ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 446 צפיות
היי. אני מעוניין ברכב אמיד ובטיחותי עד כמה שאפשר עד 10,000 ש"ח אני יודע שבתקציב נכנסות לי יונדאי גטס 2006 גרסאות שהן לא GLF, וראיתי גם פיאט פונטו 2006-07. אשמח לחוות דעת, הרכב חייב להיות אוטו'. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Tomerv, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני מבקשת להתייעץ לגבי מכירת דייהטסו סיריון מודל 2006 יד שניה משלמה סיקסט, קילומטראז גבוה 266,000 שעברה מספר תאונות קלות. בחברות הליסינג מציעים מחיר מגוחך של 5000 שח במקרה הטוב. איני יודעת איך לתמחר ואיך לפרסם אותה, אשמח לעצתכם
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
B4 או 3008
מאת rafya011-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
טוב, לפני שאתם קופצים עם : "מה אתה משווה בכלל ? אלה סגמנטים שונים", ו"צריך להשוות תפוחים לתפוחים", אני מתעקש שבכל זאת אני מתלבט בין שתי המכוניות האלה. מבחינתי אני משווה אוטו לאוטו, שניהם צריכים לקחת אותי מנקודה לנקודה בנוחות וביטחון. אני נוסע לפחות 30,000 ק"מ בשנה, בחמש השנים האחרונות ברנו פלואנס דיזל (ידנית, אגב, כמו ב-40 השנים האחרונות). בזמן האחרון אני חוזר הרוס מנסיעות של שעה וחצי שעתיים ואני מייחס את זה בעיקר לאוטו : רעש ורעידות. אני חושב שזה לא פינוק לעלות קצת ברמה אלא הכרח. אני מתלבט בין סובארו B4 מודל 2015/16 (אולי אפילו חדשה) לבין 3008 דיזל חדשה. מה חשוב לי ? קודם כל אמינות, אם אוטו לא אמין, אין מה להמשיך. אחר כך נוחות ובטיחות, אחר כך גם חיסכון... אני …
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 749 צפיות
בוקר טוב חברים יש לי דילמה מאוד חזקה איזה רכב קטן לקנות, כאשר אני מדבר על רכבי המיני הקטנים שברולט ספארק(הכי מאובזרת שיכול להיות), יונדאי i10, סקודה סיטיגו, פיגו 108 כמובן שאני מדבר רק על רכב חדש מהסוכנות ועל גיר רגיל. אתמול קבלתי הצעה טובה בסוכנות של סוזוקי על הסוויפט החדשה גיר רגיל. מה אתם הייתם קונים...? יום מקסים
-
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. אז ככה אני מחפש רכב (הרכב הראשון שלי עד עכשיו היו רק מהעבודה) נפלה לי לעין הסקודה פאביה. אני מחפש פאביה משנת 2011 ומעלה שמגבלת התקציב שלי עומדת על 50K. הייתי רוצה דעה ממי שמבין על הרכב הנ"ל יתרונות/חסרונות, תיבות הילוכים/ מנועים עדיפים. צריכת דלק לא קריטית אני עובד בתוך העיר ולא נוסע יותר מדי נסיעות בין עירוניות. ועוד שאלה מה הסיכוי במסגרת התקציב שלי למצוא סיאט לאון / גולף שנת 2009 + ראויות? והאם מומלץ? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת קבוצת לובינסקי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כמו כולם, מעדיף שהיא תהיה יחסית אמינה, חסכונית ובטיחותית עד כמה שאפשר. בידניות אין ממש מבחר גדול, אבל עדיין, מה הכי מומלץ? אם אין ברירה אפשר גם לבדוק את שוק האוטומטיות אבל אני ממש רגיל כבר לידני וגם בחיים לא נהגתי באוטומט :/
