים טובות. חשוב לי שיהיה רכב יחסית חזק ויסחוב טוב, כך ש1.2 עם 60-70 כ"ס לדעתי פחות יתאים. שיהיה מאובזר והמהנה לנהיגה ואם אפשר מראה צעיר וספורטיבי וכמובן בטיחות ואמינות. צריכת דלק פחות מעניינת אותי כי הרכב לא מיועד לנסועה גבוהה (8-10K בשנה). התקציב המירבי הוא 35K, אבל אם יהיה אפשר להסתדר גם ב 28-30, מה טוב.
הודעה אחרונה מאת serginho, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, מחפש בשביל חברה שלי רכב ראשון (אוטומט), קטן ואמין עד תקציב של עד 17K (עדיפות לפחות מ17K). הרכב ישמש לנסיעות קצרות בעיר קטנה. היא רוצה בעיקרון יונדאי גטס. עשיתי חיפוש בפורום אך אשמח לקבל המלצות חדשות על רכב שעונה לדרישות הנ"ל. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אחרי שנים רבות של שימוש ברכב ליסינג, אני מעוניין לרכוש רכב פרטי. דרישות הרכש הן (בסדר הזה): 1. רכב גבוה ככל האפשר. (מי מבין רכבי הקרוסאובר הוא הגבוה ביותר, אם בכלל יש הפרש משמעותי?) 2. תקציב עד 100K. 3. כ-2-3 שנים על הכביש. אשמח להמלצות על דגמים מתאימים וליתרונות והחסרונות של כל דגם. תודה מראש, יניב
הודעה אחרונה מאת mpol, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 835 צפיות
הדגם הידני שלו ? או שבאותו רמת מחיר ניתן להשיג משהו טוב יותר כרכב משפחתי זוג + 2 ילדים קטנים תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 588 צפיות
מה ההבדלים בין טויוטה קורולה שנת 2000 ושנת 2001? (מבחוץ הפנסים הקידמיים של שנת 2000 עגולים ושנת 2001 מלבניים)
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 5 תגובות
- 792 צפיות
שלום, הקדמה: עד היום נהגתי בטיוטה קורולה(2007 ו-2011), מזאדה דמיו 2002 וסובארו B3 2011 ככה שאין לי יותר מדי ניסיון ברכבים אחרים. כללי: מחפש רכב ספורטיבי שנראה חיצונית טוב ומאובזר היטב. רוב הנסיעות הם קצרות בתוך העיר, נסיעה לעבודה וחזרה. רצוי שיהיה חסכוני אך גם לא חלש מאוד כמו רוב מכוניות המיני. מחפש קילומטראז נמוך ושנתון גבוה ורכב להרבה שנים. דרישות (לפי סדר חשיבות יורד) : * אמינות (חשוב מאוד) * חסכון (חשוב) * חווית נהיגה. (חשוב אבל פחות) * עיצוב מחיפוש מצאתי שהמאזדה 2 היא הרכב שעונה על רוב הדרישות שלי ואפשר למצוא מודל גבוה וקילומטראז' נמוך, מה דעתכם על הרכב הזה בגירסאת הספורט?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 717 צפיות
בין היתר לנסיעות בין ערוניות חשוב לי שהרכב יהיה אמין וחזק ולא יצטרך כל יום מוסך
הודעה אחרונה מאת alfailan, -
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
שלום חברים! נסעתי היום וראיתי סיאט טולדו דיזל ידנית ומאוד התלהבתי. עכשיו לעניין - 1) הרכב תודלק בבנזין ונתקע. בעל הרכב טען שהחליפו פילטר סולר, ניקזו את הבנזין והחליפו כל מיני דברים. הוא הוסיף ואמר שלפני חודש הייתה בעיית סחיבה וגמגומים בהילוך האחרון, דבר שהוביל להחלפת כל המזרקים במורשה. בנוסף הקלאץ' שלו אבן!! אז - כמה עולה להחליף קלאץ' בסיאט? האם החלפת המזרקים נחשבת ליתרון? או שמא נסיעה עם בנזין פוגמת קשות במנוע? *אגב נסעתי ברכב והוא סוחב יפה מאוד, נשמע בריא ומניע בנגיעה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 578 צפיות
שלום לכולם. אני מתעניין בניסאן קשקאי, הצורה החדשה שהוחל השיווק בסוף 2014 אני הלכתי לאיבוד עם הדגמים השונים ורמות הגימור. בדקתי רכב חודש 10.2014 שמוגבר כ- ACENTA SV, לפי הפרסום ולפע מה שרשום ברישיון הרכב. העניין הוא שבמחירון לוי יצחק ובאתרים אחרים בדגם הזה אין למשל חלון גג (מה שקיים ברגב שראיתי) ומערכת מולטימדיה, ולפי מה שראיתי הוא דומה יותר לדגם PR - פרימיום. האם הוא פשוט עם הרבה תוספות? האם מישהו יוכל להסביר לי איזה סוגים יש בדיוק בשנת 2014 לקשקאי, ואיזה רמות גימור? בקטלוג החדש של החברה הכל השתנה, ואין יותר את השם SV. יש דרך להשיג את קטלוג הרכב משנת 2014? תודה!
