אנחנו זוג עם שני ילדים קטנים (כסא בטיחות ובוסטר), יש לנו כרגע i30 CW שנת 2011 ואנחנו רוצים לקנות רכב נוסף שיסע בנוחות, בבטיחות ובחסכנות (!) כל יום, מאזור בן שמן לכיוון י"ם, עד נוה אילן וחזרה (כ- 60 ק"מ הלוך חזור). תקציב 35K-45K.
בגלל שכבר יש סטיישן במשפחה הכיוון הוא ללכת על רכב חסכוני בדלק, לא גדול אבל גם לא קטן מדי, שיסע כל יום את ה- 60 ק"מ ויוכל להפוך להיות הרכב העיקרי של הבית בסופי שבוע (ולא היונדאי ששותה בסביבות 1/10).
התחלנו מהקיה פיקנטו ודומותיה אבל לאור צריכת הדלק הגבוהה של היונדאי שלנו החלטנו ללכת על רכב שיהיה יותר לשימוש משפחתי (נסיעות להורים בשישי בערב, כ- 50 ק"מ) ופחות אישי (רק לעבודה וחזרה).
עלו על הפרק- שברולט ספארק, סקודה פאביה, I20.
אני יודע שאולי אני קצת מגזים עם הבקשות אבל אמינות זו נקודה חשובה מאוד.
אשמח לשמוע דעות על הנ"ל וגם על אחרים שלא ציינתי. התקציב קצת גמיש. אבל קצת
תודה