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 553 צפיות
אהלן חברה, אני מחפש רכב עד 35K, אם יש משהו שממש שווה להוסיף עוד 1K-2K אז אני מוכן. אני מחפש בעצם את מה שכולם מחפשים, אמינות+חיסכון. חשוב לי גם שיהיה מנוע 1.2 לפחות, 5 דלתות, יד 2 גג. הרכב נועד לנסיעות בין עירוניות ובתוך העיר לשימוש יום יומי איזה אפשרויות יש לי בקרטריונים האלה? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
האם הירידת ערך היא דרסטית יותר גבוה בהתחלה מאשר בהמשך? הכוונה באחוזים. מה השנתון שהכי כדאי לקנות מבחינה כלכלית של איבוד ערך לעומת רכב חדש?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אז אחרי שחיפשתי רבות A3 ידנית ולא הצלחתי למצוא משהו שתפס את עיני (רובן קרועות, השמורות נמכרות יקר מדי) החלטתי לשנות כיוון ולחפש גולף ידנית. מצאתי 09 דור 6 עם נתונים מעולים, המנוע 1.6 בלי שבלול ותיבת הילוכים ידנית כאמור. מחפש המלצות - בעיקר מה לבדוק לפני קניה, אשמח לקבל פרספקטיבת מחירים (במיוחד כי אני עובר מיפני) לדוגמא טיימינג (מיישר קו ישר אחרי הקניה) במורשה. הכי חשוב - איך הביצועים? אין הרבה מידע ברשת על הדגם הידני (דור 6!), לא הצלחתי להבין אפילו כמה הילוכים יש (בביקורת אחת שמעתי שיש 6) - אשמח לחידוד. מודה לכם, משה
הודעה אחרונה מאת seat2005, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי חבר'ה, אני מאוד אוהב את הסקודה פאביה ומרגיש שאיתה אני אקבל את התמורה הטובה ביותר במחיר שהוא לא בשמיים + עדיין רכב משפחתי עם בגאז' רחב. שאלתי היא - האם כדאי לקנות חדש מהניילונים? איך אפשר לקבל את ההנחה הטובה ביותר או פריסת התשלומים הנוחה ביותר? חלק אמרו לי לפנות לבנק לבקש הלוואה ולבצע פריסה כלשהי... אשמח לכל טיפ שיוכל לעזור לי כי מעולם לא ניסיתי לקנות רכב חדש. סה"כ מדובר ברכב השני שלי. כמובן שזו קניה גדולה יחסית ואני רוצה לוודא שאני עושה את זה הכי חכם. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 3 תגובות
- 838 צפיות
שלום. מחיפוש ביד 2 בתקציב הנ"ל קפצו כמה אופציות כמו הבלנו, לנטרה ו206. ראיתי כמה בלנו שעל פניו נראות טוב, מטופלות ועם ק"מ נמוך יחסית(שזה גם פרמטר חשוב מבחינתי). רוב הנסיעות יהיו עירוניות עם פעם בשבוע נסיעה לירושלים וחזור לרחובות וכמה נסיעות בתוך העיר. חשוב שיהיה כמה שיותר חסכוני(כן זה תלוי בנהגת ומקרה הזה הנהגת נוסעת רגוע מאוד) ואמין כמובן. מה המחלות הנפוצות של הרכבים הנ"ל? את הטיפולים הבסיסיים אני יכול לבצע בעצמי כך שזה כבר חיסכון כלשהו בשנה. בחישוב גס הקילומטראז' השנתי יהיה בערך 6K-8K בשנה. יש עוד אפוציות טובות בתקציב הזה לסטודנטית תפרנית?
