Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא עד כמה חשוב לך הסמל שבקדמת הרכב. אם יוקרה היא שיקול אז רוב הרכבים שהציעו לך (פרט לללקסוס ואולי לפאסאט) לא רלוונטיים

.We apologise for the inconvenience

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראשית תודה רבה לכל מי שהגיב, זה לא מובן מאליו שאנשים עוצרים באמצע היום עבודה בכדי לעזור לאדם שאינם מכירים ועל זה אני מודה.

קראתי את כל התגובות בשקיקה,

הסופרב והמאזדה הן חסרות קצת קלאס ולשאלה האחרונה באשכול לצערי אני חייב את הסמל מקדימה מסיבות כאלה או אחרות.

הls היתה מבחינתה אידיאלית איך איני רוצה היברידית עד שלא אראה מחקר שריר שמצביע על אמת קרינה נמוכה.

כרגע זה לא בראש מעיניהם שלא יצרניות הרכב אך כשהן יבינו שיש קהל שלם שיקנה את הרכב שלהם רק אם יהיה ציפוי עופרת/השראה נגדית הן יתחילו לעשות את זה, עד אז אני אוותר על היברידיות ועל אחת כמה וכמה על חשמליות.

כרגע הבמו 3 והאינפינטי עומדות לנגד עיני כפיבוריטות כיוון שבניגוד לאמור כאן הבמו 3, די מרווחת.

הבעיות הן שהבמו 3 אמורה להתחלף עוד שנה שנתיים דבר שיגרור ירידת ערך די גבוהה בעוד שהפרמטר הכי חזק שלה הוא דווקא שמירת הערך שלה בניגוד לטיפולים היקרים.

האינפינטי לעומתה אוכלת הרבה יוצר מדי דלק והמנוע יחסית חזק מדי לטעמי.

הa4, היא חדשה אך גוררת ירידת ערך מאסיבית ואילו הוולבו כאמור היא לא מרווחת מספיק.

אשמח לעוד תגובות אם יש כאלו,

דן.

פורסם

אפשר לשאול רק למה חייב את הסמל מקדימה? סתם מעניין אותי המניע...:-o

 

בנוגע לדגמים, מבין האפשרויות שרשומות למעלה לדעתי הייתי הולך על האינפינטי.

 

חוץ מזה, אם התקציב גמיש במקצת אז הייתי רוצה להוסיף לך עוד 2 רכבים. הראשון הוא קאדילק ATS, אשר עולה לפי המחירון 269 אלף ש''ח. שמתי לב שלאחרונה קאדילק עושים לא מעט אירועי מכירות ככה שלדעתי תוכל להשיג את הרכב סביבות ה250 בלי יותר מידי בעיות. חשוב לציין שקאדילק עוברת מהפכה כרגע וזאת אפשרות לא רעה לדעתי. הרכב הנוסף השני הוא היגואר XE. המחירון שלו עומד על 289 לפי מה שזכור לי, אך חבר השיג ב262 לפני כחודש, ככה שיש גמישות. לדעתי תחשוב עוד פעם על התקציב ותלך לבחון את הרכבים, אין לך מה להפסיד :wink:[h=1][/h]

פורסם

היגואר רכב מעניין,מאד מהנה לנהיגה,נוח,מעוצב,שווה בדיקה,מעבר לכך הבימר בהחלט שווה התייחסות,בקצב שהדגמים מוחלפים היום תמיד יהיה דגם משופר וחדיש יותר מהקודם.

פורסם

בתקציב הזה קונים Q50 2 ליטר טורבו עם מנוע של מרצדס. על אחזה זללנות מדובר? לגבי הקרינה היה כמה מחקרים. הקרינה החשובה נוצרת ממכלולים נעים כמו גלגלים וכדומה והיא זהה ברכבים רגילים והיברידיים. עשו בארץ מדידות בכל מיני מקומות במספר רכבים. הכי קורנת הייתה מאזדה 6 במושב ימין קדמי. לך תדע.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

ע''פ הדרישות והצרכים שפירסמת אין ספק שהBMW עונה על צרכייך, תצרוכת דלק טובה, אחזקה סבירה, שמירת ערך טובה ביחס לסגמנט הפרימיום.

הוולוו, שברולט, קאדילק... סובלות מצניחת מחיר כמשומשות.

הלקסוס מיושנת מדי, האינפיניטי אכן מתחרה ראויה אך גם היא איננה עונה על מרבית הצרכים שלך ונופלת אל מול הבימר.

בהצלחה!

פורסם

ראשית, אני רוצה להתייחס לנושא הקרינה או נושא השדות האלקטרומגנטיים.

למעשה מתחלק לשדה חשמלי ושדה מגנטי.

השדה המגנטי הוא זה ש'מדאיג' את כולם.

באופן טבעי, בכל כבל, תייל, חוט וכו' שזורם בו זרם, יש שדה מגנטי. בקיצור, מבלי להיכנס להסברים פיזיקאליים, בכל רכב יש שדה מגנטי. מנצלים את חוסר הידע לפאניקה.

מצד שני, לא מפרסמים בדיקות כדי לא לעורר פאניקה מיותרת. אגב, מהמכשיר הסלולרי יש יותר קרינה.

 

שנית, לגבי ירידת ערך, אפשר לבדוק בקלות המחירון משומשות את ירידת הערך. תמוהה בעיני שמי שהולך להוציא סכום כזה מתחיל לחשב ירידת ערך. זה מזכיר את הפתגם- מי שהולך להשתכר לא סופר את הכוסות ששתה....

