Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, שוב אני פונה לעזרתכם,

 

אני מחפש רכב סופרמיני\משפחתית, חשוב שתהיה מודל 2010 ומעלה (עדיפות לגבוהה יותר), וגם שעברה ק"מ ממוצע יחסית, אוטומטית, לא רובוטית, ויד ראשונה בלבד, אילו רכבים הייתם מציעים לי, אני לא יודע מה לבחור מכל הרכבים, לא מעוניין בצרפתית.(ראיתם את הנקודה? וצריכה להיות סימן קריאה אחרי הסוגר הבא)!

 

מה הצעותיכם? איזה רכבים מוצלחים יש בשנים הללו? אפשר לחרוג אבל ממש בקצת, בלי לעבור את התקציב 55K?

 

הרכב צריך להיות חזק, חסכוני, ולא רואה מוסך (טוב הגזמתי, רק לטיפולים כמובן), ומאובזר בכל טוב, אם יש רכב כזה, אבקש להגיב.

 

תודה.

פורסם

אם אתה לא צריך רכב גדול כדאי שתשקול את המיצובישי ספייס סטאר. בתקציב "המתוח" יש מצב אפילו לשנת 2015

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם אתה לא צריך רכב גדול כדאי שתשקול את המיצובישי ספייס סטאר. בתקציב "המתוח" יש מצב אפילו לשנת 2015

חשוב שיהיה רכב גדול..

פורסם

אם כך אולי הרכב הזה המפרוסם בלוח של הפורום יתאים לך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
היי חברים, שוב אני פונה לעזרתכם,

 

אני מחפש רכב סופרמיני\משפחתית, חשוב שתהיה מודל 2010 ומעלה (עדיפות לגבוהה יותר), וגם שעברה ק"מ ממוצע יחסית, אוטומטית, לא רובוטית, ויד ראשונה בלבד, אילו רכבים הייתם מציעים לי, אני לא יודע מה לבחור מכל הרכבים, לא מעוניין בצרפתית.(ראיתם את הנקודה? וצריכה להיות סימן קריאה אחרי הסוגר הבא)!

 

מה הצעותיכם? איזה רכבים מוצלחים יש בשנים הללו? אפשר לחרוג אבל ממש בקצת, בלי לעבור את התקציב 55K?

 

הרכב צריך להיות חזק, חסכוני, ולא רואה מוסך (טוב הגזמתי, רק לטיפולים כמובן), ומאובזר בכל טוב, אם יש רכב כזה, אבקש להגיב.

 

תודה.

 

קשה עד בלתי אפשרי למצוא משהו שיענה על כל הדרישות שלך, שבחלקן מנוגדות אחת לשניה - גם סופר-מיני (כלומר מהקבוצה של הקטנים), גם מרווח, גם אוטומאטי, גם חסכוני גם חזק וגם אמין (ולא צרפתיות).

אתה יודע שתצטרך להתפשר על משהו.

 

היחידה שאיכשהו מתקרבת היא מאזדה3 ספיריט 2010.

לגבי צריכת-דלק - לא מציאה. רשמית 1:12.

יש גם את מאזדה2 כולל דגם סדאן, אבל מנסיון, צריכת-הדלק לא טובה יותר.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...