ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 753 צפיות
היי חברים, שוב אני פונה לעזרתכם, אני מחפש רכב סופרמיני\משפחתית, חשוב שתהיה מודל 2010 ומעלה (עדיפות לגבוהה יותר), וגם שעברה ק"מ ממוצע יחסית, אוטומטית, לא רובוטית, ויד ראשונה בלבד, אילו רכבים הייתם מציעים לי, אני לא יודע מה לבחור מכל הרכבים, לא מעוניין בצרפתית.(ראיתם את הנקודה? וצריכה להיות סימן קריאה אחרי הסוגר הבא)! מה הצעותיכם? איזה רכבים מוצלחים יש בשנים הללו? אפשר לחרוג אבל ממש בקצת, בלי לעבור את התקציב 55K? הרכב צריך להיות חזק, חסכוני, ולא רואה מוסך (טוב הגזמתי, רק לטיפולים כמובן), ומאובזר בכל טוב, אם יש רכב כזה, אבקש להגיב. תודה.
הודעה אחרונה מאת ntd, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, כפי שאני מבין ,כל כמה שנים היצרן מחליף את צורת הדגם (ובתוך אותן שנים עושה עוד מתיחה) כשנכנס הדגם החדש אזי מחירו במחירון גבוה משמעותית מהדגם היוצא. האם כדאי"להתאמץ" ולשלם עוד קצת כדי לרכוש את אותו הדגם או שזה מיותר? לדוגמא ברשותי קורולה 2010 שמחירה49 אלף ואני מעוניין לשדרג. מחיר 2013 הוא 71 אלף ואילו 2014 עולה 85 אלף. מה דעתכם? תוד
הודעה אחרונה מאת sabres, -
-
- 1 תגובות
- 508 צפיות
שלום! ברשותי גולף 2003 מנוע 2.0 ברכב ישנו כפתור ESP כאשר אני לוחץ עליו נדלק לי בלוח שעונים הESP בצבע צהוב. זאת המערכת עצמה? זה אומר שיש לי את הESP? השאלה בגלל חברות הביטוח שמוזילות את הביטוח לרכב בכמה מאות שקלים בגלל המערכת , לפי הרישיון רכב ומשרד הרישוי לא מצויין שיש לי את המערכת אך בפועל ברכב עצמו יש לי את הכפתור ! אמרו לי לפנות לעמדה טכנית 1 בחולון כדי לעדכן את זה ברישיון רכב , זאת המערכת או שהיא פשוט לא עובדת בשנתונים אלו?
הודעה אחרונה מאת Femenen, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן. חיפושי אחר רכב לאישה הובילו אותי לשני הדגמים הנ"ל בשנתונים מ2008 ועד 2010. הדרישות העיקריות הן נוחות וצריכת דלק. מי מהן היא הטובה יותר? התקציב נע סביבות ה35K.
הודעה אחרונה מאת nimo, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים אני השבוע נוסע להעיף מבט על מספר רכבים באיזור המרכז, הייתי רוצה לשאול איפה כדאי לבצע בדיקה לפני רכישה באיזור שוהם/אור יהודה, לייד הנתב"ג בקיצור, הרכב זה איביזה 2001/2 20VT אם זה משנה... תודה לעוזרים (:
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום פרסמתי את רכבי למכירה ואחד המתעניינים שיצר קשר הינו אזרח זר שעובר לישראל לרגל עבודתו. חיפשתי בכל מקום אפשרי לגבי תהליך מכירת הרכב והעברת הבעלות לאזרח זר ולא מצאתי. האם מישהו מכיר את הפרוצדורה, ממה כדאי להיזהר? איך עושים את זה בכלל? אשמח לכל עזרה בנושא. תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
יונדאי I20 1 2
