Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זהו, שצריך להיות מומחה רציני כדי לדעת איזה סדרות, איזה אותיות ובאיזה שנים היו אמינות . מידע שנחבא לרוב האנשים.

מי שיודע אלה כל סדנאות השיפורים. הם ראו הרבה מנועים. קראו המון חומר ברשת.

תודה לכל המגיבים... עזרתם לי מאוד

אעדכן אותכם בהמשך [emoji4]

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב בלי טסט (ותכן גם בלי ביטוח) ואישתו נוסעת איתו לעבודה במרכז ביג??

לא יודע אם זה סוחר או אדם פרטי, אני לא הייתי קונה!

למה האיש נוסע חודש בלי טסט וביטוח? זה רכב ששווה 110 אלף ולא 10!

מוזר ומחשיד.

עבור הלאה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
הרכב בלי טסט (ותכן גם בלי ביטוח) ואישתו נוסעת איתו לעבודה במרכז ביג??

לא יודע אם זה סוחר או אדם פרטי, אני לא הייתי קונה!

למה האיש נוסע חודש בלי טסט וביטוח? זה רכב ששווה 110 אלף ולא 10!

מוזר ומחשיד.

עבור הלאה.

איך אתה יודע!!!? היית שם? פגשת אותו?

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

זה האבא והאמא של כל הסוחרים,כ"כ הרבה נורות אדומות נדלקות רק מלקרוא את הסיפור ולך עוד לא נפל האסימון?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ולבחור קוראים שקד, כשפגשתי את אחיו בהתחלה במתחם ביג שבו עובדת אשתו שהיה לה הרכב אז... פגש אותי אחיו עד שהוא הגיע. לפני שהגיע שאלתי את אחיו אם הוא נקרא שקד אז מי זה עירן במודעה ביד 2... הוא ענה שקוראים לו בשתי שמות וזה נורמלי !!!

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

 

זה מה שאתה כתבת!

אבל עזוב, מה זה משנה.

אתה כל כך מתלהב מהמציאה, תתחדש!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

יותר מדי נורות אזהרה, במיוחד העובדה שבעלים של רכב חדש ויקר לא עושה לו טסט.

הייתי מתרחק.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ועושה קולות של ברווז - זה ברווז!

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

כבר אתמול החלטתי לא להתעסק עם הנוכל הזה... איך שאמרת יש מלא נורות אדומות.

אני ממשיך לחפש...

 

תודה לכולם

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם (נערך)
טוב מה שכן שאלתי עוד מוכר שיש לו 2013 גם לו יש מנוע CDA.

אז כנראה נשארו עם אותן אותיות אבל תיקנו את הבעיות שהיו כמו אכילת שמן.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

לא יתכן. אם זה מנוע CDA, אז זה אותו מנוע הבעיתי שהותקן בשנים 2008-2012

על כל שינוי שעושים במפעל האותיות מתחלפות.

יש לי את המנוע הזה, ויש לו בעיה תכנון רצינית בבוכנות + מותחן שרשרת חלש. הפתרון היחיד זה להחליף את הבוכנות לדגם החדש.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם
ביננו הבעיה עם המנוע היא שולית ביחס לבעיה של אמינות המוכר.

למנוע 1.8 2014 אין בעית אמינות... כל הבעיות נפתרו אחרי דגמי 2011- 2012.

 

לגבי ספר טיפולים , הקבלות רשומות על שם בעל הרכב שהוא רשום על רישיון הרכב.

אשכרא נוכלות.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם (נערך)

לא מדוייק. הבעיות עזבו מהמנוע לתוך הטורבו אפילו ב 2016. תבדוק בפורומים הרלוונטים.

דרך אגב למרות שאין הרבה פאסאט על הכביש לא הייתי משלם מחירון. למעשה הייתי בכלל מסתכל על הסופרב שחיסלה את הפאסאט בארץ. חוץ מאפקט ה"שופוני" אני לא מוצא הבדל גדול .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לא מדוייק. הבעיות עזבו מהמנוע לתוך הטורבו אפילו ב 2016. תבדוק בפורומים הרלוונטים.

דרך אגב למרות שאין הרבה פאסאט על הכביש לא הייתי משלם מחירון. למעשה הייתי בכלל מסתכל על הסופרב שחיסלה את הפאסאט בארץ. חוץ מאפקט ה"שופוני" אני לא מוצא הבדל גדול .

תביא לי לינקים בבקשה.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם (נערך)

הלינק קצת ארוך אבל תקרא החל מהודעה 120 .

החדשות הטובות ש VW התייאשו מהטורבו של IHI ויעברו ליצרן אחר (כנראה Garrett).

בדגמים הבכירים התייאשו מלנסות לייצר dsg8 וישתמשו בגירים של ZF. אני מעריך שזה יתפשט כלפי מטה בהדרגה.

קצת סטינו מנושא הדיון.

הנה הלינק לתביעה הייצוגית לבעלי מנוע CDA http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=623847

עריכה אחרונה על ידי save

×
×
  • תוכן חדש...