Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא אומר הרבה כי אתה לא יודע מי באמת האדם ששמו מופיע ברישיון, מעבר לזה שלזייף רישיון זה לא מאוד מסובך וראינו את זה כבר קורה.

לא מנסה להכניס אותך לתאורית קונספירציה אבל נשמע שאתה מנסה בכוח להכניס ראש מבולבל למיטה חולה וחבל שתיפול.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שיראה לך קבלה ממוסך מורשה על שמו. הרי הרכב יד ראשונה והוא היה חייב לעשות לו טיפולים. במוסך רושמים את שם הלקוח ולא הבעלים. לדעתי זאת נבלה ואתה נכנס להרפתקה מיותרת.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
זה לא אומר הרבה כי אתה לא יודע מי באמת האדם ששמו מופיע ברישיון, מעבר לזה שלזייף רישיון זה לא מאוד מסובך וראינו את זה כבר קורה.

לא מנסה להכניס אותך לתאורית קונספירציה אבל נשמע שאתה מנסה בכוח להכניס ראש מבולבל למיטה חולה וחבל שתיפול.

לא לא חבר... אני מודה לכם שאתם מנסים לעזור לי להבין ומנסים להזהיר אותי.

אני איתכם משהו מוזר כאו... ואני רק רוצה להבין מה יכול לקרות אם הכל יתנהל לפי החוקים גם אם אני לא מכיר את האדם ששמו רשום על הרישיון.... סתם מסקרן אותי.

הרכב רשום יד 00 ואני הולך להעביר אותו בדיקה בקומפיוטסט וה שמוכר אין לו בעיה... ואין לו בעיה לעשות טסט.

הרכב היה מלוכלך מגשם ואבק ולא הכי נקי מבפנים... סוחר לא היה משאיר רכב מלוכלך, והוא ידע שאני מגיע לפני שעה שהגעתי.

ועשיתי בדיקה במשרד המישכון אין שיעבוד או מישכון על הרכב.

מה עוד יכול להיות?

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם
שיראה לך קבלה ממוסך מורשה על שמו. הרי הרכב יד ראשונה והוא היה חייב לעשות לו טיפולים. במוסך רושמים את שם הלקוח ולא הבעלים. לדעתי זאת נבלה ואתה נכנס להרפתקה מיותרת.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

דיברתי איתו לפני שעה בטלפון אמר לי שהרכב מטופל במורשה מהטיפול הראשון והוא יבקש את הספר טיפולים ממורשה ויראה לי כשאגיע אליו.

אתה יודע מה אני רוצה לבקש ממנו לפחות קבלה אחת... ניראה מה יקרה.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם (נערך)

שצריך ראש מנוע חדש? מנוע שותה שמן או משהו שהיבואן לא מוכן לספוג בגלל רשלנות ... לך תדע. תעביר בדיקה לא במכון אלא במוסך מתמחה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
שצריך ראש מנוע חדש? משהו שהיבואן לא מוכן לספוג בגלל רשלנות נהג.

סוג המנוע ברשיון CDA זה לא המנוע שהיה בדגמים עד 2011 - 2012... הבעייתי שאוכל שמן?

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם (נערך)

אה הא! מנוע מסדרת CDA ידוע בשלל בעיות .

זה לא נפתר ב 2011 וגם לא ב 2015 ולמעשה היו לאחרונה גם מלא דיווחים על טורבו של IHI שפשוט הולכים לעולמם בטרם עת במנועים הללו. שתיית שמן עד אובדן מנוע ...

המנוע מאד רגיש וצריך מומחה כדי לעלות על התקלה מוקדם. לא משהו שמכון בכלל מבין כי אצלהם אפילו מנוע תקין ירשם עם "נקישות במנוע ונזילות שמן" בשביל כסת"ח

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

זה שהרכב יד ראשונה זה טוב ויפה אגב סוחרים יכולים להעביר רכב על שמם ללא הוספת יד ("תו סוחר").

 

יש סיכוי קטן שבעל הרכב מפחד ללכת לעשות טסט עם האוטו (2014 זה אומר שפעם ראשונה שהרכב יעבור בדיקה לטסט זה השנה) ובגלל זה הוא לא מתעסק עם זה.

סביר שהוא גם לא רוצה להעתסק עם המכירה , מסיבות פסיכולוגיות שונות, וגם זה לגיטימי.

זה שהרכב שוכב מאובק זה דבר טוב - זה אומר שהוא לא נסע כי אין לו טסט (משמע גם אין ביטוח בתוקף), אז לפחות אתה יכול להסיק מזה שכנראה מדובר באדם שומר חוק.

 

להגיד לך שהייתי נכנס להרפתקאה הזאתי - אין מצב.

שוק הרכב כל כך מת, אין הרבה קונים עם כסף נזיל, במיוחד בסכומים שאתה מדבר עליהם (מי שכן קונה רכב בסכום הזה יעדיף חדש מהסוכנות או מקסימום רכב בן שנה - לא בן 3 עם כמעט 120 אלף קילומטר, ועוד בלי טסט, ב8 מעל המחירון), וזה פשוט נראה לי סיכון שלא הייתי רוצה להכניס את הראש שלי אליו.