מאת maxg50-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום אני רוצה לרנות אוטו משפחתי יד 2 .עד 55K אני ראיתי הרבה חוות דעת בעד היונדאי i20 השאלה שלי אליכם האם באמת כדאי לקנות אותה כי ראיתי גם ביקורות נגד ביגלל הגיר 4 הילוכים אוטומט שלה והכיסאות הלא נוחים(לא יודע כי לא ניסיתי בעצמי עדיין) מה אתם מציעים האם יש מכוניות משפחתיות משנת 2012 והילך שיכולות לתת מענה טוב למחיר וחיסכון טוב בדלק שלא יהיו ממש חלשות?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
שלום לכולם.אתמול בדקתי טויוטה קורולה 2008 יד 2 פרטית עם 141 אלף קילומטראז. הליקויים שנמצאו בטופס הם בחלק של המנוע: נזילות שמן מחלק עליון/ שאיבות שמן לחלל השריפה. הוחלפו כנף שמאלי וימני קדמי ומכסה תא המטען. וצריך לשייף פנס קדמי צד שמאל. הרכב עם מכות קטנות בכל מיני צדדים שלו. הייתם לוקחים את הרכב? מפחיד אותי הקטע של השמן... תודה לעזרה
הודעה אחרונה מאת fastcars, -
- 19 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
היי, מעוניין לרכוש רכב בירושלים ומחפש מכון בדיקה. ביצעתי חיפוש ומצאתי לא מעט תוצאות אך רובן ככולן לא עדכניות. מרבית ההמלצות לשואלים קודמים נוטות לכיוון טסט ליין, מצד שני יש לגביו גם לא מעט הסתייגויות. ככל וניתן מעדיף להמנע מבסט טסט מאחר והמוכר ממליץ עליו. ראיתי גם מעט המלצות לגבי דינמומטר, אם כי מהסניף התל אביבי אני די מסתייג ולהבנתי מדובר באותה בעלות. בכל מקרה מדובר ברכב בן פחות מחמש עם כ-30K ק"מ, שלדברי המוכר ומבדיקה שלי לא עבר אפילו תיקון צבע. מטרת הבדיקה היא בעיקר לוודא שאין הפתעות משמעותיות ופחות בכיוון של לקושש מאות שקלים על נזילות והזעות פיקטיביות עד זניחות. תודה! שי
הודעה אחרונה מאת שי, -
- 2 תגובות
- 549 צפיות
היי, די ננעלתי על הדגם הזה(אני מחפש גיר אוטו'), אבל אחרי שקראתי קצת בפורום ראיתי שהרבה פעמים ממליצים להתרחק מאיביזה אוטומטית בשנתונים האלה. עד כמה זה "בטוח" לקנות את הדגם בהנחה שהוא עבר כבר מעל 70 אלף ק"מ וכנראה שבוצעו לו כל הריקולים והטיפולים המתאימים? תודה
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
- 1 תגובות
- 640 צפיות
שלום, אני מחפש רכב יד שנייה (פרטי - ולא מכל מני חברות) 4\5 דלתות מרווח עם כמה שפחות מחלות ובעיות, במידה ויש כל מני מחלות לרכב אשמח לדעת מה והאם זה נושא יקר לטיפול, בנוסף אשמח לדעת עלויות אחזקה של הרכב (יקר או זול), צריכת דלק. דבר נוסף זה שלא תהיה שום בעיה ברכב מבחינת התקנת מערכת סאונד: מולטימדיה, רמקולים, מגבר וכו'... אני לא הכי מבין בתחום הרכבים ולכן אשמח להצעות והמלצות שלכם. מבדיקה קטנה שעשיתי ראיתי את המיצובישי לנסר 2011\2012 (1.5\1.8\1.6 - לא יודע מה יותר עדיף) אשמח לקצת מידע על הרכב, הבנתי שהרכב רועש? עד כמה זה נכון לשנתונים שרשמתי ובאיזה דגם? אם יש לכם עוד המלצות לרכבים אשמח מאוד לדעת, תודה.