הודעה אחרונה מאת kobiati, -
- 6 תגובות
- 924 צפיות
אוקיי אני מחפש רכב עד בערך 55-60 אלף, מה שחשבתי עליו זה או ג'טה 1.4TSI מהצורה החדשה יותר (2012) או אולי סקודה ראפיד, או שבכלל ללכת על יפניות מאזדה 3 ספיריט.לא בעקרון מבחינת ג'טה וראפיד הייתי מעוניין לדעת אם עדיין קיימות הבעיות בגיר, והאם זה לא מפחיד לקנות ג'טה עם 100-120 אלף ק"מ ? אוטו דב לגבי הראפיד, ואם יש איזה שהן מחלות ידועות ? ולגבי המאזדה כמובן שאני מודע לזה שהיא אמינה מאוד, השאלה הגדולה היא איך היא בדלק לעומת מזדה 3 1.6 ? ואם יש איזה שהן הצעות לרכבים אחרים אני אשמח, בעיקרון הייתי שמח לרכב קטן יותר אבל אחד שלא יהיה עצלן מכיוון שאני גר בעיר דיי בעייתית שבנויה ללא מישור. תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טוב אז ככה, הסיפור קצת מורכב ולכן ההתלבטות הקשה, אז קצת סבלנות. יש לי היום רכב צמוד מהעבודה אופל מריבה שווי שימוש 2850 ש"ח. בדיוק התקבלתי לתפקיד חדש בחברה, ובתפקיד החדש העלו לי את גובה האחזקת רכב (אם אני מחזיר את הרכב הצמוד). עכשיו, עשיתי את החישוב להפרש בנטו אם אני מחזיר את הרכב עבודה ולוקח את האחזקת רכב והוא יצא 2224 ש"ח נטו, בנוסף לזה העבודה גם תשלם 100% מהביטוח ומהאגרת רישוי, ובנוסף לזה אני גם יקבל רכב תפעולי. יש לי אופציה לקחת מההורים שלי גולף 2008 חינם בלי כסף ככה שהשיקול של לקנות רכב יורד. קצת פרטים שמשפיעים על השיקולים, בתפקיד הנוכחי המשרד נמצא במרחק של 10 קילומטר מהבית ואני לא נוסע יותר מידי במהלך היום בדברים שקשורים לעבודה, והממוצע החודשי שלי הוא בסביב…
הודעה אחרונה מאת noam80, -
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הי, יש לי סוזוקי בלנו 97 בתור רכב שני שנוסע רק בעיר. אני רוצה להחליף אותו לרכב דומה בן עשר שנים (2007-20088) הכי חשוב לי רכב אמין (כמו הבלנו...) וצריכת דלק. נוחות ומראה, פחות חשוב. מתלבט בין - סוזוקי ליאנה סוברו אימפרזה יונדאי אקסט או i30 תקציב 10-15 אלף ש"ח יש המלצות מה לחפש?
הודעה אחרונה מאת הינשוף, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
ראיתי אלטו יד 1 שמורה יחסית, כנראה שעברה פגיעה מקדימה שהצריכה החלפת טמבון וכיפוף קל שעבר צביעה עם מכחול במכסה מנוע. יש צורך להחליף 3 צמיגים, ולעשות טיפול. אשמח לדעת מה דעתכם על הבדיקה שעשו לה. נ.ב שהמגרש לקח את הרכב לבדיקה (מדובר על לקוח שעשה טרייד אין)
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
יונדאי I30
מאת wwssxx-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 971 צפיות
שלום לכולם, היום הלכתי לעשות בדיקה ליונדאי I30 עם 54 אלף קילומטר יד ראשונה מאדם פרטי שנת 2011. אני מצרף את תוצאות הבדיקה (דינמומטר) כדי שתוכלו לייעץ לי האם המשמעויות שלה הם סבירות או שעלי להתרחק מהרכב הזה. האם הממצאים שלה מעידים על תקלות עתידיות שעלולות לקרות ברכב (החלפת מנוע). בעבר סיפרו לי שהמנועים של I30 מתחילים לעשות בעיות באזור ה130 אלף קילומטר. האם זה נכון? כמו כן, אשמח לדעת מנסיונכם מה התקלות הנפוצות בסוג הרכב הנ"ל כדי שאדע למה להתכונן. עלי לציין שהמוכר נראה אדם אמין שסיפק את כל הסטוריית הטיפולים של הרכב מיומו הראשון (נקנה מהילוך שישי). כיוון שאני צריך לתת תשובה למוכר עד מחר, אשמח לתשובתכם בהקדם. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 756 צפיות
הי אני בתהליך של רכישת מרצדס w126 או w124 מהשנים 85-94, אני מעוניין שמישהו עם ידע מוכח בנושא יבדוק את הרכב לפני הרכישה (מנוע, חלודה, סרן אחורי וכו'). ברור לי שמכון בדיקה הוא לא הכתובת הנכונה לבדיקה כזו. משהו מכיר מוסך / מכונאי עם ידע מוכח במכוניות הנ"ל מאזור המרכז, עדיף מאזור בכפר סבא או רעננה. תודה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
שלום לכולם, מצאתי פורד פיאסטה שנת 2011 שמצאה חן בעיניי ואני מעוניין לקחת אותה לבדיקה, רציתי לדעת אם יש המלצה למוסך שמתמחה בפורד או מכון בדיקה מומלץ בנתניה שיגיד לי מה מצב הרכב(בלי לכסת״ח את עצמו בצורה מוגזמת שתרתיע אותי מהרכב). תודה רבה לעוזרים, סהר.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
ניסאן Z370
מאת gil korach-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט על קניית הרכב ניסאן Z370 שנת 2010. מישהו יודע אולי משהו על אמינות רכב? חלקי חילוף זולים או יקרים? תודה למי שעוזר.
