Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי גסט 2006-2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני מחפש רכב סטודנט שיהיה אמין לשנתיים שלוש הקרובות.

חשבתי על גטס.

אני נוסע כ 600-800 קילומטר בחודש

 

האם יש דגמים מסויימים שנחשבים בעייתים?

מודלים שנחשבים טובים יותר מאחרים?

תקלות כרוניות שצריך להכיר?

 

ראיתי גטס 2006 דגם GLS מנוע 1.6 ,פחות ממאה אלף קילומטר במחיר סובב ה13.5K.

אני זוכר שדגמי GSL הם דגמים טובים אבל מעבר לזה אני לא יודע כלום.

 

אשמח לקבל כל עיצה מבעלי נסיון.

ניב

פורסם

שלום חבר.

 

יונדאי גטס היא בהחלט בחירה מעולה.

 

בעקרון יש 2 דורות של גטס - עד 2006 ומשנת 2006.

הדור הראשון מגיע עם מנועי 1.35 ומנועי 1.6.

הדור השני לאחר מתיחת פנים מגיע עם מנועי 1.4 ואני לא בטוח אבל יכול להיות שבשנים הראשונות המנועי 1.6 המשיכו.

 

המנוע המומלץ ביותר לדעתי הוא ה-1.4 בדור שני.

מנוע אמין שאמור להיות חסכוני יותר מה1.35.

 

לגטס חלקי חילוף זולים מאוד.

יש לה מספר מחלות קטנות זולות יחסית לתיקון - כמו תושבת מנוע עליונה.

 

חשוב לקנות רכב שמור ומטופל וככה תזכה לאמינות והנאה לאורך הרבה שנים בעלויות אחזקה נמוכות.

 

מבחינת רמות גימור. היו הרבה לאורך השנים.

העיקריות:

GLF - נפוצה בעיקר בחברות ההשכרה. פחות מומלצת.

GLI - רמה גבוהה יותר המציעה אבזור בטיחותי מלא, אך פינוק חלקי (לדעתי רק 2 חלונות חשמל).

GLS - הרמת גימור הכי גבוהה, חשמול מלא (מראות, חלונות וכו').

 

בדור 2 הGLI נקראה FUN בשלב מסויים ונמכרה עם צבעי פנים מיוחדים (אדום כחול).

 

יש גם משהו שנקרא GLX.

 

בכל מקרה - תתמקד בדור 2 מנוע 1.4 לא GLF. יש המון כאלו בשוק.

רק רכב שמור ומטופל. שווה לשלם בשביל אקסטרא.

פורסם

תודה רבה על המענה והפירוט!

עשית לי קצת סדר בראש Nakamichi

כיצד אני יכול לדעת האם הדגם המסויים שראיתי (2006 GLS מנוע 1.6 ) הוא לאחר מתיחת פנים?

מדובר ברכב מאוד שמור ולכן אני לא רוצה לפספס את ההזדמנות במידה והבדיקות יהיו תקינות.

פורסם

גטס דור I:

 

מאחורה:

14072008_181842_7648657066_.jpg

מקדימה:

1555_1464785952_16213.jpeg

 

 

 

גטס דור 2:

 

מאחורה:

getz-(2)_Wa.jpg

 

מקדימה:

 

29112009_184253_1182081300_.jpg

 

בעיקרון דור 2 - פנסים שונים קדימה ואחורה ופגושים שונים.

כפתור חירום (המשולש) בתוך הרכב עגול.

פורסם

את הצריכת דלק חפש באתר kml.

 

יש הרבה סיפורים על הצריכת דלק של הגטס. בעיקרון היא עושה במנוע 1350 (הבזבזן) בערך 1:10-11.

 

זה לא שבתקציב שלך תמצא פריוס.

 

לעומת זאת, עלויות האחזקה הנמוכות והנסועה היחסית נמוכה שלך - יפצו על כך בהחלט.

פורסם

נראה שיש טעות באתר והכוונה היא לגיר אוטומטי.

שים לב שבפירוט של תיבת ההילוכים, מופיע "ידני" (מוקף בכחול) אך מספר ההילוכים הינו "4" (מוקף באדום), כאשר לגיר ידני יש 5 :)

 

getz.png

פורסם

בנסועה של 600 ק"מ בחודש אין לצריכת דלק הרבה משמעות.

 

נניח גטס 1600 תצרוך 1 ל 9, זה 400 ש"ח בחודש.

 

רכב אחר מאוד חסכוני יצרוך 1 ל 13, זה 280 ש"ח בחודש. לא כזה הבדל גדול.

 

אין הבדל במנוע 1600 לפני ואחרי מתיחת פנים.

אל תתלהב מהקילומטרז' הנמוך. אוטו צריך לנסוע, בלאי ברכב שעומד הרבה הוא לפעמים יותר גבוה מבלאי ברכב שנסוע ואנשים שנוסעים מעט נוטים לא פעם לדלג על טיפולים. אין ESP בגטס GLS בשנת 2006.

 

אוטו פשוט ואמין, 1.6 סוחב טוב, מאובזר בדגם הזה אבל איכות נסיעה שלו לא הכי טובה, לא כייפי לנהיגה ולא נוח.

 

 

לא ממליץ לקנות אם אין הסטורית טיפולים מסודרת.

 

 

פורסם

חכה כשתכנס שוב ליד 2, אחרי שלמדת קצת... ותראה כמה חרטטנים וחסרי מודעות יש שם.

נותן לך טיפים כדי שלא תפול בפח!

1. עד שנת 2007 תסתכל על הצבע של הידיות והמראות . שחור? אל תקנה, אבזור נמוך. צבע רכב? תקין , אבזור של gli ומעלה.

מעל 2007 תבדוק את הדברים הבאים:

2. חפש תמונה של פנים הרכב ובדוק אם במשולש שצמוד למראה מבפנים יש את הידית הזזה הידנית של המראה, אם יש - אל תקננ. מדובר ברמת האבזור הנמוכה.

3. מוכרים רושמים על רכב glf שהוא בכלל gls לכן לפני שבכלל תסע לבן אדם תתקשר ותברר לגבי האבזור. יש/אין מראות חשמל? (אין - רד מהקניה. יש - המשך הלאה)

יש/אין 4 חלונןת חשמל? (יש-מדובר בgls . אין- מדובר בgli)

Gls gli בשנתונים ההתחלתיים של דור שני 2006 2007 לא אמורים לעלות יותר מ12 אלף לרכב במצב טוב.

אני גם מחפש כרגע אחת לאחותי, אחרי שיש אצלי אחת כבר 40 אלף, ולזוגתי גם קניתי gli דור שני.

Glx דגם שלא באמת קיים טכנית, לדעתי מדובר בgls עם מנוע 1400 וזה הכל.

 

צריכת דלק לדגם ידני:

במנוע 1350 הראשון צריכה של 1:14.6 ממוצעת נמדדה אצלי במשך 35 אלף קמ

במנוע 1400 אפשרי להגיע ל1:16 משולב (ע"פ מאיר platinum)

במנוע 1600 צריכה של 1 ל12.

 

צריכת דלק אוטומט:

במנוע 1350 מגיעה ל1:10-11

במנוע 1400 מגיעה ל1:13

במנוע 1600 מגיעה ל1:10-11

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...