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, התלבטות בקניית רכב שני למשפחה. אנחנו זוג +2 קטנים. הרכב הראשי הוא יונדאי I30 2010. מחפשים רכב נוסף. עקב התעקשות האישה, רק אוטומט. מתלבטים בין משפחתית נוספת לסופר מיני. רכב אחד יעשה נסיעות של שעה+ כל בוקר בפקקים (כביש 5 לכל אורכו), בגלל זה יהיה נחמד להביא משהו חסכוני על הדרך... הרכב הנוסף יעשה כנראה נסיעות קצרות יותר. אנחנו לא סגורים בדיוק על הדגם/סגנון שנלך עליו, ולכן אשמח לייעוץ. אופציות שבינתיים חשבתי עליהן או קיבלתי הצעות ממכרים שעובדים בליסינג/מגרשים: סוזוקי סוויפט, 2008, יד ראשונה פרטית, 90K ק"מ, דגם מפואר. 34K שח. על פניו נשמע לא רע, אבל קצת מבאס להוציא סכום כזה על שנה כזו... לא? מה גם שהבנתי שהיא לא כזו חסכונית- ז"א ל…
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
-
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב, ברשותי רכב חדש שעקב פגם בפנס הקדמי היו צריכים להחליף לי את כל הפנס לפנס חדש ומקורי. האם הדבר הזה גורם לירידת ערך? האם בעתיד כשארצה למכור את הרכב רואים בכלל בבדיקה שהחליפו לי פנס קדמי? זה משהו שרואים אותו בבדיקה בכלל? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי חברים, מתלבט בין יונדאי i35 2011 ורנו פלואנס דיזל 2013 אשמח לעצתכם מבחינת נוחות נסיעה, יוקר טיפולים, וכדו' תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן חברים , אז זהו לאחר 4 שנים עמוסות חוויות (פונטו ספייס 60כ"ס) היא נאלצת להחזיר את נישמתה כמובן שהכל קורה בידיוק בטיימינג מושלם ופשוט כמו שזה נישמע מרגיש כמו נכה ככה שאני לחוץ על רכב ועם זאת לא מוכן להיכנס לסרט שהייתי בו 4 שנים והספיק לי די והותר) אז לעיניין מחפש רכב גג 20 אלף חנוק גג שבגג דרישות - דיי נישבר לי מפיאט ("לנסוע על ביצים", קירקושים, פלסטיקה עדינה , שמיעה של סופר-על ניהיה לי מהרכב הזה ותור לפסיכולוג על כל הרעשים שאני שומע/מדמיין). אז ככה לעיניין- נוסע אחד ל3 שבועות להורים כ200 קילומטר לכיוון כך שבסה"כ סביב ה500 קילומטר ב48 שעות . מומלץ מיני אך אם יש עיסקה מהמשיים לא אתנגד לשמוע. רוב הזמן יסע עירוני. (כמובן חסוכני אמין וכול ה…
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 2 תגובות
- 577 צפיות
שלום, בתכנון שלנו להחליף רכב בחודשים הקרובים. חשבנו על קורולה 2014, והיום צצה האפשרות לקנות מקרוב משפחה ix35 שמורה, שנת 2014. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות, אחת לשבוע נסיעה בינעירונית, 2 ילדים (כסא בטיחות אחד, בוסטר מגביה)+2 כלבים. המרווח מאחור חשוב וכך גודל תא המטען. אמינות ובטיחות משמעותיות גם כן. עקרונית קטגוריית הג'יפונים לא היתה על הפרק עד לאותה הצעה מהיום... מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אנחנו זוג עם שני ילדים קטנים (כסא בטיחות ובוסטר), יש לנו כרגע i30 CW שנת 2011 ואנחנו רוצים לקנות רכב נוסף שיסע בנוחות, בבטיחות ובחסכנות (!) כל יום, מאזור בן שמן לכיוון י"ם, עד נוה אילן וחזרה (כ- 60 ק"מ הלוך חזור). תקציב 35K-45K. בגלל שכבר יש סטיישן במשפחה הכיוון הוא ללכת על רכב חסכוני בדלק, לא גדול אבל גם לא קטן מדי, שיסע כל יום את ה- 60 ק"מ ויוכל להפוך להיות הרכב העיקרי של הבית בסופי שבוע (ולא היונדאי ששותה בסביבות 1/10). התחלנו מהקיה פיקנטו ודומותיה אבל לאור צריכת הדלק הגבוהה של היונדאי שלנו החלטנו ללכת על רכב שיהיה יותר לשימוש משפחתי (נסיעות להורים בשישי בערב, כ- 50 ק"מ) ופחות אישי (רק לעבודה וחזרה). עלו על הפרק- שברולט ספארק, סקודה פאביה, I20. אני יודע שאו…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, לקחתי הרכב לבדיקה סוזוקי סוויפט 2014, נמכרת ביבואן סוזוקי הרשמי בחיפה אחרי טרייד-אין. הרכב במצב תקין לחלוטין , אך בגג יש סימני פגיעות ברד רבים - לא גדולים ועמוקים, אבל במבט שני קל לראותם. מצורף דוח הבדיקה (ועל הדרך המלצה חמה למורדי ממכון מ.מ.מ חיפה - זה רכב שני שהוא בודק ואין על המקצוענות שלו!) המוכר בסוכנות טוען שמדובר בנגיעות קלות, וכל עוד לא הוחלף גג אין ירידת ערך, אפילו לא של שקל. דורש מחירון ולא זז.טוען שאם אני אבוא אליו לטרייד אין בעוד מספר שנים אקבל מחירון. מה דעתכם? לי נשמע שזה משהו שיוריד הרבה מהערך במכירה עתידית.