הודעה אחרונה מאת gil korach, -
-
חסכוני לא משפחתי 1 2
מאת gal1992- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש לקנות רכב חדש, תקציב עד 85 בפחות יתקבלו בברכה. לא משנה לי אם זה מיני או סופר מיני אבל לא משפחתית, המטרה זה נוחות וחיסכון בדלק יש לי נסיעה לעבודה כל יום כ-60ק"מ הלוך + חזור (120 ביום*) עשיתי לא מעט מחקר לגבי מכוניות קטנות וקצת יותר והמלצות מאנשים שהציעו לי את ה פיגו 208 סיאט איביזה 1.0 סקודה פאביה דאציה סאנדרו/דאסטר (על הדאסטר נהגתי כאשר השכרתי רכב באיטליה והתרשמתי לטובה אני יודע שהוא גדול אבל היה באמת כיף גדול) *עריכה לקחתי בחשבון ביטוח וטיפולים שיש להם אשמח לשמוע המלצות או הכוונות בנושא תודה יום טוב
הודעה אחרונה מאת gal1992, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש קיה פיקנטו ידנית עד 30 אלף. בתקציב הזה נכנסות השנים 2011 ובלחץ 2012 (ממש בלחץ) יצרו איתי קשר מטרייד מוביל ויש להם שמה קיה פיקנטו 2011 עם 60 אלף קמ שזה נחמד מאוד יחסית לשנה. עכשי השאלה שלי האם מישהו התנסה איתם בקניה ? חוות דעות יעזרו לי מאוד
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני צריך המלצה לרכב אמין חסכוני וזול בעלויות, בתקציב של 80000 ש"ח ויש אפשרות למתוח קצת לכיוון ה90000 ש"ח. לא מחפש רכב חדש מהחברה אלא רכב יד שניה. הרכב ישמש לנסיעות ארוכות בכביש 6 אז אך ורק אוטומט. אגב קיבלתי המלצות על VW GOLF 2013 TRENDLINE / SEAT LEON 1.2 STYLE NEW אבל אין לי מושג מה ההעלויות בתחזוקה / דלק, אם למישהו יש מידע על הרכבים הללו מאוד יעזור לי. הודה לעזרה .
