Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I20


maxg50
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רוצה לרנות אוטו משפחתי יד 2 .עד 55K אני ראיתי הרבה חוות דעת בעד היונדאי i20 השאלה שלי אליכם האם באמת כדאי לקנות אותה כי ראיתי גם ביקורות נגד ביגלל הגיר 4 הילוכים אוטומט שלה והכיסאות הלא נוחים(לא יודע כי לא ניסיתי בעצמי עדיין)

מה אתם מציעים האם יש מכוניות משפחתיות משנת 2012 והילך שיכולות לתת מענה טוב למחיר וחיסכון טוב בדלק שלא יהיו ממש חלשות?

פורסם

היונדאי I20 לא רכב משפחתי אלא מכונית סופר-מיני,

אתה צריך להגדיר את הצרכים שלך כדי שנוכל לעזור לך להתאים את הרכב(נוחות,צריכת דלק,אמינות,ביצועים וכו').

 

בחסרונות הI20 לא מרווחת כמו משפחתית, הגיר האוטומטי המיושן יוצר צריכת דלק גבוהה וביצועים לא להיט - ביתרון שלו הוא אמין מאוד..לכן חשוב שתגדיר צרכים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
היונדאי I20 לא רכב משפחתי אלא מכונית סופר-מיני,

אתה צריך להגדיר את הצרכים שלך כדי שנוכל לעזור לך להתאים את הרכב(נוחות,צריכת דלק,אמינות,ביצועים וכו').

 

בחסרונות הI20 לא מרווחת כמו משפחתית, הגיר האוטומטי המיושן יוצר צריכת דלק גבוהה וביצועים לא להיט - ביתרון שלו הוא אמין מאוד..לכן חשוב שתגדיר צרכים.

מצטער אתה צודק לא הגדרתי את הצרכים שלי ממש .

אני מחפש מכונית בגודל בינוני בין אם זאת תהיה משפחתית קטנה או סופר מיני יחסית מרווחת.

רציתי לקנות את הI30 אבל היא טיפה יותר מידי יקרה לשנים 2012 והילך יחסית לקילומטרים עלייה.

לכן הלכתי על הI20 כי אמרו לי שהיא גם אמינה וטובה.

 

אני מחפש אוטו שלא יצרוך הרבה מידי דלק אך לא יהיה חלש מידי גם.

שיהיה אמין כי אני קונה אוטו יד 2 אני לא רוצה להיות איתו הרבה במוסך אני מתכוון להחזיק את האוטו בערך 5-6 שנים עד למיכרה שלו.

 

כמו שכבר אמרתי מבחינת ביצועים שיהיה אוטו לנהיגה יומיומית לא חשוב לי שיההיו לו ביצועים מטורפים שיהיה נוח לנסיעה יומיומית לא ארוכה מידי.

אני מקווה שזה דרישות מספיק טובות כדי שתעזרו לי לבחור או להציע על אוטו .

תודה.

פורסם

היונדאי אמינה אבל לא מצטיינת בתחום הביצועים וצריכת דלק.

לאיזה צריכת דלק אתם מצפים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
היונדאי אמינה אבל לא מצטיינת בתחום הביצועים וצריכת דלק.

לאיזה צריכת דלק אתם מצפים?

בין ה14ל 18 אם זה ריאלי בכלל למכונית כזאת...

הבנתי שהפיג'ו 208 טובה יחסית . זה נכון ?

איך היא מבחינת עלות טיפולים וכו?

כיד שנייה כמובן , בנוסף שחכתי לציין שלא משנה ידני או אוטומט מה שיותר טוב .

פורסם

הפיג'ו 208 ידנית יכולה להיות לך פתרון מצויין - חסכונית משמעותית מהI20 באותו כסף אתה יכול לקנות אחת חדשה יותר (ב55 אפילו אחת מודל 2015) עם ביצועים שלא שונים מהI20 וצריכת דלק שציינת ריאלית בהחלט(הI20 האוטומטית עושה באיזור ה1-11 בממוצע).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
הפיג'ו 208 ידנית יכולה להיות לך פתרון מצויין - חסכונית משמעותית מהI20 באותו כסף אתה יכול לקנות אחת חדשה יותר (ב55 אפילו אחת מודל 2015) עם ביצועים שלא שונים מהI20 וצריכת דלק שציינת ריאלית בהחלט(הI20 האוטומטית עושה באיזור ה1-11 בממוצע).
איך הפיג'ו מבחינת עלויות תיחזוק וטיפול? היא יקרה יחסית או שהיא בסדר?
פורסם

ה208 נוחה יותר ובעלת איכות חומרים טובה יותר,אבל אם מדובר על האוטומטית אז אמנם היא חזקה יותר מהיונדאי אבל גם לא מצטיינת בצריכת הדלק.

אם אתה מחפש ידנית אז בתקציב שלך אפשר רכב חדש כמו הדאציה סדנרו,מרווח טוב מאחור מושבים נוחים,מציע לגשת לראות אותה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ב 55 אלף אתה קונה הונדה ג'אז, בערך 2012, רצוי לא היברידית - יותר מרווחת, יותר חסכונית ויותר סחירה מאשר יונדאי i20.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הדאצ'יה יכולה להיות אופציה מעולה - בפנים מדובר ברכב מאוד פשוט ועם אווירת "לאוקוסט" - יש כאלה שמפריע להם יותר יש כאלה שפחות, היתרון? סופרמיני בגודל מלא במחיר של 55K.

 

הגאז' חוץ מהמרווח והשם האלמותי של הונדה(שמתבטא בסחירות) אין לו שום יתרון על ה208(הידנית) או הסנדרו - מדובר ברכב עצל בעל גימור פנים עם תחושה זולה הרבה יותר ממה שהוא שווה ומודל 2012 מדובר ברכב שעבר עוד 4-6 שנים שלמות על כבישי ארצנו ביחס לרכבים כמעט חדשים או אפילו חדשים לגמרי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
הדאצ'יה יכולה להיות אופציה מעולה - בפנים מדובר ברכב מאוד פשוט ועם אווירת "לאוקוסט" - יש כאלה שמפריע להם יותר יש כאלה שפחות, היתרון? סופרמיני בגודל מלא במחיר של 55K.

 

הגאז' חוץ מהמרווח והשם האלמותי של הונדה(שמתבטא בסחירות) אין לו שום יתרון על ה208(הידנית) או הסנדרו - מדובר ברכב עצל בעל גימור פנים עם תחושה זולה הרבה יותר ממה שהוא שווה ומודל 2012 מדובר ברכב שעבר עוד 4-6 שנים שלמות על כבישי ארצנו ביחס לרכבים כמעט חדשים או אפילו חדשים לגמרי.

אמרו לי להתרחק מפיג'ו בכללי

מה אתם אומרים על סיאט איביזה לעומת היונדאי? או אפילו הקיה ריו ?

פורסם

אומרים הרבה דברים,אבל הגעת לפורום רכבים ואנשים פה כן ממליצים על הפיגו כניראה הם יודעים דבר או שניים.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אל תיתפס לסטיגמות חבר..סך הכל הדגם רץ שנתיים בשוק ולא דווחו בעיות.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

אתה מתכוון לפיג'ו?

×
×
  • תוכן חדש...