הודעה אחרונה מאת roni_bel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב, ברושתי פולקסווגן פולו 2010 גיר ידני ואני רוצה להחליף את הרכב לרכב מאותה קטגוריה אבל עם גיר אוטומט. בחיפוש ביד שניה מצאתי פולקסווגן פולו 2015 מנוע 1.2 TSI עם 90 כ"ס וגיר DSG. האם דגם זה של פולו כמו גדם 1.2 105 כ"ס עם תקלות במצמדים ובגיר או שתוקנו כבר התקלות? אופציה נוספת היא טויוטה יאריס, אני יודע שהיא מאוד אמינה אבל לא יודע את רמת הביצועים שלה הגם שהמחיר שלה יותר יקר יחסית לפולו. אציין שאני נוסע ברכב 1000 ק"מ בחודש, רוב הנסיעות הן בין עירוניות אבל למרחק של עד כ 50 ק"מ הלוך חזור, לעיתים (אחת לחודש\ יים תהיה נסיעה ארוכה פה ושם מעל 100 ק"מ. הצפייה מהרכב שיהיה זריז ומהנה לנהיגה לא חלש שבקושי יסחוב ויאיץ, אמיןלא דורש שיא של אמינות- אבל כן לשמור על…
הודעה אחרונה מאת explorer, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום רב, אני מחפש רכב סטודנט שיהיה אמין לשנתיים שלוש הקרובות. חשבתי על גטס. אני נוסע כ 600-800 קילומטר בחודש האם יש דגמים מסויימים שנחשבים בעייתים? מודלים שנחשבים טובים יותר מאחרים? תקלות כרוניות שצריך להכיר? ראיתי גטס 2006 דגם GLS מנוע 1.6 ,פחות ממאה אלף קילומטר במחיר סובב ה13.5K. אני זוכר שדגמי GSL הם דגמים טובים אבל מעבר לזה אני לא יודע כלום. אשמח לקבל כל עיצה מבעלי נסיון. ניב
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- 30 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום חברים, אני מתכוון לרכוש רכב חדש מהיבואן בימים הקרובים בתקציב של 240K-250K. ההיבטים שלקחתי לתשומת ליבי הם טיפולים (בהנתן 3-4 שנים שהרכב יהיה בבעלותי), ירידת ערך, צריכת דלק ורמת גימור (טכנולוגיה וחומרים). עד כה נהגתי בלנדקרוזרים על לנדקרוזרים וכעת בא לי שינוי. הרכבים שאני מתלבט לגביהם הם: audi a4 bmw 3 Volvo s60 Infinity Q50 בכל הרכבים הנ"ל הרפרנס הוא לגרסת הבסיס למעט הS60 ששם מדובר בBusiness. מבחינת משפחה מדובר בזוג עם ילד ואחד שבדרך ורכב זה משמש כרכב יחיד שנמצא רוב הזמן אצל אשתי (אני מתנייד עם אופנוע כבד). עשיתי לא מעט בדיקות ואני חייב לציין שאני די מבורבר, אשמח לקבל את הInputs שלכם. תרגישו חופשי לקטול את הדגמים שבמרכז תשומ הלב שלי א…
הודעה אחרונה מאת idan10, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 11 אלף צפיות
רציתי לקבל חוות דעת על פורד מונדאו טיטניום שנת 2011 מנוע 2000 טורבו, עם 240 כ"ס אני יודע שרכב מנהלים לוקח הרבה דלק, אני קונה אותו בסביבות 45,000 שקל רציתי לברר לגבי התחזוקה שלו כמה עולה בערך להחזיק אותו בשנה והאם יש לו הרבה טיפולים/תיקונים?
