Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי! אני מעוניינת לקנות רכב חדש כדי לנסוע בכל יום ללימודים (נסיעה של 90 קילומטר ביום בסך הכל- 45 לכל כיוון).

אני רוצה רכב קטן, חסכוני, אמין, הבנתי שצריך שיהיה מנוע 1.3 ומעלה ועד 100,000 ש''ח (אוטומט).

 

מאחר ואני ממש לא מבינה ברכבים, אשמח לייעוץ שלכם. (:

 

תודה!

פורסם

שברולט ספארק היא המיני היחידה שעונה על הדרישה שלך למנוע בנפח 1.3 ויותר עם מנוע 1.4 ו100 כ"ס, תשאיר לך עודף.

לא הבנתי למה צריך שיהיה מנוע 1.3 ומעלה, אנשים מסתדרים יופי עם 1.2 ובמקומות מישוריים אפילו עם ליטר.

פורסם

את יכולה ללכת גם על המוגדשות - איביזה, פולו. לא חייב חדש מהחברה - אפשר להביא איביזה ברמת אבזור הכי גבוהה (FR) עם גג ועוד כמה שטויות שנת 2015-16 במחיר לא רע בכלל. תבדקי את זה.

פורסם
שברולט ספארק היא המיני היחידה שעונה על הדרישה שלך למנוע בנפח 1.3 ויותר עם מנוע 1.4 ו100 כ"ס, תשאיר לך עודף.

לא הבנתי למה צריך שיהיה מנוע 1.3 ומעלה, אנשים מסתדרים יופי עם 1.2 ובמקומות מישוריים אפילו עם ליטר.

 

אני באמת לא מבינה בזה.

אז אם אתה אומר ש1.2 זה טוב, איזה אופציות יש לי?

30 קמ מהנסיעה שלי היא עלייה מפותלת.

פורסם
אני באמת לא מבינה בזה.

אז אם אתה אומר ש1.2 זה טוב, איזה אופציות יש לי?

30 קמ מהנסיעה שלי היא עלייה מפותלת.

 

הרכב שיכול להתאים - פיג'ו 208 מנוע 1.2 טורבו בהספק 110 כ"ס.

פורסם

הספארק אופציה טובה והייתי מוסיף גם את רנו טווינגו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הסיאט חיסכונית אבל פחות חזקה מהרנו והשברולט,פחות מאובזרת וגיר פחות נעים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי הולך על סופר מיני מטורבטת ומאובזרת. הייתי אומר איביזה, אבל בשביל השקט הנפשי שלך מה-DSG (ולמרות שאני אוהב אותו) הייתי בוחר ב-208 לבית פיג'ו- חזקה, נוחה, אמינה, חסכונית.

פורסם
הונדה ג'אז עומדת בכבוד בעליות.

מצטרף להמלצה על הג'אז. בכ''א אני הייתי הולך על פשוט: בלי טורבו, בלי רובוטים בגיר ובפרט לא DSG.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

פורסם

ג'אז עם גיר רציף עלולה לתסכל בעלויות ארוכות ובאופן כללי גם במישור היא לא זריזה במיוחד, באופן כללי היא לא רעה אבל אם לא זקוקים לאקסטרא מרווח שלה יש אפשרויות עדיפות, מה גם שהיא מצריכה חריגה מהתקציב.

מבין הסופר מיני נטולות הטורבו אני חושב שמאזדה 2 שווה בדיקה, ברמת גימור דינמיק ומעלה, היא חורגת מעט מהתקציב אבל אני בטוח שתצליחי לקבל הנחה או שניתן לשקול רכישה מ-0 ק"מ.

פיג'ו 208 אקטיב פרו גם אפשרות טובה, איביזה יכולה להשאיר לא מעט כסף בכיס, פביה הוצעה במבצע עד לא מזמן במחיר טוב, רנו קליאו עברה לאחרונה מתיחת פנים ובמחיר הנכון גם היא תהיה אפשרות טובה.

×
×
  • תוכן חדש...