Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

כפי שאני מבין ,כל כמה שנים היצרן מחליף את צורת הדגם (ובתוך אותן שנים עושה עוד מתיחה)

כשנכנס הדגם החדש אזי מחירו במחירון גבוה משמעותית מהדגם היוצא.

האם כדאי"להתאמץ" ולשלם עוד קצת כדי לרכוש את אותו הדגם או שזה מיותר?

לדוגמא

ברשותי קורולה 2010 שמחירה49 אלף ואני מעוניין לשדרג.

מחיר 2013 הוא 71 אלף ואילו 2014 עולה 85 אלף.

מה דעתכם?

תוד

פורסם

תעשה נסיעת מבחן בדגם 2014, ותחליט אם ההפרש שווה לך

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בשנת 2013 יש כבר את הדגם החדש, תוכל למצוא גם ב 80,

אם זה שווה - תלוי בכיס שלך, אבל זה לא תשלום לעד, גם כשתמכור יהיה אותו הבדל כמעט במחיר, -השקעה,

מה גם שאם אתה הולך על הצורה הישנה אז תבדוק שנה קודם אולי יש מחירים הרבה יותר נמוכים ואז ההפרש יותר גדול.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שוב שלום,

מבקש לחדד את השאלה.

ברשותי קורולה 2010 שמחירה 57,000 שח,

אני נוסע כ30,000 קמ בשנה, כרגע אני עומד על 145,000 קמ. אני מתלבט להחליף היום את הרכב או לחכות לעוד שנה ואז אני אהיה על 175,000 קמ.

בגדול אני מרוצה מהרכב,אבל מפחד שפתאום יצוצו בעיות ולכן שוקל להחליף.

בדכ אני מחליף רכב ב"מגרש" כי אן לי זמן להתעסק בקניה ומכירה. המגרש רוצה בין 5-8 אלף על החלפה.

השאלה אם להחליף כל שנתיים נניח ואז אני נהנה מרכב חדיש ותקין אבל משלם יותר בהחלפה....

שאלה שניה, אני רואה שבארבע-חמש שנים ראשונות של רכבים יש ירידה דרסטית במחירון.

האם זה יהיה נכון שיהיה כדאי להחליף רכב לפני שנים אלו על מנת לא לספוג את הירידה במחירון?

תודה לעונים

פורסם

לא אמורות לצוץ בעיות מיוחדית בדגם הזה גם לא עם קילומטראז' כפול (בהנחה שאתה מטפל לפי הספר) שכן שלי מכר עכשיו אחת 2009 עם 470,000 ק"מ ללא בעיות מעבר לטיפולים. (ואני מכיר עוד כמה כאלה...)

 

מצד שני יהיה די קשה לקבל מחיר ראוי על מכונית עם 175000 ק"מ, כך שאולי בכל זאת שווה להחליף.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לדעתי, כשנוסעים הרבה הדבר הכי משתלם הוא להחזיק באוטו 7-8 שנים, אחרי זה למכור בזול באופן פרטי ולקנות חדש (הכוונה לחדש לגמרי).

זה יותר כלכלי ויותר נוח מאשר בתקופה זו להחליף 3 פעמים מכונית משומשת במכונית פחות משומשת ובמיוחד כשאתה משלם פערי תיווך.

 

 

אין שום בעיה להגיע עם הרכב ל 300.000 ק"מ בהנחה שאתה מטפל בו כמו שצריך.

 

 

פורסם

יש משהו בדבריך.

אם לדוגמא קורולה חדשה עולה 127 א. ושלי היום עולה 57. ההפרש הוא 70 א על פני 7 שנים.

אם הייתי מחליף רכב 3 פעמים בתקופה הזו (כל שנתיים וחצי) הייתי משלם בכל פעם כ6-7 על החלפה ועוד כ18-20 על המחירון > יחד זה כ 25 א.

אם נכפיל ב3 החלפות זה כבר 75 א.

החישוב הגיוני?

×
×
  • תוכן חדש...