הודעה אחרונה מאת someone2, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 856 צפיות
אהלן, אני מחפש רכב ראשון מיד שנייה לפי הדרישות האלה: חסכוני, לא חלש מדי, עד 160000 ק"מ ואמין. התקציב הוא עד 20 אלף אבל הייתי מעדיף לשלם פחות. כרגע אני מתלבט בין פיאט גרנדה ידנית במחיר של בין 14k ל16k משנת 2008, או ללכת על רכבים משנים 2000-2002 (פולו או סוזוקי סוויפט) מה שכמובן יצא הרבה יותר זול. השאלה היא אם יש רכבים אמינים מספיק מהשנים האלו ששווה לקנות במחיר זול ולא לדאוג מתיקונים? בכל מקרה אשמח לעוד המלצות לרכבים עד תקציב של 20k. תודה.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
טראנו VS פראדו
מאת שינובי-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 892 צפיות
שלום לכולם מתלבט בין 2 דגמי טראנו 1. 2004-2005 - מנוע 3000 2. 2002-2004 - מנוע 2700 שמעתי כי דווקא המנוע 2700 נחשב יותר אמין , האם זה נכון? כמו כן ייעצו לי ללכת על טויוטה פראדו 1999-2000 , אפילו במחיר של התפשרות על קילומטרז גבוה יותר (הממוצע ביד 2 הוא כמעט 400,000 לעומת כ - 300,000 בטראנו) ועל אף המחיר הגבוה יותר (משמעותית \ עוד כ - 20,000 ש"ח ) הרכב אמור לשמש בעיקר לטיולים קלים , אבל פעמיים בשלוש בשנה טיולים קשים יותר, בשאר הזמן נסיעות קצרות תקציב עד כ 60,000 ש"ח אשמח לשמוע את דעתכם המלומדת
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן, אשמח לייעוץ לרכב משפחתי מודל 2013 ומעלה כשהדרישות החשובות בסדר יורד הן: - אמינות - בטיחות - נוחות - אבזור - חסכוני כרגע לפי מה שאני מכיר, I30 נראית כדאית למרות שהיא לוגמת דלק בנוסף חשבתי גם על פורד פוקוס אך הבנתי שיש לה הרבה בעיות עם הגיר (הסתדר באיזושהי שנה?) אני עצמי סולד מצרפתיות ופיאט, די פתוח לשאר הצעות. כאמור, עד 70 אלף ש"ח, אשמח לדעתכם מה ניתן וכדאי להשיג בסכום הזה. *רכב שגם אשתי צריכה לנהוג בו, אז עדיפות לא לטנק.. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, קיבלתי ממקום העבודה אפשרות לרכב חברה (תשלום שווי מס בלבד). רוב נסיעותיי הן לבד, ללא נוסעים. מקסימום נוסע נוסף מידי פעם. נוסע כ-20K שנתי. אין לי בעיית חניה בבית ובעבודה. מחפש מהרשימה את רכב היותר בטיחותי, נוח ושקט ובעל תגובות מדוייקות (הכל יחסית, כן...). פחות מתרגש ממהירות גבוהה, עיצוב צעקני, ומדעות קדומות. לפי מה שבדקתי, ההבדל בשווי המס החודשי בין הדגמים זניח. הרשימה: טויוטה קורולה - מרגישה לי קצת פרווה ומגושמת. יונדאי אלנטרה - הבנתי שהיא דיי מאובזרת, שאלה אם הביצועים של טובים פחות משאר הדגמים? פולקסווגן Jetta TSI - נראה לי שגרסת ה- 1.2L. הרכב הכי יפה בעיני ברשימה, אבל הבנתי שרמת האבזור לא משהו ביחס לאחרות. אופל אסטרה טורר 1…