לדעתי, חבל להוריד את הפלח של ההיברדיות מסיבה זו.

פורסם

א.

shai_ka - למה מפתיע? תחשוב שירידת הערך בפרק הזמן שהוא מחזיק את הרכב, יכולה להגיע גם ליותר מ-100 אלף ש"ח. זה שטויות במיץ שאנשים תמיד אומרים "מי מחפש רכב בכזה סכום לא דואג לכסף" או "מה אכפת לך מדלק" וכאלה.

 

ב. מבחינתי, הייתי בוחר בסדרה 3 ללא ספק. הרכב נראה טוב, מגיע מאובזר מאוד, איכות מעולה, וגם מקדם ה"קלאסה" שאתה מחפש ינצח. ולו מהסיבה שרוב ה-3 שאתה רואה על הכביש כיום הן משומשות ולפני מתיחת הפנים, הרכב אחרי מתיחת הפנים קיבל לדים בכל חור וכו', יציאת מפלט כפולה גם בגרסאות הבסיס מה שמקנה לרכב מראה של פרימיום ומבדיל אותו משאר הרכבים.

 

ג. לא יודע בדיוק איזו סדרה 3 תוכל לרכוש היות ומדובר על רכב שעלותו כחדשה מגיע לכ-300 אלף בגרסאות הבסיס. יש גרסה נמוכה יותר, עם ה-134 סוסונים שאותה לא תראה בקטלוגים וכו', שאותה מוכרים בעיקר לליסינג, שאולי תיכנס בתקציב.

 

ד. אם חשוב לך סמל תשקול אולי את "הגרסה הסינית" של מרצדס, הלא היא ה-CLA/A.

 

הלקסוס לדעתי והאינפיניטי יתנו לך תמורה מרבית למחיר מבחינת החבילה הכוללת שתקבל - מנוע, אבזור, סמל.

 

מבחינת קרינה וכו' - בולשיט. הרכב לא יפלוט יותר קרינה מטלפון, WIFI, כבל חשמלי, מיקרוגל.

פורסם

חבר, אף אחד לא קוטף כסף מהעצים עד כה נסעתי על לנדקרוזר חדשה כדרך קבע שהיא יותר יקרה מכל אחד מהדגמים הנ״ל ועדין חורה לי על אובדן ערך.

כמנהל אני תמיד מסתכל על מה אני מקבל ותמורת כמה כסף, ירידת ערך היא עוד פרמטר מתוך שלל פרמטרים.

לנושא הקרינה, כמהנדס חשמל עם שני תארים מהטכניון אני יודע מה זה השראה ויודע לקריא מחקרים.

״בולשיט״ היא מילה חזקה מדי ופופוליסטית מדי על נושא יותר מדי שנוי במחלוקת.

 

אחלה סופש.

פורסם

דני, אם הסמל באמת חשוב ויש אפשרות לחרוג מעט מהתקציב, מה עם מרצדס C בגרסא הבסיסית? להבדיל מA ונגזרותיה, מדובר על מכונית שהיא מרצדס אמתית עם הנעה אחורית, נוחה ואיכותית.

 

לא התייחסת לאלפא ג'וליה שהציעו לך. אני חושב שזאת אופציה מעולה, מדובר על רכב מעוצב, עם ניהוג מעולה, וסטייל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
להבנתי, אתה מכוון לרמת סדאן פרמיום.

לרשימה שציינת הייתי מוסיף גם הלקסוס is3oo.

מהרשימה שהצגת אני יכול לציין כי לוולוו ספסל אחורי צר. למבוגרים גבוהים קשה לשבת בו. אם מדובר בילד, אני מניח שלא תהייה בעיה. בנוסף, הדגם די ישן וככל הנראה יתחלף בקרוב, כלומר תהייה לו ירידת ערך גבוה.

אני מציע לך לבצע נסיעות מבחן. הבחירה צריכה להיות שלך. גם אם ימליצו לך על רכב אתה צריך לנהוג בו.

כמו כן, גם אני מוסיף המלצה חמה לסופרב.

 

אי אפשר להשוות את הסופרב ללקסוס/ אודי/ ב.מ.וו/ וולו מבחינת מותג. נסיעת מבחן בכולן תפתור את הבעיה.

המחליפה של ה-s60 תגיע ב-2019.

פורסם (נערך)

DannyDin,

1. ברור לי שכסף לא גדל על העצים. קניית רכב, בהרבה מקרים הינה קנייה רגשית. כך גם נראה לי במקרה שלך. כבעל 2 תארים מהטכניון אתה בוודאי יודע שהופכים את האחוזים לשקלים, ירידת הערך מרכבי פרמיום היא גדולה. ירידת הערך הינה נגזרת, בין השאר, לביקוש של הרכב בשוק המשומשות, ברגע המכירה. אני גם מניח שתוכל להסיק את המסקנות מירידת ערך הדגמים השונים ממחירון המשומשות.

2. לא ציינתי ולא הזכרתי את המושג "השראה". התייחסתי לנושא השדה המגנטי, מבלי להוסיף עוד הסברים....

3. לתגובה של asafasraf, לא השוותי את הסופרב לרכבי הפרמיום, ציינתי את המלצתי. בנוסף, לדעתי, הסופרב נותנת תמורה נאה ביחס לעלות, גם אם מתייחסים לירידת ערך.

עריכה אחרונה על ידי shai_ka

×
×
  • תוכן חדש...