Jump to content

Liorfm

  • פרסום הודעות

    36
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Liorfm

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אוקי אז על איזה מיניוואן קומפקטי היית ממליץ בתקציב של עד 70,000 ש"ח?
  2. הבעיה באוטלנדר היא שכאשר השורה האחרונה פתוחה אין ממש בגאז' נבדוק את הסיטרואן והגרנד סניק, לגבי הטויוטה ורסו לפי מה שהבנתי יש את אותה בעיה של האוטלנדר שכאשר השורה האחרונה פתוחה אין בגאז' איך האמינות של הסיטרואן C4 פיקאסו בשנים 2016-2017?
  3. שלום לכולם, שואל בשביל אחותי וגיסי, ילד רביעי מצטרף למשפחה בקרוב והפורד פוקוס סטיישן כבר לא מספיקה, הם מחפשים רכב שיש לו 7 מקומות ופרט חשוב הוא שכאשר השורה השלישית פתוחה עדיין ישאר בגאז' עם מקום לעגלה ועוד קצת דברים. התקציב הוא עד 70,000₪, וכמובן העדיפות היא לשנתון כמה שיותר גבוה ורכב אמין. מה אתם ממליצים?
  4. מסכים איתך לחלוטין, בגלל זה רציתי את גרסת הדיזל, כי אז אתה גם מקבל את חיסכון של דיזל וגם הגרסה של הדיזל היא הגרסה הכי מאובזרת אז אני נהנה משני העולמות ולא שאלתי אם יהיה לי יותר קל למצוא אקס טרייל, שאלתי מקודם למה אמרו לי שהוא עדיף על האוטלנדר, ראיתי כבר שיש הרבה יותר היצע של האקס טרייל
  5. פיג'ו 3008 - האמת רעיון טוב שלא חשבתי עליו, ובאמת ראיתי כמה שאם קצת התמקחות יכנסו לתקציב. כמה שאלות: איך הוא מבחינת אמינות? מה אני מפסיד בזה שאני לוקח גרסת אקטיב ולא פרימיום? איך השמירת ערך שלו? מאיזו בחינה הגרסאות בנזין עדיפות? זה לא זולל משמעותית יותר דלק? אני לא נוסע כזה הרבה אבל גם לא ממש קצת בדקתי את הגרסה ההיברידית, בהחלט רעיון מעניין, הבעיה שהכי זול שמצאתי הוא 118,000 ש"ח (לפני מיקוח כמובן) שזה קצת רחוק מהתקציב, קשה לי להאמין שהוא ירד כזה הרבה, ולזה צריך להוסיף עוד עלויות של התקנת עמדת טעינה בבניין משותף שמוסיפה לפי מה שקראתי עוד כמה אלפים מדוע אתה אומר שאקס טרייל עדיף על אוטלנדר? אשמח עם תוכל לפרט קצת יותר אין לי צורך ב 7 מקומות אבל כפי שציינתי אני מחפש רכב גדול ומפנק אמין ולא זולל דלק בשנתון סבבה עם תקציב של עד 100,000ש"ח ושניהם עונים לקטגוריה הזאת לפי מה שהבנתי וראיתי, ובמקרה יוצא שיש להם גם 7 מקומות. סיאט אטקה - גם רעיון מעניין, אני יתחיל לחקור עליו עכשיו, מה היתרונות שלו על האוטלנדר והאקס טרייל? ASX - הבעיה שלי עם הרכב הזה שהוא בעיני פשוט מכוער, רק הדגם המעודכן שהוציאו עכשיו של 2020 נראה ממש טוב, בנוסף הוא לא גדול אבל אולי בגרסה גבוה כן מפנק, בקיצור לא יודע הוא לא ממש מושך אותי, אבל אני יעיף מבט שוב
  6. שלום לכולם, אני בקרוב הולך להחזיר את הרכב מהעבודה שלי ואני צריך להתחיל לחפש רכב לקנייה, ואחרי המון שנים עם רכבים "משעממים" ברמת גימור ליסינג מהעבודה אני צריך עכשיו לבחור איזה רכב אני קונה. אני מחפש רכב גדול ומפנק ואני נוטה לקטגוריה של ג'יפ/ג'יפון, ובוא זמנית מקווה למשהו שיהיה שנתון יחסית גבוה אמין ולא זולל דלק כאשר התקציב הוא עד 100,000 ש"ח. נתונים משלימים: גר בחיפה אז עדיף שלא יהיה עגלה (המון עליות) ונוסע בשנה 20,000 