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, במשפחה זקוקים להחלפה. מאזדה 2 כרגע ברשותם תימכר. מחירון משוקלל 35 אם תימכר באזור 30 לפרטי או תימסר לטרייד אין בפחות. על זה אפשר להוסיף עוד 20-25 בערך או לחלופין למסור אותה לטרייד ואז להוסיף קצת יותר [עוד 35 נגיד]. לחלופין, אם יש כל מיני אופציות ליס אז אפשר להוציא עד 1000 שקלים בחודש. תקציב לא ברזל אבל אלו הסביבות. דרישה עיקרת: אמינות. הם היו עושים טיפול פעם בשנה והרכב הפגין אמינות מושלמת משך 3 שנים. הרכב יוחזק לכל הפחות 3 שנים ואף יותר. תת-דרישה: מרווח ונוחות. כלומר שיהיה נוח לחיות עם 3 ילדים בגילים 5,3 ושבוע. נסיעות עירוניות+טיולים לצפון מדי פעם. אין שום חשיבות להנאה מנהיגה, כוחות סוס ושאר ירקות. להפך, ערך מוסף זה נוחות, אבזור ושאר דברים. כרג…
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 852 צפיות
היי, אשמח לדעת מה דעתכם על ההתנהלות שהייתה לי מול חברת ליסינג. ניגשתי לאחת מחברות הליסינג הגדולות על מנת לרכוש רכב, בהמלצת נציג המכירות הוזמן רכב שעונה לדרישות שלי ושולמו דמי רצינות של 1000 ש"ח על מנת שהם יעבירו את הרכב לסניף וכו'. כאשר הודיעו לי שהרכב הגיע, הגעתי שוב למקום ודיווחתי על ריג'קטים שהתגלו ברכב, וכמו כן הרכב עבר בדיקה מטעמי, נציג המכירות הבטיח לי שהריג'קטים יטופלו. סיכמתי עם נציג המכירות שאני אגיע לאשלים את העסקה, והוא אישר שהרכב מוכן. רכשתי ביטוח לאותו היום שסיכמתי שאני אאסוף את הרכב, אך במעמד האיסוף של הרכב התגלו ריגק'טים חדשים אמנם מינורים (תאורת בלם, תאורת דרך וכו') אך גם ריג'קט שכבר דיווחתי עליו במעמד הפגישה השנייה אך לא טופל כראוי. …
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
היי יש לי אלפא 147 2002 ידנית שאני אוהב את האוטו ומרוצה אבל אני חושב לעבור אולי לרכב יותר חדיש חשבתי על לנצ'יה אפסילון ראיתי אפשר למצוא במחיר של כ30,000 שח. רציתי לשאול איך הלצ'יה אפסילון ידנית 1200? יש גם 900 מה עדיף? עליות חלקי חילוף, צריכת דלק, נוחות, נסיעה,מחלות וכו' הבנתי שמכני זהה לפונטו? הנסיעות שלי זה בעיר. האם כדאי לעבור מאלפא לרכב הזה? אני ממש אוהב את העיצוב של הנצ'יה וגם את המותג ואני רוצה רכב יחודי יחסית כמו מה שיש לי עכשיו. ירידת ערך ושוק לא מעניין אותי !