הודעה אחרונה מאת ntd, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 949 צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב משפחתי שצריך להכיל שני ילדים עם בוסטר ועוד כסא תינוק. בנוסף אשתי עובדת עם הרכב ונוסעת הרבה בתוך העיר. היא גם צריכה לקחת איתה מזוודה כל הזמן באוטו (בנוסף לעגלת תינוק בסופי שבוע) מאוד חשובה לי האמינות וגם העובדה שהוא יהיה "מוברג טוב" בפנים (מאוד מציקים לי רעשים קטנים מחלקי פלסטיק שלא מוברגים טוב) אשמח לקבל רעיונות והצעות !!! לי עלו בראש: לנסר הדור החדש 1500 (ורציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם ספורטבק שאמורה להיות עם באגז יותר גדול ונוח) יש לי עוד אופציות ? (הונדה סיויק - אבל ישנה יותר ?)
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 936 צפיות
ברשותי קיה ריו מועד עליה לכביש ינואר 14. נקנתה מאלדן 0 ק’’מ עשתה 32,000 ק’’מ כמה אני אמור להוריד מהמחירון אם הוא היום עומד על 68000 ? Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
בני עובד בהייטק וזה עתה עבר לתפקיד בחברת האם בקליפורניה. מכרתי עבורו בעזרת לוח מכירה בפורום זה את רכבו לחבר פורום. (איביזה SC 1.6 כתומה ידנית). החברה שם נתנה לו רכב שכור לחודש עד שיתארגן (פריוס חדשה). הוא לא מבין כ"כ ברכב ומגשש מה לקנות ושאל בעצתי. מצרף את הקריטריונים שהעלה לי: אם יש למישהו רעיונות מתאימים אשמח לשמוע. בינתיים חיפשתי בלוח מקומי אינטרנטי בקרבת מיקומו (סן דייגו) והעליתי את הרכבים הבאים: מה דעתכם עליהם ? מה מתאים לדרישותיו? הצעות נוספות ? תודה. https://sandiego.craigslist.org/nsd/cto/5951252826.html - חיפושית קונברטיבל. https://sandiego.craigslist.org/csd/cto/5954331440.html - הונדה סיויק. https://san…
הודעה אחרונה מאת goose, -
-
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום ראשית תודה על העזרה הענינית והמקצועית שנותנים כאן החברים אני מתלבט ברכישת מכונית חדשה סופר מיני ולא ממש מצליח להחליט במקרה ראיתי במגרש מכוניות בירושלים הורוביץ מכוניות רנו פלואנס 2013 61,000 קמ מליסינג שחורה במחיר של 47,000 האם לאחד שלא מבין הרבה במכוניות כדאי להכנס לעסקה הזו מכמה בחינות המכונית עצמה איך היא האם זה נתון טוב למכונית יד 2 , האם ניתן לסמוך על מצב המכונית כפי שנראית וכו' האם המחיר כדאי, אני מניח שניתן יהיה להוריד עוד. תודה. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 448 צפיות
ארצה לקבל מידע על הגיר. האם הוא רובוטי? והאם הרכב מומלץ בכללי תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 4 תגובות
- 843 צפיות
שלום לכולם אני חדש כאן. רציתי לשאול שאלה כללית ואני מקווה שאני בפורום הנכון. אם אני קונה רכב משומש, ומוכר אותו מיד אחרי כמה ימים למישהו אחר, יש דרך לבצע את זה בלי שתירשם ברשיון הרכב "יד" נוספת? תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי, כרגע יש לי יונדאי i10 שנת 2010 מנוע 1.2 אוטומטית. אני חושב למכור אותו להוסיף 30-40 אלף ולחפש יד שניה או חדש רכב יותר חסכוני ויציב ועדיף יותר גדול עד סביב הגודל של i30. אני אעשה את כל המהלך הזה רק אם אני אמצא רכב שבאמת נותן לי חיסכון משמעותי בדלק. תוכלו להמליץ לי על דגמים כאלו? תודה.
