Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

התלבטות בקניית רכב שני למשפחה.

אנחנו זוג +2 קטנים.

הרכב הראשי הוא יונדאי I30 2010.

מחפשים רכב נוסף.

 

עקב התעקשות האישה, רק אוטומט.

מתלבטים בין משפחתית נוספת לסופר מיני.

רכב אחד יעשה נסיעות של שעה+ כל בוקר בפקקים (כביש 5 לכל אורכו), בגלל זה יהיה נחמד להביא משהו חסכוני על הדרך...

הרכב הנוסף יעשה כנראה נסיעות קצרות יותר.

 

אנחנו לא סגורים בדיוק על הדגם/סגנון שנלך עליו, ולכן אשמח לייעוץ.

 

אופציות שבינתיים חשבתי עליהן או קיבלתי הצעות ממכרים שעובדים בליסינג/מגרשים:

 

סוזוקי סוויפט, 2008, יד ראשונה פרטית, 90K ק"מ, דגם מפואר.

34K שח.

על פניו נשמע לא רע, אבל קצת מבאס להוציא סכום כזה על שנה כזו... לא?

מה גם שהבנתי שהיא לא כזו חסכונית- ז"א לא בהכרח תהיה הרכב שיעשה את הנסיעות הארוכות בבקרים..

 

מזדה 2 סדאן, אקטיב, 2011, 113K ק"מ, יד ראשונה ליסינג (לא ביררתי עדיין איזה).

39K שח. מקווה שאפשר להוריד עוד את המחיר.

איך השוק של הרכב הזה? מומלץ בכללי? חסכוני בדלק הבנתי שהוא לא..

 

אופציות אחרות שחשבנו עליהן:

מיצובישי ספייס סטאר 2013 (נראה לי אחלה בחירה אבל אני חושב שקשה בתקציב הזה...)

סיריון

 

קצת מפוזרים, אני יודע :-D

אשמח לייעוץ מהאופציות שנתתי או רעיונות אחרים..

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי krembo25
פורסם

המאזדה 2 לא כ"כ חסכונית. משום מה לסדאן יש שוק חלש יחסית לפי מה ששמתי לב לעומת ההאצ'בק שהשוק שלה חם.

שים לב שאם הרכב מליסינג כנראה מדובר ב- active שהיא גרסא די ערומה וכוללת רק 2 כריות אוויר.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

כן זו אכן האקטיב.

מה שכן, בסדאן האקטיב גם מגיעה עם 6 כריות אוויר.

 

אבל העלת נקודה שבאמת עניינה אותי- מצב השוק של הסדאן.

הוא יותר חלש מההאצ'בק?

פורסם

אני חיפשתי המון זמן האצבק עד שמצאתי אחת במצב טוב. מההתרשמות שלי (אולי אני טועה) נראה לי ששל הסדאן חלש יותר.

בכל אופן אמרת שחשוב לך חסכוני וחסכונית היא לא. אני מקבל צריכה של 1/10-11 כאשר יש לי הרבה נסיעות קצרות\פקקים\עירוני.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

כן אני יודע שהיא לא כזו חסכונית, אבל אני חושב שרוב האופציות בסגנון הזה לא כאלו חסכוניות...

 

רעיונות אחרים? איך הסוויפט שרשמתי?

פורסם

הסוויפט ישנה מדי (לדעתי) - קח בחשבון שבעוד שלושה חודשים ימלאו עשור למכוניות הרשונות משנת הדגם 2008.

 

בתקציב תכנס ניסאן אקו מיקרה 2011/12 שתתן לך רכב חדש יחסית, אמין, ומאד חסכוני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חושב ברצינות על המיקרה.

למרות שלא שלם עם זה, הייתה לאשתי בזמנו מיקרה מהעבודה מהשכרה לחודש בערך.

הרכב היה נשמע כמו טרקטור בערך...

מה צריכת הדלק האמיתית שלה?

 

יש המלצות נוספות בתקציב הזה?

פורסם

צריכת הדלק האמיתית של היא כ-15 ק"מ לליטר - והיא בחירה טובה לדעתי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם אין לכם בעיה עם גיר רובוטי, תוכלו לקנות פיאט פונטו איבו 2011-2012. רובן פרטיות בשוק. רכב מאובזר, מרווח יחסית לסופר מיני וחסכוני בדלק.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

האמת שחשבתי על האפשרות הזו.

נראית טוב יחסית (לטעמי), מאובזרת וזולה.

קצת מפחיד אותי הגיר הרובוטי....

איך הגיר מבחינת אמינות? והרכב בכללי?

אגב, יש דגם שמומלץ מבין האפשרויות (ראיתי שיש דגם מסויים עם חלון גג שלא מצוין ב icar...)

 

המלצה טיפה שונה אבל טובה, ניסן טידה הצ'בק, אמינה מרווחת ונוחה עם צריכת דלק הגיונית 1/12 בערך.

 

די נדירה ביד 2.... ויקרה טיפה ממה שראיתי אם במצב טוב..

פורסם

הפונטו בסה"כ רכב אמין אם טופל כמו שצריך. גם הגיר אמין. צריך רק להתחבר אליו ולהבין שזו תחושה אחרת מאוטומט פלנטרי. לכן, הכי טוב לחפש רכב שמוצא חן בעיניך בלוח ולקחת סיבוב משמעותי על הרכב כדי להחליט אם מתאים. יש בלוח לא מעט רכבים פרטיים עם קילומטראז' לא גבוה.

הדגם עם חלון בגג וג'אנטים נקרא 150TH ויצא לרגל 150 שנה לפיאט. הוא מאובזר יותר. מבחינה מכאנית אין הבדל

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

Nצטרף להמלצה על ניסן טידה 5 דלתות רכב אמין מאוד ברמה ביטחותי מאוד גבוהה וצורך דלק ברמה סבירה.

יש לי את הטידה ה4 דלתות הגירסה המפוארת אשמח לעזור.

×
×
  • תוכן חדש...