קילומטר פלוס מינוס אחרי קצת מחקר וחיפושים ברשת הדגם שכרגע אני הכי מעוניין בו הוא מיצובישי אוטלנדר דגם דיזל שנתון 2016, לפי מה שהבנתי הוא עונה על רוב הדרישות שלי כולל עומד בתקציב, זה נכון שהוא מגיע רק בגרסה של 7 מקומות ואין לי צורך בזה כרגע אבל להזיק זה לא. במקום השני הסתכלתי על ניסן אקס טרייל גם שנתון 2016 דגם דיזל, גם מאוד דומה לאוטלנדר אבל במבחני השוואה האוטלנדר בדרך כלל מנצח. אשמח לחוות דעת על שני הדגמים שציינתי וגם אשמח לקבל המלצות על דגמים שאולי לא חשבתי עליהם או שפסלתי אותם וכדי לי לחזור לקחת אותם בחשבון.
  7. בתור בעלים של הרכב שאני בדיוק מחפש, אשמח אם תוכל לתת לי קצת פרטים עליו, אני פשוט לא מכיר אף אחד שהוא הבעלים של הרכב הזה. כמה יוצא לך עלויות עליו שנתית בערך? (לא כולל טסט ורשיון) איך החוויה בכללי עם הרכב? מה הצריכת דלק הריאלית שלו? כשאני מחפש רכב לקניה למה הכי לשים לב? ובכללי, לזרום ולקנות או להיזהר ולחשוב על אלטרנטיבות?
  8. כל המודעות של 2010 שאני הסתכלתי עליהם היה מדובר על מנוע 2000, שזה אומר שזה נחשב מנוע אמין?
  9. אוקי תודה, עכשיו כשאתה אומר להתכונן לביקורים לא מתוכננים למוסך, האם אנחנו מדברים על ביקורים שיעלו לי מאות או אלפי שקלים?
  10. שלום לכולם, כיום יש לי רכב מהעבודה, וקידום בתפקיד הגדיל לי משמעותית את אחזקת הרכב (אם אני מחזיר את הרכב מהעבודה) והעלה חזרה את המחשבה לוותר על הרכב חברה. בתנאים החדשים ההפרש בנטו הוא 2200 ש"ח והעבודה גם משלמת לי את הביטוח והרשיון. הבעיה היא שכרגע אין לי כסף להשקיע ברכב חדיש וטוב, הסתכלתי על תוכניות מימון למיניהם וההחזר החודשי מחסל לי כמעט את כל ה"רווח" החודשי של להחזיר את הרכב, ומצד אני לא מוכן לקנות רכב קטן וחלש עם הכסף שכן יש לי. אחרי קצת חיפושים ברשת נתקלתי בסיטרואן C5 שנתון 2010, ראיתי שאני יכול למצוא אחד בתקציב של 20,000 ש"ח +- שהוא לפחות על הנייר לא שבור, יכול לקנות אותו להחזיק אותו 2-3 שנים לחסוך כסף ואז להשתדרג. היתרונות מבכינתי: רכב מפואר ומפנק, חזק, נוחות נסיעה, עומד בתקציב, המחיר שלו גם ככה נמוך מאוד ככה שירידת ערך כמעט חסרת משמעות (לעומת רכב נגיד שעולה 100,000 ש"ח) החסרונות: לא מכיר את הרכב, אני לא יודע למה המחיר שלו צנח ככה ואנשים מוכרים אותו בפחות מחצי מהמחירון, חשש שאם יפול עלי תיקון גדול ב 2-3 שנים שאני יחזיק אותו הלך כל הכדאיות לפח. אגב סתם בשביל הידע הכללי אני נוהג משולב עירוני ובין עירוני בסביבות 18,000 קילומטר בשנה. בקיצור מה הדעה שלכם בהתאם לתנאים על הרעיון של לקנות סיטרואן C5 2010??
  11. אבל שניהם דורשים רשיון ג' לא?
  12. כן הוצאתי רשיון לפני 2007, אז איזה אופציות זה פותח בפני? כי בשרשור ששמת מדובר על דגמים ישנים ואני מחפש חדש
  13. חדש להעמסה, וגם קבינה נוחה ומרווחת
  14. שלום לכולם, מישהו יודע מה הטנדר הכי גדול שניתן לקנות שלא צריך בשבילו רישיון ג'? ובנוסף איזה מומלץ אם יש כמה אופציות?
  15. שלום לכולם, מי יודע מה הטנדר הכי גדול שניתן לקנות שלא צריך בשבילו רישיון ג'? ובנוסף איזה מומלץ אם יש כמה אופציות?
×
×
  • Create New...