Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 2012 למשפחה


rlms
שימו לב! השרשור הזה בן 2628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

אני ממשיך לחפש מכונית שתשרת אותנו לשנים הבאות ומחיפושים בלוחות ראיתי C4 משנת 2012 שמתאימה לנו לתקציב. לפני שאני לוקח את הרכב לבדיקה הייתי שמח לשמוע את חוות דעתכם. הסחירות בבוא העת פחות חשובה לי. אני מתכנן לשמור את הרכב במשך כמה שנים טובות ומניח שאני אמכור אותו בגרושים לאחר השימוש.

רציתי לדעת יותר על עניין האחזקה והנוחות כרכב משפחתי (AKA תא מטען טוב וטיפולים זולים). שני הדברים האלה מדאיגים אותי ולא הצלחתי למצוא ברשת התייחסות למחיר הטיפולים השוטפים והמפתיעים.

אשמח לעזרתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרכב ראשי במשפחה ? דגם עם 120 כ"ס או טורבו 156 כ"ס ?

הייתי נמנע אם אתה בעל לב חלש או אין לך מישהו שמבין במנוע איתך.

היתרון הוא מחיר זנות יחסית לתמורה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים שראיתי הם 120 כ"ס. מה הבעיה במנוע? המחיר הוא בדיוק מה שהוביל אותי אליה. כל שאר הרכבים בתקציב שלי (עד 30K) עברו קילומטרז נכבד ולא נראים משהו. על פניו זאת נראית עסקה שווה עבורי. השאלה היא האם המחיר נמוך כי הרכב גרוע או בגלל שהוא סיטרואן?

בנוסף, אני ממשיך את החיפוש וראיתי את פיאט בראבו. אני מניח שגם היא סובלת מרייטינג נמוך ולפי האינטרנט בלי סיבה מוצדקת. הכל מסתכם מבחינתי באחזקה של הרכב. אני לא מעוניין להוציא אלפי שקלים בשנה עבור טיפולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוכנית היא להמשיך לטפל בו במוסך טוב. השאלה היא רק מה מחיר הטיפולים וכמה פעמים אאלץ להכנס למוסך בגלל הרכב. אנחנו נוסעים כ5000 ק"מ בשנה כרגע ואני מניח שברגע שיהיה לנו רכב אמיתי זה יגדל ל6000-7000 קמ בשנה. זה אומר בהערכה גסה של טיפול 30000 כל חמש שנים. נשמע לכם סביר שרכב יסע בלי לראות מוסך במשך חמש שנים? (אגב בגלל הנסועה הנמוכה הדיזל מפספס את מטרתו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בגלל שהקילומטרז השנתי שלך נמוך הייתי כן מחפש את הבנזין 120 כ"ס ולא את הדיזל,

החיסכון של הדלק יהיה אפסי והבלאי של רכב שעשה 160 אלף קילומטר ביחס לבנזין שעשה משמעותית הרבה יותר.

 

כמו שאמרו אם הרכב יטופל במוסך מומחה סך הכל מדובר ברכיבים דיי וותיקים שכבר עברו את רוב מחלות הילדות שלהם.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור ציין שהרכבים בתקציב שלו שהוא ראה הם עם קילומטרז גבוה, וציין שהם לא במצב כל כך טוב.

אז דווקא הרכב שאני מציע לו יכול להיות פתרון הרבה יותר משתלם.

לגבי עלות הטיפולים בדיזל.

טיפול קטן עולה פחות מ400 שח חלקים מקורים שמן סינטטי מלא שעובד בתקנים כמובן.

לפי הוראות יצרן הרכב זה כל 20 אלף או שנתיים , עם נסועה כמו שלו הוא בשקט יכול לעשות כל שנה וחצי.

אין עלויות נוספות משמעותיות ביחס לבנזין והוא מקבל רכב במצב הרבה יותר טוב חזק מאובזר וחסכוני ביותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים . הבחירה בין דיזל לבנזין לא תתן לו שום חסכון אדיר בדלק אבל נקודת התורפה גם בדגם ה120 כ"ס זה המנוע (רק פחות בעיות מהדגם המוגדש). הרי הטרמוסטט זה אותו טרמוסטט וזה רק עניין של זמן ומכסה שסתומים גם...

ולכן עדיף מנוע דיזל שאמינותו מוכחת. רק שבוע שעבר עלה פה בחור עם C4 ,דגם ה 120 כ"ס עם שרשרת תזמון מקרקשת . היבואן סרב אפילו להשתתף . שילם ₪2000+ לגבע וזה עוד היה הדגם הבסיסי, בלי כל הפינוקים שעלה לו 30K מאיזה מגרש.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההצעות וההמלצות. כרגע אני לא יכול למתוח את התקציב מעבר ל30000 ולכן ההצעה של הדיזל לא רלוונטית עבורי. התמקדתי בשני רכבים ואשמח לשמוע את חוות דעתכם לגבי איזה מהם עדיף לבדוק.

הראשון- סיטרואן C4 שנת 2011 יד 1 מפרטי. עברה 86000 ק"מ. הגרסא היא 1.6 הבסיסית (קומפורט)

השני- פיאט בראבו שנת 2011 יד שנייה (פרטי עכשיו ליסינג יד קודמת) 127000 ק"מ הגרסא היקרה יותר (סנסיישן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הבראבו(או הC4 דיזל לצורך העיניין) מדובר בגיר רובוטי חד מצמדי שמתנהג כמו גיר ידני רק בלי קלאצ' - לא מתאים לכולם ולכן ממליץ לנהוג ולראות אם בכלל אתה מתחבר אליו(אני על הC4 דיזל נהגתי המון והגיר מרגיש כאילו הרובוט הוא נהג חדש שרק עלה על גיר ידני).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...