פורסם
זה שהרכב יד ראשונה זה טוב ויפה אגב סוחרים יכולים להעביר רכב על שמם ללא הוספת יד ("תו סוחר").

 

יש סיכוי קטן שבעל הרכב מפחד ללכת לעשות טסט עם האוטו (2014 זה אומר שפעם ראשונה שהרכב יעבור בדיקה לטסט זה השנה) ובגלל זה הוא לא מתעסק עם זה.

סביר שהוא גם לא רוצה להעתסק עם המכירה , מסיבות פסיכולוגיות שונות, וגם זה לגיטימי.

זה שהרכב שוכב מאובק זה דבר טוב - זה אומר שהוא לא נסע כי אין לו טסט (משמע גם אין ביטוח בתוקף), אז לפחות אתה יכול להסיק מזה שכנראה מדובר באדם שומר חוק.

 

להגיד לך שהייתי נכנס להרפתקאה הזאתי - אין מצב.

שוק הרכב כל כך מת, אין הרבה קונים עם כסף נזיל, במיוחד בסכומים שאתה מדבר עליהם (מי שכן קונה רכב בסכום הזה יעדיף חדש מהסוכנות או מקסימום רכב בן שנה - לא בן 3 עם כמעט 120 אלף קילומטר, ועוד בלי טסט, ב8 מעל המחירון), וזה פשוט נראה לי סיכון שלא הייתי רוצה להכניס את הראש שלי אליו.

רכב חדש כזה עולה 260 אלף [emoji55]

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם
אה הא! מנוע מסדרת CDA ידוע בשלל בעיות .

זה לא נפתר ב 2011 וגם לא ב 2015 ולמעשה היו לאחרונה גם מלא דיווחים על טורבו של IHI שפשוט הולכים לעולמם בטרם עת במנועים הללו. שתיית שמן עד אובדן מנוע ...

המנוע מאד רגיש וצריך מומחה כדי לעלות על התקלה מוקדם. לא משהו שמכון בכלל מבין כי אצלהם אפילו מנוע תקין ירשם עם "נקישות במנוע ונזילות שמן" בשביל כסת"ח

שאלה... איך זה 'שמנוע מסדרת CDA נמצא ברכב שנת 2014... חשבתי שהחליפו אותו אחרי הדגמים של 2012

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם (נערך)

כי יש עוד אותיות אחרי ה A.דרך אגב יוצאת כרגע קבוצה בתביעה יצוגית על המנוע הזה . אותו עו"ד שזכה ביצוגית על הגיר dsg7 של VW . ממש מפתיע...

אני מקווה ,להבדיל מהגירים, הפעם הוא לא יגביל את התביעה ל 2008-2012.

גם אם פות"ש יקנה את הרכב , יד1 תקבל את הפיצויים אבל הוא אולי יקבל הרחבת אחריות שזו דווקא נקודת אור בכל הסיפור פה.

זה נכון ששוק מכוניות המנהלים מת אבל עם הרחבת אחריות זה אחלה רכב (כשהכל תקין).

בקיצור: תריץ חיפוש ביוטיוב על מנועי tsi מסגרת CDA ותקבל חום

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
כי יש עוד אותיות אחרי ה A.דרך אגב יוצאת כרגע קבוצה בתביעה יצוגית על המנוע הזה . אותו עו"ד שזכה ביצוגית על הגיר dsg7 של VW . ממש מפתיע...

אני מקווה ,להבדיל מהגירים, הפעם הוא לא יגביל את התביעה ל 2008-2012.

גם אם פות"ש יקנה את הרכב , יד1 תקבל את הפיצויים אבל הוא אולי יקבל הרחבת אחריות שזו דווקא נקודת אור בכל הסיפור פה.

זה נכון ששוק מכוניות המנהלים מת אבל עם הרחבת אחריות זה אחלה רכב (כשהכל תקין).

בקיצור: תריץ חיפוש ביוטיוב על מנועי CDA ותקבל חום

אז כל הרכבים של פולקסווגן עם מנוע 1.8 הם מאותה סדרה? CDA

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם
זו שאלה לפורום vagit. קטונתי.

טוב מה שכן שאלתי עוד מוכר שיש לו 2013 גם לו יש מנוע CDA.

אז כנראה נשארו עם אותן אותיות אבל תיקנו את הבעיות שהיו כמו אכילת שמן.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם (נערך)

זהו, שצריך להיות מומחה רציני כדי לדעת איזה סדרות, איזה אותיות ובאיזה שנים היו אמינות . מידע שנחבא לרוב האנשים.

מי שיודע אלה כל סדנאות השיפורים. הם ראו הרבה מנועים. קראו המון חומר ברשת.

עריכה אחרונה על ידי save

×
×
  • תוכן חדש...