הודעה אחרונה מאת Omer Peugeot 205, -
-
- 6 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
היי, אני מתנייד כיום במאזדה 3 ספיריט בציר 2011-אוטו מרווח,מפנק יחסית מבחינת אבזור ובעל כוח יחסית מספק,אמין מאוד אך בעל מגרעה אחת גדולה מאוד-צריכת הדלק הגבוהה. כבר זמן רב שעולה לי הרעיון של להחליף לרכב אחר-סיאט לאון שנתון 2011-2013 מנוע 1.8 טורבו בעל גיר רגיל בגרסא המאובזרת יותר. על הנייר הרכב נשמע מתאים מאוד לדרישותיי-רכב חזק(ביצעתי נסיעת מבחן על הרכב הנ"ל),גיר ידני-שמבחינתי זה ללא ספק יתרון,הנאה מנהיגה,מראה לטעמי,אבזור מספק ללא ספק ועדיין הדבר העיקרי שמונע ממני לבצע את ההחלפה הזאת זה נושא האמינות. אשמח לשמוע אחת ולתמיד עד כמה הרכב הזה באמת אמין,כל פעם שאני בודק הנושא מבלבל אותי יותר בגלל שהדעות חלוקות לשתי הצדדים. כמובן שאם אבחר ללכת על זה אחכה לכלה בעלת נתונים…
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 502 צפיות
מי שמכיר - אודה לתשובה. יש 500 שאני מתעניין בו אבל הבעלים לא סגור על השאלה הזו ואני בטח לא. מודל 2014.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 793 צפיות
היי, מחפש רכב ראשון ידני סופרמיני/משפחתית ב20 אלף. שנתון 2008+ חסכוני אפשרות להכניס רמקולים / AUX (לא יודע אם יש בכל רכב, פחות מבין) אמין אם אפשר להכניס שייראה טוב (לצעיר) תודה
הודעה אחרונה מאת raniAA, -
- 5 תגובות
- 910 צפיות
שלום לכולם! אני מתלבט בין מאזדה 626 לבין טויטה אונסיס או ניסאן אלמרה. אשמח לשמוע על התרשמות אישית של חברי הפורום הנכבד מאחד הרכבים הנ"ל. כמו כן אם ידוע על בעיות שיש לאחד מהם. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת שלמה מצפת, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מעוניין לקנות ניסן פרימרה בשנתון 2006/7, וראיתי שיש שתי גרסאות לדגם, מה ההבדלים בניהם? והאם יש בדיקות ספציפיות (לרכב זה) שחשוב לבדוק לפני הקניה?
הודעה אחרונה מאת shmuel3058, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 395 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- נעם101
- מחכה
- Chmimo
- yohai71
- פיני5
- IsraCar
- PASHUT
- kalmangar
- orankohn
- borisYalzin
- מ.צ
- yoav911gt2
- פריג'י
- Eli vahaba
- matanff
- Stavik
- arice
- pooh-bear
- itaysamurai
- אברהם א
- nglancer
- יובל .מ.
- Rongaflugen
- David32
- guy.a
- PYA
- chrono
- GTI33
- פלוני אלמוני21
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- אלעדיקו
- פינדר
- efraimc
- FuriousLift
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