הודעה אחרונה מאת niro007, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לקנות סוזוקי גרנד ויטרה 2008 2.0, ואשמח לייעוץ לגבי הרכב הזה. ראיתי שיש גרסה מאובזרת JLX-AL וגרסה לא מאובזרת JLX-A. מה יש בגרסה המאובזרת שאין בגרסה הלא מאובזרת? שמתי לב שהגרסה הלא מאובזרת באה עם צמיגים 16 והמאובזרת באה עם 17. איך זה בא לידי ביטוי בכביש\ בשטח? יש עדיפות ל17 על פני 16? ראיתי שרוב הגרנד ויטרה בצבע שחור. טוב ללכת על צבע כזה? על מה אני צריך להתעניין, להסתכל, לבדוק לפני קניית הרכב ממגרש? האם לרכב הזה יש טיימינג או שרשרת? האם האקסטרה כסף על הגרסה המאובזרת שווה את זה? בשורה תחתונה- מה דעתכם על הרכב? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת mh53, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 875 צפיות
ככל הנראה עוד כמה חודשים אצטרך רכב זול כלשהו על מנת לנסוע 40 ק''מ ביום מהבית לרכבת ובחזרה לתקופה של שנה +-. חובה אמין כמה שיותר וזול ככל האפשר. כמובן שאהיה חייב למצוא משהו במצב הכי טוב שניתן אך אשמח לשמוע הצעות עד כ 10k. Sent from my PRO 6 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום רב, האשה רוצה להחליף את הרכב, וראתה יאריס היברידית. אני לא כל כך מכיר את התחום הזה, קראתי קצת ברשת אבל אני מעדיף לשמוע דעות של האנשים כאן (הנסועה אגב היא כ-20 אלף ק"מ לשנה לפחות). יאריס היברידית, בת 3-4, על מה לשים דגש? מה לבדוק? מה הסיכונים? שמעתי סיפורים על הבטריה ועל הבלמים המיוחדים ועל כך שחייבים ללכת למוסך היבואן וכו. אשמח לפירוט מבעלי טויוטות היברידיות ומאנשים שמבינים ומכירים גם אם לא מחזיקים ברכב היברידי כלשהו. תודה!
הודעה אחרונה מאת spring, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן, אחרי הרבה זמן של מחשבה החלטתי ללכת על האיביזה קופרה לאחר מתיחת פנים. מאובזרת וזולה (בפער ניכר באבזור ובמחיר) מהמקבילה מבית פולקסווגן. את ה208GTI פסלתי כי לא התחברתי לעיצוב. במלאי של סיאט ישנה קופרה אדומה בלבד ואין צפי לשלושה חודשים הקרובים. כרגע ביד 2 מפורסמות שתי מודעות כאשר: מודעה מספר 1 הרכב משועבד ולא נראה כעסקה טובה מודעה מספר 2 - הרכב כבר יד שנייה (פחות משנה על הכביש) מספר שאלות 1. האם מכירים קופרה למכירה? 2. מה באמת ההשפעה של יד שנייה?
הודעה אחרונה מאת daromay, -
קיה - חוויה אישית 1 2
מאת Or Elgavi-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 7 אלף צפיות
היי לכולם, קניתי קיה ספורטאז חדשה שקיבלתי לפני שבוע וחצי. הפורום עזר לי לא מעט והחלטתי לשתף את החוויה גם בגלל החוויה עצמה. שורה תחתונה. ניראה שקיה באופן כללי עדין לא הפנימה את היותה מותג רכבים עם רמת מכירות הגבוהה בארץ. נתחיל בקבלת הרכב, אין איזושהי חוויה או הרגשה טובה, אתה אחד מתוך עשרות אלפים גם בהרגשה לא רק באמת, הרכב עצמו היה מלוכלך במספר נקודות וגם היה נדרש לחזור לפוליש קצר כדי להוריד לכלוך קטנציק בצבע. ההסבר על הרכב היה מהיר ממצה ולעיתים חסר סבלנות, העיקר שאחתום על קבלת הרכב. כשהגעתי לבית גיליתי שאין ספר רכב בתא כפפות. כשהתקשרתי לבקש שישלחו לי או יכינו לי באחת הסוכניות העבירו אותי לכמה וכמה נציגים חסרי סבלנות. עד שהבטיחו לי שישלחו לי הביתה, טרם ק…
הודעה אחרונה מאת Yellow Engine, -
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 196 אורחים (הצג רשימה מלאה)