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
רכב חדש MG3 1 2
מאת gal1992- 17 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
ברצוני לקבל חוות דעת אם מישהו מכיר את הרכב MG3 החדש 2017 ראיתי שהקודמים לא היו הצלחה ממש והחדש אומרים שהשתפר מישהו מכיר את הרכב? נוחות, צריכת דלק, טיפולים וכו' תודה
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
יונדאי טוסון חדשה
מאת Brz- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות יונדאי טוסון חדשה מהחברה. אשמח לחוות דעת על הרכב,צריכת הדלק ונוחות הנסיעה. בנוסף איזה הטבות או תוספות אפשר לבקש בחברה במעמד הקנייה. מדובר על טוסון אופן סקיי מנוע 2000. תודה מראש לכולם
הודעה אחרונה מאת crazyj, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 831 צפיות
בוקר טוב התייעצות ... יש לי סוזוקי אלטו 2015 יד ראושנה פרטית רק עם 13000 ק"מ ממש חדשה . בחודש האחרון אני מנסה למכור את הרכב אך ללא הצלחה גדולה. השאלה שלי האם לרכב הזה יש שוק או שעדיף להפסיד כמה אלפים ולעשות עסקה של טרייד אין (כמובן על רכב חדש) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת אורן ציוני, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים, הציעו לי במגרש גדול למדי (לא של חברות הליסינג) רכב משפחתי משנת 2014 במחיר נמוך מאוד וקילומטרז' נמוך מאוד כשהם מצהירים שהרכב עבר תאונה ותוקן. הרכב היה של חברת ליסינג, עבר תאונת פרונט, נמכר לחברה המוכרת ותוקן. אין נזק שילדה. אני חוששת מכיוון שברור לי שהרכב תוקן "רק" כדי שיתאים למכירה, זה לא תיקון של אדם פרטי שיסתכל על כל פרט. אשמח לדעתכם.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מצורפת תמונה
הודעה אחרונה מאת LD7, -
-
- 1 תגובות
- 596 צפיות
שלום לאחר לבטים ובדיקה מעמיקה הגעתי למסקנה שהקיה פורטה לא פחות טובה מהטויוטה מכל הבחינות וגם זולה ב-10K ממנה. האם אני טועה? האם הטויוטה באמת יותר יקרה רק בגלל השם והאמינות לאורך השנים ובגלל זה היא שומרת על ירידת הערך שלה? אשמח לעזרה. תודה.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 3 תגובות
- 758 צפיות
שלום חברים, אשמח לעזרת מביני העניין מביניכם. מעוניין לרכוש רכב בתקציב נמוך שנע בין 20-30k. לצורך מיקוד טוב יותר, פירטתי די הרבה על הצרכים ועל העדיפויות שלי. הצרכים: הרכב מיועד לנסוע 8-16 אק"מ בשנה (בשנה הראשונה פחות ועולה עם השנים), בדרך שהיא כ-66 אחוז עירונית וכ-33 אחוז בין-עירונית. לא משנה לי ידני/אוטומט (אבל אם אין חיסכון משמעותי בידני - מעדיף אוטומט). גם קטגוריה לא משנה (אם כי הצרכים והדרישות מתאימות באופן טבעי לקטגוריית מיני/סופר-מיני). העדיפויות: (ברמת חשיבות יורדת, 1 - הכי חשוב עבורי) רכב כלכלי לאורך 2-3 שנים - כלומר שסך ההוצאות על דלק, טיפולים, ביטוח וכו', כולל ירידת ערך, אחרי שנתיים-שלוש שנים (אז מתכנן למכור אותו …
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- 4 תגובות
- 835 צפיות
היי, לקראת התרחבות המשפחה אנחנו מחפשים רכב חדש שיחליף את האטוס המזקנת והקטנה שלנו. אנחנו מחפשים רכב שיתאים לזוג + שני ילדים אחד בסלקל והשני במושב בטיחות. התקציב שלנו הוא 30000 וממבט ביד שתיים אני רואה שיש הרבה מאוד יונדאי I30CW וכמעט ואין יונדאי I30 רגילות. מצאתי גם אחת משנת 2011 שהייתה בעברה בהשכרה (במשך 110000 ק"מ) ועכשיו נמצאת אצל משפחה שעשו עליה עוד 30000. המחיר הוא 26000 ש"ח ואני מתלבט האם הרכב כדאי. לפי בעל הרכב יש נגיעה בפח וכנראה קצה שילדה (אני אבדוק את זה יותר לעומק כמובן כשזה יהיה יותר קונקרטי). אנחנו עוברים בשנה כ5000 ק"מ והדברים שהכי חשובים לי הם אמינות במוסך ובטיחות של המרכב. לדעתכם האם הרכב שווה בדיקה או שכדאי לעבור לרכב אחר? יש לכם אולי רעיונות…
הודעה אחרונה מאת rolling_stony,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
