Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הראיתי לאייל בכבודו ובעצמו כתם חלודה על המכסה מנוע, אמר לי אל תדאג.

הוא פשוט צבע מעל החלודה במקום לטפל בה קודם.

ותנחש למי יש שוב כתם חלודה באותו מקום על המכסה מנוע.

פורסם

מתבאס לשמוע.

אצלנו במשפחה הוא טיפל בכמה וכמה מכוניות מעולה. אני לפני צביעה כלשהי לרכב שהפעם בבעלותי האישית וערערת אותי.

 

בקשר למוסך פחחות וצבע, יש גם את גדעון לוי שאיתו אין לי ניסיון אבל הרבה חברים מרוצים עד הגג.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
איך אתה לא מכיר מוסך אבל ? זה כמו לא להכיר רופא שיניים... אתה לא עושה טיפולים ?

 

אם לא היה ברור מההודעה המקורית, אז אינני ירושלמי וגם לא מהאזור. כמובן שאני מכיר שלל מוסכים ופחחים, אבל ממש לא בקרבת הרכב.

 

בכל מקרה, מעדכן כי הפור נפל על טסט ליין. הופתעתי לגלות שלאף מכון בירושלים אין דינמומטר (לפחות זה מה שטוענים בטסט ליין ואני מניח שהם מכירים את התחרות). למעט העדרו, הבדיקה עשתה רושם מקצועי, והסיכום כלל כסת"חים מינימאליים בלבד. בסיכום בע"פ, שהיה מפורט, ניתן היה להבין כי אין להם משמעות אמיתית. לצערי לא שיתפו פעולה עם רצוני לפסול את הצמיגים של הרכב, שאמנם חנה בחנייה מקורה ונסע מעט, אך הינם כבר כמעט בני חמש. במאמר מוסגר אציין כי יתכן שלאור החסימה של כביש 1 והחסימות הנלוות לה, המכון היה כמעט ריק ביום שישי בבוקר ולכן היו סבלניים מאוד עמנו, אך ההתרשמות הינה בהחלט חיובית.

 

הרכב כמובן נרכש על ידי אבי ועבר להתגורר במישור החוף :-D

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מונדיאו אקובוסט

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...